Skocz do zawartości

a jednak.....koniec Forka XT


Siemek

Rekomendowane odpowiedzi

Ostatni dzień sierpnia 2018, wchodzę na https://subaru.pl/2018forester.html a tu już nie ma w cenniku Forestera XT. Ech....historyczna chwila. Szkoda. Ech.....teraz tylko pozostaje czekać, aż XT 2018 zrobi się białym krukiem i ceny używanych wzrosną :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiele modeli aut nie błyszczało w swoich czasach by potem stać się poszukiwanymi klasykami. Redukcje emisji spalin w kolejnych latach mogą spowodować, że klasyczny Forester Turbo XT 241 KM będzie klasykiem na tle
eko-elektro-hydro-hybrydowych wozów :) Być może będą same elektryki więc przyjemność poprowadzenia klasycznego benzynowego turbo 241KM może być w cenie.....    :puchar:

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, radekk napisał:

Ale jakie to on ma ponadprzeciętne parametry? 

 

Przede wszystkim ten, że większość niezdecydowanych, gdy przejedzie się Subaru, nie chce już niego wysiąść. :)

 

XT nawet jeśli odstaje na papierze od konkurencji, w realu okazuje się być "fajniejszy", nawet jeśli nie ściśle lepszy. Oczywiście pomijam tu takie drobiazgi jak mizerne audio i navi, czy brak wygłuszenia. Tego samochodu się nie kupuje po to, żeby słuchać Mozarta czy Micrologusa (BTW wygłuszenie łatwo sobie dorobić). Ten samochód kupuje się dla przyjemności i niezawodności prowadzenia w różnych, niejednokrotnie trudnych warunkach, gdzie zdarza się polec maszynom o lepszych parametrach.

 

13 godzin temu, llkuba napisał:

Ale w Subaru naklejka świnka daje 10 koni więc Forek XT jest ponadprzeciętny :).

 

O, trafiłeś w sedno! :thumbup:

Edytowane przez subarutux
  • Super! 2
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Siemek napisał:

Wiele modeli aut nie błyszczało w swoich czasach by potem stać się poszukiwanymi klasykami. Redukcje emisji spalin w kolejnych latach mogą spowodować, że klasyczny Forester Turbo XT 241 KM będzie klasykiem na tle
eko-elektro-hydro-hybrydowych wozów :) Być może będą same elektryki więc przyjemność poprowadzenia klasycznego benzynowego turbo 241KM może być w cenie.....    :puchar:

taa, a OBK 3.6 który stoi właśnie przed moimi oczyma, to już w ogóle rarytas, bo ani tego tyle nie jeździ i niedostępne już od kilku lat. A jakoś cena nie idzie w górę;) Jakby tym tokiem rozumowania iść to generalnie spora cześć samochodów powinna zyskiwać już od dawna na wartości. Zaraz te redukcje emisji spalin mogą doprowadzić że nawet Fabia 1.1 miałaby się stać ów klasykiem. Jeszcze rozumiem że takim rarytasem może być Forestera STI, albo Multipla

 

14 minut temu, subarutux napisał:

Przede wszystkim ten, że większość niezdecydowanych, gdy przejedzie się Subaru, nie chce już niego wysiąść. :)

ja tam mimo posiadania 4 Subaru jednak preferuję położyć się do snu wygodnie w łóżku:P

 

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby coś stało się klasykiem musi być spełnionych wiele warunków. Bardzo rzadko auta typowo użytkowe stają się klasykami. Może za 30 lat, jak taki Forester będzie więcej stał w garażu niź jeździł, będzie świetnie zaopiekowany i zadbany, ma szansę na miano klasyka czy young-timera. Natomiast 99.99% tych aut będzie wykorzystywanych typowo utylitarnie.

  • Lajk 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...