Skocz do zawartości

27 lipca 2008 kolejna impreza 4T


carfit

Rekomendowane odpowiedzi

Można takie coś bardzo łatwo poukładać. Czasem wystarczy podnieść maskę i już widać, że dany WRX czy GT to nie seria.

 

po czym widac ? bo przewodach chlodnicy i intercoolera zmienionych na samco ? czy po filtrze stozkowym ?

 

Zawsze można zrobić GT+WRX seria, EVO+STI seria i OUTLAW :twisted: Elementy typu hamulce, sprzęgło, wydech (który straszny przyrost nie gwarantuje) czy środek mogą być w klasie seryjnej zmodyfikowane. Reszta powinna podlegać pod jakąś klasę otwartą.

 

a kto bedzie sprawdzal czy seria i jak okreslic serie ? mierzyc na hamowni? podnosisc na podnosnikach i sprawdzac zawieszenie, ktore jest zamontowane? wazyc auta ? skrzynie i dyfry rozbierac i sprawdzac czy szpery sa ?

 

zastosowany podzial jest najlepszy z mozliwych. kazdy ma mozliwosc modyfikacji i to jego sprawa czy z niej skorzystal. nie skorzystal pewnie nie wygra.

 

Kolego:

 

1. Wiemy jakie chociażby GT'ki są podłubane, bo masz listę modyfikacji na forum.

2. Jak są jakieś nieforumowe, to wystarczy zobaczyć jak samochod się składa w zakręt, jakie ma odejście - to widać ;)

3. Zresztą jest wiele ludzi, którzy wprost mówi o swoich modyfikacjach na spotach, upalankach - chyba nie jest to temat tabu.

 

-IMO jedzie sobie, to się nazywa teatr jednego aktora, czy jakoś tak? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 349
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Można takie coś bardzo łatwo poukładać. Czasem wystarczy podnieść maskę i już widać, że dany WRX czy GT to nie seria.

 

po czym widac ? bo przewodach chlodnicy i intercoolera zmienionych na samco ? czy po filtrze stozkowym ?

 

Zawsze można zrobić GT+WRX seria, EVO+STI seria i OUTLAW :twisted: Elementy typu hamulce, sprzęgło, wydech (który straszny przyrost nie gwarantuje) czy środek mogą być w klasie seryjnej zmodyfikowane. Reszta powinna podlegać pod jakąś klasę otwartą.

 

a kto bedzie sprawdzal czy seria i jak okreslic serie ? mierzyc na hamowni? podnosisc na podnosnikach i sprawdzac zawieszenie, ktore jest zamontowane? wazyc auta ? skrzynie i dyfry rozbierac i sprawdzac czy szpery sa ?

 

zastosowany podzial jest najlepszy z mozliwych. kazdy ma mozliwosc modyfikacji i to jego sprawa czy z niej skorzystal. nie skorzystal pewnie nie wygra.

 

Dokładnie tak :cool: można mieć seryjna moc , a nawkładane profi zawieszenie, szpery, opony, hamulce, i objeżdzasz większość aut co maja z 70 KM wiecej :roll:

Nie da sie w tego typu imprezach pogodzić wszystkiego, chyba żeby opublikowac wzorem RSMP czy PZMOT załącznik dozwoloych zmian, ale to jest bez sensu :???:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...

 

Bedziesz lecial przez Zielona Gore? Na PW wrzucilem Ci moj numer telefonu. Podaj jakas strzalke to dryndne do Ciebie i sie jakos umowimy.

 

W Darii sa jeszcze wolne jedynki!

 

ATB

 

Tak, a potem przez Berlin :lol:

 

Będę dzwonić, tez planuj start na ok 14.00 z Zielonej Dziury :razz:

 

[ Dodano: Pią Lip 25, 2008 11:17 am ]

Dokładnie własnie wyrównanie szans, zredukowanie różnicy miedzy słabszymi i mocniejszymi atami i zawodowcami, a amatorami. Liczylismy na trochę większa reprezentacę zawodowców, ale cosik się boją.

 

Dziwisz się ! Przecież musieli by się od nowa uczyć ścigać na takim szajsie jak opona drogowa !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego:

 

1. Wiemy jakie chociażby GT'ki są podłubane, bo masz listę modyfikacji na forum.

2. Jak są jakieś nieforumowe, to wystarczy zobaczyć jak samochod się składa w zakręt, jakie ma odejście - to widać ;)

3. Zresztą jest wiele ludzi, którzy wprost mówi o swoich modyfikacjach na spotach, upalankach - chyba nie jest to temat tabu.

 

1. Wy wiecie. Ja wiem mniej wiecej jak jest podlubany gt matiego i gracowego. Organizator pewnie cos wie, ze ma jakies turbo, jakies zawieszenie, jakies 30 innych modyfikacji. gdzie mam liste podlubanych gtkow? tylko taka aktualna

2. :lol:

3. jest tyle aut, ze nie sposob to ogarnac.

 

Nie da sie w tego typu imprezach pogodzić wszystkiego, chyba żeby opublikowac wzorem RSMP czy PZMOT załącznik dozwoloych zmian, ale to jest bez sensu :???:

 

zgadzam sie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zresztą jest wiele ludzi, którzy wprost mówi o swoich modyfikacjach na spotach, upalankach - chyba nie jest to temat tabu.

 

-IMO jedzie sobie, to się nazywa teatr jednego aktora, czy jakoś tak? ;)

 

Wiele ludzi Ci powie,a wiele nie ma ochoty i po to jest właśnie taki podział,żeby nie było niejasności.

 

Start w Tychach nie jest dla każdego obowiązkowy i jeśli komuś się nie podoba to jechać nie musi.A jeśli chce zrobić z tych zawodów KIA PICANTO (gdzie teoretycznie każdy ma taki sam samochód a praktycznie to różnie bywa :lol: )

to chyba mu się nie uda :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okay - macie rację, więc wszystko podsumowując

 

 

 

 

 

ciut ponad 200km może konkurować z ciut poniżej 400 - fair play :cool:

 

PS: Adam. - Śmiejesz się, że można wzrokowo ocenić po zachowaniu samochodu na torze, że samochód jest dłubany? To nie takie trudne ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PS: Adam. - Śmiejesz się, że można wzrokowo ocenić po zachowaniu samochodu na torze, że samochód jest dłubany? To nie takie trudne ;)

 

owszem mozna wzrokowo ocenic zachowanie na torze. ale jedyne co mozesz ocenic to, ze cos jest zdlubane a nie w jakim stopniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam. - Śmiejesz się, że można wzrokowo ocenić po zachowaniu samochodu na torze, że samochód jest dłubany? To nie takie trudne ;)

 

Pewnie,że nie - wystarczy zrobić dodatkowy przejazd zapoznawczy,gdzie jury w określonym składzie będzie miało 2 dni i proste zadanie - ocenić,które auto ma modyfikacje : zmieniony wydech ( 2'',2.25'',2.5'',2.75'',3'',z katalizatorem lub bez ),zmienione zawieszenie (Kayaba AGX,TEIN,Proflex,Bilstein,H&R,podzielić na gwint i nie gwint),zmienione tarcze (D2,Brembo,gładkie,Max,Oro,AP Racing,Wilwood,EBC Ultimax,TurboGroove,ATE,Zimmerman,określić średnice tarcz),zmienione klocki (OMP,Ferrodo Premier,Performance,DS 2000,DS 2500,DS 3000,Pagid Niebieski,Czerwony,Czarny,EBC GreenStuff,RedStuff,YellowStuff,ShitStuff),zmieniony silnik i jego elementy ( .................................................................................................................................................) :lol: , zmienione elementy nadwozia (plexa,poliwęglan,carbon,włókno szklane,żywica),zmienione fotele (Bimarco,OMP,Speed,Recaro).

 

Kaszka z mleczkiem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze, że w ogóle jakieś klasy są. :) Jest też taka kwestia, że często ktoś kto ma talent i ogromne umiejętności ale nie ma kasy na modyfikacje. I pewnie na takiej imprezie mimo wszystko zajmie wysokie miejsce ale na pudło raczej nie ma co liczyć.

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam. - Śmiejesz się, że można wzrokowo ocenić po zachowaniu samochodu na torze, że samochód jest dłubany? To nie takie trudne ;)

 

Pewnie,że nie - wystarczy zrobić dodatkowy przejazd zapoznawczy,gdzie jury w określonym składzie będzie miało 2 dni i proste zadanie - ocenić,które auto ma modyfikacje : zmieniony wydech ( 2'',2.25'',2.5'',2.75'',3'',z katalizatorem lub bez ),zmienione zawieszenie (Kayaba AGX,TEIN,Proflex,Bilstein,H&R,podzielić na gwint i nie gwint),zmienione tarcze (D2,Brembo,gładkie,Max,Oro,AP Racing,Wilwood,EBC Ultimax,TurboGroove,ATE,Zimmerman,określić średnice tarcz),zmienione klocki (OMP,Ferrodo Premier,Performance,DS 2000,DS 2500,DS 3000,Pagid Niebieski,Czerwony,Czarny,EBC GreenStuff,RedStuff,YellowStuff,ShitStuff),zmieniony silnik i jego elementy ( .................................................................................................................................................) :lol: , zmienione elementy nadwozia (plexa,poliwęglan,carbon,włókno szklane,żywica),zmienione fotele (Bimarco,OMP,Speed,Recaro).

 

Kaszka z mleczkiem :D

 

Tak już jest jak się nie czyta wszystko - przecież kilka postów wyżej przykładowo i w ciągu ułamkowego przypływu inwencji twórczej wypisałem, co można śmiało modyfikować w takiej np. klasie "seria"

 

:roll:

 

PS: Włóknem szkalnym to się "wyściela" taką żywicę - osobno by się słabo trzymało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak już jest jak się nie czyta wszystko - przecież kilka postów wyżej przykładowo i w ciągu ułamkowego przypływu inwencji twórczej wypisałem, co można śmiało modyfikować w takiej np. klasie "seria"

 

OK tylko jak napiszesz zmodyfikowany silnik i zawieszenie to wydaje się to takie proste do sprawdzenia a tak naprawdę to masa roboty.Seria serii też nie równa..... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jabar, i po co wyśmiewać kogoś, który ma inne zdanie? Jeśli dla ciebie sytuacja w ktorej obojętnie w jakim celu seryjne samochody mają konkurować w równej walce z potworami na kołach jest OK to spox. W takim razie niepotrzebnie rozgraniczać wogóle na WRX i GT a STI i EVO :) Mi chodzi o samą zasadę i brak pewnej logiki.

 

Jak narazie to widać już od jakiegoś czasu ten wyścig zbrojeń :P Kilka wpada po prostu pojechać mile na fajnej imprezie, kilka leczy jakieś ambicje - zresztą na ostatnim tyskim sprincie był wysyp Subarynek(mniej EVO) - spytasz się każdego, to tylko lajtowo pomyka, a tak naprawdę nerwówka, poznawanie trasy i urywanie setek sekund :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokladnie tak jest jak pisze Wurcus, znam takich kozakow co seryjnymi autami (w porownaniu do innych) np ABT czy Berlin, mlocili wiekszosc zmapowanych i zawieszeniowo poprawionych aut. Tym wieksza radocha dla kierowcy takiego seryjnego auta ze dolozyl "inwestorom" :cool:

 

bajdewej Raga ma racje, wszstkie te klasy sa zbedne - chyba ze chodzilo o to aby bylo wiecej zwyciezcow :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i tak czytam i czytam................i fajnie macie !!! :cry::cry:

Adam , ciebie wynajeli chyba jako teoretyka przed 4t...hihi......Mądrości mądre i zacne !!!

Bym se poleciał obstawiac tyły , ale cholerne wakacje !!!!!!!!!!!!!!!!! :evil::evil::evil:

 

[ Dodano: Pią Lip 25, 2008 2:02 pm ]

PS. Pewnie ,że "prawie seria" sie da walczyc z Mocarzami .......

szkoda że mnie nie ma bo bym wam pokazał........haaaahaaaahaaaa !!!!!!!!!!!!

 

......mały żarcik........na rozluznienie !!!!! :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam propozycję losujmy auta :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

a na poważnie uważam, że podział jest jak najbardziej OK.

To czy ktos sciemnia czy nie to juz mnie nie interesuje ,jadę na tyle ile potrafię i podaje wszystkie mody jakie wprowadziłem.

 

A co do Nankangow to ja na nich wykręciłem przyzwoity czas w Poznaniu moim GT ( 1:58 xxxx). Owszem auto trochę płynie pod koniec szybiego okrążenia ale pytanie które opony drogowe nie płyną ? ( pomijam 888/070)

Przejechałem kilka szybkich kółek i opony do dzisiaj jeżdza w moim GTku, a zaliczyły jeszcze zabawę w Toruniu i Słomczynie :wink:

Ciesze sie , że Wasze mordy zobacze w niedziele :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...