Draupnir88 Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 Witam mam mały problemik strzelał mi przedni przegub przy kole w subaru imprezie (lewy) wymieniłem go ale nadal cos strzela niewiem czy to wadliwy przegub czy to wina czegoś innego prosze o rade Pozdrawiam wszystkich forumowiczów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 Moze wiskoza ci strzela? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mc.li Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 Witam mam mały problemik strzelał mi przedni przegub przy kole w subaru imprezie (lewy) wymieniłem go ale nadal cos strzela niewiem czy to wadliwy przegub czy to wina czegoś innego prosze o rade Pozdrawiam wszystkich forumowiczów Draupnir88 umyj zdemontowany przegub i obejrzyj go dokładnie , jeśli ci "strzelał", to zostawił ślady, jeśli ich brak to wymieniłeś nie ten (wewnętrzny zamiast zewnętrznego, lub odwrotnie). :arrow: PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Draupnir88 Opublikowano 23 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 Dzieki za rade musze zdjąc i zobaczyc co z nim jest nie tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
walducha Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 Witam wszystkich !! Spędziłem dziś u gwiazdorów mechaników parę godzin z moją imprezą, coś mi bardzo głośno bije,strzla tak jakby wewnętrzny przegub, wszystko to ma miejsce przy mocnym skręcie kierownicą- nieistotne w którą stronę. Najdziwniejsze jest to , że te cyrki występują po przejechani kilkunastu kilometrów, tak jakby smar w przegubie miał sie rozgrzać i gdzieś się "ulotnić". Kupując auto sprzedający wspominał . że pękł mu ten wewnętrzny mieszek, ale go wymienił i uzupełnił smar>>> Ale moi spece od aut rysują czarne scenariusze, np trzeba wymienić najpierw olej w skrzyni, itd a dopiero potem przegub, żeby wykluczyć wszystko.CZY MOŻLIWE JEST COŚ OPRÓCZ PRZEGUBU , PO TYCH OBJAWACH !!!!! Jeśli to przegub , proszę namiary na jakiś w miarę rozsądny cenowo sklep , albo jakieś inne źródło- może ktoś handluję używkami- wezmę całą półłoś. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek790 Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 Jak tylko przy skręcie Ci chropocze to przegub zewnętrzny. 3519207 - tu masz nr gg popytaj o przeguby. Ja u niego dostałem gumy-osłony na przeguby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sub-fan Opublikowano 28 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2008 To raczej nie jest kwestia przegubu, tylko wiskozy. Jak umiera to wydaje takie dziwne dźwięki przy skręcie, zwłaszcza że strzela przy dowolnym skręcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Draupnir88 Opublikowano 29 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2008 To raczej nie jest kwestia przegubu, tylko wiskozy. Jak umiera to wydaje takie dziwne dźwięki przy skręcie, zwłaszcza że strzela przy dowolnym skręcie. Wiec co mam zrobic z tym fantem jezeli to jest to?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sub-fan Opublikowano 29 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2008 Jeżeli potwierdzi się temat wiskozy, to niestety jedyna metoda to wymiana. Najlepiej podjedź jeszcze do kogoś kto ma pojęcie o Subaru i niech to dokładnie zdiagnozują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 29 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2008 Jak cos to mam taka wiskoze do sprzedania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
walducha Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 Właśnie wracam od mechanika, wykluczył przegub, jutro sprawdzi czy to wisko, ale raczej jest przekonany że tak---- OJ nie pocieszył Mnie -oj nie. Komancz- będę miał na uwadze Twoją prpozycję. Jeśli to wisko to z robota ile może krzyknąć..??Absolutnie nioe interesuje mnie nowa- ta wiem ile kosztuje!!!!!! :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kura Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 To raczej nie jest kwestia przegubu, tylko wiskozy. Jak umiera to wydaje takie dziwne dźwięki przy skręcie, zwłaszcza że strzela przy dowolnym skręcie. Cześć, właśnie przerabiam ten temat (fakt, autko jest już u mechanika). Strzela głośno i ewidentnie po lewej stronie. Stuka tak po rozgrzaniu, przy jeździe na wprost i skręcie w lewo. Przy skręcie w prawo nie stuka. Dodatkowo podczas ruszania czuć lekkie bujanie kierownicy... Potwierdźcie, że to lewy przegub wewnętrzny, co?? Thx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Raczej przegub zewnętrzny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kura Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Raczej przegub zewnętrzny. To zewnętrzny stuka na wprost i to tak nagle?? Dziś rano zaczął... Hm... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Jedź do kogos kto sie zna na subaru (np. Serwis) bo u mnie było to samo, a potem wymieniłem skrzynie (prawdopoodbnie to nie przegub, choc takie sa objawy) to auto jest troche inaczej zbudowane niż wieśniacki vw golf jak ktos nie robil to nawet nie wie jak to dziala. Dzięki jednej ze stacji obsługi zaczeło się od wymiany przegubu, po turbine którą będę regenerował niedługo kosztów już nie licze . Jak możesz to podjedz do jakiegos serwisu, bo u mnie w miescie nikt nie ma pojecia o tym aucie . . . Tekst jednego z mechaników: Mechanik: - pan zapali auto, po czym zapaliłem - silnik chodzi na niskich. Mechanik: - on nie chodzi na wszystkich cylindrach ... Ja: - (cenzura) bo to jest boxer one tak chodza Mechanik: - aha... i mina srającego kota" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kura Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Jedź do kogos kto sie zna na subaru (np. Serwis) U nas w łódzkim serwisu nie ma co polecać... Omijam ich szerokim łukiem. Naprawiam w serwisie japońskich samochodów. Dają radę... Czekam na telefon - opiszę co i jak Oki - subarynka odebrana. Zobaczymy... Diagnoza: zbyt mało smaru oraz jego kiepski stan (zgęstniały) spowodowały blokowanie się przegubu zewnętrznego. Po oględzinach stwierdzono, że nie ma potrzeby wymieniać - przypominam, stuki usłyszałem dziś rano i jechałem tak, aby ich nie było - wymieniono smar i póki co spokój... Jutro trochę poupalam sobie na szuterku Muszę mieć pewność, że już ok. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Draupnir88 Opublikowano 6 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Umnie mechanik znajacy sie na subarynkach wybadał że to przegub wewnętrzny nasmarował go na nowo ale okazuje sie ze jest juz sfatygowany i bez głośnie chodził tylko dwa dni :sad: wiec trzeba go napewno wymienic cena nowego odstrasza masakra ale udało mi sie namierzyc urzywke na dniach bedzie to wymienie i dam znac jaki efekt i ewentualnie podam namiar na goscia jeżeli ktoś bedzie miał też taki problem Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba25 Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 cena nowego odstrasza masakra Draupnir88 i dlatego kupiłem mojej subarynce siostrę na dawcę... Nawet kupując używkę nie wiesz, w jakim jest stanie niestety. Pół biedy, jak dostaniesz gwarancję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 panowie za OEM japonski ok 300-350zl szkoda wogole roboty zeby babrac sie w urzywki za 100kilka zl!!! To wg mnie normalna cena w tym segmencie aut!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateoos Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 przegub wewnętrzny za OEM japonski ok 300-350zl A mi powiedziano, że przegub wewnętrzny podlega regeneracji i taki zabieg kosztuje 700 zł. InterCars nie ma w swojej ofercie przegubów wewnętrznych. Dla jasności: przegub wewnętrzny to ten od strony skrzyni biegów, a zewnętrzny - to ten przy kole, i on kosztuje od 150 zł /NKN bez pierścienia/ do 350 zł /NKN z pierścieniem/. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 gdzies mi umknelo ze wewnetrzny....jak poczekasz do poniedziałku sprawdze w swoim źródełku i dam znac jaka cena wewnętrznego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaszlarz Opublikowano 20 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 jak poczekasz do poniedziałku sprawdze w swoim źródełku i dam znac jaka cena wewnętrznego Chciałbym się dowiedzieć o cenę przegubu wewnętrznego. Mnie zaczyna postukiwać przy ruszaniu na wprost ,więc raczej wewnętrzne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 20 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 Wewnetrzny przegob naprawde bardzo rzadko siada ja bym obstawial zewnetrzny. A przy skreconych kolach przegub stuka Ci? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaszlarz Opublikowano 20 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 Wydaje mi się ,że jak jest wszystko jeszcze zimne to wtedy postukuje. Zwłaszcza podczas ruszania. Stukanie słychać na 1ce 2 ce i czasem jeszcze na trójce. Muszę jeszcze dokładniej sprawdzić ,ale wydaje mi się ,że jak skręcam w prawo to nie stuka. W lewo tak samo jak na wprost. Po przejechaniu jakiegoś przebiegu już nie stuka lub bardzo rzadko. Przy gwałtownym ruszaniu nie stuka! bardzo dziwne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 21 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2011 A popatrz na klocki moze ktorys klocek goni luzno po protu ich nie ma i taki efekt jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.