mechanik Opublikowano 6 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2023 W dniu 3.08.2023 o 15:02, moominko napisał(a): Jakby ktoś szukał felg i opon w teren dla swojego XV - polecam się Dlaczego się pozbywasz tych opon? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moominko Opublikowano 7 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2023 19 godzin temu, mechanik napisał(a): Dlaczego się pozbywasz tych opon? Bo pozbyłem się Subaru XV więc nie ma już do czego ich zakładać. 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 7 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2023 6 godzin temu, moominko napisał(a): Bo pozbyłem się Subaru XV więc nie ma już do czego ich zakładać. Oooo, Nabyłeś coś bardziej do offroadu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_akir_ Opublikowano 8 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2023 20 godzin temu, mechanik napisał(a): Oooo, Nabyłeś coś bardziej do offroadu? no przeciez widac co kupił 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamW202 Opublikowano 8 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2023 10 godzin temu, _akir_ napisał(a): no przeciez widac co kupił 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CUV Opublikowano 9 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2023 (edytowane) Ponieważ sezon na grzyby wystartował, przyjechały gumowce do testów ;D BTW znalazłem coś takiego nt odcinania obrotów w silniku przy zagrzanej skrzyni Edytowane 9 Sierpnia 2023 przez CUV Dodanie zdjęcia 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 12 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2023 W dniu 9.08.2023 o 15:01, CUV napisał(a): Ponieważ sezon na grzyby wystartował, przyjechały gumowce do testów ;D BTW znalazłem coś takiego nt odcinania obrotów w silniku przy zagrzanej skrzyni Fajne te oponki, lepsze od G015 moim zdaniem, ponieważ to AT pełną gębą. Sam myślę o XMT, kolega ma i jeździ. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CUV Opublikowano 12 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2023 (edytowane) 16 godzin temu, mechanik napisał(a): Fajne te oponki, lepsze od G015 moim zdaniem, ponieważ to AT pełną gębą. Sam myślę o XMT, kolega ma i jeździ. Nie znam się na oponach typu POR. Naczytałem i nasłuchałem się różnych rzeczy, więc przyszedł czas na weryfikację. To opona hybrydowa i pewnie zależnie od rozmiaru i ciśnienia różne cechy bardziej sie uwypuklają. Na ten moment przegoniłem w dwa dni 1300 km po asfalcie . Po 500 km przycichły, powyżej 100 km/h da się rozmawiać i chyba nie jest głośniej niż na zwykłych AT. Spalanie z trasy ca 7 l/100 km z czego 300 km w czworoboku Lesko-Cisna- Tarnawa Wyżna- Ustrzyki Dolne-Lesko. Reszta WWA-Lesko-WWA. Ciśnienie 2,6 bara, grip taki, ze na serpentynach z grupą moto poganianiem. Nie mogę się doczekać wjazdu poza czarne . Rozmiar LT 215/70/16 FR 100Q, felga z legacy 16x61/2xET48. Opona waźy 16,5 kg, felga 8,2 kg Edytowane 12 Sierpnia 2023 przez CUV 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 13 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2023 11 godzin temu, CUV napisał(a): Nie znam się na oponach typu POR. Naczytałem i nasłuchałem się różnych rzeczy, więc przyszedł czas na weryfikację. To opona hybrydowa i pewnie zależnie od rozmiaru i ciśnienia różne cechy bardziej sie uwypuklają. Na ten moment przegoniłem w dwa dni 1300 km po asfalcie . Po 500 km przycichły, powyżej 100 km/h da się rozmawiać i chyba nie jest głośniej niż na zwykłych AT. Spalanie z trasy ca 7 l/100 km z czego 300 km w czworoboku Lesko-Cisna- Tarnawa Wyżna- Ustrzyki Dolne-Lesko. Reszta WWA-Lesko-WWA. Ciśnienie 2,6 bara, grip taki, ze na serpentynach z grupą moto poganianiem. Nie mogę się doczekać wjazdu poza czarne . Rozmiar LT 215/70/16 FR 100Q, felga z legacy 16x61/2xET48. Opona waźy 16,5 kg, felga 8,2 kg Bardzo zacnie się prezentują. Fajne oponki. Mieszkasz w Bieszczadach? Czy na urlopie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CUV Opublikowano 13 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2023 1 godzinę temu, mechanik napisał(a): Bardzo zacnie się prezentują. Fajne oponki. Mieszkasz w Bieszczadach? Czy na urlopie? „Wypad za miasto” ;D 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 13 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2023 5 godzin temu, CUV napisał(a): „Wypad za miasto” ;D Jak będę w okolicy to dam znać. Powinienem być w Bieszczadach w październiku jeśli nic się nie wydarzy w mojej pracy. Może uda się spotkać i obejrzeć nasze fury. Pozdrawiam serdecznie Marcin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 27 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2023 Cisza tu jak makiem zasiał. Gdzie zdjęcia Waszych XV z terenu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RedSasza Opublikowano 27 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2023 57 minut temu, mechanik napisał(a): Cisza tu jak makiem zasiał. Gdzie zdjęcia Waszych XV z terenu? Prowokator! 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CUV Opublikowano 27 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2023 Gory świętokrzyskie nie wypaliły z powodów znanych organizatorom, a ja zrobiłem upgrade na 29” i 33 cm prześwitu i teraz trochę inaczej robię ślad węglowy ;D. Jednakowoż nie odżegnuje się od O-R. Jakby co g015 zawsze na 4 łapach założone 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 28 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2023 W dniu 27.10.2023 o 15:56, CUV napisał(a): Jakby co g015 zawsze na 4 łapach założone Na fotkach masz Geolandar XAT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CUV Opublikowano 29 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2023 9 godzin temu, mechanik napisał(a): Na fotkach masz Geolandar XAT. To było dawno , od połowy września wróciłem do g015 i jeżdżą jako wielosezonowe. A felga z X-AT poczerniała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 29 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2023 13 godzin temu, CUV napisał(a): wróciłem do g015 i jeżdżą jako wielosezonowe Sprawdzą się znakomicie nawet jako zimówki. XAT w sam raz na offroad dla Subaru. Byłem w ostatni weekend w Bieszczadach, jednak zapomniałem dać znać. De facto czasu mało. Na koniec offroad w Natura Park. Wcześniej objechane Bieszczady mała i duża pętla, Muczne, Beniowa,Krywe, Wolosate. Pięknie i wreszcie zahaczyłem o jesień i jej barwy w Bieszczadach. Oczywiście ogromnie żal że nie mogliśmy udać się na stronę ukraińską. 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 18 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2023 Test najnowszego Crosstrek Wilderness, od Sarah 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CUV Opublikowano 19 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2023 Ciekawa ta specyfikacja 2.5 l, 182 KM, 250 Nm. Waga jak hybrydy , zawieszenie +13 mm, tarcze z przodu 315. Felgi z ET +35, 17x7,5, ciekawe czy 5x100, czy już z toyotowym rozstawem jak OBK. Rozmiar koła z OBK 225/65/17. Fajnie, że okrągłe pmg, bo te małe kwadraciki strasznie się zapychają ( np. Wczoraj: śniegiem) . szyber zbytek, dołożyłbym własnego GPS a i ew kamerę z przodu , jak w EUDM w platinum. Fajnie, że ma chłodnicę oleju CVT, (dołożyłbym swojemu). AGS - nie wiem czy potrzebne , może. Łatwozmywalny wyrób skóropodobny spoko. No i 63l w zbiorniku. Fajnie, że X-mode pamięta tryb, a nie resetuje się po przekroczeniu 40 km/h. Jeździłbym ;D. Mam nadzieję, że przez Litwę coś przyjedzie , bo OBK Wildernes już był w ofercie. P.S. Pewnie możnaby jeszcze troszkę z hybrydy wyciągnąć , jakby dostała lift i chłodnicę CVT ( i to brzmi jak plan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szürkebarát Opublikowano 19 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2023 W dniu 18.11.2023 o 10:42, mechanik napisał(a): Test najnowszego Crosstrek Wilderness, od Sarah Oj brał bym! Ale bez tej pani, niech się z nią ktoś inny męczy. PS. Ale ten patyk do maski silnika... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 19 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2023 1 godzinę temu, CUV napisał(a): ciekawe czy 5x100, czy już z toyotowym rozstawem jak OBK. 5x114,3? WRX STI miało takie mocowanie bodaj od 2005 roku, uzasadniano to lepszym przenoszeniem sił w stosunku do 5x100. 1 godzinę temu, CUV napisał(a): Fajnie, że ma chłodnicę oleju CVT Nie wiem czemu, ale wydawało mi się, że auta na Europę też miały jakąś chłodnicę skrzyni, która nie występowała standardowo w USA. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CUV Opublikowano 19 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2023 Godzinę temu, Szürkebarát napisał(a): Oj brał bym! Ale bez tej pani, niech się z nią ktoś inny męczy. PS. Ale ten patyk do maski silnika... patyk lżejszy, tańszy i mniej zawodny niż siłowniki. Wpływ na właściwości jezdne ma jak kolor, IMO. Nie czepiałbym się. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 19 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2023 11 minut temu, CUV napisał(a): patyk lżejszy, tańszy i mniej zawodny niż siłowniki. Wpływ na właściwości jezdne ma jak kolor, IMO. Nie czepiałbym się. Ale upierdliwe to jest. Silowniczki tanie i ułatwiają życie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CUV Opublikowano 19 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2023 (edytowane) 56 minut temu, aflinta napisał(a): 5x114,3? WRX STI miało takie mocowanie bodaj od 2005 roku, uzasadniano to lepszym przenoszeniem sił w stosunku do 5x100. Nie wiem czemu, ale wydawało mi się, że auta na Europę też miały jakąś chłodnicę skrzyni, która nie występowała standardowo w USA. Niby tylko OBK dla skrzyni TR580, a XV taką namiastkę wielkości pięści nagrzewnico-chłodnicę http://www.mcinnisusa.com/public/MSA5P1476C_1406-CVT_Transmission_G2_TR580.pdf Edytowane 19 Listopada 2023 przez CUV 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CUV Opublikowano 19 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2023 55 minut temu, mechanik napisał(a): Ale upierdliwe to jest. Silowniczki tanie i ułatwiają życie. A wrangler ma…? Patyk, czy siłowniki , a maska zamykana na … zatrzaski z zewnątrz, czy otwierana od środka kabiny? funkcja ponad wszystko , dla mnie do przyjęcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się