Jump to content

dragon666666

Użytkownik
  • Content Count

    204
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

12 Dobry

About dragon666666

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Poznań
  • Auto
    S Turbo 20th anniversary

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Na moje rozwarstwił sie kielich od nadwozia . Powinno być widać od wewnątrz auta . Dlatego nadkola rdzewieją od srodka a nie od zewnątrz . Jestem z okolic Poznania ale naprawiałem to pod Wągrowcem.
  2. miałem podpiętego kompa i patrzyłem na temperaturę oraz załączanie wiatraków. Z tego co zaobserwowałem to jest tak jak w tabeli. Bede jeszcze obserwował ale z tego co widze to są to ustawienia fabryczne.
  3. Nic sie podobno nie zmieniło. Generalnie bede obserwował. Znalazłem jeszcze taka specyfikacje od wentylatora .
  4. Jak powinny działać wentylatory chlodnicy?? Oba powinny włączać sie od razu czy drugi po przekroczeniu wyższej temperatury ?? Juz mówię w czym rzecz. Jestem po wgraniu nowej mapy i do tej pory wentylatory oba odpalały sie jednoczesnie. W tej chwili jest tak ze main fan włącza sie pierwszy a sub fan dosłownie rusza i po chwili zatrzymuje sie. Temperatura nie przekracza srodkowego pola. Jesli włącze klimatyzacje w momencie działania main fan-a to sub fan załącza sie od razu . Po kilkunastu sekundach ( tak jak działa kompresor) wentlatory chodzą po czym przy następnym załączeniu sprężarki klimy p
  5. Pomysł dobry . Narazie jeszcze tego problemu nie mam ale widzę po stanie śrub i belki ze temat przyjdzie dość szybko i nie będzie to prosta wymiana . Próbowałem testowo odkręcić jedna śrubę belki i trzyma strasznie mocno wiec najpewniej zostanie urwana . Co do rzekomego urwania to są filmiki pokazujące rozwiercania otwornice od góry ( w bagażniku ) i tam łapanie nakrętki .
  6. Hej. Jak to się skończyło ?? Jak do tego podeszedles @Brzoza-RageRace
  7. Pomierz wszystko dokładnie bo z tolerancjami tych korb jest loteria. A jak są za luźne to będą potem stukać. Tolerancje masz podane w manualu serwisowym. Z tolerancja powinno być ok. Mam jeszcze pytanie jak montować pare(set) bo pakowane są per wyważenie . Zaczynajac od przodu silnika z lewej i po kolei tak żeby para o takiej samej wadze korbowodow była na przeciwko siebie??
  8. Pomierz wszystko dokładnie bo z tolerancjami tych korb jest loteria. A jak są za luźne to będą potem stukać. Tolerancje masz podane w manualu serwisowym. Tak zrobię , nie ma co ryzykować .
  9. Tak, jedna główka była przytarta, druga przebarwiona i zaraz też by padła. Sworznie tłoków były nowe w fabrycznym rozmiarze. U mnie ciasno jest przy fabrycznych, starych korbach a na tych chińskich sworzeń przechodzi gładko . Przykładowo wkładam sworzeń od góry z jednej strony , puszczam i pod wpływem grawitacji przechodzi cały przez oczko korby .
  10. Dopytam jeszcze czy powodem zatarcia była za mała tolerancja do sworznia ?? Było za ciasno na pozostałych korbach??
  11. Chcę rozsądnie 260-280KM. Musze wyjaśnić juz je kupiłem , od miesiąca leżą i czekają na montaż tylko zastanawiam się czy warto bo jak słusznie zauważyłeś silnik swoje kosztuje a ze robię kompleksowo czyli praktycznie wszystko nowe, łącznie z kompleksową regeneracją głowic i pierwszym szlifem bloku i tak sie zastanawiam czy tym elementem, mimo ze jest nowy, nie zrobię sobie kuku.
  12. Hej, ktos montował, słyszał opinie inne niż teoretyczne ??
  13. mały UP Rozebrałem resztę silnika, dostałem sie do wału, korbowodów , tłoków. Poniżej zdjęcia panewek wału i korbowodów. Panewki korbowodowe strasznie wytarte i z dużymi uszczerbkami materiału. Panewki na wale w dosc dobrym stanie. Sam wał z licznymi rysami a i sama śruba wału nie wyglada zbyt zachęcająco wiec wydaje mi sie ze wał idzie na śmietnik, tym bardziej ze buduje go dla siebie. Oddaje blok i głowice do regeneracji oraz tłoki do pomierzenia. Jesli okaże sie ze tłoki tez na śmietnik to co wybrać aby wytrzymały około 260KM ??
  14. UP. Wczoraj wyciągałem sworznie tłoków . Okazało się ze temat wymagał maje ekwilibrystyki żeby je wyciągnąć ale poszło bez większego problemu. Przy okazji dojechał kolektor wydechowy .
×
×
  • Create New...