owoc666 Opublikowano 12 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2005 Shodan, jak się jeździ EVO? Lepiej, gorzej..? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 12 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2005 Shodan, jak się jeździ EVO? Lepiej, gorzej..? Na razie głownie się nie jeździ, bo od dwóch tygodni załatwiam akcyzy, vaty, tłumaczenia przysięgłe, przeglądy techniczne, rzeczoznawców i wszystkie te inne kłody pod nogi, które nasze państwo zgotowało śmiałkom, którzy ośmielili się nabyć samochód na terenie UE :roll: Generalnie brakuje bulgotu subaraka... który na szczęście jest nadrabiany innymi detalami.. ale nię będę zachwalał konkurencji na forum subaru. Łubu Dubu, Impreza STi jest super!! (Justy też jest spoko) A teraz jak nikt nie słyszy... ćśśśśś... Evo lepiej przyśpiesza. Lepiej hamuje. Lepiej skręca. Lepiej się trzyma. Poza tym to bardzo podobne samochody - przynajmniej jeśli chodzi o filozofię i radość z jazdy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 12 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2005 Evo lepiej przyśpiesza. Lepiej hamuje. Lepiej skręca. Lepiej się trzyma A jak się okaże, że nowy STi robi to równie sprawnie..? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 12 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2005 A jak się okaże, że nowy STi robi to równie sprawnie..? Będę się bardzo z tego powodu cieszył! Bo w sumie jest to wstyd, że firma z takim doświadczeniem jak Subaru, przez długie lata nie mogła swoim STi dojść do poziomu Mitsu. A lata 99-00, gdy w Europie najszybszym modelem Subaru była Impreza GT (nie liczę UK), a Misiek miał Evo VI... to była skandaliczna przepaść :roll: Podobnie Mitsu powinno się wstydzić, że z takim doświadczeniem w rajdach i tylu sukcesach w rajdach płaskich i terenowych (patrz Dakar) nie są w stanie zbudować konkurencyjnego samochodu WRC. Wstyd i hańba A więc trzymam kciuki za subaru - do roboty chłopaki, likwidować tę podsterowność, wymieniać zawias, ulepszać dyfry -> jestem zdecydowanie ZA naprawdę dobrym STi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 12 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2005 Evo lepiej przyśpiesza. Lepiej hamuje. Lepiej skręca. Lepiej się trzyma. Poza tym to bardzo podobne samochody - przynajmniej jeśli chodzi o filozofię i radość z jazdy... A jak zawias? da sie tym zrobic 30 kkm rocznie? - prosze na to pytanie odpowiedziec w dziale OFF-TOPIC na ktorym wlasnie zalozysz nowy watek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 12 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2005 A jak się okaże, że nowy STi robi to równie sprawnie..? Będę się bardzo z tego powodu cieszył! Bo w sumie jest to wstyd, że firma z takim doświadczeniem jak Subaru, przez długie lata nie mogła swoim STi dojść do poziomu Mitsu. A lata 99-00, gdy w Europie najszybszym modelem Subaru była Impreza GT (nie liczę UK), a Misiek miał Evo VI... to była skandaliczna przepaść :roll: Podobnie Mitsu powinno się wstydzić, że z takim doświadczeniem w rajdach i tylu sukcesach w rajdach płaskich i terenowych (patrz Dakar) nie są w stanie zbudować konkurencyjnego samochodu WRC. Wstyd i hańba A więc trzymam kciuki za subaru - do roboty chłopaki, likwidować tę podsterowność, wymieniać zawias, ulepszać dyfry -> jestem zdecydowanie ZA naprawdę dobrym STi Ktos kiedys napisal,ze zadna topowa SI nigdy nie byla i raczej nie bedzie lepsza od topowego EVO...cos w tym jednak jest,smutne ale prawdziwe. Jezeli chodzi EVO VI to raczej jego bezposrednim konkurentem nie byla GT(to zadne porownanie by bylo) tylko raczej STI type-R i Type RA. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 12 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2005 A jak zawias? da sie tym zrobic 30 kkm rocznie? Na każdym się da - to chyba źle zbudowane pytanie ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 12 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2005 A jak zawias? da sie tym zrobic 30 kkm rocznie? Na każdym się da - to chyba źle zbudowane pytanie ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 12 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2005 W porownaniu do STI MY06 Evo juz nie bedzie tak dobrze wypadalo. Oba aota maja zblizone osiagi i harakterystyke jazdy, ale STI oferuje komfort i lepiej spisuje sie w uzytkowaniu na codzien. Niestety kosztem wygladu zewnetrznego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 12 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2005 Azrael, :wink: moze gdyby zamiast zrobic bylo robic... reszte juz trzeba sie domyslec :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 13 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2005 Bardziej mi się podoba następna część: http://video.google.com/videoplay?docid ... peed+Track Kuba, STi ma kilka problemów. Może jest z pozoru bardziej "luksusowe" ale jak chcesz by jeździło porządnie to przestaje takim być. Generalnie wygląda na to, że nowe EVO daje chyba lepszy pakiet dla kogoś, kto chce pojechać na tor albo na AutoX od czasu do czasu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyga Opublikowano 14 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2005 Problem duzych predkosci w Subaru, nie lezy po stronie oporu powietrza, gdyz nie jest on az tak wielki, lecz po stronie braku mocy i niewystarczajacym przelorzeniom skrzyni biegow. Przykladowo wersia US WRX pozwala na osiagniecie oklo 275 km/h na piatym biegu, STI moze chyba jechac troche wolniej. buahahahaha siadaj, pała z fizyki! przy prędkościach powyżej 150km/h opory toczenia są już marginesem, samochód walczy tylko z oporem powietrza, a mocy ma mało Jesli chcesz miec auto, ktore pojedzie 300 km/h to musisz miec w przyblizeniu okolo 250KM (moge sie mylic) na kolach i skrzynie biegow, ktora na to pozwoli. Przydalo by sie tez lekkie auto zeby sie w miare szybko rozpedzilo do tych 300. grubo ponad 300KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 14 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2005 Nieźle Zyga wyłapałeś. :-) Problem duzych predkosci w Subaru, nie lezy po stronie oporu powietrza, gdyz nie jest on az tak wielki, lecz po stronie braku mocy i niewystarczajacym przelorzeniom skrzyni biegow. Przykladowo wersia US WRX pozwala na osiagniecie oklo 275 km/h na piatym biegu, STI moze chyba jechac troche wolniej. WRX ma aerodynamikę cegły. To jest jego główny problem. Jesli chcesz miec auto, ktore pojedzie 300 km/h to musisz miec w przyblizeniu okolo 250KM (moge sie mylic) na kolach i skrzynie biegow, ktora na to pozwoli. Przydalo by sie tez lekkie auto zeby sie w miare szybko rozpedzilo do tych 300. Po co ma się szybko rozpędzać? Akurat masa auta nie ma znaczenia przy Vmax. Jedynie opory ruchu (głównie opory powietrza) i moc/moment na kołach (moc/moment bo to wszystko jedno, i należy tu ująć także zestopniowanie skrzynki). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 15 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2005 ]Jedynie opory ruchu A te, nie zależą od masy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 15 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2005 A te, nie zależą od masy? Pomijalnie. Opory ruchu przy dużej prędkości można spokojnie uznać wyłącznie za opory areodynamiczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 15 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2005 Jedynie opory ruchu A te, nie zależą od masy? Nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norveg Opublikowano 12 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 W STi MY02 nie jest możliwe pojechanie szybciej niż 250-260 km/h.Pomijam elektroniczne odcięcie - opory powietrza są tak duże, że turbina ładuje ok. 1,3 na 6-ce, a samochód nie chce już przyspieszać. No a potem oczywiście odcina przy 250. GT seria też szybciej nie pojedzie niż 250-260 licznikowe bo nieudało mi się 260 ani razu przekroczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heller Opublikowano 12 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 W STi MY02 nie jest możliwe pojechanie szybciej niż 250-260 km/h.Pomijam elektroniczne odcięcie - opory powietrza są tak duże, że turbina ładuje ok. 1,3 na 6-ce, a samochód nie chce już przyspieszać. No a potem oczywiście odcina przy 250. GT seria też szybciej nie pojedzie niż 250-260 licznikowe bo nieudało mi się 260 ani razu przekroczyć. Seryjnym Gietkiem 250 dało radę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norveg Opublikowano 12 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 nawet więcej bo 255 km/h wskazywał prędkościomierz. Odbyło się to na A4 Wrocław -Katowice.Trzeba być cierpliwym po przekroczniu 240km/h. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heller Opublikowano 12 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 No to 23.12.2005 zrobimy testing na A2 :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norveg Opublikowano 12 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 na A2 ciężej jest się rozpędzić w kierunku Poznania jadąc od Warszawy niż odwrotnie.Takie mam obserwacje. Myślę że przy sprzyjających wiatrach da sie zamknąć "szafę" w GT:). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demol Opublikowano 12 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 I weź tu kup używane auto ze stanów, polecam film: http://video.google.com/videoplay?docid ... aru+legacy Ja pier.... ale oni są poj ..... Sposób prowadzenia auta przez tego kolesia to jakis horror ... zwłaszcza ta jego pozycja na "małpę" za kierownicą MEGA LOL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norveg Opublikowano 12 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 zwłaszcza ta jego pozycja na "małpę" za kierownicą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 12 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 Szkoda, ze 120mph wywołuje taką podnietę u nich Tyle to mój dziadek wyciąga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeToDaddy Opublikowano 12 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 patrz drechy w jułesej sluchaja tego samego co w polsce, i nawet jezdza podobnymi predkosciami, tyle ze tutaj do tego sluza 15 letnie crx'y. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się