Skocz do zawartości

Legacy Wagon by Danko


Danko

Rekomendowane odpowiedzi

@Neutrino33ciekawe, nie widziałem czegoś takiego nigdy :o

Zdecydowanie warte uwagi. 

Zawias najpewniej zdiagnozowany - stuki pochodzą od łączników stabilizatora z tyłu. Jestem niemal pewien, ze je juz zmieniałem.. Możliwe, że szybko sie poddają od gwintu o reszty gum poli? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Mały update przed większym niedługo. 

Wreszcie dopasowane blaszki do tylnego zacisku - tak 5/10,ale działa więc zostaje. Dokładka wymagała odnowienia i ponownego klejenia, w tygodniu jedzie na malowanie. Tak to Legwan ma się dobrze, przód został skręcony na sam dół regulacji - niedługo chyba dół pójdzie nieco w dół :evil2:

20210620_163424.jpg

20210620_114024.jpg

  • Super! 7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Ponad miesiąc już mnie tutaj nie było.. Dzień dobry :hi:

Bardzo intensywny miesiąc, zaliczone 2 złoty wyjazdowe, wczoraj autorski zorganizowany wraz z ekipką - fotki będą wkrótce spływać, będę się chwalić :wrrum:

Tymczasem z nowości - okazyjnie dorwałem momo, nareszcie ze sterowaniem audio i to w lepszym stanie od mojej - tego mi było trzeba! 

Na aucie już też są świeżo pomalowane brewki, standardowo od @Oczkoo15 - dobrze namawia skubany :wub:

W tym sezonie jeszcze jedna, jak dla mnie ciekawa rzecz wpadnie do auta - ale przez brak czasu czeka na montaż

Przed Legwanem spory serwis - po ostatnim wyjeździe do Ząbkowic Śląskich, odzywać się zaczął przegub - w sumie moje zaniedbanie, osłona rozerwała się kilka miesięcy temu. A jak już w tej okolicy, to magiel nareszcie doczeka się swojej chwili. Więc samochód trafia do mojego serdecznego koleżki i zrobione będzie wszystko, co wyjdzie przy okazji i kilka pierdół takich, jak świece, pasek osprzętu (Ach te piszczące Conti) i inne, które opiszę jak już będzie po fakcie :)

Tymczasem - ogarnę fotki ze zlotów i zdawkowo będę udostępniał 

20210809_113506.jpg

20210808_214715.jpg

  • Super! 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajnie to się kolorystycznie zgrywa, nawet świnka w kolorze :D

 

Ja bym dał kierę do obszycia, raczej stracisz wytłoczenie "momo" ale będzie miła w dotyku. Perforowana na boki i będzie miodzio :)

 

Dokładki na światła trochę nie w moim stylu ale w sumie to się komponują nieźle. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, Tinuviel napisał:

fajnie to się kolorystycznie zgrywa, nawet świnka w kolorze :D

 

Ja bym dał kierę do obszycia, raczej stracisz wytłoczenie "momo" ale będzie miła w dotyku. Perforowana na boki i będzie miodzio :)

 

Dokładki na światła trochę nie w moim stylu ale w sumie to się komponują nieźle. 

Gdzieś czytałem, że momo można i na nowym obszyciu nabić, więc nie mówię nie.. :hi:

Później jak będzie czas, zrobię fotki w normalnym słońcu. W porównaniu do mojej starej kiery, ta jest 10/10

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kierownica Momo jest spoko, mam taką w serii i w trochę lepszym stanie ;). Brewki myślałem, że ten czas już minął, ale jednak jeszcze są chętni na taki klimat, ja bym tego nie zakładał, trochę taki festyn. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, thomson0073 napisał:

A wg mojej opinii te brewki na tym kolorze to kocur po całości! :thumbup:

 

Dla mnie też spoko. Pasują do całości ospojlerowanej fury. Coś czuję, że jakiś wielki spoiler na klapę wleci niedługo - tylko tego mu brak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, hugo napisał:

@Danko planujesz jakieś mody z mocą?

Z obecnym motorem, co najwyżej zimny dolot. Następne swap na h6 lub zakup drugiego Legasia, a tego pozostawienie na daily :P

Z jednej strony swap mnie mega kusi (tak, sprzedaj, kup inny - wiem), a z drugiej BiFuel na codzień jest odczuwalną korzyścią, szczególnie przy obecnych cenach.. :facepalm: Czas pokaże, nadchodząca zima i zmiany w życiu zawodowym pewnie zweryfikują 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To fajny motor, ze względu właśnie na jego profil BiFuel, nie grzeb tam bo coś popsujesz :P. Jakby co to raczej dłubałbym w heblach, zawiasie, dobre gumy, a jak masz zastrzyk gotówki to wybebeszenie całego wnętrza "rebuild" budy plus dodanie kilku(nastu) dodatkowych spawów w celu zwiększenia sztywności nadwozia. Myślę, że takie modyfikacje pozwolą ci zdecydowanie szybciej pokonywać zakręty bez grzebania w silniku ^_^ ....jeszcze możesz pomysleć o "odchudzeniu" samochodu wtedy będzie lepiej przyśpieszał ;)

Ale ty to przecież wszystko wiesz :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Neutrino33 napisał:

To fajny motor, ze względu właśnie na jego profil BiFuel, nie grzeb tam bo coś popsujesz :P. Jakby co to raczej dłubałbym w heblach, zawiasie, dobre gumy, a jak masz zastrzyk gotówki to wybebeszenie całego wnętrza "rebuild" budy plus dodanie kilku(nastu) dodatkowych spawów w celu zwiększenia sztywności nadwozia. Myślę, że takie modyfikacje pozwolą ci zdecydowanie szybciej pokonywać zakręty bez grzebania w silniku ^_^ ....jeszcze możesz pomysleć o "odchudzeniu" samochodu wtedy będzie lepiej przyśpieszał ;)

Ale ty to przecież wszystko wiesz :D

Hmm.. Co do hamulców - zaszalałem już i naprawdę nie ma tam nic do poprawy - ci najwyżej później agresywniejszy klocek. 

Zawieszenie - zależnie od rozwoju sytuacji, chcę gwint z regulacją twardości i komputer do ustawień. 

Gumy - dawno zmieniane, póki co czerwone poli. 

Budy może bym nie spawał, ewentualnie dołożył rozpórkę do tyłu i dolne

No i szeroko polecany grubszy stab. 

 

Zasadniczo zawsze jest coś, co chciałbym zrobić, a co tydzień mam kilka kolejnych pomysłów. Problem w tym, że po prostu brakuje mocy i prowadzi to do rozkmin jak z posta wyżej. Ale cóż.. Czas pokaże. Jak serwis pójdzie zgodnie z planem, we wrześniu tor krzywa. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 22.08.2021 o 19:54, ManoLEE napisał:

Wkładaj H6 bądź Turbo, wiadomo trochę to będzie kosztować, ale auto zacznie jechać i uważam, że ważniejsza frajda z jazdy w takim aucie jak BiFuel. 

Tak mi mów :wub: bo już zaczęli mnie przekonywać do zmiany całej gabloty! 

 

Tymczasem update - magiel odebrany, w trakcie wyciągania przegubu niespodzianka. Do kanału zaczęły sypac się kuleczki... Z łożyska przy kielichu. 

A na czwartek 8:00 geometria i trasa 500km w jedną stronę.. Tik tak tik tak..:superhero:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Danko napisał:

Tak mi mów :wub: bo już zaczęli mnie przekonywać do zmiany całej gabloty! 

Przy tym setupie to rozwiązanie się robi coraz bardziej sensowne. Przecież już włożyłeś w niego górę szmalu, szkoda takie auto pchać we świat. 

Ja też bym na Twoim miejscu myślał o Swapie.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, thomson0073 napisał:

Przy tym setupie to rozwiązanie się robi coraz bardziej sensowne. Przecież już włożyłeś w niego górę szmalu, szkoda takie auto pchać we świat. 

Ja też bym na Twoim miejscu myślał o Swapie.

Właśnie z tego powodu swap jest bez sensu. W tym momencie to bardzo dobry samochód i szkoda zmieniać...pamiętaj, lepsze jest wrogiem dobrego. Poza tym H6 juz nie będzie takie tolerancyjne w kwestii kosztów jeśli idzie o stosowanie gazu - silnik, który masz teraz został dla niego stworzony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochód odebrany.. Szybka matma - mało snu - jutro o 8 Geometria :rolleyes:

Poniżej kilka fotek - w samą porę, a nawet za późno bym rzekł. 

Kolejno - jeden z pasków, resztka jednego z górnych mocowań, i "elastyczny" przewód chłodzenia - elastyczny jak suchy patyk:mrgreen:

Ogólnie, zakres prac:

-regeneracja maglownicy, 

-wymiana przegubu wewnętrzego z przodu od strony kierowncy - fotek starego nie mam, ale w trakcie rozbierania jego elementy po prostu leciały na ziemię,

- oba paski osprzętu - ze względu na piszczenie, Ach te conti - I conti ponownie, mishimoto nie było na szybko, 

-kilka przewodow chłodzenia, 

-termostat - uszczelka umarnęła, 

- zalane na nowo całe borygo, 

- jak to przy maglu, płukanie układu. 

Więcej grzechów nie pamiętam - wszystkie były ważne. 

Dalej w planach regeneracja pompy wspomagania, zakup pasków mishimoto, zmiana świec, serwis olejowy, czyszczenie przepustnicy i uszczelnienie pokrywy od strony kierowcy - poci się już. 

 

Komu nerkę? :wrrum:

20210825_185512.jpg

20210825_185134.jpg

20210825_185129.jpg

  • Smutny 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.05.2021 o 12:38, Neutrino33 napisał:

Proponuję przy okazji zastanowić się nad czymś takim

 

 

Mają też do Subaru Legacy BP

 

https://www.rigidcollar.jp/products/subaru/

Przyznam się, że średnio ogarniam japoński ale ceny w wysokości 22 tys. yuan są powalające nawet po przeliczeniu na złotówki. ;o I to tylko za pakiet na przód. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, Orear napisał:

Przyznam się, że średnio ogarniam japoński ale ceny w wysokości 22 tys. yuan są powalające nawet po przeliczeniu na złotówki. ;o I to tylko za pakiet na przód. 

Chyba raczej w Yenach a nie w Yuanach. Pomysłodawcą tego rozwiązania jest Pan Tatsuru Ichishima, który potrafił z Hondy Jazz (Fit właściwie) zrobić auto wyścigowe (przy okazji historii z Jazz-em dowiedziałem się, jaka jest struktura blach w tym modelu i dlaczego świetnie nadaje się jako auto sportowe ;) ).

Jak dla mnie jest to pierwszy mod jaki należałoby wykonać przy samochodzie przed jakimkolwiek grzebaniem w zawieszeniu. Dopiero to daje solidną podstawę, sztywność, stanowiącą punkt wyjściowy.

Jak to z gratami z Japonii...tanio nie jest, ale już Franek Kimono spiewał:

 

"By duży talent nie poniósł straty
Trzeba zakupić japońskie graty
Mam Made in Japan za parę papierów
Kilka bajerów by zginać frajerów"

 

^_^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...