Skocz do zawartości

Rajdowe dyskusje 2021


turdziGT

Rekomendowane odpowiedzi

11 godzin temu, Durbos napisał:

A co w tym najpiękniejsze to to że nawiązuje walkę, a właściwie walczy z mega doświadczoną czołówką na każdej nawierzchni, chapeau bas!!! Będziemy mieli kierowcę na miarę WRC.

 

 

Ładnie się sezon układa, bardzo ładnie. Widać że mógłby zaryzykować i pojechać trochę szybciej ale na tym etapie, może sobie na to pozwolić jedynie na wybranych i zaplanowanych odcinkach. 

 

 

ERC.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, chojny napisał:

 

 

Ładnie się sezon układa, bardzo ładnie. Widać że mógłby zaryzykować i pojechać trochę szybciej ale na tym etapie, może sobie na to pozwolić jedynie na wybranych i zaplanowanych odcinkach. 

 

 

ERC.jpg

Fajnie wygląda TOP4 w 7 punktach. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To prawda, ze sportowego punktu widzenia w sezonie z taka konkurencja żaden skam przyjechać na P3 bo tu na prawdę jest sie z kim ścigać. BTW Mikkelsen ma pracowity rok. Jedzie i WRC2 i ERC wiec z auta prawie nie wychodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MM się rozkręca. Zgodnie z przewidywaniami, będzie coraz lepiej. 

Nie śledziłem rajdu, czemu Gryazin tak słabo?

 

Godzinę temu, turdziGT napisał:

BTW Mikkelsen ma pracowity rok. Jedzie i WRC2 i ERC wiec z auta prawie nie wychodzi.

 

Gość, który wygrywał rundy WRC, bez kompleksów wsiada do słabszych lig i to nie na przeczekanie, tylko dla prawdziwej rywalizacji...ehhh, czemu tak się nie stało z naszym najlepszym kierowcą w historii...

Właśnie z RK stało się to co nieuniknione. Całkowicie o nim ucichło. Nawet nie wiem, czy coś jeździ, czy nie...chyba przestało nas to interesować. Tam gdzie jest, nie ma emocji....tylko wywalone $$$ Orlenu po nic.

 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, Adi napisał:

Gość, który wygrywał rundy WRC, bez kompleksów wsiada do słabszych lig i to nie na przeczekanie, tylko dla prawdziwej rywalizacji...ehhh, czemu tak się nie stało z naszym najlepszym kierowcą w historii...

 

 

Bo facet ma dystans, chce jeździć, walczy o fotel w WRC, wie że czasem aby zrobić krok do przodu, trzeba zrobić krok wstecz ale... skupia się na jednej dyscyplinie i jednym celu. 

 

 

23 minuty temu, Adi napisał:

Właśnie z RK stało się to co nieuniknione. Całkowicie o nim ucichło. Nawet nie wiem, czy coś jeździ, czy nie...chyba przestało nas to interesować. Tam gdzie jest, nie ma emocji....tylko wywalone $$$ Orlenu po nic.

 

A co ma być jak jest przemarsz wojsk radzieckich a nie sensowny projekt sportowy? 

 

 

23 minuty temu, Adi napisał:

MM się rozkręca. Zgodnie z przewidywaniami, będzie coraz lepiej. 

Nie śledziłem rajdu, czemu Gryazin tak słabo?

 

 

Miko robi swoje, ma plan, ma cele sportowe jak i marketingowe, i je z niesamowita precyzją realizuje. Bardzo szybko macha małą łyżeczką a wyniki i progres mówią same za siebie. 

 

Od samego początku, pierwszego obejrzanego jeszcze na Bednarach onbordu, pierwszej rozmowy wiedziałem, że ten chłopak jest wyjątkowy ale nie spodziewałem się że aż tak bardzo. 

 

Ewidentnie uczy się na czyiś błędach, bardzo mocno analizuje, słucha mądrzejszych od siebie i się uczy jak być zawodnikiem kompletnym. Czy perfekcjonizm go zgubi... nie ponieważ ma do tego fantazję. Po Polskim, pogadaliśmy trochę i to naprawdę jest petarda i nadzieja naszych rajdów.  

 

Oby wpadł w oko fabryce i trafił do WRC a będziemy mieli emocji, radości na lata i to na najwyższym, światowym poziomie. 

 

 

  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, MegasWRC napisał:

Też uważam, że gdyby miał takie możliwości jeżdżenia co młody Solberg i Rovanpera to mogłby śmiało z nimi konkurować :)

 

 

Myślę, że jak na polskie to ma najlepsze warunki do jazdy od czasów Hołka ale to dopiero w złotych latach jego kariery, jak na międzynarodowe ma bardzo dobre, choć faktycznie można mieć jeszcze lepiej ;) 

 

Miko obiektywnie najlepiej wykorzystuje budżet i możliwości. 

 

 

Jedyny zapis Hołków po Polskim jaki znalazłem i mam nadzieję, że to nie był ostatni raz, nawet jak będzie trzeba za to płacić kary ;) 

 

 

 

 

  • Super! 2
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, Adi napisał:

..ehhh, czemu tak się nie stało z naszym najlepszym kierowcą w historii...

Właśnie z RK stało się to co nieuniknione. Całkowicie o nim ucichło. Nawet nie wiem, czy coś jeździ, czy nie...chyba przestało nas to interesować. Tam gdzie jest, nie ma emocji....tylko wywalone $$$ Orlenu po nic.

 

 

 

Screenshot_20210727-115236_Instagram.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
W dniu 26.07.2021 o 13:12, chojny napisał:

Miko robi swoje, ma plan, ma cele sportowe jak i marketingowe, i je z niesamowita precyzją realizuje. Bardzo szybko macha małą łyżeczką a wyniki i progres mówią same za siebie.

W pełni się zgadzam.

Gdy porównamy wyniki rajdów przejechanych w ERC w roku 2020 i 2021 (Liepaja, Roma) , otrzymamy dość jasny obraz poczynionych postępów:

Liepaja 2020 miejsce 13, strata do zwycięzcy 4'42"

Liepaja 2021 miejsce  6, strata do zwycięzcy 1'22"

Roma Capitale 2020 miejsce 11, strata 3'25"

Roma Capitale 2021 miejsce  5, strata 56".

  • Lajk 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem okazję poznać Miko przy udziale w jednej z lig gokartowych w łodzi. On już wtedy pracował na wynik nie było rundy bez treningu czy analizowania czasów i wyciągania wniosków. Trzeba mu przyznać że jest "kosmitą" w kwestii przygotowania do startów i to bez dwóch zdań. 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, -=nikon=- napisał:

Miałem okazję poznać Miko przy udziale w jednej z lig gokartowych w łodzi. On już wtedy pracował na wynik nie było rundy bez treningu czy analizowania czasów i wyciągania wniosków. Trzeba mu przyznać że jest "kosmitą" w kwestii przygotowania do startów i to bez dwóch zdań. 


 

Dokładnie, plus widać po minie kiedy coś nie idzie zgodnie z planem, myślami jest wtedy „gdzie indziej”, jakby szukał odpowiedzi i miejsca gdzie, i co poszło nie tak. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, chojny napisał:


 

Dokładnie, plus widać po minie kiedy coś nie idzie zgodnie z planem, myślami jest wtedy „gdzie indziej”, jakby szukał odpowiedzi i miejsca gdzie, i co poszło nie tak. 

A czy to nie jest tak, że trochę zbyt wiele w nim Loeba a za mało Colina?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, Neutrino33 napisał:

A czy to nie jest tak, że trochę zbyt wiele w nim Loeba a za mało Colina?


 

I bardzo słusznie. Colina będzie robił jak będzie gra wszystko albo nic. 
 

Jak zdobywał mistrzostwo dla Subaru tak właśnie było. Na ostatnim odcinku był max. 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.07.2021 o 12:52, Adi napisał:

MM się rozkręca. Zgodnie z przewidywaniami, będzie coraz lepiej. 

Nie śledziłem rajdu, czemu Gryazin tak słabo?

 

 

Gość, który wygrywał rundy WRC, bez kompleksów wsiada do słabszych lig i to nie na przeczekanie, tylko dla prawdziwej rywalizacji...ehhh, czemu tak się nie stało z naszym najlepszym kierowcą w historii...

Właśnie z RK stało się to co nieuniknione. Całkowicie o nim ucichło. Nawet nie wiem, czy coś jeździ, czy nie...chyba przestało nas to interesować. Tam gdzie jest, nie ma emocji....tylko wywalone $$$ Orlenu po nic.

 

Proponuje wywiad z przed wypadku ;) 

 

Edytowane przez carfit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
42 minuty temu, chojny napisał:

le dajecie? 5, 10 lat i koniec aut spalinowych w rajdach?

Myślę, że raczej pójdą w kierunku hybryd, bo bateryjna rajdówka już po 42 kilometrach OS-u zostanie bez prądu …

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Dyrekcja napisał:

Myślę, że raczej pójdą w kierunku hybryd, bo bateryjna rajdówka już po 42 kilometrach OS-u zostanie bez prądu …

 

Miejmy taką nadzieję, cicha rajdówka naprawdę jest dziwna, tak samo jak Formuła E. :(

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, chojny napisał:

 

Miejmy taką nadzieję, cicha rajdówka naprawdę jest dziwna, tak samo jak Formuła E. :(

 

 

 

Z dźwiękiem to sobie można poradzić i dodać nawet brzmienia jakie chcemy. Ja tym się nie przejmuję. Dla mnie ciekawe jest jak sobie poradzą przy obecnej technologii jaka jest dostępna, bo jak na razie to mamy kilka wąskich gardeł w rozwoju i to ogólnie mówię a auta elektryczne tylko uwydatniają te problemy:

1. Źródła energii - wciąż nie ma nic lepszego niż atom, wiatr, słońce i woda na razie w powijakach (woda potrafi nawet przyspożyć więcej szkód niż dac korzyści jeśli idzie o środowisko), nie potrafimy ujarzmiać burz czy fal (były próby ale słabo to idzie). Nadzieją jest ITER - Tokamak (obserwuję i trzymam kciuki)

2. Składowanie (przechowywanie, gromadzenie) energii - czyli baterie. Wciąż niewystarczająco wydajne a dodatkowo jest problem z ich utylizacją, o wpływie na środowisko przy produkcji nawet nie warto wspominać)

3. Przesyłanie energii - no tutaj to nic się nie zmieniło od początku. Czekamy na przesył bezprzewodowy.

Wracając do rajdówek...ciekawe jak będą zachowywały się podczas "dzwonów"...tak jak samochód, którym ścigał się Hammond swego czasu?

Ja jestem zwolennikiem technologii elektrycznej, ale jak na razie, na obecnym poziomie rozwoju technologicznego (i ewolucyjnego) nie widzę podstaw by z niej korzystać bo gadanie o mniejszej emisji CO2 jest wielką obłudą, nikt nie bierze pod uwagę produkcji samych urządzeń i energii dla nich.

Jak na razie w sporcie - ogień na tłoki, a w życiu codziennym jak tylko mogę to wolę pojechać szybkim pociągiem niż męczyć się za kierownicą lub być upokarzanym podczas tych wszystkich kontroli na lotnisku. W mieście śmigam rowerem i komunikacją miejską, samochodem tylko wtedy kiedy muszę.

Może trochę mało rajdowo ale taki mkiałem "flow" w danej chwili ...jakby co to moderatorzy zaraz posprzątają :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Neutrino33 napisał:

Z dźwiękiem to sobie można poradzić i dodać nawet brzmienia jakie chcemy. Ja tym się nie przejmuję. Dla mnie ciekawe jest jak sobie poradzą przy obecnej technologii jaka jest dostępna, bo jak na razie to mamy kilka wąskich gardeł w rozwoju i to ogólnie mówię a auta elektryczne tylko uwydatniają te problemy:

1. Źródła energii - wciąż nie ma nic lepszego niż atom, wiatr, słońce i woda na razie w powijakach (woda potrafi nawet przyspożyć więcej szkód niż dac korzyści jeśli idzie o środowisko), nie potrafimy ujarzmiać burz czy fal (były próby ale słabo to idzie). Nadzieją jest ITER - Tokamak (obserwuję i trzymam kciuki)

2. Składowanie (przechowywanie, gromadzenie) energii - czyli baterie. Wciąż niewystarczająco wydajne a dodatkowo jest problem z ich utylizacją, o wpływie na środowisko przy produkcji nawet nie warto wspominać)

3. Przesyłanie energii - no tutaj to nic się nie zmieniło od początku. Czekamy na przesył bezprzewodowy.

Wracając do rajdówek...ciekawe jak będą zachowywały się podczas "dzwonów"...tak jak samochód, którym ścigał się Hammond swego czasu?

Ja jestem zwolennikiem technologii elektrycznej, ale jak na razie, na obecnym poziomie rozwoju technologicznego (i ewolucyjnego) nie widzę podstaw by z niej korzystać bo gadanie o mniejszej emisji CO2 jest wielką obłudą, nikt nie bierze pod uwagę produkcji samych urządzeń i energii dla nich.

Jak na razie w sporcie - ogień na tłoki, a w życiu codziennym jak tylko mogę to wolę pojechać szybkim pociągiem niż męczyć się za kierownicą lub być upokarzanym podczas tych wszystkich kontroli na lotnisku. W mieście śmigam rowerem i komunikacją miejską, samochodem tylko wtedy kiedy muszę.

Może trochę mało rajdowo ale taki mkiałem "flow" w danej chwili ...jakby co to moderatorzy zaraz posprzątają :biglol:

 

 

Rajdy, sporty motorowe rządzą się innymi prawami, skoro skrzynię wymieniają w kilkanaście minut to stacje wymiany baterii mogą zorganizować na dojazdówkach ze zmianą w 5-10 minut. 

 

 

To mówisz że fake dźwięk będzie z głośników... 

 

 

 

 

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, chojny napisał:

 

Miejmy taką nadzieję, cicha rajdówka naprawdę jest dziwna, tak samo jak Formuła E. :(

 

 

 

Próbowałem kilka razy i na prawdę ciezko sie to ogląda. 

 

Odnośnie dźwięku to juz lepiej żeby zostawili to co generuje mechanika takiego pojazdu. Generowanie czegos z głośników to idiotyzm. I co może jeszcze fake rure wydechowa przyczepić ? 

Edytowane przez turdziGT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, turdziGT napisał:

Próbowałem kilka razy i na prawdę ciezko sie to ogląda. 

 

 

oglądałem na żywo raz na Bemowie, drugi raz w Modlinie, zero przyjemności i emocji jak dla mnie, brak dźwięku i zapachu benzyny. Jak będą takie rajdówki to raczej przestanę oglądać rajdy  :( 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, szubaru napisał:

 

oglądałem na żywo raz na Bemowie, drugi raz w Modlinie, zero przyjemności i emocji jak dla mnie, brak dźwięku i zapachu benzyny. Jak będą takie rajdówki to raczej przestanę oglądać rajdy  :( 

 

 

Niestety słabo to wygląda, więc trzeba się cieszyć rajdami, póki możemy ich doświadczać wszystkimi zmysłami. :evil2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...