Andrzej Koper Opublikowano 22 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2020 21 godzin temu, radiolog napisał: Samochody spadają z lawet i duża cześć dealerów je naprawia dealerzy nie naprawiają aut które mogą mieć uszkodzenia transportowe....chyba , że sami je uszkodzą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orbita Opublikowano 22 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2020 Godzinę temu, Andrzej Koper napisał: też miałem zapytać , bo to szybko , bez komplikacji , auto prawie stale może być użytkowane... Niestety zostałem poinformowany iż nie ma takiej możliwości, trzeba zakończyć umowę po czym podpisać nową na nowy samochód. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orbita Opublikowano 22 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2020 Godzinę temu, Andrzej Koper napisał: dealerzy nie naprawiają aut które mogą mieć uszkodzenia transportowe....chyba , że sami je uszkodzą Nie wnikam kto naprawia, ale taki samochód po naprawie został mi sprzedany jako NOWY !!!!, tym samym również mnie w przyszłości przy odsprzedaży narażając na problemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 22 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2020 5 godzin temu, rombu napisał: wymienić przedmiot leasingu ? Godzinę temu, Andrzej Koper napisał: bo to szybko , bez komplikacji jest to mozliwe i sami zmienilismy w 2014 auto na inne dosc szybko (2 miesiace) ale nie bez komplikacji najwiekszym problemem bylo uzyskanie zgody zarzadu firmy leasingowej na taka operacje, okreslenie stanu auta (tu pomogl dealer) i rozliczenie ubezpieczenia ja to przeprowadzilem ale wymagalo to cierpliwosci, wyprodukowanie segregatora papierow i kilka wizyt z prawnikiem w centrali co troche kosztowalo drugi raz bym sie tego nie podjal i wolalbym dojechac do 23 miesiaca, w 24tym wykupic i sprzedac auto tapatalked Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orbita Opublikowano 22 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2020 5 minut temu, OBK CVT napisał: jest to mozliwe i sami zmienilismy w 2014 auto na inne dosc szybko (2 miesiace) ale nie bez komplikacji najwiekszym problemem bylo uzyskanie zgody zarzadu firmy leasingowej na taka operacje, okreslenie stanu auta (tu pomogl dealer) i rozliczenie ubezpieczenia ja to przeprowadzilem ale wymagalo to cierpliwosci, wyprodukowanie segregatora papierow i kilka wizyt z prawnikiem w centrali co troche kosztowalo drugi raz bym sie tego nie podjal i wolalbym dojechac do 23 miesiaca, w 24tym wykupic i sprzedac auto tapatalked Niestety w moim przypadku po zakończeniu leasingu, sprzedajemy samochody a to wiązało by się z całą prezentacją przed przyszłym nabywcą, i udowadnianiem że nie jest się wielbłądem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 22 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2020 4 minuty temu, Orbita napisał: po zakończeniu leasingu, sprzedajemy samochody ja bym staral sie dogadac z dealerem zeby po leasingu odkupil ode mnie auto, chocby z tytulu honorowego zakonczenia sprawy mam (mialem) kontakt tylko z dwoma dealerami subaru konkretnie a.koper i jm auto z wro i milo to wspominam za kazdym razem dostalem od nich propozycje odkupu auta po zakonczeniu okresu leasingu co w jednym przypadku wykorzystalem moze tak szukac porozumienia? sam nie jestem zwolennikiem starcia na noze bo nigdy nie wychodzi sie z tego bez szwanku tapatalked Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 22 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2020 19 minut temu, OBK CVT napisał: ja bym staral sie dogadac z dealerem zeby po leasingu odkupil ode mnie auto, chocby z tytulu honorowego zakonczenia sprawy mam (mialem) kontakt tylko z dwoma dealerami subaru konkretnie a.koper i jm auto z wro i milo to wspominam za kazdym razem dostalem od nich propozycje odkupu auta po zakonczeniu okresu leasingu co w jednym przypadku wykorzystalem moze tak szukac porozumienia? sam nie jestem zwolennikiem starcia na noze bo nigdy nie wychodzi sie z tego bez szwanku Trudno oczekiwać honorowego załatwienia sprawy za kilka lat od kogoś kto na starcie CIebie oszukał. Smaczku tutaj dodaje fakt, że sprzedawca nie miał skrupułów wpakować na minę swojego stałego klijenta. Moim zdaniem nie ma żadnego usprawidliwienia dla dealera jeżeli ta transakcja odbyła się tak jak opisał ją @Orbita. Przykra sprawa i pewnie bez wyjścia, które zrekompensuje straty finansowe i zdrowotne (stres) forumowicza @Orbita. Jedyna nadzieja w @Dyrekcja. Tak czy owak życzę powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orbita Opublikowano 22 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2020 31 minut temu, OBK CVT napisał: ja bym staral sie dogadac z dealerem zeby po leasingu odkupil ode mnie auto, chocby z tytulu honorowego zakonczenia sprawy mam (mialem) kontakt tylko z dwoma dealerami subaru konkretnie a.koper i jm auto z wro i milo to wspominam za kazdym razem dostalem od nich propozycje odkupu auta po zakonczeniu okresu leasingu co w jednym przypadku wykorzystalem moze tak szukac porozumienia? sam nie jestem zwolennikiem starcia na noze bo nigdy nie wychodzi sie z tego bez szwanku tapatalked Tak w pełni się z Tobą zgadzam, w tym momencie samochód jest już własnością dilera, kwestią sporną do rozwiązania pozostaje podatek VAT, oraz polisa ubezpieczeniowa. A zupełnie inną sprawą jest zachowanie dilera w tym samego Pana prezesa oraz fakt sprzedaży takiego samochodu. Bo jeśli żyjemy w miarę cywilizowanym kraju to mnie jako poszkodowanego nie powinno nic obchodzić, następnego dnia powinienem mieć nowy samochód wraz z przeprosinami, a tu sprawa się ciągnie kolejny miesiąc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orbita Opublikowano 22 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2020 6 minut temu, Michał W. napisał: Trudno oczekiwać honorowego załatwienia sprawy za kilka lat od kogoś kto na starcie CIebie oszukał. Smaczku tutaj dodaje fakt, że sprzedawca nie miał skrupułów wpakować na minę swojego stałego klijenta. Moim zdaniem nie ma żadnego usprawidliwienia dla dealera jeżeli ta transakcja odbyła się tak jak opisał ją @Orbita. Przykra sprawa i pewnie bez wyjścia, które zrekompensuje straty finansowe i zdrowotne (stres) forumowicza @Orbita. Jedyna nadzieja w @Dyrekcja. Tak czy owak życzę powodzenia. Tym bardziej że było to już 3 subaru, uważam że SIP powinno wyciągnąć konsekwencje wobec dilera o których jako poszkodowany powinienem być poinformowany. ps wciąż czekam na oficjalne przeprosiny ze strony dilera ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 23 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2020 12 godzin temu, Orbita napisał: Tym bardziej że było to już 3 subaru, uważam że SIP powinno wyciągnąć konsekwencje wobec dilera o których jako poszkodowany powinienem być poinformowany. ok , ale ma Pan już ten nowy samochód czy nie ? bo się gubię czy chodzi o wymianę czy o przeprosiny ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orbita Opublikowano 23 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2020 5 minut temu, Andrzej Koper napisał: ok , ale ma Pan już ten nowy samochód czy nie ? bo się gubię czy chodzi o wymianę czy o przeprosiny ? Dzień dobry, nowy samochód już czeka, natomiast ja czekam na zwrot reszty wpłaconej kwoty min za polisę a także na oficjalne przeprosiny. Bo chyba kupując sobie nowe auto,tym bardziej Subaru liczy się z tym, że przyniesie on wiele radości a nie jak w tym przypadku padnie się ofiarą wprowadzenia w błąd i przez tak długi okres czasu sprawa będzie odkręcana !!! Korzystałem usług Pana serwisu i zawsze byłem kulturalnie obsłużony zaś w przypadku dilera który mi sprzedał już 3 samochód jest zgoła odmiennie : po wyjściu na jaw napraw wykonanych przed sprzedażą : najpierw przekonywano mnie że jest to niemożliwe później że powstało refleksy są spowodowane złym myciem dopiero po pomiarach lakieru przyznano się do przeprowadzonych napraw do dziś dnia nie przeproszono nas za tą sytuację oraz sposób komunikacji z dilerem Chyba nie tego oczekuje się po zakupie nowego auta, tym bardziej że straconego czasu, nerwów i innych kosztów odkręcania tej sytuacji nikt mi nie zwróci !!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiolog Opublikowano 23 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2020 Ale może leasingu nie da się przepisać, ale polisę oc/AC myslę ze bezkosztowo.VAT to zawsze jest problematyczny, jak dobrze ze ja nie jestem vatowcem i tylko kwoty brutto wchodzą w grę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orbita Opublikowano 23 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2020 23 minuty temu, radiolog napisał: Ale może leasingu nie da się przepisać, ale polisę oc/AC myslę ze bezkosztowo. VAT to zawsze jest problematyczny, jak dobrze ze ja nie jestem vatowcem i tylko kwoty brutto wchodzą w grę Nistety otrzymałem info iż umowę oraz polisę trzeba zerwać, a później na nowo wszystko rozpocząć, na ten moment czekam na zwrot za polis. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 23 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2020 2 godziny temu, Orbita napisał: Chyba nie tego oczekuje się po zakupie nowego auta, tym bardziej że straconego czasu, nerwów i innych kosztów odkręcania tej sytuacji nikt mi nie zwróci !!!! oczywiście ma Pan rację , mam nadzieję , że sprawa zostanie szybko zakończona a to kto zapomniał poinformować o malowaniu elementów wyjaśni centrala. pozdrawiam 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orbita Opublikowano 23 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2020 17 minut temu, Andrzej Koper napisał: oczywiście ma Pan rację , mam nadzieję , że sprawa zostanie szybko zakończona a to kto zapomniał poinformować o malowaniu elementów wyjaśni centrala. pozdrawiam Też mam taką nadzieję,bo na dzień dzisiejszy nie mam samochodu, poniosłem koszty VAT na którego zwrot będę musiał czekać, na pewno nie odzyskam całej kwoty zapłaconej polisy i straciłem masę czasu nerwów i zdrowia tylko dlatego że ktoś mi sprzedał taki samochód. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 23 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2020 1 minutę temu, Orbita napisał: Też mam taką nadzieję,bo na dzień dzisiejszy nie mam samochodu, poniosłem koszty VAT na którego zwrot będę musiał czekać, na pewno nie odzyskam całej kwoty zapłaconej polisy i straciłem masę czasu nerwów i zdrowia tylko dlatego że ktoś mi sprzedał taki samochód. Na pocieszenie być może marne mogę powiedzieć, że takie „akcje” z ukrytymi przez dealera wadami sprzedawanych pojazdów występują w wielu markach, które nie posiadają oficjalnego forum. Wtedy dotarcie do centrali ze swoim problemem jest o wiele trudniejsze, często możliwe dopiero przy pomocy prasy lub sztabu prawników. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orbita Opublikowano 23 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2020 Godzinę temu, Michał W. napisał: Na pocieszenie być może marne mogę powiedzieć, że takie „akcje” z ukrytymi przez dealera wadami sprzedawanych pojazdów występują w wielu markach, które nie posiadają oficjalnego forum. Wtedy dotarcie do centrali ze swoim problemem jest o wiele trudniejsze, często możliwe dopiero przy pomocy prasy lub sztabu prawników. Dlatego tym bardziej jestem całą sprawa zaskoczony bo to przecież SUBARU !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 23 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2020 Teraz, Orbita napisał: Dlatego tym bardziej jestem całą sprawa zaskoczony bo to przecież SUBARU !!! Nawet w najlepszej rodzinie jakaś "czarna owca" może się trafić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kokos Opublikowano 23 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2020 5 godzin temu, Orbita napisał: Korzystałem usług Pana serwisu i zawsze byłem kulturalnie obsłużony zaś w przypadku dilera który mi sprzedał już 3 samochód jest zgoła odmiennie : po wyjściu na jaw napraw wykonanych przed sprzedażą : Przepraszam ale nie mogłem się powstrzymać. Nie potrzebnie zmieniłeś dealera 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orbita Opublikowano 23 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2020 22 minuty temu, kokos napisał: Przepraszam ale nie mogłem się powstrzymać. Nie potrzebnie zmieniłeś dealera Nie w Warszawie tylko był serwis jesteśmy z południa 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blixten Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2020 (edytowane) Ludzie kupują nowe auta, bo chcą mieć pewność ... To świadome oszustwo klienta, które powinno być surowo karane. Współczuję. Jak tu mieć teraz zaufanie do dealera ? Edytowane 24 Kwietnia 2020 przez Blixten 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Bardzo mi przykro z powodu zaistniałej sytuacji ( właśnie przeczytałem temat ). Postaram się rozeznać sprawę i sprawdzić, czy i powinniśmy i czy możemy jakoś pomóc ją rozwiązać. Pozdrowienia 1 1 6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orbita Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2020 6 godzin temu, Dyrekcja napisał: Bardzo mi przykro z powodu zaistniałej sytuacji ( właśnie przeczytałem temat ). Postaram się rozeznać sprawę i sprawdzić, czy i powinniśmy i czy możemy jakoś pomóc ją rozwiązać. Pozdrowienia Szanowna Dyrekcjo jestem niezmiernie wdzięczny, za pochylenie się nad naszym tematem. Dziś skontaktował się z nami przedstawiciel bielskiego dilera. Jesteśmy w trakcie rozmów. O ich pozytywnym zakończeniu bo na takie się zapowiada natychmiast poinformujemy. Serdecznie pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crimson111 Opublikowano 28 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2020 @Orbita - jakieś dalsze zdarzenia w temacie? Będziemy mogli poznać happy end? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orbita Opublikowano 30 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2020 W dniu 28.04.2020 o 18:44, crimson111 napisał: @Orbita - jakieś dalsze zdarzenia w temacie? Będziemy mogli poznać happy end? Myślę iż w następnym tygodniu,a najpóźniej kolejnym będę mógł się pochwalić naszym nowym nabytkiem 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się