ozarek Opublikowano 27 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2020 34 minuty temu, halinka napisał: Pomijając już kwestię średnicy tarczy, czy ktoś z użytkowników używał tarcz firmy ATM Mikoda, wiercona i nacinana odpuść, bardzo podatne na skrzywienia i lubią korodować w środku. Do cywilnego auta nacinane wystarczą, nawiercane są bez sensu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 27 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2020 ja po zmianie na 294mm przy pozostaniu przy standardowym zacisku widziałem różnicę na + także moim zdaniem niskim kosztem można mieć zadowalający efekt. Lepszej tarczy niż gładkie brembo nie ma co zakładać, można pomyśleć o lepszym klocku. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
halinka Opublikowano 29 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2020 Pytanie jeszcze jedno, czy są jakieś różnice w konstrukcji tarczy hamulcowej w poszczególnych generacjach Forestera ? (Czy tarcze od SF, SG, SH o tych samych średnicach i rozstawach są między sobą zamienne ?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomas Opublikowano 30 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2020 W dniu 27.07.2020 o 15:52, Kiwi 4ester napisał: Zastanawiam się natomiast czy zmiana przewodów hamulcowych - na te w oplocie - mogą nieco poprawić też hamowanie? Szalu nie bedzie, D nie urwie. Ale na pewno nie bedzie gorzej. Pamietaj aby razem z przewodami wlac nowy plyn. Pedal bedzie twardszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomas Opublikowano 30 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2020 W dniu 27.07.2020 o 15:52, Kiwi 4ester napisał: Zastanawiam się natomiast czy zmiana przewodów hamulcowych - na te w oplocie - mogą nieco poprawić też hamowanie? Szalu nie bedzie, D nie urwie. Ale na pewno nie bedzie gorzej. Pamietaj aby razem z przewodami wlac nowy plyn. Pedal bedzie twardszy 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomas Opublikowano 30 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2020 W dniu 27.07.2020 o 15:52, Kiwi 4ester napisał: Zastanawiam się natomiast czy zmiana przewodów hamulcowych - na te w oplocie - mogą nieco poprawić też hamowanie? Szalu nie bedzie, D nie urwie. Ale na pewno nie bedzie gorzej. Pamietaj aby razem z przewodami wlac nowy plyn. Pedal bedzie twardszy W dniu 27.07.2020 o 19:09, halinka napisał: Czy raczej kierować się w stronę Zimmermann lub Brembo ? Zimmermann i klocki Galfer 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leshack Opublikowano 9 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2020 Witam, moim zdaniem to nie ma znaczenia ile tłoczków, ważne aby hamowały dobrze 4 koła, co z tego że, zablokujesz przednie koła, załączy się ABS i jedziesz daleko, mają hamować wszystkie koła odpowiednią siłą, A auto ma się przepychać po płaskim jedną ręką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Węgliński Opublikowano 10 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2020 W dniu 27.07.2020 o 19:09, halinka napisał: Pomijając już kwestię średnicy tarczy, czy ktoś z użytkowników używał tarcz firmy ATM Mikoda, wiercona i nacinana Np. https://allegro.pl/oferta/tarcze-mikoda-2124-gt-subaru-forester-sg-02-przod-9443747465?utm_medium=app_share&utm_source=facebook Czy raczej kierować się w stronę Zimmermann lub Brembo ? Testowałem je w Forku 2.5 XT z przodu i z tyłu mam tarczę 326mm . Niestety po dwukrotnym hamowaniu ze 180 do 90 tarcze się odkształciły. Teraz założyłem gładkie Textary i na razie jest dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 10 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2020 O tarczach mikoda i Zimermann słyszałem , że się łatwo odkształcają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Zygmunt Opublikowano 2 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2020 wymieniłem jarzma pod tarcze w rozmiarze 294 mm, wskoczyły tarcze Dark Performance EVO wraz z klockami Galfer. Jestem w szoku jak ten samochód teraz hamuje w stosunku do zestawu fabrycznie montowanego w Foresterze SG N/A. Tak więc jeżeli ktoś nie chce 4 tłoka to na zamiana na tarczę 294 mm jest w zupełności wystarczająca. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragofor Opublikowano 4 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2020 (edytowane) Ja już rok popylam w forku SG na na tarczach 294 gładkie Brembo do tego ferodo racing ds2500 i co mogę powiedzieć to to że hamuje lepiej ale niestety w tym wszystkim brakuje tyłu - nie ma nic ciekawego na tył te wiadra i szczęki z klocków dębowych najlepszych producentów niestety są za słabe i często mam wrażenie że przód już traci kontakt z podłożem a dupa się wlecze. Tu potrzeba by SWAP na hamulunki z XT na tył i myślę że było by już dobrze. A propo 4 tłoka czy 2 tłoka tu liczy się powierzchnia tłoków jeśli suma powierzchni jest zbliżona różnicy nie będzie, ewentualnie zmiana pompy hamulcowej do zwielokrotnienia siły. Ot tyle. Edytowane 4 Października 2020 przez Dragofor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 7 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2020 nie tylko to przy 2 tłoku tylna tarcza jest wentylowana to jako raz, do zacisków 4pot i 2 pot jest większy wybór mocnych klocków gładkie brembo plus RC5+ z 4 i 2 pot i forek hamuje jak brutal. Z blaszkami nawet nie piszczy aż tak strasznie. ze zwykłych klocków to wg mnie godne polecenia są tylko TRW i te zwykłe nie czerwone mało pylące - wg mnie duzo gorzej hamują. Różnica miedzy zwykłym TRW a OEM jurid to przepaść na korzyść TRW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 7 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2020 2 godziny temu, AdaSch napisał: godne polecenia są tylko TRW i te zwykłe nie czerwone mało pylące - wg mnie duzo gorzej hamują. Napisz jaśniej które lepiej- bo można to różnie rozumieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 8 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2020 Czerwone gorzej hamują ale mniej pylą - mają końcówkę w oznaczeniu DTE Zwykłe tradycyjne TRW hamują bardzo dobrze przy zwykłym użytkowaniu auta. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się