Skocz do zawartości

Rajdowe dyskusje 2021


turdziGT

Rekomendowane odpowiedzi

57 minut temu, chojny napisał:

 

Naprawdę nie fair aby 3 km przed metą tak skończyć... :(

 

Szczególnie że pewnie 5cm zasądziło że koło było mocno naruszone a nie tylko lekko dostało. 

 

 

208534335_5733788446694935_4491149621816482714_n.jpg

208942727_5733788536694926_6817988268654112662_n.jpg

Może na sfalcie jeszcze by się jakoś dotoczyli do mety. Trzymajmy kciuki by za rok Pan Zasada pobił swój własny rekord :thumbup:

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Neutrino33 napisał:

Sa tacy, którzy najwyraźniej poza rajdowym zdradzaja takie "rolnicze" zacięcie

 

 

Raczej są kontynuatorami starej, dobrej Top Gearowej tradycji :mrgreen:

 

 

  • Haha 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy widzieliście jak zakończył Safari nasz dobry znajomy zza południowej granicy startujący w znajomych barwach:

 

 

Mimo ogólnie jak się zdaje pozytywnego odbioru tego rajdu mam wątpliwości czy ma on sens w WRC przy ograniczeniach regulaminowych nie pozwalających na większe modyfikacje aut pod ten rajd, jak to miało miejsce we wcześniejszych latach.

Takie "zwykłe" WRC jest po prostu za niskie i za mało pancerne żeby jechać te drugie przejazdy.

Edytowane przez Bosman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, Bosman napisał:

Nie wiem czy widzieliście jak zakończył Safari nasz dobry znajomy zza południowej granicy startujący w znajomych barwach:

 

 

Mimo ogólnie jak się zdaje pozytywnego odbioru tego rajdu mam wątpliwości czy ma on sens w WRC przy ograniczeniach regulaminowych nie pozwalających na większe modyfikacje aut pod ten rajd, jak to miało miejsce we wcześniejszych latach.

Takie "zwykłe" WRC jest po prostu za niskie i za mało pancerne żeby jechać te drugie przejazdy.

 

Racja...ale może w takim razie trzeba zmienić styl jazdy. Nie chcę zabrzmieć nazbyt protekcjonalnie ale...trzeba dostosować prędkość do warunków panujących na drodze. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem Rajd Safari powinien być na stałe wpisany w kalendarz, przecież są to mistrzostwa Świata, a nie Europy by konkurować w większości na jednym kontynencie, jestem za Japonią, USA, Australią. Jeśli jest trudniejszy rajd to zyskuje na tym widowisko. Rajdy samochodowe powinny być ciężkie, bo inaczej tracą na swojej wartości i randze.   

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, ManoLEE napisał:

Moim zdaniem Rajd Safari powinien być na stałe wpisany w kalendarz, przecież są to mistrzostwa Świata, a nie Europy by konkurować w większości na jednym kontynencie, jestem za Japonią, USA, Australią. Jeśli jest trudniejszy rajd to zyskuje na tym widowisko. Rajdy samochodowe powinny być ciężkie, bo inaczej tracą na swojej wartości i randze.   

 

Też uważam, że powinni wprowadzić dwa, trzy rajdy długodystansowe. Były czasy że odcinki specjalne miały nie dziesiątki a setki kilometrów a Afryka czy Australia to idealne miejsca na rozegranie takich rajdów. :thumbup:

  • Super! 1
  • Lajk 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, chojny napisał:

 

Też uważam, że powinni wprowadzić dwa, trzy rajdy długodystansowe. Były czasy że odcinki specjalne miały nie dziesiątki a setki kilometrów a Afryka czy Australia to idealne miejsca na rozegranie takich rajdów. :thumbup:

Wyobraź sobie ilość na starcie i odejmij 80% na mecie :D marketing dla fabryk jak tralala :D:D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem jak najbardziej za Safari długodystansowym, a nie takim 300km w 3 dni, bo dla takiej trasy to nie trzeba do Kenii jechać, wystarczy na Mazury, gdzie będzie taniej, szybciej i znacznie bardziej widowiskowo :)

 

Powinni pozwolić na Safari na jakieś określone regulaminem extra wzmocnienie i podniesienie aut, żeby nie było takich bezsensownych cyrków, z których przeciętny widz wyciągnie wniosek, że producent nie potrafi zrobić wystarczająco odpornej rajdówki. A to nie producent, tylko regulamin nakazuje jechać prawie takim samym autem Safari, co asfalty Katalonii, nie licząc innych opon i ciut dłuższych sprężyn/amortyzatorów i paru innych mało istotnych detali.

 

Poza tym to przejeżdzanie tych samych odcinków dwukrotnie też mi jakoś nie pasuje do charakteru rajdów w Afryce. Moim zdaniem rajd w Afryce, to powinien być taki mini Dakar, gdzie odcinków jest mniej, ale za to długie.

  • Lajk 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Jumpman napisał:

Miko Marczyk najszybszy na odcinku kwalifikacyjnym w ERC Rally Liepaja a tu taka cisza? :)

 

 

Ładnie się postarał ;) 

 

Dlatego wierzę, że może jeździć szybciej już dzisiaj ale chłopaki jednak kalkulują na chłodno każdy rajd, każdy OS i jadą po to czego potrzebują do wypełnienia celu głównego. 

 

Qualification

1 . #3 flag Marczyk M. - Gospodarczyk S. icon Škoda Fabia Rally2 evo 2:12.283
2 . #11 flag Gryazin Nikolay - Aleksandrov K. icon Volkswagen Polo GTI R5 2:12.716
3 . #19 flag Linnamäe Georg - Korsia V. icon Volkswagen Polo GTI R5 2:12.820
4 . #18 flag Kreim Fabian - Christian Frank icon Volkswagen Polo GTI R5 2:13.138
5 . #2 flag Mikkelsen Andreas - Fløene Ola icon Škoda Fabia Rally2 evo 2:13.148
6 . #1 flag Lukyanuk Alexey - Eremeev Dmitriy icon Citroën C3 Rally2 2:13.970
7 . #16 flag Veiby O. - Andersson J. icon Hyundai i20 R5 2:14.130
8 . #21 flag Tempestini Simone - Itu Sergiu icon Škoda Fabia Rally2 evo 2:14.226
9 . #22 flag Jeets Raul - Taniel Timo icon Škoda Fabia Rally2 evo 2:14.232
10 . #4 flag Solans Nil - Martí Marc icon Škoda Fabia Rally2 evo 2:14.383
11 . #17 flag Pietarinen Eerik - Linnaketo A. icon Škoda Fabia R5 2:14.526
12 . #8 flag Cais Erik - Žáková Jindřiška icon Ford Fiesta Rally2 2:14.669
13 . #12 flag Scandola Umberto - D'Amore Guido icon Hyundai i20 R5 2:14.723
14 . #5 flag Herczig Norbert - Ferencz Ramón icon Škoda Fabia Rally2 evo 2:15.933
15 . #7 flag Bonato Yoann - Boulloud Benjamin icon Citroën C3 Rally2 2:19.812
16 . #25 flag Shaymiev Radik - Tsvetkov Maxim icon Hyundai i20 R5 2:19.819
17 . #27 flag Mitchell Jason - Ward Peter icon Ford Fiesta R5 2:19.998
18 . #9 flag Fernández Emilio - Garcia Ruben icon Škoda Fabia Rally2 evo 2:20.257
19 . #24 flag Kołtun Jarosław - Pleskot I. icon Ford Fiesta Rally2 2:20.919
20 . #34 flag Feofanov Dmitry - Kokins Normunds icon Suzuki Swift R4 2:21.958
             
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miko P3 na OS1. :thumbup:

 

 

1. flag
#11
logo
Gryazin Nikolay - Aleksandrov K.
Volkswagen Polo GTI R5
tyre
RC2 14:20.8   112.9
2. flag
#2
logo
Mikkelsen Andreas - Fløene Ola
Škoda Fabia Rally2 evo
tyre
RC2 14:22.7 +1.9
+1.9
112.7
0.07
3. flag
#3
logo
Marczyk Mikołaj - Gospodarczyk Szymon
Škoda Fabia Rally2 evo
tyre
RC2 14:28.8 +8.0
+6.1
111.9
0.30
4. flag
#1
logo
Lukyanuk Alexey - Eremeev Dmitriy
Citroën C3 Rally2
tyre
RC2 14:31.6 +10.8
+2.8
111.5
0.40
5. flag
#18
logo
Kreim Fabian - Christian Frank
Volkswagen Polo GTI R5
RC2 14:34.3 +13.5
+2.7
111.2
0.50
6. flag
#16
logo
Veiby Ole Christian - Andersson Jonas
Hyundai i20 R5
tyre
RC2 14:34.7 +13.9
+0.4
111.1
0.51
7. flag
#4
logo
Solans Nil - Martí Marc
Škoda Fabia Rally2 evo
tyre
RC2 14:37.6 +16.8
+2.9
110.8
0.62
8. flag
#19
logo
Linnamäe Georg - Korsia Volodymyr
Volkswagen Polo GTI R5
RC2 14:41.9 +21.1
+4.3
110.2
0.78
9. flag
#22
logo
Jeets Raul - Taniel Timo
Škoda Fabia Rally2 evo
RC2 14:52.3 +31.5
+10.4
108.9
1.17
10. flag
#17
logo
Pietarinen Eerik - Linnaketo Antti
Škoda Fabia R5
tyre
RC2 14:53.6 +32.8
+1.3
108.8
1.21
11. flag
#21
logo
Tempestini Simone - Itu Sergiu
Škoda Fabia Rally2 evo
tyre
RC2 14:55.3 +34.5
+1.7
108.6
1.28
12. flag
#8
logo
Cais Erik - Žáková Jindřiška
Ford Fiesta Rally2
tyre
RC2 14:55.4 +34.6
+0.1
108.6
1.28
13. flag
#12
logo
Scandola Umberto - D'Amore Guido
Hyundai i20 R5
RC2 15:03.3 +42.5
+7.9
107.6
1.57
14. flag
#5
logo
Herczig Norbert - Ferencz Ramón
Škoda Fabia Rally2 evo
RC2 15:04.9 +44.1
+1.6
107.4
1.63
15. flag
#7
logo
Bonato Yoann - Boulloud Benjamin
Citroën C3 Rally2
tyre
RC2 15:13.7 +52.9
+8.8
106.4
1.96
 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak P5 na OS1 zapomniałem że było jeszcze dwóch szybkich po Miko. Za dużo emocji. ;) 

 

1. flag
#11
logo
Gryazin Nikolay - Aleksandrov K.
Volkswagen Polo GTI R5
tyre
RC2 14:20.8   112.9
2. flag
#2
logo
Mikkelsen Andreas - Fløene Ola
Škoda Fabia Rally2 evo
tyre
RC2 14:22.7 +1.9
+1.9
112.7
0.07
3. flag
#6
logo
Llarena Efrén - Fernández Sara
Škoda Fabia Rally2 evo
tyre
RC2 14:22.8 +2.0
+0.1
112.7
0.07
4. flag
#10
logo
Breen Craig - Nagle Paul
Hyundai i20 R5
tyre
RC2 14:25.6 +4.8
+2.8
112.3
0.18
5. flag
#3
logo
Marczyk Mikołaj - Gospodarczyk Szymon
Škoda Fabia Rally2 evo
tyre
RC2 14:28.8 +8.0
+3.2
111.9
0.30
6. flag
#1
logo
Lukyanuk Alexey - Eremeev Dmitriy
Citroën C3 Rally2
tyre
RC2 14:31.6 +10.8
+2.8
111.5
0.40
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...