Jump to content

Wymiana Przegubu i niespodziwane atrakcje :(


Draupnir88
 Share

Recommended Posts

Witam mam mały problemik strzelał mi przedni przegub przy kole w

subaru imprezie (lewy) wymieniłem go ale nadal cos strzela niewiem czy to wadliwy przegub czy to wina czegoś innego prosze o rade Pozdrawiam wszystkich forumowiczów

Link to comment
Share on other sites

Witam mam mały problemik strzelał mi przedni przegub przy kole w

subaru imprezie (lewy) wymieniłem go ale nadal cos strzela niewiem czy to wadliwy przegub czy to wina czegoś innego prosze o rade Pozdrawiam wszystkich forumowiczów

Draupnir88 umyj zdemontowany przegub i obejrzyj go dokładnie , jeśli ci "strzelał", to zostawił ślady, jeśli ich brak to wymieniłeś nie ten (wewnętrzny zamiast zewnętrznego, lub odwrotnie).

:arrow: PW

Link to comment
Share on other sites

Witam wszystkich !!

Spędziłem dziś u gwiazdorów mechaników parę godzin z moją imprezą, coś mi bardzo głośno bije,strzla tak jakby wewnętrzny przegub, wszystko to ma miejsce przy mocnym skręcie kierownicą- nieistotne w którą stronę.

Najdziwniejsze jest to , że te cyrki występują po przejechani kilkunastu kilometrów, tak jakby smar w przegubie miał sie rozgrzać i gdzieś się "ulotnić". Kupując auto sprzedający wspominał . że pękł mu ten wewnętrzny mieszek, ale go wymienił i uzupełnił smar>>>

Ale moi spece od aut rysują czarne scenariusze, np trzeba wymienić najpierw olej w skrzyni, itd a dopiero potem przegub, żeby wykluczyć wszystko.CZY MOŻLIWE JEST COŚ OPRÓCZ PRZEGUBU , PO TYCH OBJAWACH !!!!! Jeśli to przegub , proszę namiary na jakiś w miarę rozsądny cenowo sklep , albo jakieś inne źródło- może ktoś handluję używkami- wezmę całą półłoś.

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

To raczej nie jest kwestia przegubu, tylko wiskozy. Jak umiera to wydaje takie dziwne dźwięki przy skręcie, zwłaszcza że strzela przy dowolnym skręcie.

 

Wiec co mam zrobic z tym fantem jezeli to jest to??

Link to comment
Share on other sites

Właśnie wracam od mechanika, wykluczył przegub, jutro sprawdzi czy to wisko, ale raczej jest przekonany że tak---- OJ nie pocieszył Mnie -oj nie.

Komancz- będę miał na uwadze Twoją prpozycję. Jeśli to wisko to z robota ile może krzyknąć..??Absolutnie nioe interesuje mnie nowa- ta wiem ile kosztuje!!!!!! :roll:

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
To raczej nie jest kwestia przegubu, tylko wiskozy. Jak umiera to wydaje takie dziwne dźwięki przy skręcie, zwłaszcza że strzela przy dowolnym skręcie.

 

Cześć, właśnie przerabiam ten temat (fakt, autko jest już u mechanika). Strzela głośno i ewidentnie po lewej stronie. Stuka tak po rozgrzaniu, przy jeździe na wprost i skręcie w lewo. Przy skręcie w prawo nie stuka. Dodatkowo podczas ruszania czuć lekkie bujanie kierownicy...

 

Potwierdźcie, że to lewy przegub wewnętrzny, co?? ;)

 

Thx :)

Link to comment
Share on other sites

Jedź do kogos kto sie zna na subaru (np. Serwis) :cry: bo u mnie było to samo, a potem wymieniłem skrzynie (prawdopoodbnie to nie przegub, choc takie sa objawy) to auto jest troche inaczej zbudowane niż wieśniacki vw golf jak ktos nie robil to nawet nie wie jak to dziala. Dzięki jednej ze stacji obsługi zaczeło się od wymiany przegubu, po turbine którą będę regenerował niedługo :oops: kosztów już nie licze :twisted: . Jak możesz to podjedz do jakiegos serwisu, bo u mnie w miescie nikt nie ma pojecia o tym aucie . . .

Tekst jednego z mechaników:

Mechanik:

- pan zapali auto, po czym zapaliłem - silnik chodzi na niskich.

Mechanik:

- on nie chodzi na wszystkich cylindrach ...

Ja:

- (cenzura) bo to jest boxer one tak chodza

Mechanik:

- aha... i mina srającego kota"

Link to comment
Share on other sites

Jedź do kogos kto sie zna na subaru (np. Serwis)

 

U nas w łódzkim serwisu nie ma co polecać... Omijam ich szerokim łukiem. Naprawiam w serwisie japońskich samochodów. Dają radę... Czekam na telefon - opiszę co i jak :)

 

Oki - subarynka odebrana.

 

Zobaczymy... Diagnoza: zbyt mało smaru oraz jego kiepski stan (zgęstniały) spowodowały blokowanie się przegubu zewnętrznego. Po oględzinach stwierdzono, że nie ma potrzeby wymieniać - przypominam, stuki usłyszałem dziś rano i jechałem tak, aby ich nie było - wymieniono smar i póki co spokój...

 

Jutro trochę poupalam sobie na szuterku ;) Muszę mieć pewność, że już ok.

 

Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Umnie mechanik znajacy sie na subarynkach wybadał że to przegub wewnętrzny nasmarował go na nowo ale okazuje sie ze jest juz sfatygowany i bez głośnie chodził tylko dwa dni :sad: wiec trzeba go napewno wymienic cena nowego odstrasza masakra ale udało mi sie namierzyc urzywke na dniach bedzie to wymienie i dam znac jaki efekt i ewentualnie podam namiar na goscia jeżeli ktoś bedzie miał też taki problem Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

cena nowego odstrasza masakra

Draupnir88 i dlatego kupiłem mojej subarynce siostrę na dawcę... Nawet kupując używkę nie wiesz, w jakim jest stanie niestety. Pół biedy, jak dostaniesz gwarancję :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

panowie za OEM japonski ok 300-350zl szkoda wogole roboty zeby babrac sie w urzywki za 100kilka zl!!! To wg mnie normalna cena w tym segmencie aut!!

Link to comment
Share on other sites

przegub wewnętrzny

 

za OEM japonski ok 300-350zl

 

A mi powiedziano, że przegub wewnętrzny podlega regeneracji i taki zabieg kosztuje 700 zł. InterCars nie ma w swojej ofercie przegubów wewnętrznych.

 

Dla jasności: przegub wewnętrzny to ten od strony skrzyni biegów, a zewnętrzny - to ten przy kole, i on kosztuje od 150 zł /NKN bez pierścienia/ do 350 zł /NKN z pierścieniem/.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
jak poczekasz do poniedziałku sprawdze w swoim źródełku i dam znac jaka cena wewnętrznego

 

Chciałbym się dowiedzieć o cenę przegubu wewnętrznego. Mnie zaczyna postukiwać przy ruszaniu na wprost ,więc raczej wewnętrzne.

Link to comment
Share on other sites

Wydaje mi się ,że jak jest wszystko jeszcze zimne to wtedy postukuje. Zwłaszcza podczas ruszania. Stukanie słychać na 1ce 2 ce i czasem jeszcze na trójce.

Muszę jeszcze dokładniej sprawdzić ,ale wydaje mi się ,że jak skręcam w prawo to nie stuka. W lewo tak samo jak na wprost.

Po przejechaniu jakiegoś przebiegu już nie stuka lub bardzo rzadko.

Przy gwałtownym ruszaniu nie stuka!

bardzo dziwne

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...