Skocz do zawartości

GRubo przesadzony Yaris


FilipeK

Rekomendowane odpowiedzi

12 godzin temu, FilipeK napisał:

Teraz zreszta w tartaku bylem po drzewa na konstrukje dachu to termin na czerwiec, bo mowia ze jest szal

Zapraszam do siebie , termin max 2 tygodnie :)
Po prostu ludzie oszaleli z zamówieniami , zamawiają do przodu na kilka mcy bo wszytko drożeje np stal +40% styropian +35% , większość materiałów budowlanych  też po kilka % do góry

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.03.2021 o 14:47, subleo napisał:

 

Jak sobie kupią ten dom na wsi, to w konsekwencji też kupią TV. Bo co tam będą robić ;) ? A także ten 4 samochód, żeby każdy mógł sobie dojechać do miasta ;) W międzyczasie zasieją zieloną monokulturę, czyli trawnik, który będzie angażował 80% czasu pracy w ogrodzie oraz oczywiście obsadzą się dookoła tujami. Tak oto przeniosą swój wielkomiejski styl życia do zamkniętych enklaw na wieś.  Jak to mawiają "człowiek z miasta wyjdzie, ale miasto z człowieka nigdy" ;)

 

Napisałem trochę ironicznie, sarkastycznie, z przymrużeniem oka. Ale tak to widzę ;)

 

Można mieszkać w mieście i dużo częściej korzystać z przyrody, krajobrazu, naturalnej trawki niż mieszkając na prowincji. Miejsce zamieszkania nie jest determinantą. Ograniczeniem jest wyobraźnia i chęci, a jak ktoś ich nie ma, to nawet zmiana miejsca zamieszkania nie pomoże ;) 

Ale w takim domu można mieć garaż. A w garażu podnośnik albo kanał. I milion różnych narzedzi. I Subaru w którym można dłubać :) I wtedy tuje i trawa są kwestią mało znaczącą :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.03.2021 o 14:47, subleo napisał:

 

Jak sobie kupią ten dom na wsi, to w konsekwencji też kupią TV. Bo co tam będą robić ;) ? A także ten 4 samochód, żeby każdy mógł sobie dojechać do miasta ;) W międzyczasie zasieją zieloną monokulturę, czyli trawnik, który będzie angażował 80% czasu pracy w ogrodzie oraz oczywiście obsadzą się dookoła tujami. Tak oto przeniosą swój wielkomiejski styl życia do zamkniętych enklaw na wieś.  Jak to mawiają "człowiek z miasta wyjdzie, ale miasto z człowieka nigdy" ;)

 

Napisałem trochę ironicznie, sarkastycznie, z przymrużeniem oka. Ale tak to widzę ;)

 

Można mieszkać w mieście i dużo częściej korzystać z przyrody, krajobrazu, naturalnej trawki niż mieszkając na prowincji. Miejsce zamieszkania nie jest determinantą. Ograniczeniem jest wyobraźnia i chęci, a jak ktoś ich nie ma, to nawet zmiana miejsca zamieszkania nie pomoże ;) 

Ale w takim domu można mieć garaż. A w garażu podnośnik albo kanał. I milion różnych narzedzi. I Subaru w którym można dłubać :) I wtedy tuje i trawa są kwestią mało znaczącą :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, kowal napisał:

Zapraszam do siebie , termin max 2 tygodnie :)
Po prostu ludzie oszaleli z zamówieniami , zamawiają do przodu na kilka mcy bo wszytko drożeje np stal +40% styropian +35% , większość materiałów budowlanych  też po kilka % do góry

Cieśla też dopiero termin na czerwiec wiec akurat tu sie zgrają ;) Dachówke też już zamowilem bo od 15stego do gory koło 5 %. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wg mnie jariska jest mocno za ciężka, niby mocno odchudzony a i tak waży tyle co poniektóre pięciodrzwiowe auta klasy C z silnikami 4 cylindrowymi (np Peugot 308GTI)

gdyby chcieli zrobić go w nadwoziu zwykłej 5 drzwiowej karoserii yarisa to ważył by pewnie z 1,5T

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, kubanow napisał:

wg mnie jariska jest mocno za ciężka, niby mocno odchudzony a i tak waży tyle co poniektóre pięciodrzwiowe auta klasy C z silnikami 4 cylindrowymi (np Peugot 308GTI)

gdyby chcieli zrobić go w nadwoziu zwykłej 5 drzwiowej karoserii yarisa to ważył by pewnie z 1,5T

Pewnie to jeden z powodów, dla którego nie zrobili 5-drzwiowej ;)  Nie jestem ekspertem, ale napęd 4x4 pewnie swoje dokłada. To chyba najlżejsze seryjnie produkowane auto z takim napędem (moze poza Jimny). Honda z Type-R pokazuje, ze można zrobić 5-drzwiowe, szybkie auto o masie 1358kg (wersja Limited), jednak wciąż bez napędu na 4 kola. A na torze każde 50 kg robi sporą różnicę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, Tsunetomo napisał:

Pewnie to jeden z powodów, dla którego nie zrobili 5-drzwiowej ;)  Nie jestem ekspertem, ale napęd 4x4 pewnie swoje dokłada. To chyba najlżejsze seryjnie produkowane auto z takim napędem (moze poza Jimny). Honda z Type-R pokazuje, ze można zrobić 5-drzwiowe, szybkie auto o masie 1358kg (wersja Limited), jednak wciąż bez napędu na 4 kola. A na torze każde 50 kg robi sporą różnicę. 

 

Swift 4x4 jest jeszcze lżejszy od Jimny ;)

Toyota ostatnio dość ściśle współpracuje z Suzuki (patrz. Suzuki Swace), fajnie by było, gdyby do 5-drzwiowej budy Swifta wsadzili silnik i napędy od GR-4 :ph34r::evil2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, eddie_gt4 napisał:

 

Swift 4x4 jest jeszcze lżejszy od Jimny ;)

Toyota ostatnio dość ściśle współpracuje z Suzuki (patrz. Suzuki Swace), fajnie by było, gdyby do 5-drzwiowej budy Swifta wsadzili silnik i napędy od GR-4 :ph34r::evil2:

Teraz to poszalałeś suzuki ma swoje 1.4 które fajnie się modyfikuje brakuje mu tylko AWD. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, krist napisał:

 

ledwo widac te 20 lat rozwoju po wynikach ;)

To tylko pokazuje czym bylo EVO I STI w tamtych czasach. To nie były samochody to były statki kosmiczne. Oba te auta wyprzedzały swoja epokę o 20 lat. W odniesieniu do dzisiejszych czasów i osiągów to trzeba zejść poniżej 4 sek Żeby to do reszty porównać. Mega. Eh to były czasy.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, eddie_gt4 napisał:

 

Swift 4x4 jest jeszcze lżejszy od Jimny ;)

Toyota ostatnio dość ściśle współpracuje z Suzuki (patrz. Suzuki Swace), fajnie by było, gdyby do 5-drzwiowej budy Swifta wsadzili silnik i napędy od GR-4 :ph34r::evil2:

Faktycznie, zapomniałem ze byl taki wynalazek. W obecnej generacji chyba niedostępne. 1100 kg. Z silnikiem 1,3 i czasem 12.8 do setki. Były jakies szczybsze wersje?

Tak czy owak, dobrze, ze taki Yaris powstał.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Tsunetomo napisał:

Faktycznie, zapomniałem ze byl taki wynalazek. W obecnej generacji chyba niedostępne. 1100 kg. Z silnikiem 1,3 i czasem 12.8 do setki. Były jakies szczybsze wersje?

Tak czy owak, dobrze, ze taki Yaris powstał.

W obecnej Sport 1.4T już z hybryda jest. Ale są na rynku 1.4T nawet na forum mamy 2 chyba. Widziałem jednego z wynikiem 200km i jak na ośkę była miazga. Auto z tego co wiem przelatało juz 50tys z taka mocą wiec jest nieźle. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, -=nikon=- napisał:

W obecnej Sport 1.4T już z hybryda jest. Ale są na rynku 1.4T nawet na forum mamy 2 chyba. Widziałem jednego z wynikiem 200km i jak na ośkę była miazga. Auto z tego co wiem przelatało juz 50tys z taka mocą wiec jest nieźle. 

To wiem, pytałem, czy byly/są mocniejsze wersje z 4x4?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napęd AWD robi swoje jeśli chodzi o masę własną, ale do tego jeszcze dochodzi cała inna reszta, tylne zawieszenie wielowahaczowe, hamulce !!! to lekko licząc 50kg+. Szkoda jedynie że nie można kupić jeszcze lżejszej wersji bez ekranu, z ręczną klimą, i innych nie potrzebnych pierdół . 

Seryjny Yaris 5D ośka waży ok 1100kg, hybryda 1190. 

Edytowane przez carfit
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, carfit napisał:

Napęd AWD robi swoje jeśli chodzi o masę własną, ale do tego jeszcze dochodzi cała inna reszta, tylne zawieszenie wielowahaczowe, hamulce !!! to lekko licząc 50kg+. Szkoda jedynie że nie można kupić jeszcze lżejszej wersji bez ekranu, z ręczną klimą, i innych nie potrzebnych pierdół . 

A to nie miał być samochód miejski przypadkiem :D Wyszło jak wyszło i teraz w sumie taki RS był by idealny. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, -=nikon=- napisał:

A to nie miał być samochód miejski przypadkiem

W moim przypadku to będzie kolejny mebel ogrodowy :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, llkuba napisał:

 

A pierwszy sportowy Yaris TS z 2001 roku 950 kg B)

No niestety, auta puchną w masie okrutnie :angry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, carfit napisał:

Napęd AWD robi swoje jeśli chodzi o masę własną, ale do tego jeszcze dochodzi cała inna reszta, tylne zawieszenie wielowahaczowe, hamulce !!! to lekko licząc 50kg+. Szkoda jedynie że nie można kupić jeszcze lżejszej wersji bez ekranu, z ręczną klimą, i innych nie potrzebnych pierdół . 

Seryjny Yaris 5D ośka waży ok 1100kg, hybryda 1190. 

No właśnie taki golas z minimalnym wyposażeniem wymaganym przez EU byłby spoko. Na daily chyba nikt takiego GR nie kupuje... a moze..?

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...