spawalniczy Opublikowano 18 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2021 Może nie napisałem jasno - w takiej sytuacji przeróbki instalacji nie są konieczne żeby zamontować wallboxa lub podpiąć cegłę 11 kW do gniazda siłowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawels1 Opublikowano 18 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2021 3 godziny temu, spawalniczy napisał: Może nie napisałem jasno - w takiej sytuacji przeróbki instalacji nie są konieczne żeby zamontować wallboxa lub podpiąć cegłę 11 kW do gniazda siłowego. czyli podpinam xc 40 P8 do sily w garażu i jest ok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 18 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2021 Tak. Za pośrednictwem wallboxa lub przenośnej trójfazowe ładowarki. Z tego co znalazłem, to max. moc ładowania AC tego Volvo, to 11 kW. W wielu samochodach można ustawić w menu niższą moc ładowania. Jeśli się nie spieszysz (lub nie chcesz / nie możesz obciążać swojego przyłącza), możesz ładować mocą np. 6 lub 9 kW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orm Opublikowano 22 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2021 pierwsze szacunki ... https://elektrowoz.pl/auta/ceny-toyota-bz4x-w-zjednoczonym-krolestwie-minimalnie-drozsza-niz-rav4-plug-in-w-polsce-od-233-240-tys-zl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawels1 Opublikowano 23 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2021 Spoiler no to dupa xc 40 p8 408 KM kupujemy za 260 kto kupi 200 KM za 240000? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 23 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2021 Godzinę temu, pawels1 napisał: Pokaż ukrytą zawartość no to dupa xc 40 p8 408 KM kupujemy za 260 kto kupi 200 KM za 240000? Porównujesz hybrydę do elektryka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coocer Opublikowano 23 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2021 Ale przy tych parametrach to nawet na elektryka to sporo. Kia mocno goni resztę.... Albo raczej reszta zaczyna gonić kie... Nawet Teslę za 260 z awd można wytargać. Ciężko będzie sprzedać jeśli rzeczywiście zasięg ok 450km.... i 200 koni. Bardzo jestem ciekaw jak to się rozwinie. Wysłane z mojego M2007J3SG przy użyciu Tapatalka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 23 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2021 32 minuty temu, Czarne_Koronkowe napisał: Porównujesz hybrydę do elektryka. Raczej nie, to Volvo to elektryk z napędem na 4 koła. 1 godzinę temu, pawels1 napisał: kto kupi 200 KM za 240000 Toyota w tej cenie ma napęd na jedną oś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawels1 Opublikowano 24 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2021 8 godzin temu, coocer napisał: Ale przy tych parametrach to nawet na elektryka to sporo. Kia mocno goni resztę.... Albo raczej reszta zaczyna gonić kie... Nawet Teslę za 260 z awd można wytargać. Ciężko będzie sprzedać jeśli rzeczywiście zasięg ok 450km.... i 200 koni. Bardzo jestem ciekaw jak to się rozwinie. Wysłane z mojego M2007J3SG przy użyciu Tapatalka ta kijanka pramie 600 KM to auto wirtualne mozna zamowic wplacic zaliczke i czekac czekac czekac czekac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coocer Opublikowano 24 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2021 ta kijanka pramie 600 KM to auto wirtualne mozna zamowic wplacic zaliczke i czekac czekac czekac czekacJa mówię o modelu niżej, wyceniona jak subarka. Myślę że może być mocna konkurencjąWysłane z mojego M2007J3SG przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 24 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2021 Wersja 325 KM AWD GT-line jest najbardziej optymalna. Ma zmierzone 4,8s do 100 km/h lekko poniżej 500 km zasiegu. To lepsze parametry niz ostatnio oferowane STI. Auto wizualnie super. Jezdznie tez bardzo chwalone. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawels1 Opublikowano 24 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2021 19 minut temu, Lisek napisał: Wersja 325 KM AWD GT-line jest najbardziej optymalna. Ma zmierzone 4,8s do 100 km/h lekko poniżej 500 km zasiegu. To lepsze parametry niz ostatnio oferowane STI. Auto wizualnie super. Jezdznie tez bardzo chwalone. 280000 za kijanke????????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 24 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2021 (edytowane) Godzinę temu, pawels1 napisał: 280000 za kijanke????????? A widziałeś ceny innych samochodów? Chyba dawno nie byłeś w salonie Poza tym czemu się nie napisałeś: ”280.000 zł za 585 KM??!!” Edytowane 24 Grudnia 2021 przez Czarne_Koronkowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawels1 Opublikowano 24 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2021 Teraz, Czarne_Koronkowe napisał: A widziałeś ceny innych samochodów? Chyba dawno nie byłeś w salonie no jakies 5 lat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 24 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2021 17 godzin temu, spawalniczy napisał: Raczej nie, to Volvo to elektryk z napędem na 4 koła. Racja - mój błąd, przepraszam. Pomyliło mi się oznaczenie P8 z T8. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawels1 Opublikowano 24 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2021 a jak sprawa efektywności napędu w autach elektrycznychw porównaniu z naszymi subarkami? nigdzie nie znajduje testów tych aut w warunkach w jakich subaru czuje sie jak ryba w wodzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 24 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2021 7 godzin temu, Lisek napisał: To lepsze parametry niz ostatnio oferowane STI. Na prostej przez jakiś czas z pewnością będzie trudno dotrzymać tempa, pytanie jak wydajne chłodzenie akumulatorów ma ta kijanka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 25 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2021 14 godzin temu, aflinta napisał: Na prostej przez jakiś czas z pewnością będzie trudno dotrzymać tempa, pytanie jak wydajne chłodzenie akumulatorów ma ta kijanka Elektryk bedzie powtarzalnie szybszy, nic nie poradzisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 25 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2021 (edytowane) 20 godzin temu, pawels1 napisał: a jak sprawa efektywności napędu w autach elektrycznychw porównaniu z naszymi subarkami? Na podstawie zimowych doświadczeń z elektryczną ośką, myślę że w EV z napędem na wszystkie koła będzie bardzo dobrze. Wielką zaletą elektryków jest możliwość bardzo precyzyjnego dozowania momentu. Nie ma skrzyni biegów, haldexa i innych tych elementów, które powodują, że rozdział momentu nie jest płynny. Nie ma też znanej z silników spalinowych zwłoki, która poprzedza gwałtowny przyrost momentu a ten z kolei powoduje, że np. XV na śliskim miota się między podsterownością a nadsterownością. W elektryku jest bardzo responsywnie i jeśli tylko kierownik ma trochę oleju w głowie, nawet ośką jeździ się fajnie na śliskim. Przyspieszenie jest efektywne i odbywa się bardzo liniowo. Swoje robi też naprawdę niski środek ciężkości i brak ciężkiego zespołu napędowego jadącego przed przednią osią. Edytowane 25 Grudnia 2021 przez spawalniczy 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 25 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2021 56 minut temu, Lisek napisał: Elektryk bedzie powtarzalnie szybszy, nic nie poradzisz Odnośnie przyspieszenia w mieście, jeździe wokół komina to wiadomo, ale chodzi o dłuższą jazdę z wyższą prędkością - BMW zdaje się ma jakieś wątpliwości w tej materii. O jeździe po torze nie nawet nie wspominam - wyniki z nurburgring pokazują, że jeszcze elektrykom nieco brakuje (zapewne chłodzenia ogniw). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawels1 Opublikowano 25 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2021 2 godziny temu, spawalniczy napisał: Na podstawie zimowych doświadczeń z elektryczną ośką, myślę że w EV z napędem na wszystkie koła będzie bardzo dobrze. Wielką zaletą elektryków jest możliwość bardzo precyzyjnego dozowania momentu. Nie ma skrzyni biegów, haldexa i innych tych elementów, które powodują, że rozdział momentu nie jest płynny. Nie ma też znanej z silników spalinowych zwłoki, która poprzedza gwałtowny przyrost momentu a ten z kolei powoduje, że np. XV na śliskim miota się między podsterownością a nadsterownością. W elektryku jest bardzo responsywnie i jeśli tylko kierownik ma trochę oleju w głowie, nawet ośką jeździ się fajnie na śliskim. Przyspieszenie jest efektywne i odbywa się bardzo liniowo. Swoje robi też naprawdę niski środek ciężkości i brak ciężkiego zespołu napędowego jadącego przed przednią osią. No tak ale wszystko dozuje komputer sterujący >to nie jest chyba stały naped 4x4 jak w naszych subaru? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 25 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2021 Mój OBK i XV obydwa z CVT nie zachowywały się na śliskim jak poprzednie Subaru z manualem i prawdziwym stałym napędem. Jak dla mnie „stałość” napędu we współczesnych Subaru, to taka sama bajka marketingowa, jak bezwibracyjny boxer. I tu i w elektryku rządzi elektronika. W elektryku prościej to ogarnąć, bo mniej zależy od hydrauliczno mechanicznych połączeń między silnikiem i kołami. Nie mówiąc już o słabościach silnika spalinowego na niskich obrotach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawels1 Opublikowano 25 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2021 3 minuty temu, spawalniczy napisał: Mój OBK i XV obydwa z CVT nie zachowywały się na śliskim jak poprzednie Subaru z manualem i prawdziwym stałym napędem. Jak dla mnie „stałość” napędu we współczesnych Subaru, to taka sama bajka marketingowa, jak bezwibracyjny boxer. I tu i w elektryku rządzi elektronika. W elektryku prościej to ogarnąć, bo mniej zależy od hydrauliczno mechanicznych połączeń między silnikiem i kołami. Nie mówiąc już o słabościach silnika spalinowego na niskich obrotach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 31 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2021 W dniu 23.12.2021 o 21:13, coocer napisał: Ale przy tych parametrach to nawet na elektryka to sporo. Kia mocno goni resztę.... Albo raczej reszta zaczyna gonić kie... Nawet Teslę za 260 z awd można wytargać. Ciężko będzie sprzedać jeśli rzeczywiście zasięg ok 450km.... i 200 koni. Bardzo jestem ciekaw jak to się rozwinie. Wysłane z mojego M2007J3SG przy użyciu Tapatalka Na nowy rok ceny mocno w gore... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Voldemort Opublikowano 14 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2022 W górę, a jak https://www.torquenews.com/1084/retailers-are-already-giving-hot-subaru-solterra-price-bumps-well-over-msrp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się