Skocz do zawartości

dragon666666

Użytkownik
  • Zawartość

    98
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O dragon666666

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Poznań
  • Auto
    S Turbo 20th anniversary
  1. Korozja w Foresterze

    Bobek666 sam myślałem aby przy pomocy kołysek dostać sie kompleksowo do podwozia. Chce zrobić piaskowanie i na nowo konserwacje całego podwozia na przyszły rok i fajnie ze już wiem jak to zrobić. Jeśli chodzi o rozbiórkę wnętrza nie jest to jakaś super trudna rzecz. Wymaga czasu i miejsca żeby składować elementy wnętrza. Kilka kołków montażowych urwałem podczas demontażu , natomiast sa one dostępne na rynku wiec to ogólnie nie problem. Z zewnątrz nie było widać ognisk korozji ale jak sami widzicie po rozebraniu ruda ujawnia sie masowo . W tym roku knserwowalem wszystko co sie dało i tam gdzie mogłem sięgnąć. Newralgiczne moim zdaniem sa profile zamknięte, mam tu na myśli progi i dalej łączenia podłogi. Już pisałem o tym wcześniej , po ściągnięciu plastików na progach(z każdej strony) sa zaklejone okrągła zaślepka otwory , umożliwiające wypsikanie wewnętrznych profili zamkniętych na całej długości. Sa preparaty wraz z sonda które umożliwiają rozprowadzenie preparatu po całości progu otworami o których wspomniałem.
  2. Korozja w Foresterze

    Rdza została oczyszczona, masa uszczelniająca wymieniona a całość dodatkowo siknieta barankiem oraz wewnetrzne nadkolach wypsikane środkiem do konserwacji (Tectyl ml). Problem stanowiła dziura w nadkolu ponieważ żeby ja załatać trzeba było by spawania a jest tam fatalne dojście . Użyta została żywica i maty szklane . Na chwile obecna jest ok .
  3. Korozja w Foresterze

    Pokaże też jak wyglądała rdza u mnie po ściągnięciu tapicerki. Wystraszyłem się bardzo, ponieważ na pierwszy rzut oka (moim zdaniem) była tragedia. Najgorzej było oczywiscie na zgrzewach blach , ponieważ technologicznie zgrzew zabezpieczony był masa co ewidentnie nie spełniało założeń konstrukcji. Co ciekawe na łączeniu samego nadkola z wnęką koła ( od srodka), tam gdzie zazwyczaj od zewnątrz wychodzi rdza, komplenie jej nie było ale juz od wewnętrznej stronu nadkola( a wewnatrz bagażnika) na łaczeniu rdza zrobila swoje. Dlatego tez dobrze jest ograniczyć prace podwozia i nadwozia poprzez zastosowanie rozpórki z obu stron. IMG_0850.MOV
  4. Rozpórka tył Forester SF 2000 facelift

    Dzięki. Konstrukcja prosta , zwarta, czego chcieć więcej Juz wiem jak to zrobić .
  5. Rozpórka tył Forester SF 2000 facelift

    to jest tylko poglądowy rysunek wraz z rozmiarami jakie u mnie widnieją, liczę na @yaro aby udostępnił dla mnie swoją rozpórkę jesli liczby sie okrywają
  6. Moment dokręcania przewodu hamulcowego

    Jesli ktos będzie regenerował hamulce( wymiana tłoczków lub samych elementów gumowych) lub tez samych klocków i będzie potrzebował momentów dokręcenia to poniżej wartosci : - jarzmo do zwrotnicy - 78 Nm - zacisk do jarzma - 39 Nm - przewód hamulcowy do zacisku - 18Nm
  7. Rozpórka tył Forester SF 2000 facelift

    Będę wdzięczny . Zrobiłem jeszcze rysunek pogladowy z rozmiarami. Zaznaczone punkty to odległości od śrub montażowych amortyzatora. Jeśli mogę Cię prosić to zobacz na początek czy pokrywa sie rozmiarami.
  8. Rozpórka tył Forester SF 2000 facelift

    Może odczuwalnie dużo nie zmienia ale mimo wszystko chce usztywnić tylne zawieszenie . Dodam ze miałem dwie rozporki do przymiarki , obie nie pasowały .
  9. Rozpórka tył Forester SF 2000 facelift

    Nie, tak jak napisałem , samo mocowanie na śruby amortyzatora nie pasowało, nie było sensu dalej brnąc . Patrząc od góry pasuje do ucha rozporki tylko skrajna śruba , manewrując rozporka tak aby przeciwne śruby pasowały nie ma opcji żeby rozpórkę dopasować . Podnosząc auto mogę starać się dopasować rozpórkę na szerokość ale nie na rozstaw śrub amortuzatora .
  10. Rozpórka tył Forester SF 2000 facelift

    Kupiłem do wersji kombi GC i nie pasowała. Efekt był taki jak na zdjęciu, ani na śruby ani rozmiarowo do kielicha nie pasowało.
  11. Moment dokręcania przewodu hamulcowego

    Wszystko wyczyściłem i nasmarowałem. Oczywiście po wymianie chodzi dużo lepiej , luźniej ze względu na nowe części ale przodu jeszcze nie zmieniałem wiec może tu leży problem. Subiektywnie przód nie nagrzewa sie aż tak bardzo jak tył.
  12. Moment dokręcania przewodu hamulcowego

    .... z czuciem mogę przekręcić śrubę wiec nie tedy droga . Zamieszczając pytanie chodziło mi o uzyskanie konkretnych wartości. Nie miałem zamiaru wyważać otwartych drzwi . Druga sprawa , po wymianie tłoczków z tylu przy pomocy zestawu do regeneracji , hamulce w dalszym ciągu bardzo się nagrzewają . Ręczny nie jest naciągnięty a mimo wszystko są strasznie ciepłe . Tak ma być?
  13. Hej. Powiedzcie mi proszę jaki jest moment dokręcania przewodu hamulcowego do zacisku?? Wymieniałem dzisiaj tłoczek hamulcowy w moim Foresterze i nie bardzo wiedziałem z jaką siła go dokręcić . Ustawiłem klucz na 35 NM i niby jest Ok ale miedziana uszczelka trochę się powyginała . Zacisk tyl w Forku SF.
  14. Rozpórka tył Forester SF 2000 facelift

    UP ktos cos ?? Najlepiej z okolic Poznania?? Podjade, odrysuję , wezmę wymiary, zostawię % w ramach podziękowania.
  15. Śruby do felg

    Dzieki
×