Skocz do zawartości

300km /h


Daro WRX

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 168
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

A to się da :roll: przecież impreza nie jest stworzona do bicia prędkości i myśle ze np opory powietrza zrobią swoje :roll:

 

A tak poza tym to po co komu auto jeżdżące 300, no chyba że dla podniesienia jego ego :roll: lub testament już spisał bo w polsce to raczej trudno 300 jechać.

 

Oczywiście są też pasjonaci prędkości, więc ma się rozumieć że to powyżej ich nie dotyczy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to się da :roll: przecież impreza nie jest stworzona do bicia prędkości i myśle ze np opory powietrza zrobią swoje :roll:

 

A tak poza tym to po co komu auto jeżdżące 300, no chyba że dla podniesienia jego ego :roll: lub testament już spisał bo w polsce to raczej trudno 300 jechać.

 

Oczywiście są też pasjonaci prędkości, więc ma się rozumieć że to powyżej ich nie dotyczy :D

 

to nie ja chce auto co jedzie 300 bo akurat ja wole 120 po zakretach,ale moze i jegio EGO tego chce ze kolega sie zapyta a on wiesz 300leci :lol:

a co mozecie polecic z innych aut nie koniecznie nowych moga to byc starsze auta np CORRADO VR6 :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yellow GCB czyli żółta Impreza GT przygotowana przez Jun Auto. Jest najszybszą dopuszczoną do ruchu Imprezą w historii marki (304 km/h, jeśli mnie pamięć nie myli). Jest również jedną z droższych, i myślę, że znajomy prędzej uzbiera na Porsche 911 niż na Yellowa.

Corrado VR6? Zapomnij.

Auta jadące 300 km/h zaczynają się od 200 tys. PLN za dość mocno zużyte używki. Niech chłopak zejdzie na ziemię, albo spisze ten testament jak koledzy dobrze radzą i kupi sobie motocykl. R1 albo R12 powinny mu styknąć, a jak nie lubi Yamahy niech kupi Busę, byle sprzed 2003 roku produkcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem duzych predkosci w Subaru, nie lezy po stronie oporu powietrza, gdyz nie jest on az tak wielki, lecz po stronie braku mocy i niewystarczajacym przelorzeniom skrzyni biegow. Przykladowo wersia US WRX pozwala na osiagniecie oklo 275 km/h na piatym biegu, STI moze chyba jechac troche wolniej.

Jesli chcesz miec auto, ktore pojedzie 300 km/h to musisz miec w przyblizeniu okolo 250KM (moge sie mylic) na kolach i skrzynie biegow, ktora na to pozwoli. Przydalo by sie tez lekkie auto zeby sie w miare szybko rozpedzilo do tych 300.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi motorkami to tez nie jest tak latwo. Nie pamietam czym jezdzil gosc w GhostRider2, ale w jego motorze skrzynia nie pozwalala mu na przekroczenie 295km/h (licznikowych). Inna sprawa ze jest w tym filmie scenka gdzie przy tej predkosci inny motocyklista wyprzedza go na swiecy Hayabusa turbo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem duzych predkosci w Subaru, nie lezy po stronie oporu powietrza, gdyz nie jest on az tak wielki

 

Jest olbrzymi. Impreza ma aerodynamikę cegły, a opory powietrza wzrastają kwadratowo ze wzrostem prędkości.

 

 

lecz po stronie braku mocy i niewystarczajacym przelorzeniom skrzyni biegow. Przykladowo wersia US WRX pozwala na osiagniecie oklo 275 km/h na piatym biegu, STI moze chyba jechac troche wolniej.

 

W teorii i na hamowni oczywiście ;-)

 

Jesli chcesz miec auto, ktore pojedzie 300 km/h to musisz miec w przyblizeniu okolo 250KM (moge sie mylic) na kolach i skrzynie biegow, ktora na to pozwoli. Przydalo by sie tez lekkie auto zeby sie w miare szybko rozpedzilo do tych 300.

 

Macz więcej niż 250WHP dla auta, które waży półtorej tony i ma naprawdę dobrą aerodynamikę. Zobacz na Ferrari, Lambo albo Porsche. Cx rzędu 0.28 albo lepszy a muszą mieć po 450-500KM na silniku, żeby w ogóle marzyć o takich prędkościach.

Busa żeby polecieć 300+ km/h musi mieć swoje najmarniej 185HP, a z kierowcą waży ile - 330 kilo? A opory ma dość niewielkie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Phaeton W12 ma 420 KM, naped na 4 kola wazy 2,3 tony a bez ogranicznika rozpedzi sie do 300 km/h

 

Moc = moment x współczynnik. Phaeton W12 ma wystarczającą ilość momentu obrotowego, żeby obrócić Ziemię z posad, więc podanie mocy było z mojej strony skrótem myślowym...

I ma hiperdługą skrzynię poza tym :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tja... brandzlu brandzlu... kolega ma ochote pojezdzic samochodem 300km/h i z tego tytulu gotowy jest wydac kwote nieproporcjonalna do uzyskanych wrazen... wiec udaje sie do salonu Subaru...

 

- Przepraszam Pana Sprzedawce - czy Subaru Impreza to pojedzie 300km/h?

- tak prosze Pana tylko trzeba przebudowac samochod i zepchnac go ze stromej gorki

- OK - to ja sie zgadzam - prosze oto 100.000 PLN na przebudowe i 100.000 PLN na zbudowanie gorki

- bardzo sie cieszymy, zapraszamy ponownie :)

 

aaa... przepraszam... nie doczytalem... kolega nie ma na nowa Impreze tylko na 6 letniego GT-ka... znaczy sie 100.000 PLN na przebudowe odpada... zostaje troche kasy na zbudowanie stromej gorki...

 

Wybacz Daro - ale jesli Twoj kolega ma ochote przekroczyc predkosc 300 km/h to polecam tanie linie lotnicze - dzisiaj ogloszona kolejna promocje - za 0,01 EUR + oplaty lotniskowe. W sumie do Paryza za 80 PLN - srednia predkosc chyba okolo 600-700km/h.

 

Sorry za sarkazm -ale czasem infantylnosc pytan i topicow wzbudza we mnie drgawki, ktore niektorzy zrzucaja na karb zbytniego alkoholizowania sie piffem. Albo sie starzeje... albo za malo pije, zeby mi zupelnie wisialo... :mrgreen:

 

zreszta... w sumie... po co pic i jechac skoro mozna zapalic i odleciec...

 

pozdraffka

Pumex z deczka drgaffkowy lekko stertryczaly...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakladajac ze opory toczenia i powietrza sa identyczne, to masa nie ma zadnego wplywu na predkosc maksymalna.

 

Po pierwsz primo.. ;) opory toczenia sa zalezne od masy. Po drugie primo zalozenia jakie przyjales maja sie tak do rzeczywistosci jak Akademia Medyczna do Akademii Pierwszomajowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

opory toczenia sa zalezne od masy. Po drugie primo zalozenia jakie przyjales maja sie tak do rzeczywistosci jak Akademia Medyczna do Akademii Pierwszomajowej.

Ladnie ujete

Moc = moment x współczynnik

:shock: Wiem ze oboje wiemy o co chodzi ale to na prawde najdziwniejsza matematyka jaka w zyciu widzialem, moc to moment obrotowy razy Cx ?? :shock:

Macz więcej niż 250WHP dla auta, które waży półtorej tony i ma naprawdę dobrą aerodynamikę.

Teraz przypomnialo mi sie ze jeszcze Toyota Supra z wyciagnietym ogranicznikiem potrafi sie rozpedzic do tych 300 km/h, nie wiem ktora wersja, z reszta co za roznica przeciez wszystkie maja "280KM :lol: "

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

opory toczenia sa zalezne od masy. Po drugie primo zalozenia jakie przyjales maja sie tak do rzeczywistosci jak Akademia Medyczna do Akademii Pierwszomajowej.

Ladnie ujete

 

Dziekuje, kazdemu sie zdarza ;-)

Moc = moment x współczynnik

:shock: Wiem ze oboje wiemy o co chodzi ale to na prawde najdziwniejsza matematyka jaka w zyciu widzialem, moc to moment obrotowy razy Cx ?? :shock:

 

Wojtkowi chodzilo zapewne o cos zupelnie innego (choć wyraził się nieprecyzyjnie IMO). Ów wspólczynnik o którym pisał odpowiada w tym równaniu za przeliczenie jednostek. Czyli można to sprowadzić do Moc = moment x obroty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem ze oboje wiemy o co chodzi ale to na prawde najdziwniejsza matematyka jaka w zyciu widzialem, moc to moment obrotowy razy Cx ??

 

Nie ten wspołczynnik. Chloru umie w takich rzeczach, to wytłumaczył, ja jestem amatorem.

 

Teraz przypomnialo mi sie ze jeszcze Toyota Supra z wyciagnietym ogranicznikiem potrafi sie rozpedzic do tych 300 km/h, nie wiem ktora wersja, z reszta co za roznica przeciez wszystkie maja "280KM :lol: "

 

Z pierwszej ręki (od właściciela najszybszej Supry zeszłego sezonu w PL) wiem, że nie ma w Suprach ogranicznika, a koniuf u nich 330 najmarniej ;-)

Wally z automatem (dużo dłuższe ostatnie przełożenie niż 6. w manualu) poszedł 280km/h autem z 380 udokumentowanych HP i szybciej już właściwie nie chciało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z pierwszej ręki (od właściciela najszybszej Supry zeszłego sezonu w PL) wiem, że nie ma w Suprach ogranicznika

To dziwne, od kiedy tylko sie pojawila Supra zawsze przy okazji pojawialo sie slowo "ogranicznik" moze ta jego kiedy ja kupil juz miala go wyciagnietego ;) :?:

a koniuf u nich 330 najmarniej

No co ty :shock: Skyline tez przeciez ma 280 :wink: W kazdym razie, stare Mercedesy SL powinny byc dostepne w miare rozsadnych cenach i byc zdolne do osiagniecia takich predkosci, pozostaje jeszcze kwestia duzej odwagi (glupoty)

A ile pójdzie odblokowane M5?

Odblokowanym Tiff Needell uzyskal srednia predkosc 314 km/h na jakims okraglym torze, z reszta bylo dzisiaj w programie Clarkson'a na tvn

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z pierwszej ręki (od właściciela najszybszej Supry zeszłego sezonu w PL) wiem, że nie ma w Suprach ogranicznika

To dziwne, od kiedy tylko sie pojawila Supra zawsze przy okazji pojawialo sie slowo "ogranicznik" moze ta jego kiedy ja kupil juz miala go wyciagnietego ;) :?:

 

Nie. Ogranicznik był w japońskich - na 180 km/h. Europejskie i US-spec Supry miały 330HP uczciwie w papierach.

 

Odblokowanym M5 Tiff Needell uzyskal srednia predkosc 314 km/h na jakims okraglym torze, z reszta bylo dzisiaj w programie Clarkson'a na tvn

 

Ale jeśli to odblokowane M5 to ma być bardzo korzystne czarne z przydymionymi tylnymi światłami z Łodzi... to przestrzegam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...