Azrael Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 Xbike, nigdy tego nie widziałem na oczy ale na 99 % dla średnio zdolnego elektryka - trzeba doprowadzić zasilanie itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waszka Opublikowano 13 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 Skrzynie biegów ..........................GT.......................STI....................... ........................STI........................GT........................ ....................GT..............................STI...................... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ImprezaSTi Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 Z DCCD nie ma zadnego problemu. Mozna zalatwic ten problem w na dwa sposoby. 1 opornik regulowany lub przelacznik z roznymi zestawami oporu. I podlaczas pod skrzynie to co kieruje DCCD to dwa kabelki - masa i plus plus podlaczasz pod oporniki i w ten sposob ustawiasz moc przod tyl. Jest to troche tanie rozwiazanie i nie dziala tak jak auto w STI ale mozesz jezdzic i ustawiac przelozenia. 2 to modul firmy neetronics. Dziala bez problemu ma duzo ciekawych funkcji jak Launch control. http://www.neetronics.com/neet/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waszka Opublikowano 14 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 Most od STI jest szerszy od GT'kowego o ok.1,5 cm (po 75mm na stronę) a półośki powinny mieć zapas,więc jest nadzieja,że nic nie będzie trzeba z tyłu kombinować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszRT Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 (...)i w ten sposob ustawiasz moc przod tyl. (...) ale mozesz jezdzic i ustawiac przelozenia. Kolego doczytaj jak działa DCCD i dyferencjał w ogóle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 Most od STI jest szerszy od GT'kowego o ok.1,5 cm (po 75mm na stronę) a półośki powinny mieć zapas,więc jest nadzieja,że nic nie będzie trzeba z tyłu kombinować. 7,5 chyba :wink: . jezeli jeszcze nie miales kontaktu z forumowiczem skuterjet, to skonsultuj sie. ja, jak bylem na etapie decyzji w sprawie modyfikacji napedu, rozmawialem wlasnie z nim. konkretnie gadal :cool: co do samego prowadzenia sie po zmianie... bedzie fajnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 Most od STI jest szerszy od GT'kowego o ok.1,5 cm (po 75mm na stronę) a półośki powinny mieć zapas,więc jest nadzieja,że nic nie będzie trzeba z tyłu kombinować. A wielokliny pasują? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 Most od STI jest szerszy od GT'kowego o ok.1,5 cm (po 75mm na stronę) a półośki powinny mieć zapas,więc jest nadzieja,że nic nie będzie trzeba z tyłu kombinować. A wielokliny pasują? na pewno nie, GTKi maja dyfer R160 a STI R180 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 Tak mi się właśnie zdawało z pamięci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracowy Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 Mialem wczoraj przyjemnosc upalania rajdowego GTa przez kilka godzin, a raczej N12 w budzie GTka Jezdzilem juz roznymi Imprezami, ale to jak to auto jezdzilo to :shock: :shock: :shock: Aktywne dyfry, mocna Nkowa skrzynia ...., auto z duzym momentem ..... a co ja bede gadal :arrow: I'm in love Roboty ponoc przy takiej przerobce jest masa, ale auto jezdzi lepiej od Nki , przypomina troche stare auta Agrupowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 gdzie jest takie auto ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 gdzie jest takie auto ? Parkuje chyba na Dorodnej w Wawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracowy Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 Parkuje chyba na Dorodnej w Wawie a czy to ktore parkuje na Dorodnej jest niebieskie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 czy to ktore parkuje na Dorodnej jest niebieskie ? i nalezy do MO :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracowy Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 nie wiem o czy Wy do mnie mowicie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 Xbike ma rację, ale co do koloru to nie wiem, kiedyś było czerwone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 to czerwone gt q service motorsport ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracowy Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 Podpowiem tylko ze ta zabawka jechala Barborke w tym roku :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waszka Opublikowano 14 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 Most od STI jest szerszy od GT'kowego o ok.1,5 cm (po 75mm na stronę) a półośki powinny mieć zapas,więc jest nadzieja,że nic nie będzie trzeba z tyłu kombinować. 7,5 chyba :wink: . jezeli jeszcze nie miales kontaktu z forumowiczem skuterjet, to skonsultuj sie. Nie 7,5 cm a 1,5 cm :smile: Miałem kontak ze skuterjet'em i dał wiele wskazówek ale generalnie mi odradzał zakup,mówiąc,że prawie nic nie będzie pasować itp :???: Ja jednak zrobiłem po swojemu i zaryzykowałem.W najgorszym wypadku sprzedam tą skrzynię nic na tym nie tracąc a auto najwyżej poczeka na coś odpowiedniego. Jak narazie to więcej mi pasuje niż nie pasuje.Jeśli sporo osób w UK się decyduje na sprzedaż skrzyń od sti ra i kupno od STI to coś w tym musi być. Z tymi tylnymi półoskami może być problem ale najwyżej się dorobi odpowiednie.Aż tak bardzo mi się nie pali. W komplecie dostałem koło zamachowe od STI,używnane sprzęgło z dociskiem STI,dźwignię zmiany biegów,jakąś pompkę (chyba do sprzęgła - wieczorem wrzucę foto),poduszkę pod skrzynię więc nie jest tak źle :wink: ja, jak bylem na etapie decyzji w sprawie modyfikacji napedu, rozmawialem wlasnie z nim. konkretnie gadal :cool: I do jakich wniosków doszedłeś po rozmowie z nim ? Mialem wczoraj przyjemnosc upalania rajdowego GTa przez kilka godzin, a raczej N12 w budzie GTka Jezdzilem juz roznymi Imprezami, ale to jak to auto jezdzilo to :shock: :shock: :shock: Aktywne dyfry, mocna Nkowa skrzynia ...., auto z duzym momentem ..... A od czego tam skrzynia siedziała ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 A od czego tam skrzynia siedziała ? jezeli N12 to moze PPG-xD6T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracowy Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 A od czego tam skrzynia siedziała ? zwykla skrzynia STI 6MT ponoc to upalania idealna, tylko ma duzo gorsze synchronizatory od ..... GTkowej :shock: i trzeba sie przyzwyczaic do zmiany biegow , szczegolnie redukcji 3na2. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waszka Opublikowano 14 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 Skuterjet widać,że ma pojęcie w temacie jednak z niektórymi rzeczami nie mogłem się zgodzić jak np."Tylny most od STI nie przyda się na 100% i zaznaczam, że jest nie do sprzedania. Jeżeli będziesz musiał kupić z nim zostaw sprzedającemu w prezencie niech ew. odliczy 100 pln na złom " Moim zdaniem bez tylnego mostu nie ma co zaczynać wogóle zabawy a jeśli już brać to właśnie cały komplet (skrzynia+wał+most) ale mogę się mylić,bo jestem w tym temacie Napewno most od STI nie jest warty tylko 100zł :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZARNY Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 Most od STI jest szerszy od GT'kowego o ok.1,5 cm (po 75mm na stronę) a półośki powinny mieć zapas,więc jest nadzieja,że nic nie będzie trzeba z tyłu kombinować. A wielokliny pasują? na pewno nie, GTKi maja dyfer R160 a STI R180 Chyba STi. C ma R180 a pozostałe R160 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waszka Opublikowano 14 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 Most od STI jest szerszy od GT'kowego o ok.1,5 cm (po 75mm na stronę) a półośki powinny mieć zapas,więc jest nadzieja,że nic nie będzie trzeba z tyłu kombinować. A wielokliny pasują? na pewno nie, GTKi maja dyfer R160 a STI R180 I co zrobić w sytuacji,gdy nie będą pasować ? Da się np wymienić wewnętrzne przeguby na te od STI czy muszę dorabiać całe półoski ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 Most od STI jest szerszy od GT'kowego o ok.1,5 cm (po 75mm na stronę) a półośki powinny mieć zapas,więc jest nadzieja,że nic nie będzie trzeba z tyłu kombinować. A wielokliny pasują? na pewno nie, GTKi maja dyfer R160 a STI R180 Chyba STi. C ma R180 a pozostałe R160 raczej nie, WRX i GT mialy R160, R180 STI(maja wieksze wielokliny na poloski) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się