pumex1 Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 Dźwięk znam osłuchałem się na YTwięc wiem mniej więcej jak zestaw center i back będzie bulgotał i wiem,że warto. Mam cały - od turbiny. Jeśli zamontuje cały H&S to konieczny będzie remap ,czyli dodatkowe kosztu których nie planowałem-dobrze myślę z remapem?? jak wywalisz katalizatornię to tak -Jeśli chciałbym zamontować tylko center i back H&S to muszę wymienić katalizatory z forka na taki z imprezy spec-c np.?Może jeszcze z jakiegoś innego? Robiłem back z WRXa (Prodrive) i więcej nic nie zmieniałem. -Pozostaje jeszcze możliwość sprzedania tego zestawu H&S komuś kto akurat szuka całego i planuje remap a sobie wyspawam np w el-tec. el-teca miałem w GT-ku. Jak na rodzimą krótkoseryjną produkcję (5 sztuk) to dawał radę -Mogę jeszcze obciąć 10cm z centera H&S i dzięki temu zamontować go do oryginalnych katów,ale to rozwiązanie podoba mi się najmniej . Fakt, ale od dołu nikt nie zauważy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZASAMI.pl Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 Fakt, ale od dołu nikt nie zauważy Wiem wiem,ale ja będę wiedział,że tam tak jest To jak znajdziesz ten film to podrzuciłbyś tu może,skoro masz cały :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muzyk Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 Pozostaje jeszcze możliwość sprzedania tego zestawu H&S komuś kto akurat szuka całego i planuje remap a sobie wyspawam np w el-tec. To jest najgorsza opcja jaką możesz zrobić. Jak założysz centra i backboxa pojeździsz trochę to będziesz chciał założyć też down-pipa. Jak masz taki wypas to nawet nie myśl o El-tecu. Nie mam nic przeciwko tej firmie bo robi bardzo dobre wydechy ale H&S to jednak H&S i jak będziesz jeździł to wiesz co będziesz miał "pod spodem". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 To jak zmieściłeś center ??U mnie center H&S wydaje się dłuższy od stock o jakieś 10cm Może ten center jest od Imprezy, gdzieś chyba na forum pisali, że właśnie wydechy różnią się długością ale ręki nie dam sobie uciąć U mnie było tak, równiutko, co do centymetra: Weszło P&P, musiałem tylko dokupić pierścień łączenia CP z resztą wydechu, bo oryginalny się wykruszył. -- 3 paź 2012, o 00:13 -- Jak założysz centra i backboxa pojeździsz trochę to będziesz chciał założyć też down-pipa To też prawda, po pół roku się przyzwyczaiłem i korci mnie, żeby wyciąć katy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZASAMI.pl Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 Może ten center jest od Imprezy, gdzieś chyba na forum pisali, że właśnie wydechy różnią się długością ale ręki nie dam sobie uciąć U mnie było tak, równiutko, co do centymetra: Hmm może i tak być :| bo mój Center H&S jest zdecydowanie dłuższy.W takim razie podejrzewam,że nawet jeśli wymienię całość 3 elementy h&S to i tak się nie zmieści przez ten center :? Mój center ma jedną stronę (mocowanie) ruchome Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaru_Forester Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 tROZ, ciekawe, bo mam ten sam wydech w swoim Forku S-Turbo. Wydech kupiony z Imprezy Classic i przydało by się jeszcze 10 cm bo opala mi tylny zderzak... Niestety nie mierzyłem mojego cp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZASAMI.pl Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 Jak znajdę chwilę czasu koło weekendu i nie będzie padał deszcz to się wdrapię pod samochód i porobię fotki jak to u mnie wygląda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaru_Forester Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 Ciekawe jak bardzo różni się płyta podłogowa S-Turbo i XT... :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZASAMI.pl Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 Jedyne numery jakie znalazłem na wydechu to tabliczka na CP: XCRPSSO2P szukam od rana info bo cały czas nie daje mi spokoju,że wszystkim pasuje P&P a mi za długo :roll: ten numer nie wyskakuje w katalogach H&S a jedyne info w necie ,że to magnex od imprezy klasyka. Magnex i H&S to to samo jest?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 jedyne info w necie ,że to magnex od imprezy klasyka z tego co pamiętam, to w przypadku imprez, długość całowita wydechu klasyk vs newage jest podobna, z tym, że klasyk ma krótszy DP i dłuższy center ... więc nie dziwne że przy założeniu cp z klasyka coś Ci nie pasuje ... skróć go i będzie ok ;-) albo zamień się za center z newage ... powinno pasować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KACPERO_1 Opublikowano 6 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 u mnie np w Forku XT podszedł idealnie w miejsca fabryczne CP i końcowy tłumik właśnie H&S może tylko delikatnie jest dłuższa rura od oryg, ale przynajmniej znawcy wiedzą co jest co Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 6 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 Kurcze czyli jakiego HS kupowac do forka?? Od czego?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KACPERO_1 Opublikowano 6 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 http://www.haywardandscott.com/subaru/forester.html tu masz dokładnie do Forka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 6 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 A to podejdzie?? http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=5&t=9155 -- 6 paź 2012, o 13:55 -- Zamiast kropki kreska Bo zmienia z automatu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 Kurcze czyli jakiego HS kupowac do forka?? Od czego?? Mój jest dedykowany specjalnie do forka, CP też. Trzeba by porównać oba, to wiadomo będzie czym się różnią. Link nie działa. Nawet po poprawieniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 9 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 Ale kombinujecie. Czy to forek czy wrx wydech pasuje. Wymaga przespawania wieszaków, a z tym to chyba sobie nawet byle jaki spawacz amator poradzi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guerrilla Opublikowano 9 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 wiem że nie giełda :wink: , ale jakby komuś miało to poprawić humor to mam centerpipe z new age'a 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 20 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2012 Czy to podejdzie, zarezerwowałem go i nie wiem czy to jest to http://moto.allegro.pl/hayward-scoot-do ... 62417.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subary Opublikowano 20 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2012 tROZ, też mam lekko skrócony center przez spawacza, ani to widać ani słychać. drout popatrz na kreskę, po tle zdjęcia poznaję danny007, nawet jakąś promocję ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 20 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2012 Wiem Mailuje z nim cały wieczór Tylko jeszcze ten wydaje mi się taki mało świecący Jak oglądam zdjęcia innych HS to świecą sie jak psu j...., zresztą jak mój Fujitsubo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danny007 Opublikowano 20 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2012 Wiem Mailuje z nim cały wieczór Tylko jeszcze ten wydaje mi się taki mało świecący Jak oglądam zdjęcia innych HS to świecą sie jak psu j...., zresztą jak mój Fujitsubo moze w nowszych backboxach uzywaj lepszego rodzaju stali,te male starsze wydaja sie jak by sniedzial y,znowu wszystkie 4.5 calowe sa blyszczace .W tej kwesti nie moge pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piskoor Opublikowano 22 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 Ja mam założony pełen przelot H&S Forester S-Turbo 2002 przejechane na nim jakieś 50 tys km... troszkę jakby przycichła choć nadal piękny ;-) Jest szansa że się przyzwyczaiłem... Jak ktoś chce odsłuchać to zapraszam no niestety trzeba się tylko przyzwyczaić do Check Engine... jakoś nie mogę się za to zabrać... Jedni mówią że tylko w Mapteku zlikwidują, inni ze sonda mi padła a jeszcze inni że trzeba jakąś tulejkę dospawać... można tez wymontować żarówkę od Check Engine.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KACPERO_1 Opublikowano 22 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 ja właśnie wczoraj założyłem resztę czyli mam już cały przelot, UP, DW, Center i końcowy tłumik i jest głośno, naprawdę głośno, ale żadna kontrolka się nie pali pojeżdzę jeszcze kilka dni i remapujemy :-P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 22 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 A czy ktoś jeździ na downpipe ze sportowym katem w Foresterze bez remapu? Jakie wrażenie? Jest głośniej i czy czuć więcej zapach paliwa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadziejS Opublikowano 22 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 http://allegro.pl/tl... ... 26003.html. to są wydechy firmy WM SPORT. Ceny są od 120-150zł Cena jest za sam BackBox. tlumikowiec odciął tylko stary wydech, dołożył jakieś 30cm rury bo ten jest dużo mniejszy, nawet 1 wieszak odciął ze starego i przyspawał do śruby przy opasce montażowej nowego tłumika Wieczorkiem podeśle zdjęcia jak to wygląda od spodu. Ale naprawdę jestem zadowolony z efektu i nie wydałem kupy kasy nawet jakby miał zardzewieć i odpaść po dwóch zimach to kupie nowy Po postach kolegów namówiłem się na to rozwiązanie i jestem b. zadowolony. Zależało mi na wydobyciu dźwięku boksera, bez urywania głowy i efekt jest dokładnie taki o jaki mi chodziło. Najfajniejszy dźwięk słychać na wolnych obrotach oraz przy hamowaniu silnikiem. Podróż w trasie nie jest absolutnie uciążliwa. Mowa o sytuacji z założonym silencem. Bez niego dudni sporo głośniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się