Jump to content

Krystian Lasota

Nowy
  • Posts

    38
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Bielsko-Biała
  • Auto
    Subaru Impreza Bugeye kombi EJ201
    Subaru Legacy IV 2.0

Recent Profile Visitors

307 profile views

Krystian Lasota's Achievements

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

21

Reputation

  1. Wczoraj dojechałem nad morze 640km, pozdrowionka dla wszystkich spotkanych na trasie W niedzielę powrót do Bielska-Białej
  2. Dla mnie estetyka ma jednak pewne znaczenie i to aby nie wiercić w desce tylko plastiku który łatwo wymienić. U mnie dość dobrze pokazuje ilość gazu co prawda za drugim razem udało się to ustawić ale można mu wierzyć. Na początku też chciałem zamontować na zaślepce po lewej ale właśnie parę razy wsiadłem i wysiadłem i doszedłem do tego samego co koziolek.
  3. To wygląda u mnie, wskaźnik gazu jest ustawiony na zielono po kolei gasną diody na rezerwie ostatnia dioda zmienia kolor na czerwony. VID_20210722_202533.mp4
  4. Mam puki co jedno zdjęcie, jak będę miał chwilkę wrzucę coś więcej. Ogólnie można dowolnie konfigurować kolory każdej diody ja dałem zielony aby pasował do reszty i przyciemniłem maksymalnie. Do optimy można kupić kabel za 90zl i sie bawić mój gazownik nie ma z tym problemu niektórzy mogą dać hasło w sterowniku.
  5. @Kiwi 4ester ja od pół roku/10k km mam optime expert w 2.0 125km, złego słowa powiedzieć nie mogę. Reduktor shark, wtryski barracuda. Mają fajna centralkę RGB, którą da się ładnie wkomponować w tunel. Najważniejsze kto to będzie zakładał.
  6. Dzięki za odpowiedź, już do mnie jedzie PAG 46
  7. Dzień dobry, poszukuje informacji jaki olej zastosować do układu klimatyzacji. Auto to Impreza bugeye ej201 na kompresorze piszą o oleju DH-PR (nic o nim nie znalazłem). Doszukałem się że do mojego kompresora (calsonic cr14) zalecany jest pag 46 ale nie jestem pewien.
  8. Jeśli to pytanie do mnie to nie ma żadnego problemu bo dwutłoczek ma tłoczki tej samej średnicy.
  9. To ja jeszcze dodam że pasują kompletne heble z brz tylko trzeba zamienić zaciski stronami w jarzmach (swap 294mm brz -> gd)
  10. Silnik już w bez głowic rozrządu, zastanawiam sie czy zdejmować pompę oleju jak rozumiem jedyne jej uszczelnienia to dwa podłużne paski gumy i oring pod nią. Edit. Czyli simering wału jest w pompie, a jak wygląda uszczelnienie pomiędzy pompą a blokiem ? Jedyne zdjęcie jakie teraz mam widać zapocenie w okolicy czujnika położenia wału
  11. Dzień dobry, mam na stole wyjętego pacjenta na UPG. Widziałem zapocenie w okolicy pompy oleju szukałem na opposedforces jak jest uszczelniona pompa i wał ale nie znalazłem nic dokładnego. Zastanawiam się czy zdejmować pompę i w którym miejscu jest simering wału (pod pompą ?)
  12. Witam, poszukuje szablonu chlapaczy w stylu rally armor. Wie ktoś czy jest różnica pomiędzy sedanem a kombi ?
  13. Przypomniała mi się pewna sytuacja, i winowajcą był kabel zamka na przejściu karoseria - klapa bagażnika. Przez co centralka widziała cały czas otwartą klapę
  14. Z istotnych faktów w sedanie oparcie kanapy jest przykręcane na stałe tylko w kombi można je szybko "położyć", tylko w kombi były reduktory. Co do kosztów w wersji 125km jest wszystko tańsze od rozrządu, regulacji zaworów po sprzęgło (brak dwumasy). Do wersji 125km można kupić kolektor nierównoległościowy za ok 800zł w 165km wersji juz raczej trzeba rzeźbić samemu.
×
×
  • Create New...