Skocz do zawartości

rakukrakow

Nowy
  • Postów

    56
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    Forester e-Boxer 2021

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia rakukrakow

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

22

Reputacja

  1. rakukrakow

    Co zamiast XV???

    byle nie Yaris Cross
  2. Od 2024-03-06 dostępna jest nowa aktualizacja
  3. Nie chce duplikować postów, tu moja historia z lutego.
  4. Już na spokojnie chciałem opisać całą sytuację z wymianą akumulatora, pechowo na ziemi włoskiej. Dla przypomnienia, jest 9 luty pakuje się do wyjazdu na narty. Box zapakowany, niestety przed garażem, bo z założonym boxem już nie wjadę (za niski wjazd). Auta już nie odpaliłem, nie zakręcił. Ale przecież (nawet się chwaliłem) mam boostera , pokazał 8- 10 V, chwilę się podładował i odpalił. Jak już wspominałem z boxem do garaży nie wjadę, więc nie ma szans na podpięcia ładowania, ale pojeździłem godzinę autem i wymyśliłem plan, jak rano odpali bez problemów to jedziemy bo o 21:30 trochę za późno na kupno akumulatora. Wyjazd o 3:30 rano, auto odpaliło jak to się mówi od strzała. 15 godzin jazdy, zaparkowałem auto na miejscu. Gdzieś po niecałych 24 godzinach otwieram auto, żeby wyciągąć jakiś drobiazg. Już wiedziałem, że coś jest nie tak, bo otworzyło się tylko jedno lusterko. Wpadłem na plan jak dzień wcześniej, odpalę na boostera i pojeżdżę po okolicy. Wiedziałem, że jest kiepsko, jak booster (ale profilaktycznie naładowany w pokoju za pomocą USB (bo taka możliwość jest), czyli bez dodatkowego obciążania akumulatora, pokazał, że ten ma ..... 2 V. Nawet raz zakręcił. Przy drugiej próbie pokazał już prąd o napięciu 0 V. Wróćmy teraz do assistance Subaru, do którego dodzwoniłem się w nocy. Oficjalna wersja jest taka, jeśli jestem za granicą i wezwę assistance Subaru, to przyjedzie laweta i biorą auto do serwisu. Z miejsca mojego noclegu to ok 50 km. Ale najgorsze jest to, że jeśli oni stwierdzą, że akumulator był tylko rozładowany to obciążają mnie kosztami za holowanie i serwis. Pan z którym rozmawiałem, zasugerował nawet, że jeśli odpalą na kable auto, to również mnie mogą obciążyć, bo przecież auto zapaliło, czyli akumulator był rozładowany. Szybka kalkulacja i wybrałem bramkę nr. 3 Udało mi się w nocy przez SMS znaleść lokalnego mechanika. Potwierdził, że mi pomoże. O godzinie 8 :01 następnego dnia zadzwonił. Był po 15 minutach. Auto odpalił z wielkiego boostera (bardziej przypominał piec do gitary). Pojechałem do ich serwisu, gdzie po podpięciu do maszynerii i testach stwierdził zgon akumulatora. Był problem z doborem akumulatora, ale pokazałem zdęcie Varty i ten udało się załatwić po 4 godzinach. Dzięki wielkie @e-555 bo bez tego zdjęcia było by trudniej. + Udało mi się rano odpalić auto, podjechać do serwisu, wrócić ski-busem i jeszcze pojeździć na desce, auto odebrałem po 17. Czyli dzień nie był zmarnowany, a koszt karnetu dzienny to ok 47 EUR. - odpalenie awaryjne auta 50 EUR (serwis + dojazd), Akumulator 180 EUR + 0,5 roboczogodziny - wymiana, czyli jeszcze 50 EUR. Czyli wymiana wyszła finalnie 280 EUR. Na koniec zdjęcie już zamontowanego. Pamiętajcie, pierwsze objawy złego działania i lepiej kupcie niż potem mieć stres i przepłacać. Acha, auto cały czas garażowane.
  5. Wczoraj ktoś pisał, że jak wracał to 4,5 h to tylko 170 km zrobił i stoi. Polecam dodać się np. do takiej grupy [emoji991] Zobacz ten post na Facebooku https://www.facebook.com/share/p/2CD781upAbaFbt1j/ Ja na szczęście wróciłem tydzień temu. Wysłane z mojego CPH2145 przy użyciu Tapatalka
  6. W tym roku faktycznie pogoda niesamowita, na 3000 m na Peio było mi gorąco, a śnieg był rozmoknięty. Strój w pełnym słońcu, ale na 3000 powinno być chłodniej. Wysłane z mojego CPH2145 przy użyciu Tapatalka
  7. Ile się stoi w kolejce do gondoli ? Ja właśnie wróciłem z Folgarida, Val di Sole. Dużo ludzi i temperatury jak w marcu. Pierwszy raz na 3000 było mi gorąco (ostatni piątek). Dużo ludzi, to znaczy maksymalnie 10-15 minut stania, na łączności pomiędzy stokami oraz w okolicy godz 9-10 kiedy to rodzice odstawiali dzieciarnię do szkółek. Wysłane z mojego CPH2145 przy użyciu Tapatalka
  8. Mi akumulator padł po ponad 2 latach. Nieszczęśliwie to objawy zaczęły się o 21 dzień przed wyjazdem. Udało się go odpalić z boostera, więc myślałem że 15 godzin jazdy solidne go podładuje. Nie wytrzymał 24 godzin. Niestety musiałem odpalać awaryjne już za pomocą serwisu, bo akumulator wskazywał 2V, a po jednej próbie boosterem zero . No i zakup akumulatora we Włoszech najtańszy nie był. Ale to co dowiedziałem się z assistance to opowieść jak wrócę. Wysłane z mojego CPH2145 przy użyciu Tapatalka
  9. Będzie ciąg dalszy, ale w tej chwili jestem jeszcze na obczyźnie. Dokończę jak wrócę. Bo to wymaga dokończenia. Wysłane z mojego CPH2145 przy użyciu Tapatalka
  10. Ja rozumiem, że nie ma assistance na rozładowany akumulator, ale teraz już pokazuje 0, przed chwilą 2V, czyli nie jest rozładowany, tylko walnięty. Jest sens walczyć z assistance ? Wysłane z mojego CPH2145 przy użyciu Tapatalka
  11. Ratujcie, bo akumulator pokazał 2V Wysłane z mojego CPH2145 przy użyciu Tapatalka
  12. Wracam do tematu. Można przeklinać ? Siedzę właśnie we Włoszech od wczoraj i .... Ale problemy były już dzień przed wyjazdem. Podczas pakowania na wyjazd ... już nie odpaliłem. Pomógł wówczas booster. Pojeździłem godzinę po mieście, rano odpalił jak szalony, bo to w drogę. 15 godzin jazdy więc się naładował. Tak myślałem do teraz Pierwszy dzień pobytu, chce wyciągnąć graty że środka i nie otworzyły się lusterka. Padł na amen. Chyba trzeba kupić coś na miejscu. Prośba, jakie parametry ma ten większy ? Chce coś poszukać na miejscu o ile się uda bez odpalania na kable. Wysłane z mojego CPH2145 przy użyciu Tapatalka
  13. zabiorę, bo wstawie tam dojazdówkę, nie pełne koło Przy okazji mam yakimę na 3 rowery + dostawkę na 1, czyli 3 rowery i tak wejdą
  14. Myślę, że można by było pasami przymocować do elementów :
×
×
  • Dodaj nową pozycję...