Skocz do zawartości

Outback 2019 - sprzedany jako nowy mimo wcześniejszych napraw


Orbita

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, Andrzej Koper napisał:

 też miałem zapytać , bo to szybko ,  bez komplikacji , auto prawie stale może być użytkowane...:)

Niestety zostałem poinformowany iż nie ma takiej możliwości, trzeba zakończyć umowę po czym podpisać nową na nowy samochód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Andrzej Koper napisał:

 

dealerzy nie naprawiają aut które mogą mieć uszkodzenia transportowe....chyba , że sami je uszkodzą :)

Nie wnikam kto naprawia, ale taki samochód po naprawie został mi sprzedany jako NOWY !!!!, tym samym również mnie w przyszłości przy odsprzedaży narażając na problemy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, rombu napisał:

wymienić przedmiot leasingu ?

 

Godzinę temu, Andrzej Koper napisał:

bo to szybko ,  bez komplikacji

 

 

jest to mozliwe i sami zmienilismy w 2014 auto na inne dosc szybko (2 miesiace) ale nie bez komplikacji

najwiekszym problemem bylo uzyskanie zgody zarzadu firmy leasingowej na taka operacje, okreslenie stanu auta (tu pomogl dealer) i rozliczenie ubezpieczenia

ja to przeprowadzilem ale wymagalo to cierpliwosci, wyprodukowanie segregatora papierow i kilka wizyt z prawnikiem w centrali co troche kosztowalo

drugi raz bym sie tego nie podjal i wolalbym dojechac do 23 miesiaca, w 24tym wykupic i sprzedac auto

 

tapatalked

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, OBK CVT napisał:

 

 

 

jest to mozliwe i sami zmienilismy w 2014 auto na inne dosc szybko (2 miesiace) ale nie bez komplikacji

najwiekszym problemem bylo uzyskanie zgody zarzadu firmy leasingowej na taka operacje, okreslenie stanu auta (tu pomogl dealer) i rozliczenie ubezpieczenia

ja to przeprowadzilem ale wymagalo to cierpliwosci, wyprodukowanie segregatora papierow i kilka wizyt z prawnikiem w centrali co troche kosztowalo

drugi raz bym sie tego nie podjal i wolalbym dojechac do 23 miesiaca, w 24tym wykupic i sprzedac auto

 

tapatalked

Niestety w moim przypadku po zakończeniu leasingu, sprzedajemy samochody a to wiązało by się z całą prezentacją :) przed przyszłym nabywcą, i udowadnianiem że nie jest się wielbłądem :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Orbita napisał:

 po zakończeniu leasingu, sprzedajemy samochody

 

 

ja bym staral sie dogadac z dealerem zeby po leasingu odkupil ode mnie auto, chocby z tytulu honorowego zakonczenia sprawy

mam (mialem) kontakt tylko z dwoma dealerami subaru konkretnie a.koper i jm auto z wro i milo to wspominam

za kazdym razem dostalem od nich propozycje odkupu auta po zakonczeniu okresu leasingu co w jednym przypadku wykorzystalem

moze tak szukac porozumienia? sam nie jestem zwolennikiem starcia na noze bo nigdy nie wychodzi sie z tego bez szwanku

 

tapatalked

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, OBK CVT napisał:

 

ja bym staral sie dogadac z dealerem zeby po leasingu odkupil ode mnie auto, chocby z tytulu honorowego zakonczenia sprawy

mam (mialem) kontakt tylko z dwoma dealerami subaru konkretnie a.koper i jm auto z wro i milo to wspominam

za kazdym razem dostalem od nich propozycje odkupu auta po zakonczeniu okresu leasingu co w jednym przypadku wykorzystalem

moze tak szukac porozumienia? sam nie jestem zwolennikiem starcia na noze bo nigdy nie wychodzi sie z tego bez szwanku

Trudno oczekiwać honorowego załatwienia sprawy za kilka lat od kogoś kto na starcie CIebie oszukał.

Smaczku tutaj dodaje fakt, że sprzedawca nie miał skrupułów wpakować na minę swojego stałego klijenta. :facepalm:

Moim zdaniem nie ma żadnego usprawidliwienia dla dealera jeżeli ta transakcja odbyła się tak jak opisał ją @Orbita.

Przykra sprawa i pewnie bez wyjścia, które zrekompensuje straty finansowe i zdrowotne (stres) forumowicza @Orbita.

Jedyna nadzieja w @Dyrekcja.

Tak czy owak życzę powodzenia. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, OBK CVT napisał:

 

 

ja bym staral sie dogadac z dealerem zeby po leasingu odkupil ode mnie auto, chocby z tytulu honorowego zakonczenia sprawy

mam (mialem) kontakt tylko z dwoma dealerami subaru konkretnie a.koper i jm auto z wro i milo to wspominam

za kazdym razem dostalem od nich propozycje odkupu auta po zakonczeniu okresu leasingu co w jednym przypadku wykorzystalem

moze tak szukac porozumienia? sam nie jestem zwolennikiem starcia na noze bo nigdy nie wychodzi sie z tego bez szwanku

 

tapatalked

 

 

 

Tak w pełni się z Tobą zgadzam, w tym momencie samochód jest już własnością dilera, kwestią sporną do rozwiązania pozostaje podatek VAT, oraz polisa ubezpieczeniowa. A zupełnie inną sprawą jest zachowanie dilera w tym samego Pana prezesa oraz fakt sprzedaży takiego samochodu. Bo jeśli żyjemy w miarę cywilizowanym kraju to mnie jako poszkodowanego nie powinno nic obchodzić, następnego dnia powinienem mieć nowy samochód wraz z przeprosinami, a tu sprawa się ciągnie kolejny miesiąc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Michał W. napisał:

Trudno oczekiwać honorowego załatwienia sprawy za kilka lat od kogoś kto na starcie CIebie oszukał.

Smaczku tutaj dodaje fakt, że sprzedawca nie miał skrupułów wpakować na minę swojego stałego klijenta. :facepalm:

Moim zdaniem nie ma żadnego usprawidliwienia dla dealera jeżeli ta transakcja odbyła się tak jak opisał ją @Orbita.

Przykra sprawa i pewnie bez wyjścia, które zrekompensuje straty finansowe i zdrowotne (stres) forumowicza @Orbita.

Jedyna nadzieja w @Dyrekcja.

Tak czy owak życzę powodzenia. 

Tym bardziej że było to już 3 subaru, uważam że SIP powinno wyciągnąć konsekwencje wobec dilera o których jako poszkodowany powinienem być poinformowany. 

ps wciąż czekam na oficjalne przeprosiny ze strony dilera ...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Orbita napisał:

Tym bardziej że było to już 3 subaru, uważam że SIP powinno wyciągnąć konsekwencje wobec dilera o których jako poszkodowany powinienem być poinformowany. 

 

ok , ale ma  Pan już ten nowy samochód czy nie ? bo się gubię czy chodzi o wymianę czy o przeprosiny ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Andrzej Koper napisał:

 

ok , ale ma  Pan już ten nowy samochód czy nie ? bo się gubię czy chodzi o wymianę czy o przeprosiny ?

Dzień dobry, nowy samochód już czeka, natomiast ja czekam na zwrot reszty wpłaconej kwoty min za polisę a także na oficjalne przeprosiny. Bo chyba  kupując sobie nowe auto,tym bardziej Subaru liczy się z tym, że przyniesie on wiele radości a nie jak w tym przypadku padnie się ofiarą wprowadzenia w błąd  i przez tak długi okres czasu sprawa będzie odkręcana !!!

Korzystałem usług Pana serwisu  i zawsze byłem kulturalnie obsłużony zaś w przypadku dilera który mi sprzedał już 3 samochód  jest zgoła odmiennie : po wyjściu  na jaw napraw wykonanych przed sprzedażą :

  • najpierw przekonywano mnie że jest to niemożliwe
  • później że powstało refleksy są spowodowane złym myciem
  • dopiero po pomiarach lakieru przyznano się do przeprowadzonych napraw
  • do dziś dnia nie przeproszono nas za tą sytuację oraz sposób komunikacji z dilerem

Chyba nie tego oczekuje się po zakupie nowego auta,  tym bardziej że straconego czasu, nerwów i innych kosztów odkręcania tej sytuacji nikt mi nie zwróci !!!!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, radiolog napisał:

Ale może leasingu nie da się przepisać, ale polisę oc/AC myslę ze bezkosztowo.
VAT to zawsze jest problematyczny, jak dobrze ze ja nie jestem vatowcem i tylko kwoty brutto wchodzą w grę

Nistety otrzymałem info iż umowę oraz polisę trzeba zerwać, a później na nowo wszystko rozpocząć, na ten moment czekam na zwrot za polis.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Orbita napisał:

Chyba nie tego oczekuje się po zakupie nowego auta,  tym bardziej że straconego czasu, nerwów i innych kosztów odkręcania tej sytuacji nikt mi nie zwróci !!!!

 oczywiście ma Pan rację , mam nadzieję , że sprawa zostanie szybko zakończona a to kto zapomniał poinformować o malowaniu elementów wyjaśni centrala.

pozdrawiam

  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, Andrzej Koper napisał:

 oczywiście ma Pan rację , mam nadzieję , że sprawa zostanie szybko zakończona a to kto zapomniał poinformować o malowaniu elementów wyjaśni centrala.

pozdrawiam

Też mam taką nadzieję,bo na dzień dzisiejszy nie mam samochodu, poniosłem koszty VAT na którego zwrot będę musiał czekać, na pewno nie odzyskam całej kwoty zapłaconej polisy i straciłem masę czasu nerwów i zdrowia tylko dlatego że ktoś mi sprzedał taki samochód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Orbita napisał:

Też mam taką nadzieję,bo na dzień dzisiejszy nie mam samochodu, poniosłem koszty VAT na którego zwrot będę musiał czekać, na pewno nie odzyskam całej kwoty zapłaconej polisy i straciłem masę czasu nerwów i zdrowia tylko dlatego że ktoś mi sprzedał taki samochód.

Na pocieszenie być może marne mogę powiedzieć, że takie „akcje” z ukrytymi przez dealera wadami sprzedawanych pojazdów występują w wielu markach, które nie posiadają oficjalnego forum. Wtedy dotarcie do centrali ze swoim problemem jest o wiele trudniejsze, często możliwe dopiero przy pomocy prasy lub sztabu prawników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Michał W. napisał:

Na pocieszenie być może marne mogę powiedzieć, że takie „akcje” z ukrytymi przez dealera wadami sprzedawanych pojazdów występują w wielu markach, które nie posiadają oficjalnego forum. Wtedy dotarcie do centrali ze swoim problemem jest o wiele trudniejsze, często możliwe dopiero przy pomocy prasy lub sztabu prawników.

Dlatego tym bardziej jestem całą sprawa zaskoczony bo to przecież SUBARU !!!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Orbita napisał:

Korzystałem usług Pana serwisu  i zawsze byłem kulturalnie obsłużony zaś w przypadku dilera który mi sprzedał już 3 samochód  jest zgoła odmiennie : po wyjściu  na jaw napraw wykonanych przed sprzedażą :

Przepraszam ale nie mogłem się powstrzymać.

Nie potrzebnie zmieniłeś dealera :D

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel

Bardzo mi przykro z powodu zaistniałej sytuacji ( właśnie przeczytałem temat ).

Postaram się rozeznać sprawę i sprawdzić, czy i powinniśmy i czy możemy jakoś pomóc ją rozwiązać.

 

Pozdrowienia

  • Super! 1
  • Dzięki! 1
  • Lajk 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Dyrekcja napisał:

Bardzo mi przykro z powodu zaistniałej sytuacji ( właśnie przeczytałem temat ).

Postaram się rozeznać sprawę i sprawdzić, czy i powinniśmy i czy możemy jakoś pomóc ją rozwiązać.

 

Pozdrowienia

Szanowna Dyrekcjo jestem niezmiernie wdzięczny, za pochylenie się nad naszym tematem. Dziś skontaktował się z nami przedstawiciel bielskiego dilera. Jesteśmy w trakcie rozmów. O ich pozytywnym zakończeniu bo na takie się zapowiada natychmiast poinformujemy.

Serdecznie pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...