Danko Opublikowano 30 Czerwca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2022 No cóż, z racji niechęci do samochodu i tego, że był uziemiony niemal miesiąc nawet nie zaglądałem na forum... Subaru żyje, jeździ, powiedzmy że podaje tak wściekle, jak ej20 bez turbo może Oczywiście, jako że awaria podstawą tuningu, a uznaliśmy że najpewniej padło sprzęgło, postawiłem na jednomas. No ale jak juz koło na wierzchu.. Dorwalismy cały jednomas że sprzęgłem, dalej po lokalnym tokarzu, który po tygodniu zobaczył ze to nie od Vaga i nam to oddał - komplet pojechał do Otoczaka. W efekcie mamy odelzone koło, tarcze w kewlarze i całość z dociskiem na nowo wyważoną - czy przerost formy nad treścią? Jak zawsze Do tego z ASO wleciały wszystkie nowe śruby, łożysko oraz łapa sprzęgła - której awaria była również podejrzewana. Co realnie zawiniło? Właśnie ta łapa, natomiast słoneczko od łożyska mogłoby długo nie pożyć już. Co jest śmieszniejsze? Ktoś już kiedyś zrobił swapa na jednomas... Tak. Właśnie.. Zatem jakby ktoś szukał, mam koło ze sprzęgłem - tarcza wygląd bardzo ok, docisk myślę że by mógł pożyć po zadbaniu. Legaś skończony na styk przed Osaką, na którą wybieram się od 3 sezonów. Wyjazd z warsztatu o 24, mycie po 1 w nocy, rano wyjazd I jakoś się udało. Przed nami chwila spokoju, może znowu spontaniczne Czasówki u Moto świrów, po czym Japfest razem z Time Attack 5 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 9 Sierpnia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2022 Sezon trwa, pewne mniejsze rzeczy dzieją się z Legwanem.. Będzie więcej czasu, to pewnie pojawi się tutaj obszerne info. Tymczasem fotka z Japfestu 6 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 9 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2022 27 minut temu, Danko napisał: Sezon trwa, pewne mniejsze rzeczy dzieją się z Legwanem.. Będzie więcej czasu, to pewnie pojawi się tutaj obszerne info. Tymczasem fotka z Japfestu Jaki wrażenia z Legacy w takiej jeździe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orear Opublikowano 9 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2022 1 godzinę temu, Danko napisał: Sezon trwa, pewne mniejsze rzeczy dzieją się z Legwanem.. Będzie więcej czasu, to pewnie pojawi się tutaj obszerne info. Tymczasem fotka z Japfestu Ale żeby wszystkie pachołki wywrócić... Nie ładnie, nie ładnie! Kto to teraz będzie ustawiał?! Super foto! 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 15 Sierpnia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2022 @Tinuviel bardzo, bardzo okej. Jesteśmy teraz jeszcze po FlatoutFestival, również z Krzywą i to w tradycyjnym kierunku. Na ostatnich kółkach ostatniej sesji udało mi się dokręcić so 1:07;6, co śmiem uznać za wynik bardzo okej, bo znacznie mocniejsze fury robiły czasy takie, lub nieco lepsze. W przyszłym sezonie na pewno chce się pościgać, po paru poprawkach może powalczyć o coś więcej.. Poza mocą, co zauważyłem: - mój miękki gwint TEIN jako tako daje radę, a na pewno nie jest największym problemem, - tył za bardzo się wychyla - więc w zawiasie pierwsze co, to grubszy stab i zapewne rozpórka do tyłu, - względnie mało trakcji z przodu - niedługo będę chciał powalczyć z geometrią, celuje w 2,5-3 stopnie negatywu, - podobno bardzo dużo daje zmiana kąta wyprzedzenia zwrotnicy - również będę badał temat, - opona - jeździłem na moich ulicznych, Daily Fuldach - przeżyły oba track daye, Power Sprint z Flatoutu, ale jeszcze jeden taki wypad i ich nie ma - więc na przyszły sezon jeżeli już, to osobny komplet - najpewniej jakichś Semi. Tyle tak na szybko, ja już wiem, że to mnie jara 100x bardziej niż tradycyjne eventy - których oczywiście nie mam zamiaru odpuszczać 3 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neutrino33 Opublikowano 15 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2022 55 minut temu, Danko napisał: @Tinuviel bardzo, bardzo okej. Jesteśmy teraz jeszcze po FlatoutFestival, również z Krzywą i to w tradycyjnym kierunku. Na ostatnich kółkach ostatniej sesji udało mi się dokręcić so 1:07;6, co śmiem uznać za wynik bardzo okej, bo znacznie mocniejsze fury robiły czasy takie, lub nieco lepsze. W przyszłym sezonie na pewno chce się pościgać, po paru poprawkach może powalczyć o coś więcej.. Poza mocą, co zauważyłem: - mój miękki gwint TEIN jako tako daje radę, a na pewno nie jest największym problemem, - tył za bardzo się wychyla - więc w zawiasie pierwsze co, to grubszy stab i zapewne rozpórka do tyłu, - względnie mało trakcji z przodu - niedługo będę chciał powalczyć z geometrią, celuje w 2,5-3 stopnie negatywu, - podobno bardzo dużo daje zmiana kąta wyprzedzenia zwrotnicy - również będę badał temat, - opona - jeździłem na moich ulicznych, Daily Fuldach - przeżyły oba track daye, Power Sprint z Flatoutu, ale jeszcze jeden taki wypad i ich nie ma - więc na przyszły sezon jeżeli już, to osobny komplet - najpewniej jakichś Semi. Tyle tak na szybko, ja już wiem, że to mnie jara 100x bardziej niż tradycyjne eventy - których oczywiście nie mam zamiaru odpuszczać U mnie wychylania nie czułem. Natomiast na seryjnej gumie na mokrym torze przód masakrycznie wyjeżdżał. Daj znać jakie zrobiłeś nastawy geometrii - za niedługo mam regenerację maglownicy a po tej operacji będę robił geometrie i zastanawiam się co tam "pogrzebać" by jeździł lepiej, ale też by opon nie "zjadał" przy okazji. Osobny komplet kół - od tego zacząłem! Zapraszam na Track Day do Łodzi. Miałbym jakis punkt odniesienia względem mojego przejazdu i przejazdu @marcinwrxsti w moim samochodzie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 15 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2022 5 godzin temu, Neutrino33 napisał: U mnie wychylania nie czułem. Natomiast na seryjnej gumie na mokrym torze przód masakrycznie wyjeżdżał. Daj znać jakie zrobiłeś nastawy geometrii - za niedługo mam regenerację maglownicy a po tej operacji będę robił geometrie i zastanawiam się co tam "pogrzebać" by jeździł lepiej, ale też by opon nie "zjadał" przy okazji. Osobny komplet kół - od tego zacząłem! Zapraszam na Track Day do Łodzi. Miałbym jakis punkt odniesienia względem mojego przejazdu i przejazdu @marcinwrxsti w moim samochodzie. Ile na Łodzi Legacy H6 robi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neutrino33 Opublikowano 15 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2022 (edytowane) 1 godzinę temu, Tinuviel napisał: Ile na Łodzi Legacy H6 robi? Ja zrobiłem 1:09.188 ale profesjonalista @marcinwrxsti zrobił 1:07 na kończącym swój żywot slicku Edytowane 15 Sierpnia 2022 przez Neutrino33 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 15 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2022 52 minuty temu, Neutrino33 napisał: Ja zrobiłem 1:09.188 ale profesjonalista @marcinwrxsti zrobił 1:07 na kończącym swój żywot slicku wow, to szybko, nie wiedziałem że te krowy tak potrafią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neutrino33 Opublikowano 15 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2022 Godzinę temu, Tinuviel napisał: wow, to szybko, nie wiedziałem że te krowy tak potrafią Opona tutaj zrobiła robotę. Na ulicznej oponie, na wysychającym torze miałem czasy w okolicach 1:15. Ja natomiast jestem pod sporym wrażeniem seryjnego zawiasu w Gacku...spodziewałem się, że będę się lusterkami w zakrętach podpierał a okazało się, że niemłode już Legacy trzyma fason w tym względzie. Oponki miały trochę za wysokie ciśnienie dlatego zdarzało się, że tył robił się chętny do igraszek...a wtedy może czase nie były super ale kontrolowanie nadsterowności w tym samochodzie to sama przyjemność. Kolega i mój syn, którzy podróżowali ze mną na zmianę jako pasażerowie stwierdzili, że zabawa była przednia Jednak Tor Łódź jest torem raczej pod gokarty i chciałbym "rozprostować nogi" na czymś większym, ale na Kielcach tylko SuperOES widzę a wtedy są bodajże tylko 2 lub 3 przejazdy, a to trochę za mało. Celuje właśnie w Track Day'e gdzie tych okrążeń mogę trochę nabić i jest możliwość kontroli i poprawiania czasów w trakcie. Silesia Ring i Poznań trochę dalej od Łodzi niż Kielce ale poświęciłbym weekend dla dobrej zabawy. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VEC Opublikowano 15 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2022 Godzinę temu, Neutrino33 napisał: Opona tutaj zrobiła robotę. Na ulicznej oponie, na wysychającym torze miałem czasy w okolicach 1:15. Ja natomiast jestem pod sporym wrażeniem seryjnego zawiasu w Gacku...spodziewałem się, że będę się lusterkami w zakrętach podpierał a okazało się, że niemłode już Legacy trzyma fason w tym względzie. Oponki miały trochę za wysokie ciśnienie dlatego zdarzało się, że tył robił się chętny do igraszek...a wtedy może czase nie były super ale kontrolowanie nadsterowności w tym samochodzie to sama przyjemność. Kolega i mój syn, którzy podróżowali ze mną na zmianę jako pasażerowie stwierdzili, że zabawa była przednia Jednak Tor Łódź jest torem raczej pod gokarty i chciałbym "rozprostować nogi" na czymś większym, ale na Kielcach tylko SuperOES widzę a wtedy są bodajże tylko 2 lub 3 przejazdy, a to trochę za mało. Celuje właśnie w Track Day'e gdzie tych okrążeń mogę trochę nabić i jest możliwość kontroli i poprawiania czasów w trakcie. Silesia Ring i Poznań trochę dalej od Łodzi niż Kielce ale poświęciłbym weekend dla dobrej zabawy. Kielce nie licząc lasu to z grubsza to samo, co Łódź na Ułężu rozprostujesz sprężyny, nie tak daleko jak SR, tylko nawierzchnia słaba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 16 Sierpnia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2022 Dla zobrazowania tego, o czym mówię fotka @Neutrino33co do negatywu - jest taki patent, że w drugim otworze w amorze i zwrotnicy robisz taką fasolkę, jak w górnym, oryginalnym i wychylasz całość. Mini patent to odpowiednie ustawienie górnej śruby i siłowe pochylenie całości - daje to okolo 1,5-2 stopni pochylenia. Więc nie słuchałbym tego, że "się nie da", co często słyszałem. Co do gum - też się zgadzam, dużo może zmienić, sam będę chciał to sprawdzić - ale tutaj będę musiał obczaić regulaminy torów, żeby zaraz nie wyladowac w najwyższych klasach z moją mocą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neutrino33 Opublikowano 16 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2022 12 godzin temu, Danko napisał: Dla zobrazowania tego, o czym mówię fotka @Neutrino33co do negatywu - jest taki patent, że w drugim otworze w amorze i zwrotnicy robisz taką fasolkę, jak w górnym, oryginalnym i wychylasz całość. Mini patent to odpowiednie ustawienie górnej śruby i siłowe pochylenie całości - daje to okolo 1,5-2 stopni pochylenia. Więc nie słuchałbym tego, że "się nie da", co często słyszałem. Co do gum - też się zgadzam, dużo może zmienić, sam będę chciał to sprawdzić - ale tutaj będę musiał obczaić regulaminy torów, żeby zaraz nie wyladowac w najwyższych klasach z moją mocą Raczej nie zamierzam stosować takich kombinacji, ale dostrzegam pomysłowość Skąd ta fotka? Mój mniej więcej podobnie kładzie się w zakrętach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 16 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2022 A to nie lepiej zamiast fasolek camber bolty wkręcić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neutrino33 Opublikowano 16 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2022 Nie wiem jak @Danko ale byc może warto byłoby poprosić @Aga o przeniesienie ostatnich postów do wątku założonego przez @marcinwrxsti do Łodzi wszyscy mają tak samo blisko (daleko) - może udałoby się jakiś mini zlocik zrobic, tor zarezerwować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 16 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2022 2 minuty temu, Neutrino33 napisał: do Łodzi wszyscy mają tak samo blisko (daleko) Ja mam 1 bak w 1 stronę 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 16 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2022 3 minuty temu, Neutrino33 napisał: Nie wiem jak @Danko ale byc może warto byłoby poprosić @Aga o przeniesienie ostatnich postów do wątku założonego przez @marcinwrxsti do Łodzi wszyscy mają tak samo blisko (daleko) - może udałoby się jakiś mini zlocik zrobic, tor zarezerwować? o nie nie, nie będę co roku uszczelki pod głowicą wymieniąć Ale MR2 moge zabrać. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neutrino33 Opublikowano 16 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2022 21 minut temu, Aga napisał: Ja mam 1 bak w 1 stronę Czyli chcesz przyjechać...ale się droczysz, bo lubisz...się droczyć 19 minut temu, Tinuviel napisał: o nie nie, nie będę co roku uszczelki pod głowicą wymieniąć Ale MR2 moge zabrać. Jak dla mnie możesz przyjechać Dacią Sandero ...kolejny chętny jest. 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 17 Sierpnia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2022 (edytowane) 8 godzin temu, Neutrino33 napisał: Nie wiem jak @Danko ale byc może warto byłoby poprosić @Aga o przeniesienie ostatnich postów do wątku założonego przez @marcinwrxsti do Łodzi wszyscy mają tak samo blisko (daleko) - może udałoby się jakiś mini zlocik zrobic, tor zarezerwować? Można, i to jak! Swoją drogą to właśnie Marcin zdeklasował wszystkich w PowerSprincie na obiekcie Co do camber boltów - można również, aczkolwiek nie znalazłem żadnych. Edytowane 17 Sierpnia 2022 przez Danko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 17 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2022 Godzinę temu, Danko napisał: Można, i to jak! Swoją drogą to właśnie Marcin zdeklasował wszystkich w PowerSprincie na obiekcie Co do camber boltów - można również, aczkolwiek nie znalazłem żadnych. Ja mam w MR2 takie: https://whitelineperformance.com/products/kca414-camber-bolt bałem się trochę że to będzie się rozjeżdżać ale ma już kilka lat i trzyma się soldnie. Nawet jak przywaliłem od boku w krawężnik to geometria nie drgnęła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 17 Sierpnia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2022 2 godziny temu, Tinuviel napisał: Ja mam w MR2 takie: https://whitelineperformance.com/products/kca414-camber-bolt bałem się trochę że to będzie się rozjeżdżać ale ma już kilka lat i trzyma się soldnie. Nawet jak przywaliłem od boku w krawężnik to geometria nie drgnęła I ile z nich wyciągnąłeś pochylenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 17 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2022 3 godziny temu, Danko napisał: I ile z nich wyciągnąłeś pochylenia? Ja mam 1.5. można "normalnie" do 2 albo jak coś dziwnego się z nimi zrobi to do 3( już nie pamiętam co). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 17 Września 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2022 (edytowane) No dobrze.. Podsumowywać sezonu jeszcze nie będę, być może u mnie w okolicy zaliczę jeszcze jedną imprezę.. Ale za pochwalę się, co takiego się szykowało.. Standardowo, @Oczkoo15mnie w to wpakował, więc każdy litr paliwa, na które nie będzie mnie stać, to jego wina! Do rzeczy, EZ30D z Legasia IV, chyba polifta, przebieg około 350kkm. Silnik ze zrobionym UPG, pierścieniami i regulacją zaworów i...z LPG Planowany swap poki co na listopad, do tego czasu będę intensywnie kompletował ewentualne braki i zbierał wiedzę tak, żeby zrobić to możliwie planowo. W międzyczasie dojdzie do wycieczki do @WaldekW, który na półce trzyma swoje Raptory Pożyczamy je, spawany nowe pierwsze pół wydechu. Jeszcze przy okazji swapa będę robił zabudowę stozka 2.0. Tak, obecnie jest wstępnie zabudowany, ale nie jestem do końca zadowolony z efektu. Po swapie chcę mieć pod maską na tyle ładnie, by móc się już tam chwalić. Co do napędu - na sam początek zostaje jak jest, sprzęgło w kewlarze ogarnie, resztę sprawdzimy i najwyżej będziem korygować.. No ja się jaram bardzo Co do mojego ej20f - na ten moment idzie na półkę. Skończy albo jako dawca części do naszego gh, albo.. W przyszłym roku do kolejnego mojego pomysłu Forestera w domu jeszcze nie mamy. Przy okazji, dziś wyspawany wydech do gh mojej ładniejszej połowy. Narazie bez kolektora, po prostu gnił więc naturalny upgrade, kolektor w ciągu następnych tygodni. To czas albo ją namówić na forum albo rozszerzyć ten już i tak długi wątek o dodatkowe wozidło. Oj dzieje się! received_1128035951446284.mp4 received_429337865961336.mp4 Edytowane 17 Września 2022 przez Danko 6 1 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
euyot Opublikowano 23 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2022 W dniu 16.08.2022 o 22:32, Aga napisał: Ja mam 1 bak w 1 stronę To nic złego. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 20 Października 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2022 No dobrze, jak pewnie część z was zauważyła, machina powoli rusza, zbieram graty. Jeszcze w tym miesiącu zaczynamy. Co konkretnie mamy do zrobienia, lista też dla mnie, coby mieć spisaną : - przelozenie silnika i wiązki, -wyspawania wydechu od silnika do około połowy - nierdzewka, kolektory na wzór raptorów, -kupić 2 sondy, drugie dwie wyprogramować, -poprowadzić do kabiny przewody od czujników temp i ciśnienia oleju, -naprawić gniazdo obd, -pomalować komorę , -zabudować stożek - poprawić obecną osłonę, zabudować od góry, przesunąć stożek w dół, być może wyspawac gniazdo sondy w nierdzewce, -podłączyć gaz i wystroić, -pobawić się mapą na oem kompie, nieskromnie chciałbym celować w 260/270km po wydechu i dolocie, -jak się uda, zrobić coś ładnego pod maską, zobsczymy, -negatyw z przodu - najpewniej śrubami, -przegląd całego zawieszenia, -być może na przód zmiana kąta wyprzedzenia zwrotnicy, -wyprac wnętrze na koniec swapa, -zerwać folie z lamp z tyłu, -może pomalować klapę. 5 1 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się