Jump to content

Subaru Impreza STI

Nowy
  • Content Count

    41
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutralny

About Subaru Impreza STI

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..
  • Birthday 03/07/1975

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków

Recent Profile Visitors

662 profile views
  1. Na fb relacja na żywo z rajdu Miko i Szymona.
  2. Sekwencja jest, ale hydrołapa jeśli jest to jakoś mało rajdowo usytuowana.
  3. Ja kupowałem już motor i forestera płacąc kartą. Z tym, że w salonie Subaru zrobili mi płatności w transzach po 20000.
  4. Szeja w Subaru też przed Proto.
  5. Dawniej toczyło się tarcze, dziś już nikt tego nie robi. A ASO i nie tylko marki Subaru wymieniają tarcze i klocki razem. Auta są co raz mocniejsze, cięższe i standardy ich obsługi obsługi muszą być inne.
  6. Standardem w ASO jest zmiana tarcz i klocków razem, a przynajmniej w tym z którego ja korzystam. Bez względu na model Subaru który serwisowałem.
  7. Z tego co usłyszałem w serwisie, przednie tarcze i klocki ASO zmienia przeważnie w przedżiale od 30 do 45 000. Ale jak widać po Twoim przykładzie zdarzają się i rekordziści którym jedna zmiana starcza na 97 000.
  8. FXT do swojej masy ma dość mały rozmiar tarcz hamulcowych. Zresztą to teraz ogólny trend. Silnikiem też ciężko hamować. Po za tym mocny jeżdżony, głównie po mieście.
  9. Ja ostatnio do FXT M18 założyłem tarcze Brembo i klocki Ferodo Racing DS2500. Ostrzegali mnie, że mogą piszczeć, ale jak narazie jestem pozytywnie zaskoczony. Hamują za to nieporównywalnie lepiej od montowanych fabrycznie. Nie wiem na jak długo starczą, fabryczne powiedziały dość w okolicach 25 000.
  10. Błędne projekt, tam powinien się kończyć buspas, podobnie jak w Krakowie na ciągu Czarnowiejskiej Wtedy nie dochodziło by do takich nieporozumień. Mam nadzieję, że zmienią to jak najszybciej nim dojdzie tam do tragedii.
  11. Tak, jak każdy samochód z klatką w tym kraju.:)
  12. Z reguły robionych jest kilka map i trzeźwo myślący użytkownik widząc że na którejś z nich grzeje mu się silnik powinien iść krok dalej (większa chłodnica, wydajniejsza pompa wada, wyczynowy termostat).
  13. Konkretnej sytuacji nie znam, a życie często mnie zaskakuje. Przykre sytuacje niestety zdarzyć mogą się każdemu.
  14. Nikt nikogo nie zmusza do korzystania z usług jednej osoby. Każdy ma jakiś plan i różne drogi jego realizacji. Ja też tylko raz u Ciebie zbudowałem silnik i później pomimo że mam do Ciebie bliżej wysyłam auto do Poznania. Do Subaru silniki buduje np. Cosworth i jak porównaliśmy wynik ich pracy z seryjnym motorem to wygrywa fabryka. I nie tyczy się to tylko Subaru. Konfrontacja Mitsubishi kontra Stec wygląda identycznie. Tuner nigdy nie będzie miał takiego doświadczenia i zaplecza jak fabryka. Tylko jak powiedzcie teraz Gościom, że to co zbudujcie wcale nie będzie lepsz
  15. O jakości tunera moim zdaniem powinien świadczyć dorobek aut wystawionych w RSMP, GSMP lub innych seriach. Tu Pan o którym mowa nie ma konkurencji, a wyniki aut pracujące na zbudowanych przez niego programach obrazują to najlepiej. To co uzyskuje więcej niż „inni” to właśnie moment, którym „objeżdzamy” auta dysponujące większą mocą. Sam wszystkie moje auta od lat zawożę tylko do niego i nigdy nie spotkało mnie z tego powodu nic przykrego.
×
×
  • Create New...