Szürkebarát Opublikowano 19 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2022 3 godziny temu, CUV napisał: O, nie pomyślałem , że tak można , świetny pomysł . BTW gdzie się ustawia tryb tempomatu? Na panelu INFO, trafiłem tam kiedyś przypadkiem ale teraz z pamięci nie odtworzę drogi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 27 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2022 W dniu 19.09.2022 o 15:04, CUV napisał: O, nie pomyślałem , że tak można , świetny pomysł . BTW gdzie się ustawia tryb tempomatu? Przyciskami przy kierownicy (te trzy na dole, od ekranu między zegarami) wybierasz na włączonym zapłonie ekran konfiguracji, następnie wchodzisz przytrzymując dłużej środkowy przycisk, potem wybierasz układ Eyesight (3/6) i potem Tempomat Charakterystyka przyspieszenia (3/4), a potem wybierasz pożądany tryb (zazwyczaj dynamiczny). 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CUV Opublikowano 27 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2022 Dziękuję, znalazłem w instrukcji. W korku ustawiłem na komfortowy, bo płynniej przyspiesza. W trasie wolę sam decydować. Działa fajnie, szkoda że po zatrzymaniu, jak wykryje ruch pojazdu, to sam nie rusza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szürkebarát Opublikowano 27 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2022 5 minut temu, aflinta napisał: Przyciskami przy kierownicy (ta trzy na dole od ekranu między zegarami) wybierasz na włączonym zapłonie ekran konfiguracji, następnie wchodzisz przytrzymując dłużej środkowy przycisk, potem wybierasz układ Eyesight (3/6) i potem Tempomat Charakterystyka przyspieszenia (3/4), a potem wybierasz pożądany tryb (zazwyczaj dynamiczny). Ja jeżdżę na "komfort" i nie polecam (nawet na próbę) "eko". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szürkebarát Opublikowano 27 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2022 11 minut temu, CUV napisał: Dziękuję, znalazłem w instrukcji. W korku ustawiłem na komfortowy, bo płynniej przyspiesza. W trasie wolę sam decydować. Działa fajnie, szkoda że po zatrzymaniu, jak wykryje ruch pojazdu, to sam nie rusza. Ale piknie a wtedy wystarczy palcem trącić manetkę. Trochę wstyd się przyznać, kiedyś w jednym wielgachnym korku gdy zaczynałem przysypiać to to piknięcie powodowało że otwierałem oczy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmbm Opublikowano 27 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2022 Można przyciskiem na kierownicy, albo po prostu nacisnąć lekko pedał gazu. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 27 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2022 43 minuty temu, CUV napisał: szkoda że po zatrzymaniu, jak wykryje ruch pojazdu, to sam nie rusza. Wytłumaczeniem są względy bezpieczeństwa, są kierowcy co potrafią wysiąść z auta na środku drogi (w korku) bez zaciągania hamulca czy przestawieniu skrzyni na P (bo przecież auto stoi, często ma zgaszony silnik). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dine Opublikowano 27 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2022 12 minut temu, aflinta napisał: bez zaciągania hamulca czy przestawieniu skrzyni na P (bo przecież auto stoi, często ma zgaszony silnik). A wytłumaczysz po co to robić skoro nawet instrukcje jazdy ze skrzynią automatyczną mówią, że nie trzeba tego robić? Co do samodzielnego ruszania w korku, to mazda ma mechanizm, który właśnie działa w ten sposób. Auto rusza jeżeli postój nie trwa dłużej niż 3 sec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szürkebarát Opublikowano 27 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2022 7 minut temu, dine napisał: A wytłumaczysz po co to robić skoro nawet instrukcje jazdy ze skrzynią automatyczną mówią, że nie trzeba tego robić? Co do samodzielnego ruszania w korku, to mazda ma mechanizm, który właśnie działa w ten sposób. Auto rusza jeżeli postój nie trwa dłużej niż 3 sec. Całe szczęście, że jeździmy Subaru XV. Dłużej niż 3 sekundy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 27 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2022 33 minuty temu, dine napisał: A wytłumaczysz po co to robić skoro nawet instrukcje jazdy ze skrzynią automatyczną mówią, że nie trzeba tego robić? Nie rozumiem pytania, a może jednak rozumiem... Znaczy wysiadasz z auta z włączonym zapłonem i silnikiem zatrzymanym przez S&S i skrzynią ustawioną na D? 33 minuty temu, dine napisał: Co do samodzielnego ruszania w korku, to mazda ma mechanizm, który właśnie działa w ten sposób. Auto rusza jeżeli postój nie trwa dłużej niż 3 sec. W Subaru jest to około jednej, może dwóch sekund od zatrzymania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 27 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2022 1 godzinę temu, aflinta napisał: W Subaru jest to około jednej, może dwóch sekund od zatrzymania. Na oko chyba bardziej dwie niż jedna Niezależnie od szczegółów, system działa bardzo dobrze i jest mocną stroną XV Fajnie, że można odpalić jazdę po zatrzymaniu przyciskiem na kierze, bez dotykania gazu, dzięki temu w korku nóżka cały czas w podłodze i jest luzik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dine Opublikowano 28 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2022 13 godzin temu, aflinta napisał: Nie rozumiem pytania, a może jednak rozumiem... Znaczy wysiadasz z auta z włączonym zapłonem i silnikiem zatrzymanym przez S&S i skrzynią ustawioną na D? Wybacz, źle przeczytałem. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CUV Opublikowano 7 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2023 Dzisiaj mój drugi przegląd (po 30 kkm) , przejeżdziłem Subim 9 miesięcy. Spalanie 7,3l/100km / 25 kkm przebiegu ( letnie +zimówki) 7,7l/100 km na oponach AT (ca 5 kkm przebiegu) , 50% trasy/50% miasto , okolice i drogi nieutwardzone (do 5%) . Żadnych uwag z mojej strony , żadnych ze strony serwisu. I przegląd: 1497 ( po rabacie na KKS na 280 pln) II przegląd: 1997 (po rabacie na KKS na 340 pln) w ramach drugiego przeglądu ozonowanie i odgrzybianie klimy za 117 pln oraz sprzątanie i nakładanie wosku , powłoki hydrofobowe na szyby itp za 250 pln, bez tego wyszłoby : 1630 pln ( z rabatem na KKS) fajnie, że otrzymuję wydruki ze ścieżki diagnostycznej ( hamulce , zawieszenie) oraz odczyty sprawności i ładowania akumulatorów. jestem mega zadowolony z auta i z serwisu 2 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się