Skocz do zawartości

300km /h


Daro WRX

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 168
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Shodan, jak się jeździ EVO? Lepiej, gorzej..? :twisted:

 

Na razie głownie się nie jeździ, bo od dwóch tygodni załatwiam akcyzy, vaty, tłumaczenia przysięgłe, przeglądy techniczne, rzeczoznawców i wszystkie te inne kłody pod nogi, które nasze państwo zgotowało śmiałkom, którzy ośmielili się nabyć samochód na terenie UE :roll:

 

Generalnie brakuje bulgotu subaraka... który na szczęście jest nadrabiany innymi detalami.. ale nię będę zachwalał konkurencji na forum subaru.

 

Łubu Dubu, Impreza STi jest super!!

:mrgreen:

 

(Justy też jest spoko)

:mrgreen:

 

A teraz jak nikt nie słyszy... ćśśśśś...

Evo lepiej przyśpiesza. Lepiej hamuje. Lepiej skręca. Lepiej się trzyma.

Poza tym to bardzo podobne samochody - przynajmniej jeśli chodzi o filozofię i radość z jazdy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak się okaże, że nowy STi robi to równie sprawnie..? :twisted:

 

Będę się bardzo z tego powodu cieszył! :D

Bo w sumie jest to wstyd, że firma z takim doświadczeniem jak Subaru, przez długie lata nie mogła swoim STi dojść do poziomu Mitsu. A lata 99-00, gdy w Europie najszybszym modelem Subaru była Impreza GT (nie liczę UK), a Misiek miał Evo VI... to była skandaliczna przepaść :roll:

 

Podobnie Mitsu powinno się wstydzić, że z takim doświadczeniem w rajdach i tylu sukcesach w rajdach płaskich i terenowych (patrz Dakar) nie są w stanie zbudować konkurencyjnego samochodu WRC. Wstyd i hańba :oops:

 

A więc trzymam kciuki za subaru - do roboty chłopaki, likwidować tę podsterowność, wymieniać zawias, ulepszać dyfry -> jestem zdecydowanie ZA naprawdę dobrym STi :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Evo lepiej przyśpiesza. Lepiej hamuje. Lepiej skręca. Lepiej się trzyma.

Poza tym to bardzo podobne samochody - przynajmniej jeśli chodzi o filozofię i radość z jazdy...

 

A jak zawias? da sie tym zrobic 30 kkm rocznie?

- prosze na to pytanie odpowiedziec w dziale OFF-TOPIC na ktorym wlasnie zalozysz nowy watek :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak się okaże, że nowy STi robi to równie sprawnie..? :twisted:

 

Będę się bardzo z tego powodu cieszył! :D

Bo w sumie jest to wstyd, że firma z takim doświadczeniem jak Subaru, przez długie lata nie mogła swoim STi dojść do poziomu Mitsu. A lata 99-00, gdy w Europie najszybszym modelem Subaru była Impreza GT (nie liczę UK), a Misiek miał Evo VI... to była skandaliczna przepaść :roll:

 

Podobnie Mitsu powinno się wstydzić, że z takim doświadczeniem w rajdach i tylu sukcesach w rajdach płaskich i terenowych (patrz Dakar) nie są w stanie zbudować konkurencyjnego samochodu WRC. Wstyd i hańba :oops:

 

A więc trzymam kciuki za subaru - do roboty chłopaki, likwidować tę podsterowność, wymieniać zawias, ulepszać dyfry -> jestem zdecydowanie ZA naprawdę dobrym STi :mrgreen:

 

Ktos kiedys napisal,ze zadna topowa SI nigdy nie byla i raczej nie bedzie lepsza od topowego EVO...cos w tym jednak jest,smutne ale prawdziwe.

 

Jezeli chodzi EVO VI to raczej jego bezposrednim konkurentem nie byla GT(to zadne porownanie by bylo) tylko raczej STI type-R i Type RA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardziej mi się podoba następna część:

http://video.google.com/videoplay?docid ... peed+Track

 

Kuba, STi ma kilka problemów. Może jest z pozoru bardziej "luksusowe" ale jak chcesz by jeździło porządnie to przestaje takim być. Generalnie wygląda na to, że nowe EVO daje chyba lepszy pakiet dla kogoś, kto chce pojechać na tor albo na AutoX od czasu do czasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem duzych predkosci w Subaru, nie lezy po stronie oporu powietrza, gdyz nie jest on az tak wielki, lecz po stronie braku mocy i niewystarczajacym przelorzeniom skrzyni biegow. Przykladowo wersia US WRX pozwala na osiagniecie oklo 275 km/h na piatym biegu, STI moze chyba jechac troche wolniej.

buahahahaha

siadaj, pała z fizyki!

przy prędkościach powyżej 150km/h opory toczenia są już marginesem, samochód walczy tylko z oporem powietrza, a mocy ma mało

Jesli chcesz miec auto, ktore pojedzie 300 km/h to musisz miec w przyblizeniu okolo 250KM (moge sie mylic) na

kolach i skrzynie biegow, ktora na to pozwoli. Przydalo by sie tez lekkie auto zeby sie w miare szybko rozpedzilo do tych 300.

grubo ponad 300KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieźle Zyga wyłapałeś. :-)

 

Problem duzych predkosci w Subaru, nie lezy po stronie oporu powietrza, gdyz nie jest on az tak wielki, lecz po stronie braku mocy i niewystarczajacym przelorzeniom skrzyni biegow. Przykladowo wersia US WRX pozwala na osiagniecie oklo 275 km/h na piatym biegu, STI moze chyba jechac troche wolniej.

 

WRX ma aerodynamikę cegły. To jest jego główny problem.

 

Jesli chcesz miec auto, ktore pojedzie 300 km/h to musisz miec w przyblizeniu okolo 250KM (moge sie mylic) na

kolach i skrzynie biegow, ktora na to pozwoli. Przydalo by sie tez lekkie auto zeby sie w miare szybko rozpedzilo do tych 300.

 

Po co ma się szybko rozpędzać? Akurat masa auta nie ma znaczenia przy Vmax. Jedynie opory ruchu (głównie opory powietrza) i moc/moment na kołach (moc/moment bo to wszystko jedno, i należy tu ująć także zestopniowanie skrzynki).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
W STi MY02 nie jest możliwe pojechanie szybciej niż 250-260 km/h.

Pomijam elektroniczne odcięcie - opory powietrza są tak duże, że turbina ładuje ok. 1,3 na 6-ce, a samochód nie chce już przyspieszać. No a potem oczywiście odcina przy 250.

GT seria też szybciej nie pojedzie niż 250-260 licznikowe bo nieudało mi się 260 ani razu przekroczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W STi MY02 nie jest możliwe pojechanie szybciej niż 250-260 km/h.

Pomijam elektroniczne odcięcie - opory powietrza są tak duże, że turbina ładuje ok. 1,3 na 6-ce, a samochód nie chce już przyspieszać. No a potem oczywiście odcina przy 250.

GT seria też szybciej nie pojedzie niż 250-260 licznikowe bo nieudało mi się 260 ani razu przekroczyć.

 

 

Seryjnym Gietkiem 250 dało radę ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I weź tu kup używane auto ze stanów, polecam film:

 

http://video.google.com/videoplay?docid ... aru+legacy

 

Ja pier.... ale oni są poj .....

 

Sposób prowadzenia auta przez tego kolesia to jakis horror ... zwłaszcza ta jego pozycja na "małpę" za kierownicą :) MEGA LOL

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...