Skocz do zawartości

dragon666666

Użytkownik
  • Postów

    214
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Poznań
  • Auto
    S Turbo 20th anniversary

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia dragon666666

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

15

Reputacja

  1. Hej. Odgrzeje temat . Tez szukam czegoś w zamian za fabryczne radio i pod fabryczną kamerę oraz GPS. Ktos przerabiał temat ??
  2. Czy to normalne ze silnik przy pierwszym odpaleniu stuka przez chwilkę jakby zasysał olej do całego ukladu?? Przy EJ20 nic takiego nie występuje.
  3. Pomiar u mechanika wskazywał na zimnym 6 barów i wskazówka stała stabilnie wiec wygląda ze faktycznie tani miernik zaburzał pomiar. wykonam jeszcze jeden pomiar na ciepłym i dam znac co wyszło.
  4. Dzięki za podesłanie schematu . To zapewne będzie dalszy krok w szukaniu przyczyny skaczącego ciśnienia jesli tester okaże sie wadliwy.
  5. Co za shit . Dobra , plan jest taki żeby jutro sprawdzić go na innym aucie a jeśli działanie okaże się takie samo kupię inny .
  6. Jutro sprawdzę czy na innym aucie działa tak samo.
  7. HEj. Potrzebuje pomocy w rozgryzieniu skaczącego ciśnienia oleju. Zacznę od dość istotnych informacji na temat silnika i jego kondycji. Silnik został wyremontowany w zeszłym roku, pierwszy szfil cylindrów, nowe tłoki HBR, pierscienie, wał o oznaczeniu 12200AA390 , nowa pompa oleju 11 mm 15010AA360 , panewki ACL Race, nowe uszczelki , regenerowane głowice i nowe korby MaxPendingrods. Wszystko osobiście poskładałem, zgodnie z odpowiednią siłą dokręcenia kluczami dynamometrycznymi. Silnik pali od strzała, nie bierze oleju, ma moc ale miałem przeczucie ze cos może być nie tak taki wewnętrzny niepokój . Kupiłem miernik ciśnienia oleju aby zobaczyć czy trzyma parametry i patrząc po filmach na YT widziałem ze wskaźnik przeważnie jest stabilny podczas mierzenia, wskazówka idzie proporcjonalnie do zwiększania obrotów lub rozgrzania silnika. U mnie natomiast skacze i nie może w zaden sposób ustabilizować sie na jałowych obrotach. Stabilizuje sie po dodaniu gazu i pokazuje jakies 6 barów. Pytanie czy to akceptowalne, czy uszkodzona jest pompa oleju, może oring na pompie zawinął sie podczas składania ?? Martwic sie , szukać przyczyny ?? IMG_7706.mp4
  8. hej, Dzieki za odpowiedz. Mam zmodyfikowane, obniżone zawieszenie , przymierzam sie do odnowienia calosci gum w zawieszeniu i od razu pomyślałem o modyfikacji układu kierowniczego. Reasumując idealnym rozwiązaniem P&P powinno byc przeszczepienie magla z imprezy GD. Chyba ze w tej cenie jest cos lepszego ??
  9. Hej, zastanawiam sie nad wymiana maglownicy z krótszym przełożeniem do SF-a . Orientuje sie ktos czy z innych modeli cos podejdzie ??
  10. do tego do wymiany komplet uszczelek glowicy( kapy zaworowej, swiecy, śrub pokrywy zaworowych), uszczelniacze zaworowe, uszczelki kolektora, zapewne nowe koło pasowe, nie wiem jak z rozrządem. Jak juz robić to porządnie a nie po kosztach bo remont może przyjąć nie tą drogę co trzeba.
  11. Na moje rozwarstwił sie kielich od nadwozia . Powinno być widać od wewnątrz auta . Dlatego nadkola rdzewieją od srodka a nie od zewnątrz . Jestem z okolic Poznania ale naprawiałem to pod Wągrowcem.
  12. miałem podpiętego kompa i patrzyłem na temperaturę oraz załączanie wiatraków. Z tego co zaobserwowałem to jest tak jak w tabeli. Bede jeszcze obserwował ale z tego co widze to są to ustawienia fabryczne.
  13. Nic sie podobno nie zmieniło. Generalnie bede obserwował. Znalazłem jeszcze taka specyfikacje od wentylatora .
  14. Jak powinny działać wentylatory chlodnicy?? Oba powinny włączać sie od razu czy drugi po przekroczeniu wyższej temperatury ?? Juz mówię w czym rzecz. Jestem po wgraniu nowej mapy i do tej pory wentylatory oba odpalały sie jednoczesnie. W tej chwili jest tak ze main fan włącza sie pierwszy a sub fan dosłownie rusza i po chwili zatrzymuje sie. Temperatura nie przekracza srodkowego pola. Jesli włącze klimatyzacje w momencie działania main fan-a to sub fan załącza sie od razu . Po kilkunastu sekundach ( tak jak działa kompresor) wentlatory chodzą po czym przy następnym załączeniu sprężarki klimy ponownie działa tylko main fan. Sub fan załącza sie na chwile i przestaje działać. Sub fan jest sprawny, przekazniki, bezpieczniki w komorze silnika są sprawne, zamiana miejscami nic nie wnosi. Czy to usterka czy wentylatory ( chłodzenie ) działa w ten sposób ??
  15. Pomysł dobry . Narazie jeszcze tego problemu nie mam ale widzę po stanie śrub i belki ze temat przyjdzie dość szybko i nie będzie to prosta wymiana . Próbowałem testowo odkręcić jedna śrubę belki i trzyma strasznie mocno wiec najpewniej zostanie urwana . Co do rzekomego urwania to są filmiki pokazujące rozwiercania otwornice od góry ( w bagażniku ) i tam łapanie nakrętki .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...