turdziGT Opublikowano 30 Września 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2021 U mnie na dzielni widywałem 131 Racing. Piękne auto bylo ale ten egzemplarz chyba się zdematerializowal niestety. Jest urok. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MegasWRC Opublikowano 30 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2021 33 minuty temu, turdziGT napisał: He he s tym sie zgodzę. Dla mnie najbardziej przesrana to jest pozycja za kierownicą. Zeby jako tako tam siedzieć musisz być chyba szympansem. No i dotkowo ten offset kierownicy i pedałów. Dawno temu miałem przyjemność prowadzić 3 sztuki. 8v 16v i EVO z małym tunem. Każda jeździła inaczej i wydawała inne dzięki. Aż glowa bolała bo nie bylo w środku plastiku który by nie trzeszczał. Co ciekawe miałem kiedyś Ritmo Abarth czyli auto z podobnego okresu i bylo w nim cicho. O wiele lepiej poskadane. Ale zgadzam się bardzo. Sierra/Escort Cosworth czy choc by Imprezy GT dają o wiele przyjemniejsze podróżowanie i pewniejsze prowadzenie. No ale w Integrale nie do końca chyba o to chodzi. Tak, pozycja za kierownicą bardzo niewygodna, mimo, że jestem niewysokiego wzrostu. Sprzęgło trzeszczy plus jest strasznie twarde, trzeba się zapierać nieźle żeby tym skręcić. Plastiki trzeszczą niemiłosiernie, a we wnetrzu trochę czułem sie jak w Maluchu - w końcu to Fiat :-) no ale. Auto klimat ma niesamowity i bardzo fajnie brzmi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 30 Września 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2021 No kimat ma niesamowity i ma bardzo nietypowy dziek jak na R4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czekker Opublikowano 30 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2021 3 godziny temu, MegasWRC napisał: Mimo wszystko.. Z tych trzech (a nawet 4ch), gdybym miał wybrać jedno - brałbym czerwone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJacek Opublikowano 30 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2021 Ken Block w garażu Audi. Jeździ S grupowym Audi RS 002: 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 1 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2021 9 godzin temu, czekker napisał: Mimo wszystko.. Z tych trzech (a nawet 4ch), gdybym miał wybrać jedno - brałbym czerwone Bo Delta ma to coś. Stoisz obok, patrzysz i masz gęsią skórkę. Samochód jak na swoje czasy był bardzo wulgarny w swojej formie a po 30 latach... nic się nie zmieniło. Są auta szybsze, wygodniejsze, lepiej zrobione o co naprawdę nie trudno, czy łatwiejsze w prowadzeniu ale Integrale to ikona i królowa, więc wybaczasz wszystko. Podobno nawet jak rano, przed wyjazdem na zlot i miesiącach przygotowań cholera nie chce odpalić... 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 1 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2021 niedawno miałem okazję oglądać Deltę w towarzystwie m.in. Shelby GT500, Aventadora SVJ, kilku McLarenów, itp, i jak obok tych wszystkich przechodziłem od jednego do następnego to do Lancii wracałem po kilka razy oglądając z każdej strony, więc coś w tym samochodzie jest 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elvisiak Opublikowano 1 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2021 15 godzin temu, skwaro napisał: Dokładnie ten egzemplarz Countacha kupił jakiś czas temu człowiek z Polski, nawet nr rejestracyjny nadal był ten sam Potwierdzam, specjalnie pojechałem do Radomia aby go zobaczyć na żywo 3 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 1 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2021 Piękny ten Countach. Absolutny przełom w historii samochodowego designu. Z obecnej perspektywy jeździ pewnie równie rozczarowująco jak Delta, ale wygląda obłędnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 1 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2021 Godzinę temu, radekk napisał: niedawno miałem okazję oglądać Deltę w towarzystwie m.in. Shelby GT500, Aventadora SVJ, kilku McLarenów, itp, i jak obok tych wszystkich przechodziłem od jednego do następnego to do Lancii wracałem po kilka razy oglądając z każdej strony, więc coś w tym samochodzie jest Jak przywiozłem swoją, to usiadłem na ławce przed domem i się gapiłem jak porąbany. Normalnie jakby Monica Bellucci paradowała po ogrodzie. 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 1 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2021 Teraz, Bosman napisał: Piękny ten Countach. Absolutny przełom w historii samochodowego designu. Z obecnej perspektywy jeździ pewnie równie rozczarowująco jak Delta, ale wygląda obłędnie. W tej chwili każdy szybko pojedzie nowoczesnym samochodem, bo elektronika jedzie za kierowce. Countach, Integrale czy inne samochody sportowe tamtych czasów by takiego kierowce po postu zabiły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 1 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2021 1 minutę temu, chojny napisał: W tej chwili każdy szybko pojedzie nowoczesnym samochodem, bo elektronika jedzie za kierowce. Countach, Integrale czy inne samochody sportowe tamtych czasów by takiego kierowce po postu zabiły. Countach po podobno łamacz kolan, sprzęgło jest potwornie twarde że ludzie kolana rozwalają na nim. Dołóżmy do tego brak wspomagania i przed dłuższą jazdą przydałby się trening na siłowni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 1 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2021 1 minutę temu, skwaro napisał: Countach po podobno łamacz kolan, sprzęgło jest potwornie twarde że ludzie kolana rozwalają na nim. Dołóżmy do tego brak wspomagania i przed dłuższą jazdą przydałby się trening na siłowni 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 1 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2021 (edytowane) 2 minuty temu, chojny napisał: Hehe, coś w tym jest. Ale kiedyś to była norma, przyznać się kto robił prawko w czasach, kiedy instruktor tłumaczył, że nie kręci się kierownicą na postoju, a przy zawracaniu na trzy żeby sobie przy dojeździe do krawężnika odkręcać koła w drugą stronę? Edytowane 1 Października 2021 przez skwaro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 1 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2021 6 minut temu, skwaro napisał: Hehe, coś w tym jest. Ale kiedyś to była norma, przyznać się kto robił prawko w czasach, kiedy instruktor tłumaczył, że nie kręci się kierownicą na postoju, a przy zawracaniu na trzy żeby sobie przy dojeździe do krawężnika odkręcać koła w drugą stronę? Tak było, zdawałem i uczyłem się Polonezem. Można było do krawężnika dojeżdżać bez obawy o zderzaki i dokładki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neutrino33 Opublikowano 1 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2021 11 godzin temu, JJacek napisał: Ken Block w garażu Audi. Jeździ S grupowym Audi RS 002: WOW! 8 minut temu, chojny napisał: Jak przywiozłem swoją, to usiadłem na ławce przed domem i się gapiłem jak porąbany. Normalnie jakby Monica Bellucci paradowała po ogrodzie. Widziałeś dzisiaj Monikę Bellucci? Myslę, że kształt i proporcje Integralki możnaby poddać naukowemu badaniu. Wydaje mi się, że coś w tym jest. 6 minut temu, chojny napisał: W tej chwili każdy szybko pojedzie nowoczesnym samochodem, bo elektronika jedzie za kierowce. Countach, Integrale czy inne samochody sportowe tamtych czasów by takiego kierowce po postu zabiły. Delty zabiły wielu młodych, którym ojcowie zamiast Golfa GTI kupili Deltę. Niestety wiele samochodów, tych ciekawszych (jak np. Pug 405 Mi16 4X4) skończyło na drzewach. Wtedy moc przewyższała jednak zdolności do panowania nad samochodem przez zwykłego człowieka, bo zawieszenia i elektronika nie nadążały. Teraz, skwaro napisał: Hehe, coś w tym jest. Ale kiedyś to była norma, przyznać się kto robił prawko w czasach, kiedy instruktor tłumaczył, że nie kręci się kierownicą na postoju, a przy zawracaniu na trzy żeby sobie przy dojeździe do krawężnika odkręcać koła w drugą stronę? Prawko robiłem na Dużym Fiacie, większość kilometrów zrobiłem w samochodach RWD, bez wspomy i ABS-u, sporo w warunkach zimowych. "Dużo kręcimy, mało jedziemy" i nie ma kręcenia stojąc w miejscu. Zima była fajna bo bez wspomy mozna było łatwo kręcić :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neutrino33 Opublikowano 1 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2021 Teraz, chojny napisał: Tak było, zdawałem i uczyłem się Polonezem. Można było do krawężnika dojeżdżać bez obawy o zderzaki i dokładki. Mnie to zostało do tej pory dlatego nie będę inwestował w lepsze felgi #zawszegratem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MegasWRC Opublikowano 1 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2021 Patrzeć na nią można w nieskończoność, to prawda 4 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 1 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2021 1 godzinę temu, Elvisiak napisał: Potwierdzam, specjalnie pojechałem do Radomia aby go zobaczyć na żywo 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 1 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2021 I jeszcze jeden materiał, tym razem Diablo, trochę bardziej cywilizowany sprzęt i o tym co się dzieje jak się przesiadasz ze.... Piękne były samochody, o których designie można mówić tyle czasu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrr Opublikowano 1 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2021 kilka fotek klasyków z kolekcji księcia Monako. Min ferrari 500 mondial, lambo miura, bugatti type 29, renault floride księżnej Grace ale i są subaru impreza, lancia delta i lambo countach 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 1 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2021 3 godziny temu, Bosman napisał: Piękny ten Countach. Absolutny przełom w historii samochodowego designu. Z obecnej perspektywy jeździ pewnie równie rozczarowująco jak Delta, ale wygląda obłędnie. Na poziomie epoki, czyli na poziomie supercarów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 1 Października 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2021 (edytowane) 8 godzin temu, MegasWRC napisał: Patrzeć na nią można w nieskończoność, to prawda O kurna to Edizione Finale czyli absolutny cymes cymesow Edytowane 1 Października 2021 przez turdziGT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 1 Października 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2021 Materiał Harrego i pare ciekawostek. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
llkuba Opublikowano 3 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2021 (edytowane) Wiem, że Delta jest super i chciałbym zobaczyć na żywo, przejechać się, ale dzisiaj w Gran Turismo Sport (gra) szukałem auta którym jeszcze nie jeździłem i wybrałem Lancie Stratos z 1973 roku. Szczerze to moim marzeniem jest się takim cudem przejechać . A wracając do tematów to jest Sierra 1.6 do sprzedania, na stronie jest nawet CRX http://www.samochody-uzywane.net/ Edytowane 3 Października 2021 przez llkuba 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się