Skocz do zawartości

Rajdowe dyskusje 2021


turdziGT

Rekomendowane odpowiedzi

Teraz, Bosman napisał:

Swoją drogą smutnych dla nas czasów dożyliśmy. Gdyby nie Harvester w rajdzie nie startowałoby żadne Subaru :-(

 

 

Może się coś zmieni na lepsze... tylko czy ma to przy obecnych założeniach marketingowych marki i mocnym zaangażowaniu Toyoty w rajdy jakikolwiek sens? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

59 minut temu, szubaru napisał:

Dobra wiadomość, będzie do kogo równać :)

 

Dobry pomysł na trening a przy tym budżecie i możliwościach mogą zawalczyć o tytuł w Polsce i zdobywać doświadczenie w Europie. Im więcej kilometrów będzie jeździł tym szybciej będzie równał do europejskiej czołówki a aktualny progres jest niesamowity. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dużo Forda na tym aucie, może sypnął więcej grosza, wyglądem zbytnio bym się nie przejmował, zderzaki pewnie ulegną jeszcze zmianie, no chyba, że Ford chce jak największego podobieństwa do produkcyjnego modelu.

Edytowane przez ManoLEE
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Jumpman napisał:

Ponoć Toyota szykuje Yarisa Rally2 i Rally3 z ciekawości ktoś wie jak wychodzi cenowo porównanie Nki i Rally3? 


 

Ciekawe czy będzie miała podejście do Skody.
 

Pewnie kierowcy pójdą w Toyke z nadzieja, ze jak im pójdzie w Rally2 to zainteresuje się nimi fabryka. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje się, że przejście na hybrydę nie zabiło dźwięku, ale pod względem aero ta Puma wygląda biednie w porównaniu z Fiestą WRC. Taka nieco bardziej dopakowana R5-tka. Szkoda, bo aktualne auta wyglądają świetnie.

 

Nie wiem czy dobrze zrozumiałem na filmie, ale auto jest chyba zbudowane na ramie z rurek (chyba że nie mogę wyłapać jakichś technicznych terminów), co sprawia, że jeszcze bardziej oddalamy się od auta drogowego (wiem że teraz nie ma prawie nic wspólnego).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, turdziGT napisał:

Tak to juz  tej chili konstrukcja rurowa pasywne dyfry i brak zmiany biegów na kierownicy.


Szkoda. Według mnie w rajdach powinny uczestniczyć jednak typowe auta drogowe z modyfikacjami pod jazdę wyczynową. Tym krokiem oddalamy się od tego coraz bardziej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, turdziGT napisał:

Tak to juz  tej chili konstrukcja rurowa pasywne dyfry i brak zmiany biegów na kierownicy.

To Robert K już by sobie nie pojeździł ;) 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, flankr napisał:


Szkoda. Według mnie w rajdach powinny uczestniczyć jednak typowe auta drogowe z modyfikacjami pod jazdę wyczynową. Tym krokiem oddalamy się od tego coraz bardziej.

Tak na prawde to juz dawno sie od tego oddaliliśmy ale konstrukcja rurowa to juz definitywne zerwanie z powiązaniem z autem drogowym niestety.

w tej chwili to bedą jaz tylko auta z kartonu a następny krok to tak jak w NASCAR ramą ta sama tylko inne atrapy grilow naklejają. 

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, turdziGT napisał:

Tak na prawde to juz dawno sie od tego oddaliliśmy ale konstrukcja rurowa to juz definitywne zerwanie z powiązaniem z autem drogowym niestety.

w tej chwili to bedą jaz tylko auta z kartonu a następny krok to tak jak w NASCAR ramą ta sama tylko inne atrapy grilow naklejają. 

 

Czyli mamy to co najgorsze z dawnej B-grupy - plastiki na ramie z rurek, bez tego co jalepsze w B-grupie czyli silników o potęznych mocach i mechanicznychj szperach. Brawo! Jajo po jaju kastrują ten sport...za chwile obetną też ptaka.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, turdziGT napisał:

Tak to juz  tej chili konstrukcja rurowa pasywne dyfry i brak zmiany biegów na kierownicy.

Co kilka lat to samo. Zakazaują łopatek, które po kilku latach wracają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktywne dyfry, brak centralnego dyfra, znowu aktywne dyfry i teraz pasywne dyfry.
Tego też nie ogarniam.
Moim zdaniem trzeba montować ekipę na tegoroczną Finlandię, bo to ostatni moment by zobaczyć te obecne potwory w akcji w ich najlepszym środowisku.

Mam nieodparte wrażenie, że debiut hybryd w WRC będzie równie udany i widowiskowy, co debiut hybryd w F1 w 2014.....



Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...