Skocz do zawartości

27 lipca 2008 kolejna impreza 4T


carfit

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 349
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

FITNES, nie przyjeżdżasz ?

 

nie przyjezdza, jedzie na wakacje... w sumie nie wiem dlaczego skoro ma je caly rok :cool:

 

Fitnes jak to się robi żeby miec kase i wakację cały rok :?: też bym tak chciał :roll: a nie robić jak wół i gówno z tego mieć :?: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co ogladalem klip z ostatniego SMT to bylo tego bardzo duzo i bardzo ciasno nie podoba mi sie takie ustawienie trasy......

Bo SMT to taki KJS więc szykany są ciasne żeby Maluszki i inne małe autka za bardzo nie śmigały, na 4T będą tylko duże auta i raczej nie ma się co obawiać takich ciasnych szykan :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może Forum znowu zrobi sobie na szybach niki jak na Plejadach ?

Choć ostatnio dobry pomysł był z żółtą naklejką gdzie było można sobie wpisać ksywkę :)

 

Intak jedziesz w sobote? Jak tak to o ktorej?

 

ATB

 

O 14.00 startuje w sobotę przez Wrocław.

 

Bedziesz lecial przez Zielona Gore? Na PW wrzucilem Ci moj numer telefonu. Podaj jakas strzalke to dryndne do Ciebie i sie jakos umowimy.

 

W Darii sa jeszcze wolne jedynki!

 

ATB

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja startowalem juz na tychach 639 razy, wiec znam wszystkie konfiguracje na pamiec :mrgreen: :wink: :wink:

 

Do tego 400 koni w GT'ku, asfaltowy Ohlins, hamulce Alcon chłodzone wodą, i już wiemy kto będzie rządził w klasie GT/WRX :twisted::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja startowalem juz na tychach 639 razy, wiec znam wszystkie konfiguracje na pamiec :mrgreen: :wink: :wink:

 

Do tego 400 koni w GT'ku, asfaltowy Ohlins, hamulce Alcon chłodzone wodą, i już wiemy kto będzie rządził w klasie GT/WRX :twisted::mrgreen:

 

"TAKIE" GT będą startowały w klasie z WRX? Nie jest to lekkie przegięcie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka mocnych GT będzie, nie jest to przegięcie bo nikt ci nie broni modyfikować WRX'a :razz:

 

:mrgreen:

 

dokladnie.

 

[ Dodano: Pią Lip 25, 2008 10:01 am ]

nie wiem jak inni, ale ja strachliwy jestem

 

 

no nie wiem.... ja na nankangu bym nie wyjechal nigdzie :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam nie wiem czy jaja - taki śmieszny wyścig zbrojeń trwa, że się odechciewa słabym autem jechać :P Pamiętam jak niektórzy próbowali (i parę osób tak startowało) dłubanymi GT'kami i WRX'ami o osiągach STI i wyżej startować w słabej klasie :)

 

Teraz mnie już nic nie dziwi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiecie, po to się robi podział na klasy, żeby wyrównać walkę. Powinniście, jako osoby znające ten sport wiedzieć ;)

 

Ty powinienes wiedziec, ze aut przeroznie zmodyfikowanych bedzie z 80. Jak chcesz wysztkich zadowolic ? zrobic 38 klas ?

 

to jest indywidualna sprawa jak kto zmodyfikuje auto.

 

[ Dodano: Pią Lip 25, 2008 10:21 am ]

śmieszny wyścig zbrojeń trwa, że się odechciewa słabym autem jechać :P

 

taki lajf, chcesz wygrac to zrob auto i pojedz jak trzeba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam., 80 aut i najlepiej 80 klas! :roll:

 

Można takie coś bardzo łatwo poukładać. Czasem wystarczy podnieść maskę i już widać, że dany WRX czy GT to nie seria. Zostaje jeszcze uczciwość kierowcy :) Zawsze można zrobić GT+WRX seria, EVO+STI seria i OUTLAW :twisted: Elementy typu hamulce, sprzęgło, wydech (który straszny przyrost nie gwarantuje) czy środek mogą być w klasie seryjnej zmodyfikowane. Reszta powinna podlegać pod jakąś klasę otwartą. A jeśli ktoś się nie przyzna do danej modyfikacji, to jest po prostu idiotą :P Bo może prędziej czy później wyjść, że nieuczciwe walczył ze słabszą konkurencją a wtedy wstyd...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raga, akurat w przypadku toru w Tychach podział na klasy ma bardzo małe znaczenie. Tutaj to umiejętności kierowcy są najważniejsze. Co z tego że mam jednego z lepiej przygotowanych GT (ach ta moja skromność :roll: ) skoro nie potrafię nim jeździć :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mati, słyszę to wytłumaczenie tak często i to w przypadku tak wielu torów, że... ;)

 

Z tych wszystkich informacji można by było odnieść wrażenie, że wszystkie mocne Subarynki i EVo nadają się jedynie na owalny tor albo na prostą, a po torze typu Tychy jeżdżą niczym niedoinwestowane seryjne WRX lub nawet N/A :mrgreen:

 

Nie ma co dyskutować, seryjne autka mają się nijak do doinwestowanych przemocnych kolegów ;) A Tychy to taki tor, gdzie wystarczy dobra opona i masz ileś sekund na rundzie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można takie coś bardzo łatwo poukładać. Czasem wystarczy podnieść maskę i już widać, że dany WRX czy GT to nie seria.

 

po czym widac ? bo przewodach chlodnicy i intercoolera zmienionych na samco ? czy po filtrze stozkowym ?

 

Zawsze można zrobić GT+WRX seria, EVO+STI seria i OUTLAW :twisted: Elementy typu hamulce, sprzęgło, wydech (który straszny przyrost nie gwarantuje) czy środek mogą być w klasie seryjnej zmodyfikowane. Reszta powinna podlegać pod jakąś klasę otwartą.

 

a kto bedzie sprawdzal czy seria i jak okreslic serie ? mierzyc na hamowni? podnosisc na podnosnikach i sprawdzac zawieszenie, ktore jest zamontowane? wazyc auta ? skrzynie i dyfry rozbierac i sprawdzac czy szpery sa ?

 

zastosowany podzial jest najlepszy z mozliwych. kazdy ma mozliwosc modyfikacji i to jego sprawa czy z niej skorzystal. nie skorzystal pewnie nie wygra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...