bociek Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 Czyli jak w temacie. Proszę drogich użytkowników o pomoc. Jestem w Uk i tutaj jest sporo konkretnych GT-ków (WRX-ów). Proszę o informację jak w Pl wygląda sprawa z przekładką, ceny, zarejestrowanie i późniejsza eksploatacja. Szukałem na forum ale oprócz Legasia nic nie znalazłem. Jakby coś to ewentualnie proszę na PW o przesłanie jakiegoś kontaktu kto się tym zajmuje w PL. Proszę o wypowiedzi znających temat, bo czas goni. Przeglądam oferty sprzedaży GT ale w PL jest lipa. Wiadomo że nie sprzedaję się dobrego auta. ps Pozdrowienia dla UK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 priv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sylvan Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 http://www.forum4x4.pl/forum/viewtopic. ... dka+anglik Tu masz ciekawą dyskusję, oraz bardzo pomocny link (na pierwszej stronie) do forum diagnostów, gdzie poznasz ich zdanie i nasze polskie, pogmatwane przepisy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Mógł by ktoś pokusić się o wypisanie spisu części stanowiących zestaw do przekładki SI ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilL Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Jacky X, http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.ph ... light=wlew :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 Czyli jak w temacie. Proszę drogich użytkowników o pomoc.Jestem w Uk i tutaj jest sporo konkretnych GT-ków (WRX-ów). Proszę o informację jak w Pl wygląda sprawa z przekładką, ceny, zarejestrowanie i późniejsza eksploatacja. Szukałem na forum ale oprócz Legasia nic nie znalazłem. Jakby coś to ewentualnie proszę na PW o przesłanie jakiegoś kontaktu kto się tym zajmuje w PL. Proszę o wypowiedzi znających temat, bo czas goni. Przeglądam oferty sprzedaży GT ale w PL jest lipa. Wiadomo że nie sprzedaję się dobrego auta. ps Pozdrowienia dla UK Poszukaj STI Ra z 1995 (dużo dobrze utrzymanych z przebiegiem 50-70 tys km). Czesci do przekladki masz dużo, auto jezdzi w serii jak Matiego, z zarejestrowaniem problemów nie ma - kwestia przeglądu tylko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 auto jezdzi w serii jak Matiego "troche" chyba cie ponioslo :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 hmmmm nie wiem jak jezdzi auto matiego ale w UK mialem okazje sie czyms takim przejechac i od seryjnego GT dzieli go przepasc ....to cywilna rajdowka bym powiedzial... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 auto jezdzi w serii jak Matiego "troche" chyba cie ponioslo :wink: To taki skrót myślowy by pokazać przepaść miedzy GT a RA. Powinienem dodać "prawie". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JD555 Opublikowano 28 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 przepaść miedzy GT a RA to juz jest wielki kanion Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 29 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 jaś chyba moze najlepiej sie wypowiedziec obje wersje porownywal w codziennej jezdzie ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herrkam Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 no ale jekieś konkrety bardziej dotyczące przkładki? bo mało wynika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilL Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 no ale jekieś konkrety bardziej dotyczące przkładki? bo mało wynika o jakie konkrety chodzi? przecież podałem linka, a tam jest chyba wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 no ale jekieś konkrety bardziej dotyczące przkładki? bo mało wynika o jakie konkrety chodzi? przecież podałem linka, a tam jest chyba wszystko Tak naprawdę to z konkretów to całe g... tam jest. Listę części to sobie można samemu na chłopski rozum rozpracować. Nie wiem czy tu speców brakuje czy tylko ja miałem do tej pory odczynienia z przekładką ale sprawa ma bardzo wiele aspektów i teraz pytanie tylko który was interesuje. Na pewno problem pierwszy - części Mi najbardziej podobały się modele 99-00 i wiadomo przez ile lat były one produkowane. A co za tym idzie podaż używanych i w dobrym stanie części - znikoma!!!! Części nowe - drogie. Imprezki do 97 trzeba poszukać ale jest łatwiej. Wiązka - trzeba się napracować Ściana grodziowa jest prawie symetryczna (prawie !!!!) Trzeba wyciągnąć przednią szybę i wsadzić potem ją z powrotem Część z JDM-ow miało klimatroniki lub półautomaty teraz dylemat zostawić to piękne urządzenie czy pójść w GT-kowe Koszty...... hmmm i tu jest różnie tak naprawdę każdy mechanik się podejmie przekładki (nawet jak nigdy subarki na oczy nie widział) zamontuje nam bufecik po dzwonie z połamanymi zaczepami, po drutuje posilikonuje i po tygodniu mamy auto gotowe. Znam takich którzy to zrobią za 4000 zł ale ja osobiście bym się bał wsiąść do 280 konnego auta które się trzyma na silikonie. Ci co się niby znają to znowu pojawia się taki problem że jak przyjedziemy poddłubanym trochę JDM -em czy przy przekładce nie zniknie nam kilka bardzo chodliwych w tym kraju wypasionych części. Ja przekładam type r u zaufanych ludzi i nawet zdarza się tak że Marek sam dzwoni i mówi słuchaj właśnie odkryłem że masz poinstalowane to czy tamto - miło :-) Dlatego uważam że lepiej jest kupić RA z 95 roku (często mają mniejsze przebiegi niż nasza rynkowe new age a i z rejestracją nie ma takiej gimnastyki) niż GT 99 bo mamy w połowie przygotowaną rajdówke nic tylko klatka, dodać parę koni, zawias i hamulec i naprawdę nie ma się czego wstydzić. A i mamy legendę w garażu nie miejskie auto. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 przemek szperalem za twoim autem na forum sa gdzies tu fotki auta podczas budowy albo prawie na ukonczeniu??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JD555 Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Imprezki do 97 trzeba poszukać ale jest łatwiej. Najlepiej zaczac od zorientowania sie jak wyglada sprawa z "dawca",rozejrzec sie za autem i dzialac Dlatego uważam że lepiej jest kupić RA z 95 roku W tym przypadku z "dawca organow" nie powinno byc wiekszego problemu :roll: z modelami do faceliftu jest prosciej,po facelifcie zaczynaja sie schody :neutral: dzwoni i mówi słuchaj właśnie odkryłem że masz poinstalowane to czy tamto - miło :-) Heh no i oczywiscie zaufanego czlowieka ktory sie tym pozniej zajmie :wink: szperalem za twoim autem na forum sa gdzies tu fotki auta podczas budowy nie ma :sad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remek Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Akurat przypadkiem rozmawialem z Markiem na ten temat (kombinuje co by sobie kupic). Tak jak nie-ASO mowil 98-00 trudno o graty (glownie elementy wnetrza). Natomiast GT < 98 calkiem latwo i nie tak drogo. Ja niestety chyba wymiekam, nie jestem zapalencem w budowaniu aut. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herrkam Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 jakiś numer do Marka miszcza?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 MTS Marek Kluszczyński ul. Szkolna 5 58-200 Dzierżoniów tel. 512 486 555 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Zbyszek na Bajecznej też robi teraz przekładkę białego GTka z UK na PL. :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herrkam Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 no a jak z opłatami rejestracja itp ktoś podpowie? PS dzięki za kontakty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vfts Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 przepaść miedzy GT a RA to juz jest wielki kanion a coś więcej? Czym oprócz skrzyni się różnią co sprawia, że taka przepaść w jeździe pomiędzy nimi? :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Tak na szybko, RA różni się od GT/UK Turbo następującymi rzeczami: - skrzynia biegów - dyfry - przekładnia kierownicza - silnik - zawieszenie - masa czyli wszystko co ma wpływ na osiągi. Przy RA, zwykły seryjny GT'ek to dupowóz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 przekładkę białego GTka z UK na PL. :cool: GTka??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 To nie jest biały GT, tylko srebrny UK Turbo, mocno zmodyfikowany. Już jest prawie skończony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się