artaa Opublikowano 10 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2022 (edytowane) Czyli dziwne rozwiązanie SUBARU, bo Diesel ma większy moment... a tu mniejszy przekrój ;-) Edytowane 10 Stycznia 2022 przez artaa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 10 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2022 Czyli dziwne rozwiązanie SUBARU, bo Diesel ma większy moment... a tu mniejszy przekrój ;-)Też mnie to dziwiło, ale skoro diesel nie ukręcił tych półosi, to moje skromne ej253 też nie powinno temu zrobić krzywdy.Wysłane z mojego Mi A1 przy użyciu Tapatalka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trzytki Opublikowano 13 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2022 To teraz jeszcze jedno pytanie ... Bo jest trochę tego na OLX i Allegro... Sprzedający pisze, że przednia i trzeba mu zaufać, że tak jest czy idzie po zdjęciu rozróżnić czy to przód czy tył... Czy nie ma różnicy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ManoLEE Opublikowano 13 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2022 W dniu 10.01.2022 o 12:50, artaa napisał: Czyli dziwne rozwiązanie SUBARU, bo Diesel ma większy moment... a tu mniejszy przekrój ;-) być może jest zrobione z innego materiału który wytrzymuje 350NM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 19 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2022 W dniu 13.01.2022 o 10:16, Trzytki napisał: Sprzedający pisze, że przednia i trzeba mu zaufać, że tak jest czy idzie po zdjęciu rozróżnić czy to przód czy tył... a widzisz różnicę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trzytki Opublikowano 20 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2022 14 godzin temu, lutek34 napisał: a widzisz różnicę? Coś tam się różnią... Dzięki za fotki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trzytki Opublikowano 25 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2022 @lutek34 czy do wymiany półosi trzeba coś jeszcze zakupić ? np. czy nie jest potrzebna jakaś uszczelka albo czy nie warto jakieś wymienić... Czy tam "nic" nie ma (albo nie ma co się aż tak zużyć) i tylko wyciągamy stare i wkładamy "nowe" ? Pytam bo szykuje się do wymiany i chciałbym to przy sobocie ogarnąć... A jak się okaże, że coś trzeba jeszcze to będzie lipa Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 25 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2022 8 godzin temu, Trzytki napisał: czy do wymiany półosi trzeba coś jeszcze zakupić ? np. czy nie jest potrzebna jakaś uszczelka albo czy nie warto jakieś wymienić... teoretycznie nic nie trzeba więcej wymieniać, ale może się okazać że przy wymianie uszkodzi się uszczelniacz półosi w skrzyni i olej może lekko się sączyć. U mnie nic takiego się nie podziało, mimo że lewa strona była wymieniana dwa razy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trzytki Opublikowano 26 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2022 12 godzin temu, lutek34 napisał: teoretycznie nic nie trzeba więcej wymieniać, ale może się okazać że przy wymianie uszkodzi się uszczelniacz półosi w skrzyni i olej może lekko się sączyć. U mnie nic takiego się nie podziało, mimo że lewa strona była wymieniana dwa razy. Ok, Dzięki za informacje Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
landsmann Opublikowano 26 Marca Udostępnij Opublikowano 26 Marca Odgrzeje trochę temat. Czy ktoś może polecić sensowne zamienniki półosi do Outbacka BR 2,5 MY14? Czytałem wcześniej wasze dobre opinie o SKF ale nie potrafię namierzyć odpowiednich do mojego auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yanas Opublikowano 27 Marca Udostępnij Opublikowano 27 Marca Montuj niestyrane półosie z diesla. Pasują do wersji benzynowej at/mt. Ori są znacznie lepiej wykonane niż każde aftermarketowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
landsmann Opublikowano 27 Marca Udostępnij Opublikowano 27 Marca (edytowane) Trudno mi sie nie zgodzić z Tobą. Założyłem zamiennik marki Pivotal i nie przejechałem 1,5km (tak, półtora kilometra). Na 2-3 zakrecie połoś się ROZPADŁA Dosłownie złamała sie na 2 unieruchamiając auto. Na szczęście to był parking więc i predkości parkingowe - bez strat ani zniszczeń dodatkowych. Tak więc albo jakieś zamienniki ale z rekomendacji szanownego forum albo ori bo już niespodzianek mam dość... Edytowane 27 Marca przez landsmann Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czekker Opublikowano 27 Marca Udostępnij Opublikowano 27 Marca To ja tylko napiszę, że do dzisiaj jeżdżę na tych SKF, które kupowałem 5 lat temu (1 strona wątku..) - aktualnie trochę ponad 261kkm 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yanas Opublikowano 28 Marca Udostępnij Opublikowano 28 Marca Gdy szukałem do swojego BR-a półosi to SKF-ów nie było nawet w ich katalogu. Wydaje mi się że do tego modelu nie robią półosi po prostu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
landsmann Opublikowano 28 Marca Udostępnij Opublikowano 28 Marca (edytowane) 2 godziny temu, Yanas napisał(a): Gdy szukałem do swojego BR-a półosi to SKF-ów nie było nawet w ich katalogu. Wydaje mi się że do tego modelu nie robią półosi po prostu. Taką też informację dostałem telefonicznie od Pana z aparts Edytowane 28 Marca przez landsmann Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qubu666-Baja Opublikowano 30 Marca Udostępnij Opublikowano 30 Marca (edytowane) Ja już gdzieś u nas pisałem o swoim doprowadzeniu półosiek do stanu używalności. 3x używka, podmiany, zamiany, ściągania przegubów wew, zew i robienie w sumie z czterech jednej, bo chciałem mieć w oryginale... Celu w 100% jednak nie osiągnąłem. Stanęło na SKF-ach i to był strzał w "10". Kupiłem od razu dwie sztuki, żeby nie było zmyły, "która winna i bije" . Cisza, spokój już dobre dwa lata. Cenowo było super. Jedyny motyw, to trzeba grzać pierścienie ABS na swoich i przerzucić do SKF, no bo one nie mają założonych tych pierścieni(jeżeli chodzi o wersję pod mój samochód, nie wiem jak do innych), ale to był pryszcz... Jak do normalnej jazdy to SKF super są, jak do poważniejszych tematów to coś innego Ps oryginały to NTN, szukałem nowych, nie z pudła białego z napisem " Fuji Heavy Industries", a wlasnego i lipa. Może coś się zmieniło, ale mielilem ostro temat, poddałem się ,stanęło na SKF i ostatecznie kupiłem sobie błogi spokój wew. ducha Ps. Jeżeli nie ma SKF, to rzeczywiście panowie macie rację... Z diesla będą najlepsze, jak pasują, bo silniki się rozkraczaly i półosie mają po 5000km przebiegu. Nowe oryginalne polosie, do Subaraka, za 50-100zł- niezły deal ;P za pizzę Edytowane 30 Marca przez Qubu666-Baja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się