Skocz do zawartości

Koszałek Opałęk

Nowy
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraina Troli
  • Auto
    Outback 2.5 AT my09

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Koszałek Opałęk

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

15

Reputacja

  1. Artykuł na temat stali nierdzewnej http://www.stalenierdzewne.pl/1194/dobor-stali-nierdzewnych-do-zastosowan-konstrukcyjnych--stale-austenityczne-i-duplex http://www.szpachelka.pl/stal-nierdzewna-rodzaje-wlasciwosci-zastosowanie-spawanie.html Nawet stał kwasoodporna potrafi rdzewieć jeśli nie była odpowiednio potraktowana po spawaniu np poprzez Wytrawienie kwasem. Co ciekawe po dłuższym kontakcie ze Zwykła stalą mogą pojawić się wykwity rudej. Na zdjęciu wygląda to jakby po spawaniu nie było to wytrawione.
  2. Obek dla Jezuska umyty :p Poszedł litr prickborta. Wosk collinite 476 położony w sierpniu, nadal się trzyma. Także, jako zabezpieczenie na zimę polecam. Po nowym roku spróbuję chyba soft 99 do czarnego. Plany noworoczne. 1.podnieść tył, żeby był równo z przodem. 2. Płukanie skrzyni biegów i nowy aft. 3. Montaż wyjścia aux
  3. Dałbyś radę je zwymiarować i tu wrzucić? Chyba, że już gdzieś ktoś to zrobił, a ja nie umiem znaleźć :p
  4. Mam 2.5 n/a spalanie jak na zdjęciu. Widzę, że z każdym stopniem na termometrze w dół rośnie :p W 2.5 upg trzeba sprawdzić, czy jest przed, czy po. Amortyzatory sls z tyłu, bo to też dość droga naprawa. Czy nie ma rudej pod klapką wlewu paliwa. Stan uszczelek drzwi. Poza tym to poprawne auto z neutralnym prowadzeniem i o niezłym wyglądzie. Zapewne rozczarujesz się bagażnikiem (mały jak na swoją klasę), audio i betonowym tunelem środkowym. Osiągi jak na 173 kunie też nie powalają, szczególnie z czterobiegowym automatem z lat 80tych (ale za to pancerny). Jednak auto odwdzięcza się prowadzeniem i możliwościami zjazdu z asfaltu. Do tego poczucie bezpieczeństwa sprawia, że jeździsz zrelaksowany, bez względu na warunki atmosferyczne. Niby nic szczególnego w nim nie ma, ale jednak coś do niego ciągnie i głowa się za nim obraca gdy stoi na parkingu. Po tych 7 miesiącach stwierdzam, że następnym razem brałbym chyba H6. Najbardziej brakuje mi w nim, przyzwoitego audio, albo chociaż możliwości jego wymiany (jak w forku czy imprezie) bez rzeźby i worka $$. Najbardziej zadowolony jestem z widoczności i napędu awd.
  5. Udało mi się kupić kratkę oddzielajaca bagażnik od reszty auta. Tylko nie wiem jak to zamontować. Ktoś doradzi?
  6. Kapie kapie. Puszcza kanał olejowy na łączeniu głowicy z blokiem. Może nie w każdym przypadku, ale często od v tego się zaczyna. Myłem silnik, żeby się upewnić. Za wielką wodą znany problem. Zresztą tu na forum też gdzieś mi się wątek przewinął. A tak to dzięki oby służył jak najdłużej. Bardzo przyjemny dupowóz z obka. A i 1.8t na haku pod dobrą górkę dał radę wyciągnąć.
  7. Niestety, to było upg. Zrobili w cenie, chociaż najpierw chcieli mnie oszukać Hehe. Region samo południe. Zresztą kiedyś pisalismy ze sobą, miałem szarego forka SF z 2.0 n/a Pozdro
  8. Moje dwa spostrzeżenia, które mogą mieć znaczenie, po pół roku z obk my08: 1.Kiepskie audio. Nie sądziłem, że w aucie z tej epoki, można zamontować tak słabe audio i jeszcze jak na złość, zintegrować radio z panelem klimy. 2 Tunel środkowy w bp. Wszędzie miękko wokół, a tunel z betonowego plastiku. Strasznie to słabe. Nie wiem jak w obk II to wygląda...
  9. Podepnę się pod temat. W moim przypadku, czasem po dohamowaniu, przed skrzyżowaniem i ponownym dodaniu gazu, skrzynia szarpie, tak jakby rozłączało bieg i dopiero po chwili był zaskok. Miał tak ktoś z was może?
  10. Przedstawiam swojego outbacka Rok 2008 Przebieg 150k km Silnik 2.5 na 173km Skrzynia automat 4eat vdc Auto totalnie seryjne. Po 3 latach męki w suzuki, postanowiłem kupić coś bardziej przyjaznego w prowadzeniu. Miała być benzyna, awd, kombi, z niskim przebiegiem. Na polu boju zostało xc70 i outback. Jako, że w kraju wikingów połączenie benzyny z manualem jest tak częste jak zobaczenie trola w lesie, także pozostały wersje z mieszadłem oleju. Pewnie byłoby Volvo, gdyby nie te ich słabe automaty i jednak sporo wyższe przebiegi. Trafił się na wiosce outback. W sumie to wisiał dość długo z zaporową ceną. Jazda próbna, pobierzne sprawdzenie i wyszło kilka bolączek tego modelu, jednak auto spodobało się na tyle (mimo twardego plastiku konsoli środkowej, zamulonej skrzyni biegów z lat 80tych, zbyt krótkiej regulacji kolumny kierowniczej i przeciętnego bagażnika), że postanowiłem ponegocjować cenę. Jako, że było to ASO subaru, powiedziałem, że wezmę to auto pod warunkiem, że wymienia upg (Olej kapał na wydech, z okolic filtra), hamulce z przodu, rozrząd, obie piasty z przodu i zrobią serwis, wtedy go kupię.... Transakcja się udała. Teraz tylko lać benzynę i robić bierzacy serwis.
  11. Siemandero z kraju Troli. Już kiedyś tu byłem ze swoim forkiem, jednak po rozstaniu, przestałem śledzić forum i chyba konto poszło.... Obecnie, po trzech latach męki w traktorze jakim była grand vitara xl7, wróciłem do plejad. Tym razem ostatni ładny obk z 2008 2.5 na automat. Pozdrawiam wszystkich
×
×
  • Dodaj nową pozycję...