Skocz do zawartości

dragon666666

Użytkownik
  • Zawartość

    105
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O dragon666666

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Poznań
  • Auto
    S Turbo 20th anniversary
  1. Rozpórki

    .... w czym??
  2. Korozja w Foresterze

    moim zdaniem idealnie nie da sie tego zabezpieczyć. Tzn, z zewnątrz wyczyscisz i od nowa zabezpieczysz ale posostaje jeszcze przestrzeń miedzy nadkolem a kielichem a tam jest mega trudno dojsc / na niemożliwe . Zeby zrobic to porządnie trzeba było by wszystko wypiaskować i zabezpieczyć od nowa ale to duzo roboty. Z doswiadczenia warto tez sciagnąć wnętrze zeby zobaczyc w jakim stanie sa nadkola od wewnątrz. Robota nie skomplikowana ale czasochłonna.
  3. Rozpórki

    Kupiłem od nich przód i tył do SF-a. Przód pasował bez problemu ale tyl niestety nie . Nie wiem z czego to wynikami czy sf ma różne amortyzatory z zalżnosci od rocznika ?? Kupował ktoś z Was jeszcze rozporki do sf-a.?? W każdym razie rozporki wykonane solidnie.
  4. Korozja w Foresterze

    2000 Najlepiej zastosować szczotkę drucianą ale sa tez tarcze ścierne z włókniną i myśle ze tez sie nadadzą.
  5. Tylna belka, sanki Forester SF

    Tez tak słyszałem. Podobno podchodzi z wrx-a ale tak jak mówisz trzeba zmienić stróby .
  6. Głośniki w przednich drzwiach Forester SF 2001

    Tez chce podłubać w audio i moim zdaniem bez dystansów nie ma sensu podchodzić do tematu. Można kupić zestaw dedykowany ze wszystkim w komplecie. Miałem okazje ściągnąć tapicerkę z przednich drzwi i u mnie nie ma głośniczków wysokotonowych w uchwycie drzwi ale były już poprowadzone przewody wiec wystarczy zakupić i zamontować.
  7. Korozja w Foresterze

    Z zewnątrz tez natomiast to o czym wspomniałem jest od wewnątrz , jak otwiera się drzwi zarówno przód jak i tyl jest na połowie taka plastikowa nakładka progu. Łatwo jest ja zdemontować i od razu ukazuje sie dostęp do profilu zamkniętego .
  8. Korozja w Foresterze

    Bobek666 sam myślałem aby przy pomocy kołysek dostać sie kompleksowo do podwozia. Chce zrobić piaskowanie i na nowo konserwacje całego podwozia na przyszły rok i fajnie ze już wiem jak to zrobić. Jeśli chodzi o rozbiórkę wnętrza nie jest to jakaś super trudna rzecz. Wymaga czasu i miejsca żeby składować elementy wnętrza. Kilka kołków montażowych urwałem podczas demontażu , natomiast sa one dostępne na rynku wiec to ogólnie nie problem. Z zewnątrz nie było widać ognisk korozji ale jak sami widzicie po rozebraniu ruda ujawnia sie masowo . W tym roku knserwowalem wszystko co sie dało i tam gdzie mogłem sięgnąć. Newralgiczne moim zdaniem sa profile zamknięte, mam tu na myśli progi i dalej łączenia podłogi. Już pisałem o tym wcześniej , po ściągnięciu plastików na progach(z każdej strony) sa zaklejone okrągła zaślepka otwory , umożliwiające wypsikanie wewnętrznych profili zamkniętych na całej długości. Sa preparaty wraz z sonda które umożliwiają rozprowadzenie preparatu po całości progu otworami o których wspomniałem.
  9. Korozja w Foresterze

    Rdza została oczyszczona, masa uszczelniająca wymieniona a całość dodatkowo siknieta barankiem oraz wewnetrzne nadkolach wypsikane środkiem do konserwacji (Tectyl ml). Problem stanowiła dziura w nadkolu ponieważ żeby ja załatać trzeba było by spawania a jest tam fatalne dojście . Użyta została żywica i maty szklane . Na chwile obecna jest ok .
  10. Korozja w Foresterze

    Pokaże też jak wyglądała rdza u mnie po ściągnięciu tapicerki. Wystraszyłem się bardzo, ponieważ na pierwszy rzut oka (moim zdaniem) była tragedia. Najgorzej było oczywiscie na zgrzewach blach , ponieważ technologicznie zgrzew zabezpieczony był masa co ewidentnie nie spełniało założeń konstrukcji. Co ciekawe na łączeniu samego nadkola z wnęką koła ( od srodka), tam gdzie zazwyczaj od zewnątrz wychodzi rdza, komplenie jej nie było ale juz od wewnętrznej stronu nadkola( a wewnatrz bagażnika) na łaczeniu rdza zrobila swoje. Dlatego tez dobrze jest ograniczyć prace podwozia i nadwozia poprzez zastosowanie rozpórki z obu stron. IMG_0850.MOV
  11. Rozpórka tył Forester SF 2000 facelift

    Dzięki. Konstrukcja prosta , zwarta, czego chcieć więcej Juz wiem jak to zrobić .
  12. Rozpórka tył Forester SF 2000 facelift

    to jest tylko poglądowy rysunek wraz z rozmiarami jakie u mnie widnieją, liczę na @yaro aby udostępnił dla mnie swoją rozpórkę jesli liczby sie okrywają
  13. Moment dokręcania przewodu hamulcowego

    Jesli ktos będzie regenerował hamulce( wymiana tłoczków lub samych elementów gumowych) lub tez samych klocków i będzie potrzebował momentów dokręcenia to poniżej wartosci : - jarzmo do zwrotnicy - 78 Nm - zacisk do jarzma - 39 Nm - przewód hamulcowy do zacisku - 18Nm
  14. Rozpórka tył Forester SF 2000 facelift

    Będę wdzięczny . Zrobiłem jeszcze rysunek pogladowy z rozmiarami. Zaznaczone punkty to odległości od śrub montażowych amortyzatora. Jeśli mogę Cię prosić to zobacz na początek czy pokrywa sie rozmiarami.
  15. Rozpórka tył Forester SF 2000 facelift

    Może odczuwalnie dużo nie zmienia ale mimo wszystko chce usztywnić tylne zawieszenie . Dodam ze miałem dwie rozporki do przymiarki , obie nie pasowały .
×