Skocz do zawartości

Classic Cars - czyli wszystko o klasycznej motoryzacji na czterech i dwóch kółkach


turdziGT

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, maciek323 napisał:

Tego akurat nie było nigdy w 607.

Ale ponoć w C5 się dobrze sprawował, lepiej niż 2.7 HDI. Osobiście doświaczeń z nim nie miałem.

faktycznie  -sprawdziłem i masz rację. To mi gość naściemniał albo źle go zapamiętałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, STIFF napisał:

faktycznie  -sprawdziłem i masz rację. To mi gość naściemniał albo źle go zapamiętałem.

W 607 rzadko spotykany a całkiem dobry był diesel 2.2 HDI, ale ten po lifcie bi-turbo 170 KM. 

 

Jedyne wrodzone wady jakie zaobserwowałem w benzyniakach 607 - to poleciały 4 czujniki ABS, bardzo szybko jeden po drugim co pare miesięcy. I potem przy przebiegu 50-60 tys km zaczęły lecieć cewki zapłonowe, też co kilka tysiecy km. Po trzeciej zmieniłem już cały komplet na nowy. Nota bene padnięta cewka to największa awaria jaką miałem w jakimkolwiek peugeocie kiedykolwiek. Na 5 cylindrach dało się jechać kawałek :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, turdziGT napisał:

Screenshot_20220730-145039_Instagram.jpg

Screenshot_20220730-145054_Instagram.jpg

Screenshot_20220730-145118_Instagram.jpg

Screenshot_20220730-145135_Instagram.jpg

Screenshot_20220730-145154_Instagram.jpg

Screenshot_20220730-145212_Instagram.jpg

 

Lubię spartańskie wnętrza ale tutaj nawet dla mnie trochę nazbyt surowo...niemniej nadwozie typu speedster...bajeczka, doskonale piekne w swej niezrównanej niepraktyczności :thumbup:

 

9 godzin temu, radekk napisał:

IMG_3220.thumb.jpeg.846e00723772761ad1a3b2aae7a01d28.jpeg

 

Wygląda mi na egzemplarz, który niedawno wisiał na podnośniku i wstawiałem tutaj jego zdjęcia od spodu.

 

Ostatnio jak odwiedzałem ten warsztat to silnik (w stanie równie ascetycznym/niepokalanym jak reszta) stał przy aucie i czekał na instalację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Neutrino33 napisał:

 

Lubię spartańskie wnętrza ale tutaj nawet dla mnie trochę nazbyt surowo...niemniej nadwozie typu speedster...bajeczka, doskonale piekne w swej niezrównanej niepraktyczności :thumbup:

 

 

Wygląda mi na egzemplarz, który niedawno wisiał na podnośniku i wstawiałem tutaj jego zdjęcia od spodu.

 

Ostatnio jak odwiedzałem ten warsztat to silnik (w stanie równie ascetycznym/niepokalanym jak reszta) stał przy aucie i czekał na instalację.

możliwe, w piątek go widziałem, swoją drogą dosłownie 2 minuty wcześniej jakieś 50 metrów za tym jechało podobne, znaczy chyba trochę młodsze, ale nie zdążyłem zrobić zdjęcia, ale prawie bym miał oba w kadrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, Neutrino33 napisał:

no masz rację...teraz zauważułem, że płetwa od Turbo a na klapie Carrera :o

Wszytko jest złe w tym aucie. Skrzydło juz pominę,  przede wszystkim Carrera jest narrow body jeżeli to 964 a nie jest bo wydech po złej stronię. Jak wcześniejsze to ma z kolei zderzaki zle tak samo lusterka,  felgi itp.Taki kundel ze ciężko powiedzieć który to model.

 

Edytowane przez turdziGT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, turdziGT napisał:

Wszytko jest złe w tym aucie. Skrzydło juz pominę,  przede wszystkim Carrera jest narrow body jeżeli to 964 a nie jest bo wydech po złej stronię. Jak wcześniejsze to ma z kolei zderzaki zle tak samo lusterka,  felgi itp.Taki kundel ze ciężko powiedzieć który to model.

 

a ja tak bezkrytycznie spojrzałem :ph34r:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, turdziGT napisał:

Wszytko jest złe w tym aucie. Skrzydło juz pominę,  przede wszystkim Carrera jest narrow body jeżeli to 964 a nie jest bo wydech po złej stronię. Jak wcześniejsze to ma z kolei zderzaki zle tak samo lusterka,  felgi itp.Taki kundel ze ciężko powiedzieć który to model.

 

A mi się właśnie dlatego podoba, bo jest inne i dokładne takie jak chce właściciel, a nie takie jak wyszło z fabryki. Tuning is not a crime :)

  • Zdrówko! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, skwaro napisał:

A mi się właśnie dlatego podoba, bo jest inne i dokładne takie jak chce właściciel, a nie takie jak wyszło z fabryki. Tuning is not a crime :)

Tu masz racje najważniejsze ze właściciel happy.

 

 

 

Screenshot_20220803-161905_Instagram.jpg

  • Super! 2
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, skwaro napisał:

A mi się właśnie dlatego podoba, bo jest inne i dokładne takie jak chce właściciel, a nie takie jak wyszło z fabryki. Tuning is not a crime :)

Albo jest takie,   jakie tanie części udało się mu dostać do odbudowy. :OO: nie mówię o tym konkretnym egzemplarzu, ale ogólnym obrazie rynku aut modyfikowanych :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, maciek323 napisał:

Albo jest takie,   jakie tanie części udało się mu dostać do odbudowy. :OO: nie mówię o tym konkretnym egzemplarzu, ale ogólnym obrazie rynku aut modyfikowanych :)

W przypadku tego auta nie ma takich części, a ori spojler od turbo jest potwornie drogim rarytasem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, skwaro napisał:

W przypadku tego auta nie ma takich części, a ori spojler od turbo jest potwornie drogim rarytasem :)

Ogólnie auto mi się podoba. Nie znam się zupełnie na Porsche. Zmieniając markę, ale pozostając w temacie przeróbek to pełen M-pakiet i duże m-pakietowe koła w podstawowym 316i mnie zawsze bardziej śmieszyły czy raziły niż dodawały prestiżu. Chociaż póki nie było znaczka ///M to wszystko jest dopuszczalne, jeśli właścicielowi się podoba i dobrze się z tym czuje - wolna wola. Ja zawsze wolałem odwrotnie, przez pewien czas na oryginalnym ///M miałem znaczek 520i. :OO: i koła 17-tki zamiast org. 18 cali. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, maciek323 napisał:

Ogólnie auto mi się podoba. Nie znam się zupełnie na Porsche. Zmieniając markę, ale pozostając w temacie przeróbek to pełen M-pakiet i duże m-pakietowe koła w podstawowym 316i mnie zawsze bardziej śmieszyły czy raziły niż dodawały prestiżu. Chociaż póki nie było znaczka ///M to wszystko jest dopuszczalne, jeśli właścicielowi się podoba i dobrze się z tym czuje - wolna wola. Ja zawsze wolałem odwrotnie, przez pewien czas na oryginalnym ///M miałem znaczek 520i. :OO: i koła 17-tki zamiast org. 18 cali. 

Ja generalnie mam gdzieś co ludzie sobie myślą i na swoim Forku mam znaczek STI :) Inna sprawa że mechanicznie mam więcej części z STI niż ori Forester STI :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, skwaro napisał:

Ja generalnie mam gdzieś co ludzie sobie myślą i na swoim Forku mam znaczek STI :) Inna sprawa że mechanicznie mam więcej części z STI niż ori Forester STI :)

Ma się rozumieć, że wliczasz w to też części z imprez  sti? :) To Ci wychodzi pewnie ze 120% Forestera STI :thumbup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, turdziGT napisał:

Ja tez nie wiem co to ale chyba jakiś ulepek z 930. 

 

Rozmawiałem dzisiaj przez chwilkę na ten temat z osobą kompetentną i tak od słowa, do słowa i się dowiedziałem, że można było do Carrery (a może nie tylko) zamawiać pakiet tzw. Turbo look, w skład którego wchodziły również szerokie nadkola. Podobno nawet do cabrio można było taki pakiet dostać...obecnie, z racji rzadkości wystepowania, pakiet "Turbo look" w budzie cabrio to jeden z najcenniejszych egzemplarzy w swojej klasie.

Dzisiaj w trakcie pogawędki do silnika, który już jest na miejscu zalewany był olej i wszystko gotowe na pierwsze odpalenie. To pierwsze, pierwsze, będzie na sucho by tylko zakręcić silnikiem i rozprowadzić olej a wchodzi tego tam ok.12L :o

Niestety nie mogłem sobie czasowo pozwolić na czekanie aż odpalą maszynę. Z warsztatu wyjedzie jednak znowu na lawecie bo jeszcze coś tam będą dłubali, już nie w mechanice i już w innym warsztacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...