Jump to content

dragon666666

Użytkownik
  • Posts

    213
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Poznań
  • Auto
    S Turbo 20th anniversary

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

dragon666666's Achievements

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

15

Reputation

  1. Czy to normalne ze silnik przy pierwszym odpaleniu stuka przez chwilkę jakby zasysał olej do całego ukladu?? Przy EJ20 nic takiego nie występuje.
  2. Pomiar u mechanika wskazywał na zimnym 6 barów i wskazówka stała stabilnie wiec wygląda ze faktycznie tani miernik zaburzał pomiar. wykonam jeszcze jeden pomiar na ciepłym i dam znac co wyszło.
  3. Dzięki za podesłanie schematu . To zapewne będzie dalszy krok w szukaniu przyczyny skaczącego ciśnienia jesli tester okaże sie wadliwy.
  4. Co za shit . Dobra , plan jest taki żeby jutro sprawdzić go na innym aucie a jeśli działanie okaże się takie samo kupię inny .
  5. Jutro sprawdzę czy na innym aucie działa tak samo.
  6. HEj. Potrzebuje pomocy w rozgryzieniu skaczącego ciśnienia oleju. Zacznę od dość istotnych informacji na temat silnika i jego kondycji. Silnik został wyremontowany w zeszłym roku, pierwszy szfil cylindrów, nowe tłoki HBR, pierscienie, wał o oznaczeniu 12200AA390 , nowa pompa oleju 11 mm 15010AA360 , panewki ACL Race, nowe uszczelki , regenerowane głowice i nowe korby MaxPendingrods. Wszystko osobiście poskładałem, zgodnie z odpowiednią siłą dokręcenia kluczami dynamometrycznymi. Silnik pali od strzała, nie bierze oleju, ma moc ale miałem przeczucie ze cos może być nie tak taki wewnętrzny niepokój . Kupiłem miernik ciśnienia oleju aby zobaczyć czy trzyma parametry i patrząc po filmach na YT widziałem ze wskaźnik przeważnie jest stabilny podczas mierzenia, wskazówka idzie proporcjonalnie do zwiększania obrotów lub rozgrzania silnika. U mnie natomiast skacze i nie może w zaden sposób ustabilizować sie na jałowych obrotach. Stabilizuje sie po dodaniu gazu i pokazuje jakies 6 barów. Pytanie czy to akceptowalne, czy uszkodzona jest pompa oleju, może oring na pompie zawinął sie podczas składania ?? Martwic sie , szukać przyczyny ?? IMG_7706.mp4
  7. hej, Dzieki za odpowiedz. Mam zmodyfikowane, obniżone zawieszenie , przymierzam sie do odnowienia calosci gum w zawieszeniu i od razu pomyślałem o modyfikacji układu kierowniczego. Reasumując idealnym rozwiązaniem P&P powinno byc przeszczepienie magla z imprezy GD. Chyba ze w tej cenie jest cos lepszego ??
  8. Hej, zastanawiam sie nad wymiana maglownicy z krótszym przełożeniem do SF-a . Orientuje sie ktos czy z innych modeli cos podejdzie ??
  9. do tego do wymiany komplet uszczelek glowicy( kapy zaworowej, swiecy, śrub pokrywy zaworowych), uszczelniacze zaworowe, uszczelki kolektora, zapewne nowe koło pasowe, nie wiem jak z rozrządem. Jak juz robić to porządnie a nie po kosztach bo remont może przyjąć nie tą drogę co trzeba.
  10. Na moje rozwarstwił sie kielich od nadwozia . Powinno być widać od wewnątrz auta . Dlatego nadkola rdzewieją od srodka a nie od zewnątrz . Jestem z okolic Poznania ale naprawiałem to pod Wągrowcem.
  11. miałem podpiętego kompa i patrzyłem na temperaturę oraz załączanie wiatraków. Z tego co zaobserwowałem to jest tak jak w tabeli. Bede jeszcze obserwował ale z tego co widze to są to ustawienia fabryczne.
  12. Nic sie podobno nie zmieniło. Generalnie bede obserwował. Znalazłem jeszcze taka specyfikacje od wentylatora .
  13. Jak powinny działać wentylatory chlodnicy?? Oba powinny włączać sie od razu czy drugi po przekroczeniu wyższej temperatury ?? Juz mówię w czym rzecz. Jestem po wgraniu nowej mapy i do tej pory wentylatory oba odpalały sie jednoczesnie. W tej chwili jest tak ze main fan włącza sie pierwszy a sub fan dosłownie rusza i po chwili zatrzymuje sie. Temperatura nie przekracza srodkowego pola. Jesli włącze klimatyzacje w momencie działania main fan-a to sub fan załącza sie od razu . Po kilkunastu sekundach ( tak jak działa kompresor) wentlatory chodzą po czym przy następnym załączeniu sprężarki klimy ponownie działa tylko main fan. Sub fan załącza sie na chwile i przestaje działać. Sub fan jest sprawny, przekazniki, bezpieczniki w komorze silnika są sprawne, zamiana miejscami nic nie wnosi. Czy to usterka czy wentylatory ( chłodzenie ) działa w ten sposób ??
  14. Pomysł dobry . Narazie jeszcze tego problemu nie mam ale widzę po stanie śrub i belki ze temat przyjdzie dość szybko i nie będzie to prosta wymiana . Próbowałem testowo odkręcić jedna śrubę belki i trzyma strasznie mocno wiec najpewniej zostanie urwana . Co do rzekomego urwania to są filmiki pokazujące rozwiercania otwornice od góry ( w bagażniku ) i tam łapanie nakrętki .
  15. Hej. Jak to się skończyło ?? Jak do tego podeszedles @Brzoza-RageRace
×
×
  • Create New...