Skocz do zawartości

Zaciski Brembo w Legacy IV


przemyslawn

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Ma ktoś z forumowiczów zaciski Brembo zamontowane w Legacy IV ? Dziś robiliśmy wstępne przymiarki złotych zacisków Brembo bo Blitzena mojego brata.

Niestety okazało się, że oryginalne 18-to calowe felgi nie wejdą na te zaciski. Może ktoś wie jakie ET muszą mieć felgi, żeby weszły na zaciski Brembo ?

 

IMG-20190128-WA0007.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, przemyslawn napisał:

Witam

Ma ktoś z forumowiczów zaciski Brembo zamontowane w Legacy IV ? Dziś robiliśmy wstępne przymiarki złotych zacisków Brembo bo Blitzena mojego brata.

Niestety okazało się, że oryginalne 18-to calowe felgi nie wejdą na te zaciski. Może ktoś wie jakie ET muszą mieć felgi, żeby weszły na zaciski Brembo ?

 

IMG-20190128-WA0007.jpg

pytaj @R4RE ma czarne Sti zaciski zalozne ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.02.2020 o 12:02, thomson0073 napisał:

Mam złote Brembo. Nie każda felga podejdzie. Najmniejsza felga jak się mieści to 17'' z Toyoty.

To, że nie każda felga podejdzie już zauważyłem. Wolałbym dobrać coś z 18 tek. 18 tki są w tym aucie fabrycznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Danko napisał:

Od czego zależy, czy się zmieści czy nie? ET? 

Wszystko zależy os samej felgi i budowy ramion. Może być tak, że jedna felga o danym ET będzie pasować a druga z tym samym ET będzie miała inaczej wyprofilowane ramiona od środka i już będzie się opierać o zacisk.

  • Super! 1
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Zaciski mają budowę monoblock (jeden odlew), według innych użytkowników z zagranicznych forum subaru skuteczność hamowania porównywalna ze złotymi brembo z sti (tarcza 326/30mm) a do tych 316/30mm, po lekkim szlifie tarcza 326mm też się zmieści ;), a są sporo tańsze w utrzymaniu :)

Niżej porównanie takiego zestawu ze złotymi brembo

481b25bc5141168agen.jpg

Edytowane przez Galant
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, Galant napisał:

Zaciski mają budowę monoblock (jeden odlew), według innych użytkowników z zagranicznych forum subaru skuteczność hamowania porównywalna ze złotymi brembo z sti (tarcza 326/30mm) a do tych 316/30mm, po lekkim szlifie tarcza 326mm też się zmieści ;), a są sporo tańsze w utrzymaniu :)

Jaka cena zakupu? Potrzebny adapter? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koszt zacisków to ok 300 zł, koszt kompletnej renowacji (nowe tłoczki, uszczelnienia itp, płukanie ciśnieniowe, piaskowanie, malowanie proszkowe, sprawdzenie szczelności itd.) w profesjonalnej firmie ok 900 zł - są jak nowe.

Adaptery sprzedaje tylko jeden gość z dalekiej Syberii (Irkuck, Rosja) koszt ok 400 zł z przesyłką, po 13 dniach paczka była u mnie. Wykonanie adapterów rewelacja :) Temat montażu tych zacisków jest bardzo popularny w Japonii i Rosji, w europie jeszcze się nie spotkałem.

Wcześniej miałem zaciski od specB i różnica jest spora :)

Edytowane przez Galant
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, przemyslawn napisał:

Tył masz seryjny ? Zauważyłeś różnicę w twardości pedału hamulca po montażu zaciskow ze spec B a potem po montażu tych z Lexusa ? 

Tył jeszcze jest seryjny ;) ale przeszedł też kompletną renowacje, nawet tarcze kotwiczne wymienione na nowe ;) - w jednym czasie wszystko zostało zmontowane (przód +tył)

Pewnie w niedługim czasie na tyle zagoszczą 2-tłoki z wrx

Jeśli chodzi o twardość pedału hamulca nie odczułem różnicy

 

2 godziny temu, Danko napisał:

Kurcze tak blisko:biglol:

@Galantróżnica, rozumiem że na plus twojego zestawu? 

 

Oczywiście na plus 4-tłoka B)

 

Mam jeszcze jeden zestaw zacisków z lexusa (też do regeneracji) i pewnie wrzucę do Forestera gdzie obecnie zagościł zestaw ze specB

 

Edytowane przez Galant
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Galant napisał:

Adaptery sprzedaje tylko jeden gość z dalekiej Syberii (Irkuck, Rosja) koszt ok 400 zł z przesyłką, po 13 dniach paczka była u mnie. Wykonanie adapterów rewelacja :)

Wrzuć foto i wymiary to się w pl dorobi.:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minut temu, hugo napisał:

Wrzuć foto i wymiary to się w pl dorobi.:D

 

OK

Może podsumuje temat bo naprawdę jest ciekawy B) a jeszcze nikt na forum go nie poruszał a w hamulce w subaru warto zainwestować.

Używane zaciski na portalach ogłoszeniowych to koszt ok 300-400zł komplet

Komplet nowych tłoczków to koszt 360zł (8x45zł)

Zestaw naprawczy zacisku 150zł (2x75zł)

Adaptery + śruby to koszt ok 260 zł (komplet) + 160zł wysyłka czyli 420zł

Sumując za ok 1000zł + piaskowanie i malowanie można mieć w subarynce fajne 4 tłoki z prawie 2 tonowej limuzyny lexusa :) 4.3 V8

Dobrze jeszcze zrobić płukanie ciśnieniowe.

Do tego tarcze 316mm komplet (400-600zł) i klocki (ceny od 100-200 zł komplet)

Tak jak pisałem tarcze 326mm też da się zmieścić tylko trzeba lekko podszlifować, są opisy na forach.

 

Dorobienie adapterów w pl raczej nie opłacalne, firmy liczą za opracowanie projektu ok 1000zł i potem komplet adapterów + śruby ponad 400zł

Gość który to sprzedaje w Rosji zajmuje się tym profesjonalnie i wysyła na świat (różne adaptery) i wykonanie na najwyższym poziomie z twardej stali.

Felga 17 wchodzi na styk ;)

Linki dla zainteresowanych:

https://www.drive2.ru/l/480861515876925589/

https://www.drive2.ru/l/496870405177344555/

https://www.drive2.ru/b/458421033309905070/?from=blog

Można potem sporo znaleźć  w necie jak już wiadomo czego szukać ^_^

 

 

3028e2ds-960.jpg

83383550_2961188470609690_7777112349059579904_n.jpg

83602257_2961188567276347_5275654792356560896_n.jpg

83839999_2961188650609672_3231703457035452416_n.jpg

83994074_2961188730609664_479403472190439424_n.jpg

84275090_2961188407276363_8417759536470818816_n.jpg

85011744_2961188320609705_2027128386509340672_n.jpg

ded119ds-1920.jpg

 

 

 

A to już moje:

 

 

 

2020-02-20 17.58.06.jpg

2020-02-20 17.58.41.jpg

2020-03-05 22.08.33.jpg

2020-03-05 22.08.53.jpg

2020-03-06 20.24.50.jpg

2020-03-06 20.25.28.jpg

2020-03-06 20.25.38.jpg

2020-03-06 20.25.42.jpg

2020-03-06 20.28.02.jpg

Edytowane przez Galant
  • Super! 4
  • Dzięki! 1
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś na forum, tylko nie pamiętam kto, ma w Legacy GT zaciski Brembo z Peugeota 607 po lifcie i tarcze 316 mm. Do tego miał zrobione adaptery i kilka sztuk zrobił na zapas, na sprzedaż. Ten zestaw Brembo z 607 jest bardzo skuteczny, ludzie w różnych mocnych autach to montują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, maciek323 napisał:

Ktoś na forum, tylko nie pamiętam kto, ma w Legacy GT zaciski Brembo z Peugeota 607 po lifcie i tarcze 316 mm. Do tego miał zrobione adaptery i kilka sztuk zrobił na zapas, na sprzedaż. Ten zestaw Brembo z 607 jest bardzo skuteczny, ludzie w różnych mocnych autach to montują.

tak, kolega miksu miał je w imprezie

Edytowane przez Galant
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...