Adam Sosnowsky Opublikowano 17 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2018 Witam wszystkich zamierzam kupić rodzinne kombi do podróżowania Poszukiwania zawęziłem do OUTBACKA II lub III gen. oczywiście tylko H6 (VOLVO XC 70 i AUDI ALLROAD posiadają zbyt wiele wad według mnie) Proszę powiedzcie mi jaka jest różnica pomiędzy OUTBACKIEM II a III gen. jeżeli chodzi o wytrzymałość aut??? Czy ze skrzynią 4AT z II gen. można bez dyskomfortu podróżować przy większych prędkościach? Czy skrzynia 5AT z III gen. jest tak samo wytrzymała jak 4AT? Czy silniki pomiędzy obiema generacjami też różnią się "wytrzymałością" ??? Proszę o wyrozumiałość i czekam na cenne odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz-B Opublikowano 17 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2018 Jak masz budżet odpowiedni to nie ma co się zastanawiać tylko brać BP dużo ładniejsze (bardziej współczesne), przyjemniej się jeździ aczkolwiek moja żona twierdzi że 2,5 z AT w poprzedniej wersji jej się lepiej jeździło tylko nie wiem dlaczego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 17 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2018 -2003 H6 209KM to wóz niemal nie do zabicia. Niestety nieco z poprzedniej epoki. 2004- H6 245 to wóz którym znacznie lepiej się jeździ. Nowocześniejszy i znacznie lepiej dopracowany poza jednym aspektem. Nie dorównuje trwałością poprzednikowi. Ale i tak bym go wybrał. To inna galaktyka. 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 17 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2018 Godzinę temu, Adam Sosnowsky napisał: Czy skrzynia 5AT z III gen. jest tak samo wytrzymała jak 4AT? Tak (oczywiście przy wymianie oleju zgodnie z zaleceniami producenta) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yanas Opublikowano 17 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2018 (edytowane) Stałem przed podobnym dylematem. Outback BH podobał mi się zawsze bardziej, przynajmniej z zewnątrz a środki miałem dość ograniczone. Mogłem kupić (i zrobiłem to) Outbacka H6 z 2002r w stanie świetnym za ok. 19 tysięcy zł, lub w BP w podobnym stanie za około 34.. Na pewno BP jest rozwinięciem i dużą zmianą w porównaniu do poprzednika, ale BH jeździ się świetnie i mechanikę ma znacznie trwalszą. Coś za coś. Edytowane 17 Października 2018 przez Yanas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 17 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2018 Tak jak koledzy wyżej, jeśli budżet pozwala to kupuj III, choć odradzam zakup egzemplarza tej generacji w dolnym pułapie cenowym.Taki wybór jest co najmniej ryzykowny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Sosnowsky Opublikowano 17 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2018 Godzinę temu, house_1 napisał: -2003 H6 209KM to wóz niemal nie do zabicia. Niestety nieco z poprzedniej epoki. 2004- H6 245 to wóz którym znacznie lepiej się jeździ. Nowocześniejszy i znacznie lepiej dopracowany poza jednym aspektem. Nie dorównuje trwałością poprzednikowi. Ale i tak bym go wybrał. To inna galaktyka. BP w czym jest lepiej dopracowany? 52 minuty temu, Yanas napisał: Stałem przed podobnym dylematem. Outback BH podobał mi się zawsze bardziej, przynajmniej z zewnątrz a środki miałem dość ograniczone. Mogłem kupić (i zrobiłem to) Outbacka H6 z 2002r w stanie świetnym za ok. 19 tysięcy zł, lub w BP w podobnym stanie za około 34.. Na pewno BP jest rozwinięciem i dużą zmianą w porównaniu do poprzednika, ale BH jeździ się świetnie i mechanikę ma znacznie trwalszą. Coś za coś. Jak się jeździ przy większych prędkościach przy tym automacie? Ogólnie skłaniam się do starszej wersji Outbacka BH (nie chodzi mi tu o budżet) a właśnie o wytrzymałość i jakoś bardziej mi się podoba (zwłaszcza środek w BP jest jakiś taki "plastikowy" ale to nie ma większego znaczenia ). Jednak chcę wysłuchać superlatyw posiadaczy BP Może ktoś miał obie wersje H6 i ma skalę porównawczą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yanas Opublikowano 17 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2018 Wstyd przyznać,ale jeszcze nim nie przekroczyłem 140km/h Na pewno przy prędkościach autostradowych jest dużo stabilniejszy,cichszy i mocniejszy,niż mój Forester 2.0xt,chociaż różnicy 32koni i 45nm nie czuć specjalnie przy jeździe szosowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Sosnowsky Opublikowano 17 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2018 1 minutę temu, Yanas napisał: Wstyd przyznać,ale jeszcze nim nie przekroczyłem 140km/h Na pewno przy prędkościach autostradowych jest dużo stabilniejszy,cichszy i mocniejszy,niż mój Forester 2.0xt,chociaż różnicy 32koni i 45nm nie czuć specjalnie przy jeździe szosowej. Ale przy 140km/h nie ma chyba na obrotomierzu 5 tys obrotów :P? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yanas Opublikowano 17 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2018 Coś około 3tyś,podobnie,jak w Forku,bo skrzynia podobna. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amnes Opublikowano 17 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2018 (edytowane) Ja mam outbacka 99 2,5 4AT, tata ma legacy sedan lift 07 2,5 5AT Oba z LPG. Mój outback jest zdecydowanie bardziej cichy w środku i to jest dla mnie najbardziej zadziwiająca różnica. Możliwe, że outbacki są lepiej wyciszone i gdybym miał do porównania dwa outbacki nie byłoby tematu. Legasem się jeździ normalnie jak z otwartymi szybami. Zawieszenie outbacka jest baleronowate w porównaniu do Legasa - może wiek robi tu swoje - mój ma chyba ori amory z tyłu przy 280kkm. Skrzynia w 07 chodzi żwawiej, kickdown chodzi bez zająknięcia w każdej sytuacji w porównaniu do 4at która naprawdę często nie czai bazy, że ma pedał w podłodze. Może to ze starości albo ten typ tak ma. Przyspieszenie w Legasie bez porównania lepsze no ale masa outbacka robi swoje. Nie ma problemu z zapierniczaniem z 4AT outbackiem. Do 160 idzie żwawo, no a szybciej to raczej nigdy i nigdzie nie ma sensu jeździć bo hamowanie byłoby nieuniknione. Mój outback przy 160 chleje jednak jak szalony, pewnie koło 20l. Przy mojej "normalnej" jeździe na 20km odcinkach do pracy po traso/mieście czyli modlińska, s8, prymasa, jerozolimskie z pedałem dochodzącym do podłogi niejednokrotnie spalam 14,5l LPG/100. Tata ma do pracy koło 25km, podobno 10km leci 140, potem pewnie 70-90 to mu łyka 11,5l LPG Na długie trasy zdecydowanie wolałbym swojego outbacka ze względu na wyciszenie, wnętrze mojego też wolę. Do bardziej dynamicznej jazdy wolałbym nowszą generację, szczególnie z łopatkami w kierze. Co ważne dla "ślepych" ludzi np. jak ja lampy w nowszej generacji (xenony) biją na głowę to co mam w BH. Jak na halogeny nie ma na co narzekać w porównaniu do aut z epoki ale długie w BH to po prostu takie jaśniejsze mijania. W BP mijania są lepsze jak drogowe w BH, a drogowe xenony z BP świecą jak latarnia morska - ze 400m do przodu widać na prostej drodze w nocy. W porównaniu do 80m w BH. To jest naprawdę coś - można dziczyznę w krzakach wypatrywać. Nie mniej jednak zaczyna mnie nudzić mój outback, potrzebuję czegoś szybszego wreszcie. CO do wytrzymałości to nie będę się wypowiadał bo outbacka kupiłem z 270kkm na blacie więc diabli wiedzą kto i jak o niego dbał i co miał robione. BP do 150kkm miał raz tłoczek regenerowany ponad czynności książkowe i to chyba tyle do dnia dzisiejszego. Edytowane 17 Października 2018 przez Amnes 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 18 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2018 (edytowane) 12 godzin temu, Adam Sosnowsky napisał: Może ktoś miał obie wersje H6 i ma skalę porównawczą? Spędziłem dużo czasu w jednym i w drugim (i pod jednym i drugim ). Więc skalę mam całkiem dobrą. Jak liczy się kasa - to nie tylko na zakup, ale i na wizyty w serwisie - wybierz starszy. Jak liczy się wygoda i to jak się nim jeździ, wybierz nowszy. 12 godzin temu, Adam Sosnowsky napisał: BP w czym jest lepiej dopracowany? We wszystkim, nawet w "zaprogramowanym" zużyciu, np łożysk, przegubów półosi itp. Ale i tak uważam że to duuuużo lepszy wóz. 12 godzin temu, Adam Sosnowsky napisał: zwłaszcza środek w BP jest jakiś taki "plastikowy" No bez jaj. Postaw sobie dwa obok siebie (tylko o podobnym stopniu zużycia i czystości) i nie będzie wątpliwości. Bo porównując np. BP wydarty kurom z użytkowania z pięknym wypicowanym BH to może faktycznie.... Edytowane 18 Października 2018 przez house_1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Sosnowsky Opublikowano 18 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2018 6 godzin temu, house_1 napisał: No bez jaj. Postaw sobie dwa obok siebie (tylko o podobnym stopniu zużycia i czystości) i nie będzie wątpliwości. Bo porównując np. BP wydarty kurom z użytkowania z pięknym wypicowanym BH to może faktycznie.... Może masz rację... Sam narazie jeżdżę Hondą Accord z1999r w ES i powiem Ci że jakość plastików i spasowanie jest o wiele lepsze niż w nowych samochodach... Brat np. ma Saaba 95 HOT AERO z 2004r. i jest kolosalna róznica w wykonaniu w porównaniu z nowszą 95 zwaną "paskudą" Jak to powiedział kiedyś Clarkson w Top Gear na temat właśnie Saabów "starsze Saaby były produkowane przez inżynierów, nowsze już przez księgowych..." podobne stwierdzenie tyczy się zapewne wszystkich marek aut w tym OUTBACKÓW tylko kiedy nastąpiła ta zmiana ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thorxahest Opublikowano 18 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2018 Ja też się sugerowałem podobnym cytatem - przesiadłem się Mondeo mk3 2.0. W mojej opinii, BP H6 jeszcze przez inżynierów, narazie mechanicznie w nim wiele nie robiłem, skrzynia nie szarpie, zawieszenie twardsze od mondeo ogólnie mniej komfortowy bym powiedział, a na skórze nie można nic położyć, bo na zakręcie lata z prawej na lewą i ma mało schowków na pierdoły Mimo to - gęba się cieszy w trakcie użytkowania, w moim przypadku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 20 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2018 W dniu 18.10.2018 o 10:42, house_1 napisał: W dniu 17.10.2018 o 22:21, Adam Sosnowsky napisał: zwłaszcza środek w BP jest jakiś taki "plastikowy" No bez jaj. Postaw sobie dwa obok siebie (tylko o podobnym stopniu zużycia i czystości) i nie będzie wątpliwości. Bo porównując np. BP wydarty kurom z użytkowania z pięknym wypicowanym BH to może faktycznie.... Edytowane czwartek o 10:44 przez house_1 Środek w nowszej generacji jest wykonany jakościowo naprawdę dobrze - zwłaszcza jakość użytych materiałów mocno zaskakuje. Porównując z Forkiem SG, Imprezą GD i dramatyczną GH - wypada jak marka premium. A porównuję egzemplarz z miejscami mocno zmęczonym wnętrzem względem zadbanych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAV Opublikowano 30 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2018 Mam obecnie BP, ale tez miałem starszego przez chwile Dla mnie przepaść jeśli chodzi o jakość - Subaru im starsze tym lepsze. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koszałek Opałęk Opublikowano 2 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2018 Moje dwa spostrzeżenia, które mogą mieć znaczenie, po pół roku z obk my08: 1.Kiepskie audio. Nie sądziłem, że w aucie z tej epoki, można zamontować tak słabe audio i jeszcze jak na złość, zintegrować radio z panelem klimy. 2 Tunel środkowy w bp. Wszędzie miękko wokół, a tunel z betonowego plastiku. Strasznie to słabe. Nie wiem jak w obk II to wygląda... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek_ Opublikowano 17 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2018 RAV, też tak sądziłem, ale ostatnio padła mi skrzynia w moim OBK 2000 rok 2,5 manual.. hellp!!! kto pomoże? muszę szukać podmiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bio Opublikowano 17 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2018 1 godzinę temu, Jacek_ napisał: RAV, też tak sądziłem, ale ostatnio padła mi skrzynia w moim OBK 2000 rok 2,5 manual.. hellp!!! kto pomoże? W tych sprawach dobre jest allegro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek_ Opublikowano 19 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2018 Bio śledzę od miesiąca ..... na razie bez rezultatu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzixd Opublikowano 19 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2018 Bio śledzę od miesiąca ..... na razie bez rezultatu Poszukaj na olx albo allegro anglików. Często po jakimś czasie sprzedają na części Wysłane z mojego mądrego telefonu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się