Skocz do zawartości

Imprelica? Celipreza? Generalnie: dziecko FHI i TMC


Przemeq

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 701
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Advanced Tourer jest bardzo fajny. Ale od wyglądu wolałbym nowy układ napędowy w legacy... Ciekawe kiedy to 1.6T (i mam nadzieje 2.0T) trafi do solonów. I ciekawe kiedy zrobią następce 5EAT bo Lineatronic nie ma narazi nawet centralnego dyfra.

Co do BRZ wg mnie to auto potrzebne jest subaru do przetestowania reakcji rynku na subaru nie AWD. Chcą w jakiś sposób, zerwać powiązanie imagu subaru - awd. Myślę, ze to przygotówka do następnych modeli nie AWD.

Jeżeli maja inny cel to jest od dla mnie nie jasny. Sukcesu rynkowego auto nie zrobi. Nawet jak zarobi na siebie to inne rozwiązania / modele, które można by w tym czasie rozwijać zarobiliby pewnie znacznie bardziej. Do tego takie auto na pewno uderzy w image S-AWD subaru. Wiec dla subaru to strzelenie sobie w stopę... no ale może taki plan, od tej pory kuśtykać na jednej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kario, sadze, ze grubo sie mylisz ;-) absolutnie nie należy tego traktować jako zapowiedzi zerwania z S-AWD. przecież to okreslenie, w tej postaci, tak naprawdę zostało wprowadzone dopiero niedawno i stanowi podstawę wszystkich działań marketingowych Subaru.

 

W tym roku, nie wiem czy zauwazyles, coraz częściej zaczynał sie pojawiać slogan "proud od Boxer", czyli drugiego kierunku komunikacji, oczywiście nie sprzecznego z S-AWD. Ja raczej obstawiam, ze BRZ ma byc swego rodzaju dowodem tego sloganu: jesteśmy tak dumni z naszego silnika, ze postanowiliśmy zbudować sąmochod, który wykorzysta charakterystykę tej jednostki w jak największym stopniu. Jest lekki, zwinny, idealnie wywazony i ma najniżej położony środek ciężkości ze wszystkich dostępnych samochodów drogowych. To dzięki temu prowadzi sie po prostu fenomenalnie - a taki efekt można było uzyskać wyłącznie poprzez zastosowanie napędu na tył. Dochodzi to, ze w czasach gdy samochody typu Ford Fiesta ważą półtorej tony, takie małe coupé o masie 1200kg jest absolutnie wyjątkowe!

 

Z marketingowego punktu widzenia BRZ powinno zadziałać jako koń pociagowy image'u pod katem a) prowadzenia c) sportowego charakteru marki (który trochę utraciła) oraz c) wyglądu. Każda poważna marka ma takie modele :)

 

Wprowadzenie BRZ to według mnie absolutnie nie strzał w stopę, a raczej ... W dziesiątkę ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Than_Junior, BRZ zaszkodzi opinii aut subaru ktore maja S_AWD. Beda to porownywac z Impreza STI i impreza bedzie wypadac gorzej w tych porownaniach.

Dla subaru i promowania S-AWD lepiej bylo przyspieszyc pojawienie sie nowego STI na nowej platformie niz robic ten projekt.

Dlatego doszedlem do takiego wniosku. Nie uwazam, ze to cos zlego, ze subaru bedzie robilo wiecej aut nie S-AWD. Jest wiele miejsc (suchych miast:)) gdzie oski radza sobie bardzo dobrze. Moze produkcja wiekszej ilosci modeli spowoduje, ze Subaru urosnie a my dostaniemy lepsze auta S-AWD.

W kazdym razie promoujac BRZ subaru mowi tak: patrzcie do tej pory montowalismy silniki w zlym miejscu, generlanie musielismy sie pozbyc napedu na przednia os, zeby osiagnac takie efekty w zachowaniu auta. Subaru wysyla obecnie bardzo sprzeczny komunikat (no moze sprzeczny bez jego doglebnej analizy) i rynek to wychwyci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kario, to jest moim zdaniem nadinterpretacja stulecia :!: :mrgreen:

 

Toyota z Subaru znalazly luke (pamietaj ze to wspolny projekt, stad pewne rozwiazania konstrukcyjne)

nie ma teraz na rynku auta RWD, ktore mialoby ~200PS, bylo lekkie, w "przystepnej cenie" i ukierunkowane sportowo

jesli jeszcze bedzie sie dobrze prowadzic, to uwazam ze bedzie sukces

 

IMHO w tym przypadku brak AWD jest wielkim plusem i od poczatku takie bylo zalozenie, a nie

generlanie musielismy sie pozbyc napedu na przednia os, zeby osiagnac takie efekty w zachowaniu auta.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

QbaqBA, no wlasnie przeciez to napisalem w zdaniu, ktore zacytowales. Piszac, ze sie z nim nie zgadzasz, napisales to samo, ale z 2giej strony.

A luka ? Myslisz, ze mozna znalesc luke na rynku aut, wystarczy dobrze poszukac ? Poza tym, to zadna nowa luka, to znana koncpecja auta, nikt tego po prostu ostanio nie robil i pewnie ku temu jest tez powod. Ja nie mowie, ze subaru nie wyjdzie na + na BRZ, mowie, ze wyszlo by na wiekszy + na innych projektach i stad moje spekulacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niech mi ktos powie, ze 200KM to za malo do driftu ;-)

 

 

-- 11 gru 2011, o 11:08 --

 

niech mi ktos powie, ze 200KM to za malo do driftu ;-)

 

ale ja Ciebie prosze... :roll:

 

na mokrej trasie mozna driftowac i majac jakies 75KM, albo i mniej :lol:

 

dac temu panu BRZ i niech se testuje :twisted: :arrow:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...