Jump to content

dragon666666

Użytkownik
  • Content Count

    191
  • Joined

  • Last visited

About dragon666666

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Poznań
  • Auto
    S Turbo 20th anniversary

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. mały UP Rozebrałem resztę silnika, dostałem sie do wału, korbowodów , tłoków. Poniżej zdjęcia panewek wału i korbowodów. Panewki korbowodowe strasznie wytarte i z dużymi uszczerbkami materiału. Panewki na wale w dosc dobrym stanie. Sam wał z licznymi rysami a i sama śruba wału nie wyglada zbyt zachęcająco wiec wydaje mi sie ze wał idzie na śmietnik, tym bardziej ze buduje go dla siebie. Oddaje blok i głowice do regeneracji oraz tłoki do pomierzenia. Jesli okaże sie ze tłoki tez na śmietnik to co wybrać aby wytrzymały około 260KM ??
  2. UP. Wczoraj wyciągałem sworznie tłoków . Okazało się ze temat wymagał maje ekwilibrystyki żeby je wyciągnąć ale poszło bez większego problemu. Przy okazji dojechał kolektor wydechowy .
  3. ....tak, turbo, wtryski 550, remont silnika.
  4. ok, chciał bym około 260KM czy jest sens zmieniać wałki do Imprezy ?? nie było szans na " normalne" odkręcenie. Urwały sie łebki a po zdjęciu elementu chłodzącego na wystającej śrubie nie było juz gwintu. Może w warsztacie regenerującym głowice cos poradzą z odkręceniem.
  5. Ściągnąłem juz głowice. Tłoki jakie sa zamontowane to tłoki HSB. Troche sie zdziwiłem ze to nie HBR i tu pytanie czy jesli trzymają wymiary to warto je zmienić na HBR?? Przy ściąganiu tego dużego elementu od chłodzenia, co jest przymocowana do bloku, urwałem wszystkie 4 śruby pytanie jaki jest tam rodzaj gwintu, czy bez problemu dorobią taki gwint lub zastosują zestaw naprawczy w postaci sprężynek ?? jeszcze jedno pytanie, jaki jest gwint na śrubie scalającej silnik i skrzynie??
  6. Odgrzeje kotleta. Zabieram się za remont mojego EJ205 , co prawda w foresterze ale to ten sam silnik. Na dniach daje głowice oraz blok do powierzenia i regeneracji . Czytałem ze w serii Wytrzyma do około 280KM . Pytanie czy jeśli celuje w 260-270KM jest sens wymieniać bebechy na kute(panewki oczywiście wymienione zostaną na ACL)?? Td04 powinna tyle wydmuchać , pompa paliwa w serii tez powinna dać radę + zmiana wtrysków z 440 na 550cc.
  7. Forumowicze jesli ktos moze poratowac rysunkami technicznymi oraz numerami czesci do Forestera z 2014 roku. Głownie chodzi o lewe , przednie nadkole, zderzak, maskę. Potrzebuje dowiedzieć się jakie oryginalne czesci powinny tam siedziec.
  8. To jaki moment ta skrzynia wytrzyma ??
  9. HEj, ile taka skrzynia wytrzyma obciążenia ?? Ze 300 KM wytrzyma ??
  10. .... mam uraz do ASO dlatego wiekszosc rzeczy robie sam. Jesli znacie kogos to bede wdzięczny . prv
  11. Forumowicze poradzcie gdzie ogarnąć w Poznaniu (jesli sie da) lub w PL temat panewki. Słysze ze od wczoraj zaczęła tłuc na ciepłym silniku wiec chciałbym przystąpić do naprawy zanim narobi większych szkód.
×
×
  • Create New...