Skocz do zawartości

Wydech do Forestera


Hogi

Rekomendowane odpowiedzi

Dźwięk znam osłuchałem się na YTwięc wiem mniej więcej jak zestaw center i back będzie bulgotał i wiem,że warto.

Mam cały - od turbiny.

 

Jeśli zamontuje cały H&S to konieczny będzie remap ,czyli dodatkowe kosztu których nie planowałem-dobrze myślę z remapem??

jak wywalisz katalizatornię to tak

 

-Jeśli chciałbym zamontować tylko center i back H&S to muszę wymienić katalizatory z forka na taki z imprezy spec-c np.?Może jeszcze z jakiegoś innego?

Robiłem back z WRXa (Prodrive) i więcej nic nie zmieniałem.

 

-Pozostaje jeszcze możliwość sprzedania tego zestawu H&S komuś kto akurat szuka całego i planuje remap a sobie wyspawam np w el-tec.

el-teca miałem w GT-ku. Jak na rodzimą krótkoseryjną produkcję (5 sztuk) to dawał radę ;)

 

-Mogę jeszcze obciąć 10cm z centera H&S i dzięki temu zamontować go do oryginalnych katów,ale to rozwiązanie podoba mi się najmniej .

Fakt, ale od dołu nikt nie zauważy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozostaje jeszcze możliwość sprzedania tego zestawu H&S komuś kto akurat szuka całego i planuje remap a sobie wyspawam np w el-tec.

 

To jest najgorsza opcja jaką możesz zrobić. Jak założysz centra i backboxa pojeździsz trochę to będziesz chciał założyć też down-pipa. Jak masz taki wypas to nawet nie myśl o El-tecu.

Nie mam nic przeciwko tej firmie bo robi bardzo dobre wydechy ale H&S to jednak H&S i jak będziesz jeździł to wiesz co będziesz miał "pod spodem".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jak zmieściłeś center ??

U mnie center H&S wydaje się dłuższy od stock o jakieś 10cm

Może ten center jest od Imprezy, gdzieś chyba na forum pisali, że właśnie wydechy różnią się długością ale ręki nie dam sobie uciąć :mrgreen: U mnie było tak, równiutko, co do centymetra:

IMAG0173.jpg

Weszło P&P, musiałem tylko dokupić pierścień łączenia CP z resztą wydechu, bo oryginalny się wykruszył.

 

-- 3 paź 2012, o 00:13 --

 

Jak założysz centra i backboxa pojeździsz trochę to będziesz chciał założyć też down-pipa

To też prawda, po pół roku się przyzwyczaiłem i korci mnie, żeby wyciąć katy :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ten center jest od Imprezy, gdzieś chyba na forum pisali, że właśnie wydechy różnią się długością ale ręki nie dam sobie uciąć :mrgreen: U mnie było tak, równiutko, co do centymetra:

 

 

Hmm może i tak być :| bo mój Center H&S jest zdecydowanie dłuższy.W takim razie podejrzewam,że nawet jeśli wymienię całość 3 elementy h&S to i tak się nie zmieści przez ten center :?

 

Mój center ma jedną stronę (mocowanie) ruchome

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyne numery jakie znalazłem na wydechu to tabliczka na CP:

XCRPSSO2P szukam od rana info bo cały czas nie daje mi spokoju,że wszystkim pasuje P&P a mi za długo :roll:

ten numer nie wyskakuje w katalogach H&S a jedyne info w necie ,że to magnex od imprezy klasyka.

Magnex i H&S to to samo jest??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedyne info w necie ,że to magnex od imprezy klasyka

z tego co pamiętam, to w przypadku imprez, długość całowita wydechu klasyk vs newage jest podobna, z tym, że klasyk ma krótszy DP i dłuższy center ... więc nie dziwne że przy założeniu cp z klasyka coś Ci nie pasuje ... skróć go i będzie ok ;-) albo zamień się za center z newage ... powinno pasować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Wiem :mrgreen: Mailuje z nim cały wieczór :twisted:

 

Tylko jeszcze ten wydaje mi się taki mało świecący :mrgreen: Jak oglądam zdjęcia innych HS to świecą sie jak psu j...., zresztą jak mój Fujitsubo

 

moze w nowszych backboxach uzywaj lepszego rodzaju stali,te male starsze wydaja sie jak by sniedzial :idea: y,znowu wszystkie 4.5 calowe sa blyszczace .W tej kwesti nie moge pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Ja mam założony pełen przelot H&S Forester S-Turbo 2002

przejechane na nim jakieś 50 tys km... troszkę jakby przycichła choć nadal piękny ;-)

Jest szansa że się przyzwyczaiłem...

Jak ktoś chce odsłuchać to zapraszam

no niestety trzeba się tylko przyzwyczaić do Check Engine...

jakoś nie mogę się za to zabrać... Jedni mówią że tylko w Mapteku zlikwidują, inni ze sonda mi padła a jeszcze inni że trzeba jakąś tulejkę dospawać...

można tez wymontować żarówkę od Check Engine..

post-244-0-05543000-1353578678_thumb.jpg

post-244-0-16794500-1353578911_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://allegro.pl/tl... ... 26003.html. to są wydechy firmy WM SPORT. Ceny są od 120-150zł

Cena jest za sam BackBox. tlumikowiec odciął tylko stary wydech, dołożył jakieś 30cm rury bo ten jest dużo mniejszy, nawet 1 wieszak odciął ze starego i przyspawał do śruby przy opasce montażowej nowego tłumika Wieczorkiem podeśle zdjęcia jak to wygląda od spodu. Ale naprawdę jestem zadowolony z efektu i nie wydałem kupy kasy nawet jakby miał zardzewieć i odpaść po dwóch zimach to kupie nowy :)

 

Po postach kolegów namówiłem się na to rozwiązanie i jestem b. zadowolony. Zależało mi na wydobyciu dźwięku boksera, bez urywania głowy i efekt jest dokładnie taki o jaki mi chodziło. Najfajniejszy dźwięk słychać na wolnych obrotach oraz przy hamowaniu silnikiem. Podróż w trasie nie jest absolutnie uciążliwa. Mowa o sytuacji z założonym silencem. Bez niego dudni sporo głośniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...