Jump to content

dragon666666

Użytkownik
  • Content Count

    198
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Dobry

About dragon666666

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Poznań
  • Auto
    S Turbo 20th anniversary

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Pomierz wszystko dokładnie bo z tolerancjami tych korb jest loteria. A jak są za luźne to będą potem stukać. Tolerancje masz podane w manualu serwisowym. Z tolerancja powinno być ok. Mam jeszcze pytanie jak montować pare(set) bo pakowane są per wyważenie . Zaczynajac od przodu silnika z lewej i po kolei tak żeby para o takiej samej wadze korbowodow była na przeciwko siebie??
  2. Pomierz wszystko dokładnie bo z tolerancjami tych korb jest loteria. A jak są za luźne to będą potem stukać. Tolerancje masz podane w manualu serwisowym. Tak zrobię , nie ma co ryzykować .
  3. Tak, jedna główka była przytarta, druga przebarwiona i zaraz też by padła. Sworznie tłoków były nowe w fabrycznym rozmiarze. U mnie ciasno jest przy fabrycznych, starych korbach a na tych chińskich sworzeń przechodzi gładko . Przykładowo wkładam sworzeń od góry z jednej strony , puszczam i pod wpływem grawitacji przechodzi cały przez oczko korby .
  4. Dopytam jeszcze czy powodem zatarcia była za mała tolerancja do sworznia ?? Było za ciasno na pozostałych korbach??
  5. Chcę rozsądnie 260-280KM. Musze wyjaśnić juz je kupiłem , od miesiąca leżą i czekają na montaż tylko zastanawiam się czy warto bo jak słusznie zauważyłeś silnik swoje kosztuje a ze robię kompleksowo czyli praktycznie wszystko nowe, łącznie z kompleksową regeneracją głowic i pierwszym szlifem bloku i tak sie zastanawiam czy tym elementem, mimo ze jest nowy, nie zrobię sobie kuku.
  6. Hej, ktos montował, słyszał opinie inne niż teoretyczne ??
  7. mały UP Rozebrałem resztę silnika, dostałem sie do wału, korbowodów , tłoków. Poniżej zdjęcia panewek wału i korbowodów. Panewki korbowodowe strasznie wytarte i z dużymi uszczerbkami materiału. Panewki na wale w dosc dobrym stanie. Sam wał z licznymi rysami a i sama śruba wału nie wyglada zbyt zachęcająco wiec wydaje mi sie ze wał idzie na śmietnik, tym bardziej ze buduje go dla siebie. Oddaje blok i głowice do regeneracji oraz tłoki do pomierzenia. Jesli okaże sie ze tłoki tez na śmietnik to co wybrać aby wytrzymały około 260KM ??
  8. UP. Wczoraj wyciągałem sworznie tłoków . Okazało się ze temat wymagał maje ekwilibrystyki żeby je wyciągnąć ale poszło bez większego problemu. Przy okazji dojechał kolektor wydechowy .
  9. ....tak, turbo, wtryski 550, remont silnika.
  10. ok, chciał bym około 260KM czy jest sens zmieniać wałki do Imprezy ?? nie było szans na " normalne" odkręcenie. Urwały sie łebki a po zdjęciu elementu chłodzącego na wystającej śrubie nie było juz gwintu. Może w warsztacie regenerującym głowice cos poradzą z odkręceniem.
  11. Ściągnąłem juz głowice. Tłoki jakie sa zamontowane to tłoki HSB. Troche sie zdziwiłem ze to nie HBR i tu pytanie czy jesli trzymają wymiary to warto je zmienić na HBR?? Przy ściąganiu tego dużego elementu od chłodzenia, co jest przymocowana do bloku, urwałem wszystkie 4 śruby pytanie jaki jest tam rodzaj gwintu, czy bez problemu dorobią taki gwint lub zastosują zestaw naprawczy w postaci sprężynek ?? jeszcze jedno pytanie, jaki jest gwint na śrubie scalającej silnik i skrzynie??
  12. Odgrzeje kotleta. Zabieram się za remont mojego EJ205 , co prawda w foresterze ale to ten sam silnik. Na dniach daje głowice oraz blok do powierzenia i regeneracji . Czytałem ze w serii Wytrzyma do około 280KM . Pytanie czy jeśli celuje w 260-270KM jest sens wymieniać bebechy na kute(panewki oczywiście wymienione zostaną na ACL)?? Td04 powinna tyle wydmuchać , pompa paliwa w serii tez powinna dać radę + zmiana wtrysków z 440 na 550cc.
×
×
  • Create New...