Jump to content

Krystian Lasota

Nowy
  • Posts

    52
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Bielsko-Biała
  • Auto
    Subaru Impreza Bugeye kombi EJ201
    Subaru Legacy IV 2.0

Recent Profile Visitors

356 profile views

Krystian Lasota's Achievements

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

28

Reputation

  1. Jeśli kogoś interesuje kolektor z allegro to tak on "pasuje". Konieczne było przedłużenie jednej z rur, nacięcie i odgięcie jej (była za blisko przewodów wspomagania - mniej niz 1cm)
  2. Rant gnije gdy w nadkolu już jest dziura i leci syf do środka a wtedy już nie ma pół środków.
  3. Dzień dobry, nabyłem felgi z imprezy GT i brakuje mi jednego dekielka. Czy ktoś wie gdzie mogę taki zakupić ? szukałem i internecie ale nie mogę znaleźć. Zmierzyłem że mają 59mm średnicy i są całkowicie płaskie (większość jakie znalazłem była wypukła).
  4. To ta biała wtyczka. Najlepiej kartka, długopis i żarówka.
  5. Podobną kostkę miałem w imprezie najlepiej weź miernik i sprawdź gdzie co jest. Ja musiałem uciąć wtyczkę i dorobić inną bo nie miałem takiej wtyczki.
  6. Czy odbłyśnik od kierunku jest demontowalny ?
  7. Dla potomnych takie rzeczy dzieją się po zalaniu benzyny zanieczyszczonej ropą... Wyjeździłem resztę baku, zalałem 98 i zresetowałem komputer. Świnka zaczęła jeździć normalnie.
  8. Obawiam się że miejsce produkcji poznam dopiero po ich odebraniu ale i tak skłaniam się ku nokianom. Zastanawiam sie tylko który model wybrać na pewno snowproof były by świeższe.
  9. Z racji zmiany hamulców muszę zmienić koła i teraz pojawia się pytanie na temat opon zimowych. Trochę poczytałem tutaj ale wolę dopytać, które opony waszym zdaniem były by najlepsze ? -NOKIAN WR D4 205/55R16 -NOKIAN WR Snowproof 205/55R16 -FIRESTONE Winterhawk 4 205/55R16
  10. Dzień dobry, ostatnio pojawił sie problem szarpania podczas ruszania lub przyspieszania po miedzy 1500 a 2000 obrotów. Na początku stało sie to na lpg w czasie wyjazdu urlopowego (widać po korektach że mama lpg się rozjechała). Z racji urlopu gazownika jeżdżę na benzynie i po tygodniu pojawiły sie podobne objawy lecz w nieco mniejszym stopniu. Po sprawdzeniu widzę że przy wciśnięciu gazu w podłogę poniżej 2000 cofa zapłon z 22 do 16 itp. chyba jednak stukowiec. Jaki kąt zapłonu powinien być przy wdepnieciu i przeciągnieciu go na 2 biegu ?
  11. Możliwe ze ten manometr nie ma dyszy która tłumi skoki ciśnienia.
  12. Wczoraj dojechałem nad morze 640km, pozdrowionka dla wszystkich spotkanych na trasie W niedzielę powrót do Bielska-Białej
  13. Dla mnie estetyka ma jednak pewne znaczenie i to aby nie wiercić w desce tylko plastiku który łatwo wymienić. U mnie dość dobrze pokazuje ilość gazu co prawda za drugim razem udało się to ustawić ale można mu wierzyć. Na początku też chciałem zamontować na zaślepce po lewej ale właśnie parę razy wsiadłem i wysiadłem i doszedłem do tego samego co koziolek.
  14. To wygląda u mnie, wskaźnik gazu jest ustawiony na zielono po kolei gasną diody na rezerwie ostatnia dioda zmienia kolor na czerwony. VID_20210722_202533.mp4
×
×
  • Create New...