Skocz do zawartości

Serdecznie zapraszamy na XVI Zlot Plejad 2019


guma

Rekomendowane odpowiedzi

46 minut temu, keyman napisał:

Krótko w temacie skracania trasy dzięki gps. Z tego co wiem o innych rajdach z roadbookiem to tam weryfikacji podlega całkowita ilość km trasy. Na starcie i mecie spisywany jest licznik. Wygrywa ten (lub nie ma kary) kto przyjedzie najbliżej tego co podaje roadbook (organizator). Taka dodatkowa weryfikacja skutecznie by wyeliminowała jazdę na skróty. Pomijam fakt, że kompletnie nie rozumiem po co skracać. Cała przyjemność to właśnie przeloty i nawigacja! :)

 

Za duża różnica: ile licznik wskazuje do faktycznie przejechane.

Inny rozmiar opon i już nic się nie zgadza :-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, KorbaR napisał:

PS. Dla tych, którzy chcą odwiedzić miejsca jakie zobaczyliśmy w 2 dzień trasy TURS załączam mapkę z zapisem podróży.
Niestety nie wpadłem na to żeby zapisać podróż też pierwszego dnia. 93c374325fafa5984daeb439503afe44.jpg
 

super, dzięki

Czy może ktoś podesłać listę miejsc (lub mapkę) jakie zwiedzane były na trasach turystycznych 1 i 2 dnia?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpuście sobie temat skracania tras, jazdy na  GPS: ciągnie się to od kiedy uczestniczę w Zlotach. Jak ktoś chce być cwańszy i oszukańczy, to jego sprawa. Jeśli znacie taką osobę osobiście, to możecie zwrócić uwagę, okazać swoją dezaprobatę poprzez lekceważenie osobnika. Ale nie wprowadzajmy dodatkowych kontroli bo będziemy się wszyscy czuć zaszczuci i zestresowani. Niech mniejszość nie odciska piętna na większości - to powinno być odwrotnie.

  • Super! 4
  • Lajk 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedna rzecz tak nie do końca zagrała - na szkoleniu była informacja iż próba stop and go będzie liczona przez współczynnik w zależności od czasu na 1/4, prędkości z radaru i drogi hamowania. Ostatecznie policzono tylko czas na 1/4. Dla mnie taka próba jest bez sensu ;)

  • Lajk 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Jumpman napisał:

Jedna rzecz tak nie do końca zagrała - na szkoleniu była informacja iż próba stop and go będzie liczona przez współczynnik w zależności od czasu na 1/4, prędkości z radaru i drogi hamowania. Ostatecznie policzono tylko czas na 1/4. Dla mnie taka próba jest bez sensu ;)

Dokładnie , nie zmieniamy zasad w czasie gry ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Jumpman napisał:

Jedna rzecz tak nie do końca zagrała - na szkoleniu była informacja iż próba stop and go będzie liczona przez współczynnik w zależności od czasu na 1/4, prędkości z radaru i drogi hamowania. Ostatecznie policzono tylko czas na 1/4. Dla mnie taka próba jest bez sensu ;)

 

Droga hamowania nie miała wpływu na wynik tej próby? Liczyła się tylko "faja" na ćwiartkę? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, chojny napisał:

 

Droga hamowania nie miała wpływu na wynik tej próby? Liczyła się tylko "faja" na ćwiartkę? 

Chyba tak: to hamowanie to taka podpucha żeby się ludzie nie pozabijali ;)

Z drugiej strony fajnie byłoby zebrać w tabeli wyniki tej próby z podaniem mas samochodów i prędkości jakie uzyskali. Byłoby co analizować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, chojny napisał:

 

Droga hamowania nie miała wpływu na wynik tej próby? Liczyła się tylko "faja" na ćwiartkę? 

No mnie tak wytłumaczono na starcie tę próbę. Miała być mierzona prędkość na lotnej mecie.

Nie zmienia to faktu, że jak na potencjał lotniska, to próba, powiedzmy, mało atrakcyjna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, BartZ napisał:

Nie zmienia to faktu, że jak na potencjał lotniska, to próba, powiedzmy, mało atrakcyjna.

Nie, odwrotnie: dowiedziałem się, że seryjny hamulec w BRZecie jest lepszy od Brembo od STI o 18 metrów.

  • Haha 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, Jumpman napisał:

Jedna rzecz tak nie do końca zagrała - na szkoleniu była informacja iż próba stop and go będzie liczona przez współczynnik w zależności od czasu na 1/4, prędkości z radaru i drogi hamowania. Ostatecznie policzono tylko czas na 1/4. Dla mnie taka próba jest bez sensu ;)

 

Niestety dla mnie, ale jednak droga hamowania była brana pod uwagę - u mnie zmierzony czas to 14,2 s - a na wynikach mam wpisane 15,2. Z wyjaśnień sędziego wyszło, że były dodawane/odejmowane "punkty/sekundy" właśnie za drogę hamowania - pokazywał mi przedziały metrów hamowania przy osiągniętej max prędkości i odpowiednie współczynniki "korygujące" - przez to że mój kredens wyhamował ze 151,4 km/h po 86 m, dostałem +1 punkt na tej próbie...  

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, Andremil napisał:

 

Niestety dla mnie, ale jednak droga hamowania była brana pod uwagę - u mnie zmierzony czas to 14,2 s - a na wynikach mam wpisane 15,2. Z wyjaśnień sędziego wyszło, że były dodawane/odejmowane "punkty/sekundy" właśnie za drogę hamowania - pokazywał mi przedziały metrów hamowania przy osiągniętej max prędkości i odpowiednie współczynniki "korygujące" - przez to że mój kredens wyhamował ze 151,4 km/h po 86 m, dostałem +1 punkt na tej próbie...  

 

U nas 15,6 sekundy i 42m drogi hamowania. 

 

22 minuty temu, Izotom napisał:

No to sprawa zamknięta: były podstawy do obliczenia wyników z tej próby.

 

Masz nagranie, sprawdź czasy przejazdu od startu, czas drogi hamowania, może jakoś dojdziesz co to za czasy są w kartach. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, chojny napisał:

Masz nagranie, sprawdź czasy przejazdu od startu, czas drogi hamowania, może jakoś dojdziesz co to za czasy są w kartach. 

 

Nie ma to teraz najmniejszego znaczenia: po fakcie, nawet o faktach, już nie dyskutuje się.

To była taka próba, która miała nieco namieszać w klasyfikacji.

Edytowane przez Izotom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, chojny napisał:

Wlkp. już się szykuje do poprawin… dzisiaj rano Izotom nawet termin całkiem niedaleki wyznaczył...

na Plejady się nie załapałem bo mi podróż poślubna wypadła, ale na poprawiny byłbym chętny ;) 

  • Haha 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Andremil napisał:

 

Niestety dla mnie, ale jednak droga hamowania była brana pod uwagę - u mnie zmierzony czas to 14,2 s - a na wynikach mam wpisane 15,2. Z wyjaśnień sędziego wyszło, że były dodawane/odejmowane "punkty/sekundy" właśnie za drogę hamowania - pokazywał mi przedziały metrów hamowania przy osiągniętej max prędkości i odpowiednie współczynniki "korygujące" - przez to że mój kredens wyhamował ze 151,4 km/h po 86 m, dostałem +1 punkt na tej próbie...  

U mnie zamierzone bylo 18,36 i wpisane mam 18,36... Droga hamowania52m.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, FilipeK napisał:

na Plejady się nie załapałem bo mi podróż poślubna wypadła, ale na poprawiny byłbym chętny ;) 

 

Jak będzie coś na "szerszą skalę", wycieczkowego, w plenerze to dlaczego nie. Może by się jakoś spotkać na upalaniu, na Bednarach, z grilem jak kiedyś. 

 

Pomyślimy. 

  • Lajk 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, chojny napisał:

 

Jak będzie coś na "szerszą skalę", wycieczkowego, w plenerze to dlaczego nie. Może by się jakoś spotkać na upalaniu, na Bednarach, z grilem jak kiedyś. 

 

Pomyślimy. 

 

A można przyjechać tylko na grilla :biglol:  ?.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...