Skocz do zawartości

Skrzynia STI '02 do GT '99-różnice i napotkane przeszkody


waszka

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 213
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Z DCCD nie ma zadnego problemu. Mozna zalatwic ten problem w na dwa sposoby. 1 opornik regulowany lub przelacznik z roznymi zestawami oporu. I podlaczas pod skrzynie to co kieruje DCCD to dwa kabelki - masa i plus plus podlaczasz pod oporniki i w ten sposob ustawiasz moc przod tyl. Jest to troche tanie rozwiazanie i nie dziala tak jak auto w STI ale mozesz jezdzic i ustawiac przelozenia.

 

2 to modul firmy neetronics. Dziala bez problemu ma duzo ciekawych funkcji jak Launch control. http://www.neetronics.com/neet/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Most od STI jest szerszy od GT'kowego o ok.1,5 cm (po 75mm na stronę) a półośki powinny mieć zapas,więc jest nadzieja,że nic nie będzie trzeba z tyłu kombinować.

7,5 chyba :wink: . jezeli jeszcze nie miales kontaktu z forumowiczem skuterjet, to skonsultuj sie.

ja, jak bylem na etapie decyzji w sprawie modyfikacji napedu, rozmawialem wlasnie z nim. konkretnie gadal :cool:

co do samego prowadzenia sie po zmianie... bedzie fajnie :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Most od STI jest szerszy od GT'kowego o ok.1,5 cm (po 75mm na stronę) a półośki powinny mieć zapas,więc jest nadzieja,że nic nie będzie trzeba z tyłu kombinować.

 

A wielokliny pasują?

 

na pewno nie, GTKi maja dyfer R160 a STI R180

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem wczoraj przyjemnosc upalania rajdowego GTa przez kilka godzin, a raczej N12 w budzie GTka

Jezdzilem juz roznymi Imprezami, ale to jak to auto jezdzilo to :shock: :shock: :shock:

 

Aktywne dyfry, mocna Nkowa skrzynia ...., auto z duzym momentem .....

a co ja bede gadal :arrow: I'm in love :twisted:

 

Roboty ponoc przy takiej przerobce jest masa, ale auto jezdzi lepiej od Nki , przypomina troche stare auta Agrupowe :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Most od STI jest szerszy od GT'kowego o ok.1,5 cm (po 75mm na stronę) a półośki powinny mieć zapas,więc jest nadzieja,że nic nie będzie trzeba z tyłu kombinować.

7,5 chyba :wink: . jezeli jeszcze nie miales kontaktu z forumowiczem skuterjet, to skonsultuj sie.

 

 

Nie 7,5 cm a 1,5 cm :smile: Miałem kontak ze skuterjet'em i dał wiele wskazówek ale generalnie mi odradzał zakup,mówiąc,że prawie nic nie będzie pasować itp :???:

Ja jednak zrobiłem po swojemu i zaryzykowałem.W najgorszym wypadku sprzedam tą skrzynię nic na tym nie tracąc a auto najwyżej poczeka na coś odpowiedniego.

Jak narazie to więcej mi pasuje niż nie pasuje.Jeśli sporo osób w UK się decyduje na sprzedaż skrzyń od sti ra i kupno od STI to coś w tym musi być.

Z tymi tylnymi półoskami może być problem ale najwyżej się dorobi odpowiednie.Aż tak bardzo mi się nie pali.

W komplecie dostałem koło zamachowe od STI,używnane sprzęgło z dociskiem STI,dźwignię zmiany biegów,jakąś pompkę (chyba do sprzęgła - wieczorem wrzucę foto),poduszkę pod skrzynię więc nie jest tak źle :wink:

 

ja, jak bylem na etapie decyzji w sprawie modyfikacji napedu, rozmawialem wlasnie z nim. konkretnie gadal :cool:

 

I do jakich wniosków doszedłeś po rozmowie z nim ?

 

Mialem wczoraj przyjemnosc upalania rajdowego GTa przez kilka godzin, a raczej N12 w budzie GTka

Jezdzilem juz roznymi Imprezami, ale to jak to auto jezdzilo to :shock: :shock: :shock:

Aktywne dyfry, mocna Nkowa skrzynia ...., auto z duzym momentem .....

 

A od czego tam skrzynia siedziała ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skuterjet widać,że ma pojęcie w temacie jednak z niektórymi rzeczami nie mogłem się zgodzić jak np."Tylny most od STI nie przyda się na 100% i zaznaczam, że jest nie do sprzedania. Jeżeli będziesz musiał kupić z nim zostaw sprzedającemu w prezencie niech ew. odliczy 100 pln na złom "

 

Moim zdaniem bez tylnego mostu nie ma co zaczynać wogóle zabawy a jeśli już brać to właśnie cały komplet (skrzynia+wał+most) ale mogę się mylić,bo jestem w tym temacie :mrgreen: Napewno most od STI nie jest warty tylko 100zł :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Most od STI jest szerszy od GT'kowego o ok.1,5 cm (po 75mm na stronę) a półośki powinny mieć zapas,więc jest nadzieja,że nic nie będzie trzeba z tyłu kombinować.

 

A wielokliny pasują?

 

na pewno nie, GTKi maja dyfer R160 a STI R180

 

Chyba STi. C ma R180 a pozostałe R160

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Most od STI jest szerszy od GT'kowego o ok.1,5 cm (po 75mm na stronę) a półośki powinny mieć zapas,więc jest nadzieja,że nic nie będzie trzeba z tyłu kombinować.

 

A wielokliny pasują?

 

na pewno nie, GTKi maja dyfer R160 a STI R180

 

I co zrobić w sytuacji,gdy nie będą pasować ? Da się np wymienić wewnętrzne przeguby na te od STI czy muszę dorabiać całe półoski ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Most od STI jest szerszy od GT'kowego o ok.1,5 cm (po 75mm na stronę) a półośki powinny mieć zapas,więc jest nadzieja,że nic nie będzie trzeba z tyłu kombinować.

 

A wielokliny pasują?

 

na pewno nie, GTKi maja dyfer R160 a STI R180

 

Chyba STi. C ma R180 a pozostałe R160

 

raczej nie, WRX i GT mialy R160, R180 STI(maja wieksze wielokliny na poloski)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...