Skocz do zawartości

"offroad" w subaru XV ;-)


zbyszko4x4

Rekomendowane odpowiedzi

Ponieważ sezon na grzyby wystartował, przyjechały gumowce do testów ;D

BTW znalazłem coś takiego nt odcinania obrotów w silniku przy zagrzanej skrzyni

 

 

 

IMG_2187.jpeg

 

IMG_2185.jpeg

IMG_2415.png

Edytowane przez CUV
Dodanie zdjęcia
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.08.2023 o 15:01, CUV napisał(a):

Ponieważ sezon na grzyby wystartował, przyjechały gumowce do testów ;D

BTW znalazłem coś takiego nt odcinania obrotów w silniku przy zagrzanej skrzyni

 

 

 

IMG_2187.jpeg

 

IMG_2185.jpeg

IMG_2415.png

Fajne te oponki, lepsze od G015 moim zdaniem, ponieważ to AT pełną gębą. 

Sam myślę o XMT, kolega ma i jeździ. 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, mechanik napisał(a):

Fajne te oponki, lepsze od G015 moim zdaniem, ponieważ to AT pełną gębą. 

Sam myślę o XMT, kolega ma i jeździ. 

Nie znam się na oponach typu POR. Naczytałem i nasłuchałem się różnych rzeczy, więc przyszedł czas na weryfikację. To opona hybrydowa i pewnie zależnie od rozmiaru i ciśnienia różne cechy bardziej sie uwypuklają. Na ten moment przegoniłem w dwa dni 1300 km po asfalcie . Po 500 km przycichły, powyżej 100 km/h da się rozmawiać i chyba nie jest głośniej niż na zwykłych AT. Spalanie z trasy  ca 7 l/100 km z czego 300 km w czworoboku Lesko-Cisna- Tarnawa Wyżna- Ustrzyki Dolne-Lesko. Reszta WWA-Lesko-WWA. Ciśnienie 2,6 bara, grip taki, ze na serpentynach z grupą moto poganianiem. Nie mogę się doczekać wjazdu poza czarne .

Rozmiar LT 215/70/16 FR 100Q, felga z legacy 16x61/2xET48. Opona waźy 16,5 kg, felga 8,2 kg

IMG_2208.jpeg

IMG_2216.jpeg

IMG_2212.jpeg

Edytowane przez CUV
  • Super! 1
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, CUV napisał(a):

Nie znam się na oponach typu POR. Naczytałem i nasłuchałem się różnych rzeczy, więc przyszedł czas na weryfikację. To opona hybrydowa i pewnie zależnie od rozmiaru i ciśnienia różne cechy bardziej sie uwypuklają. Na ten moment przegoniłem w dwa dni 1300 km po asfalcie . Po 500 km przycichły, powyżej 100 km/h da się rozmawiać i chyba nie jest głośniej niż na zwykłych AT. Spalanie z trasy  ca 7 l/100 km z czego 300 km w czworoboku Lesko-Cisna- Tarnawa Wyżna- Ustrzyki Dolne-Lesko. Reszta WWA-Lesko-WWA. Ciśnienie 2,6 bara, grip taki, ze na serpentynach z grupą moto poganianiem. Nie mogę się doczekać wjazdu poza czarne .

Rozmiar LT 215/70/16 FR 100Q, felga z legacy 16x61/2xET48. Opona waźy 16,5 kg, felga 8,2 kg

IMG_2208.jpeg

IMG_2216.jpeg

IMG_2212.jpeg

Bardzo zacnie się prezentują. Fajne oponki. 

Mieszkasz w Bieszczadach? Czy na urlopie? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, CUV napisał(a):

„Wypad za miasto” ;D

Jak będę w okolicy to dam znać. 

Powinienem być w Bieszczadach w październiku jeśli nic się nie wydarzy w mojej pracy. 

Może uda się spotkać i obejrzeć nasze fury. 

Pozdrawiam serdecznie 

Marcin 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Gory świętokrzyskie nie wypaliły z powodów znanych organizatorom, a ja zrobiłem upgrade na 29” i 33 cm prześwitu i teraz trochę inaczej robię ślad węglowy ;D. Jednakowoż nie odżegnuje się od O-R. Jakby co g015 zawsze na 4 łapach założone 

IMG_2370.jpeg

  • Super! 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, CUV napisał(a):

wróciłem do g015 i jeżdżą jako  wielosezonowe

Sprawdzą się znakomicie nawet jako zimówki. 

XAT w sam raz na offroad dla Subaru. 

Byłem w ostatni weekend w Bieszczadach, jednak zapomniałem dać znać. De facto czasu mało. Na koniec offroad w Natura Park. Wcześniej objechane Bieszczady mała i duża pętla, Muczne, Beniowa,Krywe, Wolosate. Pięknie i wreszcie zahaczyłem o jesień i jej barwy w Bieszczadach. Oczywiście ogromnie żal że nie mogliśmy udać się na stronę ukraińską. 

  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Ciekawa ta specyfikacja 2.5 l, 182 KM, 250 Nm. Waga jak hybrydy , zawieszenie +13 mm, tarcze z przodu 315. Felgi z ET +35, 17x7,5, ciekawe czy 5x100, czy już z toyotowym rozstawem jak OBK. Rozmiar koła z OBK 225/65/17. Fajnie, że okrągłe pmg, bo te małe kwadraciki strasznie się zapychają ( np. Wczoraj: śniegiem) .

szyber zbytek, dołożyłbym własnego GPS a i ew kamerę z przodu , jak w EUDM w platinum. Fajnie, że ma chłodnicę oleju CVT, (dołożyłbym swojemu). AGS - nie wiem czy potrzebne , może. Łatwozmywalny wyrób skóropodobny spoko. No i 63l w zbiorniku. Fajnie, że X-mode pamięta tryb, a nie resetuje się po przekroczeniu 40 km/h. Jeździłbym ;D. Mam nadzieję, że przez Litwę coś przyjedzie , bo OBK Wildernes już był w ofercie.

P.S. Pewnie możnaby jeszcze troszkę z hybrydy wyciągnąć , jakby dostała lift i chłodnicę CVT ( i to brzmi jak plan ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, CUV napisał(a):

ciekawe czy 5x100, czy już z toyotowym rozstawem jak OBK.

5x114,3? WRX STI miało takie mocowanie bodaj od 2005 roku, uzasadniano to lepszym przenoszeniem sił w stosunku do 5x100.

1 godzinę temu, CUV napisał(a):

Fajnie, że ma chłodnicę oleju CVT

Nie wiem czemu, ale wydawało mi się, że auta na Europę też miały jakąś chłodnicę skrzyni, która nie występowała standardowo w USA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Szürkebarát napisał(a):

Oj brał bym! Ale bez tej pani, niech się z nią ktoś inny męczy.

PS. Ale ten patyk do maski silnika... :facepalm:

patyk lżejszy, tańszy i mniej zawodny niż siłowniki. Wpływ na właściwości jezdne ma jak kolor, IMO. Nie czepiałbym się. 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minut temu, aflinta napisał(a):

5x114,3? WRX STI miało takie mocowanie bodaj od 2005 roku, uzasadniano to lepszym przenoszeniem sił w stosunku do 5x100.

Nie wiem czemu, ale wydawało mi się, że auta na Europę też miały jakąś chłodnicę skrzyni, która nie występowała standardowo w USA.

Niby tylko OBK dla skrzyni TR580, a XV taką namiastkę wielkości pięści nagrzewnico-chłodnicę 

http://www.mcinnisusa.com/public/MSA5P1476C_1406-CVT_Transmission_G2_TR580.pdf

IMG_2568.png

IMG_2569.jpeg

Edytowane przez CUV
  • Lajk 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, mechanik napisał(a):

Ale upierdliwe to jest. Silowniczki tanie i ułatwiają życie. 

A wrangler ma…? Patyk, czy siłowniki ,

a maska zamykana na … zatrzaski z zewnątrz, czy otwierana od środka kabiny? 

funkcja ponad wszystko , dla mnie do przyjęcia 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...