Skocz do zawartości

Subaru Impreza STI

Nowy
  • Liczba zawartości

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Subaru Impreza STI

  • Tytuł
    ..:: Świeżynka ::..
  • Urodziny 07.03.1975

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków

Ostatnie wizyty

307 wyświetleń profilu
  1. Ja do swojego STI zamówiłem twinscroll firmy Full Race i dużo wymagał pracy żeby wszystko poprowadzić porządnie.
  2. Witam. Poszedłem 3 lata temu tym samym tokiem rozumowanie i kupiłem nowego KTM EXC 250 six days. Nawiasem dziś chętnie bym się go pozbył. I wierz mi, że nie nadaje się to wcale na asfalt, a już jak pokropi to dramat. No chyba że planujesz dwa zestawy kół.
  3. No to nie wiem gdzie jest błąd, bo ja mogę wybrać każdą pozycję. A skrzynie i auto mamy takie same.
  4. Naciskasz następnie przycisk na lewarku zmiany pozycji?
  5. Mam między innymi Forestera XT MY 18 i przed chwilą sprawdzałem. U mnie to jest możliwe do wykonania. Tylko dwa razy naciśnij przycisk zapłonu tak żeby odpalić kontrolki. Wtedy można przestawić dźwignie na każdą pozycję przy zgaszonym silniku.
  6. Z pozycji P, naciskasz dwukrotnie przycisk zapalenia motoru bez naciskania hamulca. Następnie naciskasz przycisk przy dźwigni i przestawiasz na N. Przepraszam, ale myślałem że problemem jest przestawienie dźwigni na N.
  7. Subaru Impreza STI

    SPRT kierowcy

    Krzysztof i Maciej Oleksowicz.
  8. Moim zdaniem kierująca nabiła się na barierę energochłonną.:(
  9. W dodatku macha innym użytkownikom tego modelu.
  10. Też ostatnio miałem podobnie. Czas oczekiwania na podstawowe części pozostawia wiele do życzenia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...