Skocz do zawartości

Nasze doświadczenia z jazdy Subaru e-BOXER


Paweł L

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 21.08.2023 o 17:04, rakukrakow napisał(a):

 

 

Wracam do tematu. 

Zastanawiałem, jak zabezpieczyć się na przyszłość przed podobnymi niespodziankami (rozładowany akumulator) i szukałem sprzętów do awaryjnego odpalania auta. 

Wszelkiego rodzaju powerbanki maja jedna wadę - jak chcesz ich użyć to najczęściej nie są naładowane. 

Dlatego znalazłem coś co nie działa na zasadach baterii, lecz kondensatora. 

 

Dzisiaj przyszło, testowo odpaliłem i jak na razie działa. 

 

IMG20230821143257.thumb.jpg.56fffcc44ce46c78ccde8965662bb6f6.jpg

 

Żeby nie spamować i nie robić kryptoreklamy macie filmuj jak to działa. 

 

Na polskim portalu do zakup wołają za coś takiego ponad 400 zł, ja u chińskich przyjaciół kupiłem za 233 zł (wysyłka z Polski). 

 

 

youtu.be/zppuOupcCXQ

 

 

 

Może się komuś przyda, jak nie rozładować akumulatora, za pomocą klapy bagażnika :

 

 

 

lub 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
filmy oglądałeś ? wcześniejsze strony tego tematu czytałeś ?
nie to przeczytaj, oglądnij 
 
Dobre rady zawsze w cenie. Wątek ma ponad 1000 postów. Ale dzięki. Przeczytam.

Wysłane z mojego 23030RAC7Y przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.08.2023 o 01:20, Mr Q napisał(a):

O co kaman?

Wysłane z mojego 23030RAC7Y przy użyciu Tapatalka
 

Na filmikach jest to pokazane. Chodzi o wyłączenie sygnalizacji otwartej klapy na postoju. W elektrycznych klapach kosztuje to jakąś zauważalną ilość energii, w XV bez elektryki, to głównie świecąca się kontrolka na tablicy (chociaż w teorii po 20 min powinna zgasnąć). W offsecie mam ułatwienie przy zamykaniu bagażnika (smycz) . A tak na prawdę to ją zostawiam, żebym pamiętał o karabińczyku i nie trzasnął klapą z nim w zamku. Nie ma tu magii, chociaż może być nadmiarowość działań / przesada z mojej strony, ale jestem w stanie ją zaakceptować .  Dobrego dnia

  • Dzięki! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.07.2023 o 16:41, Mr Q napisał(a):

Jako że to pierwsza wyprawa Foresterem na wakacje mogę go porównać do poprzedniego roku i podróżą Volvo S80. 
Nie wiem co jest w tym zawieszeniu, ale lecieliśmy takimi serpentynami, że głowa mała, a tylko raz po takich serpentynach młody dostał mdłości i to przy zjeżdżaniu, po takiej wspinaczce. 
W Volvo było trochę gorzej. 
 
1234567890.thumb.png.f55c888e103142da8f56ffa183fa46cc.png

Ja tak trochę off-topowo, ale nie mogłem pominąć faktu, że ktoś używa serwisu mapy.cz i do tego buja się po Alpach Apuańskich :D

Tamtejsze serpentyny rzeczywiście mogą dać w kość pasażerom. A dla kierowcy, który lubi zakręty, to miód na serce.

Pierwszy raz w tamte okolice jechałem Octavią z silnikiem 1.2 TSI - na podjazdach było czuć, że brakuje mocy, przydałby się reduktor, bo nawet 1. bieg ledwie ledwie dawał radę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.08.2023 o 17:04, rakukrakow napisał(a):

 

 

Wracam do tematu. 

Zastanawiałem, jak zabezpieczyć się na przyszłość przed podobnymi niespodziankami (rozładowany akumulator) i szukałem sprzętów do awaryjnego odpalania auta. 

Wszelkiego rodzaju powerbanki maja jedna wadę - jak chcesz ich użyć to najczęściej nie są naładowane. 

Dlatego znalazłem coś co nie działa na zasadach baterii, lecz kondensatora. 

 

Dzisiaj przyszło, testowo odpaliłem i jak na razie działa. 

 

IMG20230821143257.thumb.jpg.56fffcc44ce46c78ccde8965662bb6f6.jpg

 

Żeby nie spamować i nie robić kryptoreklamy macie filmuj jak to działa. 

 

Na polskim portalu do zakup wołają za coś takiego ponad 400 zł, ja u chińskich przyjaciół kupiłem za 233 zł (wysyłka z Polski). 

 

 

youtu.be/zppuOupcCXQ

 

taki booster ma ses w ogóle przy  samochodzie z automatyczną skrzynią i dzieciakami. Mam już kilka lat, czwarty samochód. Nie zauważysz oświetlenia tylnej części kabiny pozostawionego na kilka dni, i samochód ma czkawkę. Z takim czymś (ja mam aku z latarką), odpala i jedziemy, bez czekania na assistance z dużym boosterem albo szukania kogoś z kablami.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.08.2023 o 09:27, Kytutr napisał(a):

Ja tak trochę off-topowo, ale nie mogłem pominąć faktu, że ktoś używa serwisu mapy.cz i do tego buja się po Alpach Apuańskich :D

Tamtejsze serpentyny rzeczywiście mogą dać w kość pasażerom. A dla kierowcy, który lubi zakręty, to miód na serce.

Pierwszy raz w tamte okolice jechałem Octavią z silnikiem 1.2 TSI - na podjazdach było czuć, że brakuje mocy, przydałby się reduktor, bo nawet 1. bieg ledwie ledwie dawał radę.

 

Powiem ci, że mapy.cz mają dość dokładne obrazowanie i łatwiej tam znaleźć miejsce z jedzeniem, parking niż na google maps. 

Jeśli jesteś gdzieś na szczerym zadupiu wystarczy porównać sobie co pokazuje google,m a co pokazuje inna mapa, nawigacja. 

Czasami to nie jest różnice, tylko przepaść. 

Przy zwiedzaniu atrakcji zawsze na mapy.cz sprawdzałem, czy i gdzie jest dostępny parking. Potem dopiero na googlach sprawdzałem co jest w okolicy (bo jak jest coś znanego to musi być w google, jakie ma opinie itp). 

 

 

Kilka razy nawet jechałem korzystając z głównego programu do nawigacji w aucie - pokazuje dokładniej. 

 

Edytowane przez rakukrakow
  • Super! 2
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 31.07.2023 o 00:03, rafacon napisał(a):

No robi wrażenie. Ale ten kabel… Dlatego wolałbym jednak mieć telefon po prawej stronie 

Powracając do tematu uchwytu. Wymieniłem telefon na Asus Zenefone 10 i kupiłem kolejny uchwyt Baseusa z ładowarką indukcyjną. Super pasuje nawet wstawka kolorystyczna pod moje wnętrze dopasowana :)

 

P_20230909_152630.thumb.jpg.d95cf943b42c10c098655e293e57d0b3.jpg

 

Problem kabla znika, tylko trzeba go sobie dobrze rozłożyć :thumbup:

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.09.2023 o 10:56, kriskristoffers napisał(a):

Powracając do tematu uchwytu. Wymieniłem telefon na Asus Zenefone 10 i kupiłem kolejny uchwyt Baseusa z ładowarką indukcyjną. Super pasuje nawet wstawka kolorystyczna pod moje wnętrze dopasowana :)

 

P_20230909_152630.thumb.jpg.d95cf943b42c10c098655e293e57d0b3.jpg

 

Problem kabla znika, tylko trzeba go sobie dobrze rozłożyć :thumbup:

 

Preferuje i polecam najprostsze, minimalistyczne, sprawdzone i systemowe rozwiązania (samochód, rower, motocykl)...z kablem i tak zawsze trzeba sobie jakoś poradzić.

Zapomniałem dodać (edycja), ze systemowe rozwiązania pozwala rozszerzyć zestaw o ładowarkę indukcyjną i inne, np. dampery na rower, motocykl.

Tanio nie będzie, dodatkowa wymiana etui na telefon pod uchwyt mocujący..."co, kto, lubi".

 

IMG_0465.jpeg

Edytowane przez conrad
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, Mr Q napisał(a):

Quadlock jest spoko ale z ceną przesadzają

Wysłane z mojego 23030RAC7Y przy użyciu Tapatalka
 

 

Dobra skarbonka i systematyczne dorzucanie do niej wystarczy na zakup ładnego zestawu, na raty "0%" nie trzeba brać (na moto nie odczuwa się takich kosztów, do auta trzeba przemyśleć zakup).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Cześć, czy ktoś z Was miał lub ma problem w Forku z ruszającym się siedzeniem? Niestety dzisiaj dopiero zauważyłem, że fotel kierowcy da się poruszać i to w zakresie jakiś 3cm. Oparcie razem z siedziskiem, jakby jakieś śruby były niedokręcone... Fotel pasażera jest ok, nawet nie drgnie. Ponadto od dłuższego czasu zauważam, że zaczyna gubić zaprogramowane ustawienie kierowcy - czyli idealnie nie wraca do ustawionej pozycji, tylko oparcie jest bardziej odchylone niż miało być... Trochę mnie to irytuje bo oczywiście poza tym luzem są też dźwięki na wertepach.

Myślę jak się do tego zabrać i jakich śrub do dokręcenia szukać....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Kris3k napisał(a):

Cześć, czy ktoś z Was miał lub ma problem w Forku z ruszającym się siedzeniem? Niestety dzisiaj dopiero zauważyłem, że fotel kierowcy da się poruszać i to w zakresie jakiś 3cm. Oparcie razem z siedziskiem, jakby jakieś śruby były niedokręcone... Fotel pasażera jest ok, nawet nie drgnie. Ponadto od dłuższego czasu zauważam, że zaczyna gubić zaprogramowane ustawienie kierowcy - czyli idealnie nie wraca do ustawionej pozycji, tylko oparcie jest bardziej odchylone niż miało być... Trochę mnie to irytuje bo oczywiście poza tym luzem są też dźwięki na wertepach.

Myślę jak się do tego zabrać i jakich śrub do dokręcenia szukać....

Nie masz jeszcze gwarancji na auto?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
5 godzin temu, Mr Q napisał(a):

Mam pytanko o Android Auto. Czy Wam też się rozłącza bez żadnej logiki? Czasem potrafi przejechać 100km bez problemu innym razem rozłącza i łączy jak mu się pdooba.

Tak (ale ja nie mam e-Boxer, więc ciut starsza stacja multimedialna).

1 godzinę temu, Jumpman napisał(a):

Nie. Sprawsz kabel. Gniazdo w telefonie.

Na kilku różnych telefonach i kablach, efekt zawsze ten sam. Ale nie ma reguły, czasem przejedzie 1000km bez problemu, czasem wywali się kilka razy w ciągu kilku minut.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.10.2023 o 14:13, aflinta napisał(a):

Na kilku różnych telefonach i kablach, efekt zawsze ten sam. Ale nie ma reguły, czasem przejedzie 1000km bez problemu, czasem wywali się kilka razy w ciągu kilku minut.

To samo i u mnie. Od jakiegoś czasu jest lepiej, ale już tak bywało a potem od nowa festiwal się rozłączania się.

Edytowane przez Kytutr
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...