Jump to content

Michał Zygmunt

Nowy
  • Content Count

    53
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

7 Neutralny

About Michał Zygmunt

  • Rank
    ..:: Swojak ::..

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Od poprzedniej wymiany rozrządu mija niedługo 100k. Co warto jeszcze zmienić? Na pewno pompa wody bo ciągle jest ta, która wyjechała z fabryki a autko ma 220k. Więc rozrząd + pompa wody, świece, termostat?, sprawdzenie luzów zaworowych, czy coś jeszcze?
  2. Czy wiadomo jaka jest pompa wody w silniku Ej20f? Na jeden czy na dwa króćce?
  3. A czy końcowy tłumik do wolnossaka coś zmieni? Chodzi np o coś takiego https://www.gc8.pl/produkt/tlumik-koncowy-sportowy-subau-forester-sf-98-02-sg-03-07.html
  4. U mnie również po otwarciu korka wlewu ssie powietrze. Jednak nic z tym nie robiłem. Stwierdziłem, że ten typ tak ma.
  5. Czy co ? Napisz aby przyszłe pokolenia (o ile rdza nie zje forków) wiedziały o co chodzi.
  6. Ja posiadam zestaw pedersa więc nie tylko kayab
  7. Smerfastyczny efekt. Szkoda, że nikt wcześniej nie wpadł aby zrobić rozwiązanie p&p do 2.0 n/a.
  8. W weekend będę montował
  9. Na pasku przejechałem 100k km, za chwilę czeka mnie kolejna wymiana rozrządu. Jeżeli chodzi o pompę wody to słyszałem opinie że tylko OEM, Aisin nie daje rady podobno.
  10. Tylko jarzma zmieniłem, Forester SG 158 km
  11. Ostatnio zmieniałem jarzma u siebie. Wszystko pasowało, jak się rozglądałem to jarzma + zaciski posiadał na sprzedaż @ceze_torun
  12. Spróbuj wyczyścić silniczek.
  13. wymieniłem jarzma pod tarcze w rozmiarze 294 mm, wskoczyły tarcze Dark Performance EVO wraz z klockami Galfer. Jestem w szoku jak ten samochód teraz hamuje w stosunku do zestawu fabrycznie montowanego w Foresterze SG N/A. Tak więc jeżeli ktoś nie chce 4 tłoka to na zamiana na tarczę 294 mm jest w zupełności wystarczająca.
  14. Odkręcasz pasy z tyłu, zdejmujesz plastikowe osłony przy tylnych oknach, plastik przy podsufitce w bagażniku. Odcinasz podsufitkę i Twoim oczom ukazuje się silniczek przykręcony trzema śrubami. Przerabiałem to w zeszłym roku. Nic strasznego i szyber działa.
×
×
  • Create New...