dragon666666 Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2021 HEj. Potrzebuje pomocy w rozgryzieniu skaczącego ciśnienia oleju. Zacznę od dość istotnych informacji na temat silnika i jego kondycji. Silnik został wyremontowany w zeszłym roku, pierwszy szfil cylindrów, nowe tłoki HBR, pierscienie, wał o oznaczeniu 12200AA390 , nowa pompa oleju 11 mm 15010AA360 , panewki ACL Race, nowe uszczelki , regenerowane głowice i nowe korby MaxPendingrods. Wszystko osobiście poskładałem, zgodnie z odpowiednią siłą dokręcenia kluczami dynamometrycznymi. Silnik pali od strzała, nie bierze oleju, ma moc ale miałem przeczucie ze cos może być nie tak taki wewnętrzny niepokój . Kupiłem miernik ciśnienia oleju aby zobaczyć czy trzyma parametry i patrząc po filmach na YT widziałem ze wskaźnik przeważnie jest stabilny podczas mierzenia, wskazówka idzie proporcjonalnie do zwiększania obrotów lub rozgrzania silnika. U mnie natomiast skacze i nie może w zaden sposób ustabilizować sie na jałowych obrotach. Stabilizuje sie po dodaniu gazu i pokazuje jakies 6 barów. Pytanie czy to akceptowalne, czy uszkodzona jest pompa oleju, może oring na pompie zawinął sie podczas składania ?? Martwic sie , szukać przyczyny ?? IMG_7706.mp4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neutrino33 Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Nie znam się więc sie wypowiem...według mnie jest git, po prostu na jałowych tak to wygląda. Może to specyfika miernika albo cos w tym guście. Grunt, że pod obciążeniem sie stabilizuje i pokazuje prawidłowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy__ Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2021 a moze te "profi" geko wali w uja? 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
133699 Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Kup wskaźnik zalany cieczą bo w życiu niczego się nie dowiesz z tego pomiaru. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragon666666 Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2021 10 minut temu, 133699 napisał: Kup wskaźnik zalany cieczą bo w życiu niczego się nie dowiesz z tego pomiaru. Jutro sprawdzę czy na innym aucie działa tak samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krystian Lasota Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Możliwe ze ten manometr nie ma dyszy która tłumi skoki ciśnienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek95 Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2021 @dragon666666 jest git, kup jakiś lepszy manometr, kupiłem dokładnie taki sam i ten typ tak ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragon666666 Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2021 4 minuty temu, Maniek95 napisał: @dragon666666 jest git, kup jakiś lepszy manometr, kupiłem dokładnie taki sam i ten typ tak ma Co za shit . Dobra , plan jest taki żeby jutro sprawdzić go na innym aucie a jeśli działanie okaże się takie samo kupię inny . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 6 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2021 Nie wiem czy powinien być dławik w manometrze, żeby zapobiec skokom, ale ciśnienie oleju powinno raczej być stabilne. Tak mi przyszło do głowy że, może zawór w filtrze oleju jest do kitu, zmienił bym filtr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 6 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2021 jeszcze jest relif w pompie który jako główny reguluje ciśnienie. Jak źle trzyma relif filtra to też może być dobry trop. Ja mam elektroniczny AG i jest jest stabilnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragon666666 Opublikowano 6 Sierpnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2021 (edytowane) 18 minut temu, AdaSch napisał: jeszcze jest relif w pompie który jako główny reguluje ciśnienie. Jak źle trzyma relif filtra to też może być dobry trop. Ja mam elektroniczny AG i jest jest stabilnie. Dzięki za podesłanie schematu . To zapewne będzie dalszy krok w szukaniu przyczyny skaczącego ciśnienia jesli tester okaże sie wadliwy. Edytowane 6 Sierpnia 2021 przez dragon666666 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomson0073 Opublikowano 6 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2021 Pomyśl też o dołożeniu zegara z parametrami ciśnienia oleju do środka, zawsze to będzie troszkę spokojniej nawet w czasie jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lipton Opublikowano 6 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2021 Godzinę temu, thomson0073 napisał: Pomyśl też o dołożeniu zegara z parametrami ciśnienia oleju do środka, zawsze to będzie troszkę spokojniej nawet w czasie jazdy. Przez chwilę pomyślałem, że to świetny pomysł i już chciałem sobie coś takiego poszukać, ale nagle mnie coś powstrzymało: jak poza temperaturą będę jeszcze na coś cały czas patrzył w czasie jazdy, to już całkowicie zwariuję z tym moim Subaru:D 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomson0073 Opublikowano 6 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2021 Eee nie ma tak źle z tymi wskaźnikami. Na dobrą sprawę to one mogą uchronić Cię w kryzysowej sytuacji. WARNING od razu się zapali jak będzie jakaś anomalia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lipton Opublikowano 6 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2021 @thomson0073Z jednej strony przyznaję rację, z drugiej strony żyłbym w ciągłym strachu czy to dziś się zapali czy jeszcze nie:> bo że się w końcu zapali to mając Subaru dobrze wiemy:D (proszę to traktować z przymrużeniem oka) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragon666666 Opublikowano 6 Sierpnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2021 Pomiar u mechanika wskazywał na zimnym 6 barów i wskazówka stała stabilnie wiec wygląda ze faktycznie tani miernik zaburzał pomiar. wykonam jeszcze jeden pomiar na ciepłym i dam znac co wyszło. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się