H4lik Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 @@haubi65, to samo gdzies juz pisalem po zakupie Subaru - identyczne wrazenia z Twoimi - wykonczenia detali bez porownania na korzysc Mercedes. Naturalnie nie porownuje tutaj mojej bylej C-Klasy z Skami, czy Mkami, jednak po przesiadce od razu rzucila mi sie w oczy roznica. Z drugiej strony Subaru oferuje super naped oraz radoche z jazdy. Mercedes w trasie to bylo wygodne lozko. Srodek tej S-Klasse robi wrazenie. I jeszcze ten IWC... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojo02 Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 skoda nie, ale łada https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=HEbd0X2VBhw#t=56 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
allphone Opublikowano 25 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 skoda nie, ale łada https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=HEbd0X2VBhw#t=56 Znajdź filmik jak łada pokonuje subaru w rajdzie - to będzie szacun Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 25 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 (edytowane) To prawda. Audi jest jednak bardziej na pokaz robione. W Mercedesie cene widac jak sie spojrzy tam gdzie normalny uzytkownik juz nie patrzy (obicia drzwi sa miekkie, plastiki pod kolanami rowniez i to w C-Klassie) tam gdzie w Subaru juz jest dziura i wisza kable. Dokladnie. Podam przyklad, rozbieralem tylne drzwi w A8 (montowalem rolety przeciwsloneczne), po zdemontowaniu sie zdziwilem jak zobaczylem, ze tam gdzie powinna byc dziura w drzwiach odslaniajaca bebechy, jest aluminiowa gruba maskownica przykrecana do drzwi+ uszczelka pod plyta maskujaca, dodatkowo gruba mata wygluszajaca na boczku drzwi. Wszystki kable przymocowane na spinkach, by nie obijaly sie o blache i nie stukaly. Saaba jak wygluszalem, to dopiero po zabunkrowaniu drzwi uzyskalem i tak pewnie gorsze wytlumienie. W A8 (masywna maskownica z uszczelkami profili drzwi + grube wygluszenie na boczku drzwi). W saabie trzeba bylo to zrobic: Edytowane 25 Maja 2014 przez Korton Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 26 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 Dzisiaj testowałem Skodę Citygo, "trzy gary w zautomatyzowanej skrzyni i wypasie". Nie wiedziałem, że zmiana biegów może tak długo trwać ale i tak wyjątkowo fajny sprzęcik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 26 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 Też jeździłem tym citigo,z myślą o żonie,masakra:-D,za to tanio;-) A automat pracuje mniej więcej jak w starym foresterze 2.0-też dramat:-D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 23 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 Kolejny nowy i mocny gracz....... http://www.worldcarfans.com/114062377109/more-rugged-seat-leon-x-perience-introduced/lowphotos#6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 Pewnie sprzedaż będzie. Ale IMO raczej zagrożenie dla SKody niż Subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 No to zaszaleli: "Największą różnicę w wersji "X-Perience" stanowi zawieszenie, podniesione o 15 mm względem standardowej wersji" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 Pewnie sprzedaż będzie. Ale IMO raczej zagrożenie dla SKody niż Subaru Czy ja wiem ogromny bagażnik , dużo miejsca w środku , wykończenie inna liga , ogromny wybór silników do 180 koni zarówno benzyna jak i TDI chyba 7 czy 8 roznych , możliwość połączenia z DSG i cena w typowej wersji ze wszystkim co sobie wymarzysz za wyjątkiem head up display strzlam ok 120 K wiec nie d koca wiem z czym Legacy czy OBK ma wyjsc do ludzi zwłaszcza z tak biedna gama nie ciekawych silników ( poza 2.0D) Co chyba jeszcze ważniejsze budżetowa wersja z 1.6 TDI lub mala benzyna pewnie do wyjęcia za 80K wiec juz wogle dyskwalifikacja tym bardziej że auto bardzo ładne i wgrywa testy nawet z Golfem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 Czy ja wiem ogromny bagażnik , dużo miejsca w środku , wykończenie inna liga , ogromny wybór silników do 180 koni zarówno benzyna jak i TDI chyba 7 czy 8 roznych , możliwość połączenia z DSG i cena w typowej wersji ze wszystkim co sobie wymarzysz za wyjątkiem head up display strzlam ok 120 K wiec I do tego VAG-owska nuda w standardzie tak biedna gama nie ciekawych silników ( poza 2.0D No, ten silnik rzeczywiście jest ciekawy ... ciekawe czy dojedziesz na kołach, czy na lawecie ... Ale rzeczywiście, pod względem marketingowym ma atuty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 Ale te Seaty są teraz brzydkie :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 Czy ja wiem ogromny bagażnik , dużo miejsca w środku , wykończenie inna liga , ogromny wybór silników do 180 koni zarówno benzyna jak i TDI chyba 7 czy 8 roznych , możliwość połączenia z DSG i cena w typowej wersji ze wszystkim co sobie wymarzysz za wyjątkiem head up display strzlam ok 120 K wiec I do tego VAG-owska nuda w standardzie tak biedna gama nie ciekawych silników ( poza 2.0D No, ten silnik rzeczywiście jest ciekawy ... ciekawe czy dojedziesz na kołach, czy na lawecie ... Ale rzeczywiście, pod względem marketingowym ma atuty No tak dobrze ze Legacy czy OBK to kanony piekna i stylu Wygląd oczywiscie kwestia gustu w każdym bądź razie ten seat prezentuje się naj mniej nudnie z pośród VAGowskich produktów. Jeżeli chodzi o inne atuty to statusu jednego z najlepiej prowadzących się aut w klasie na pewno za wadę uznać nie można i jeżeli top wersja ma kosztować ok.120K za turbo benzyne 180 KM z dsg chętnie wyslucham argumentów dlaczego mam dołożyć mmin. 40K do Legacy 2.5 NA i co w tym aucie ma być warte takiej dopłaty bo to ze nie jest VAGiem ciężko uznać za jakikolwiek argument Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 To ja już wolę Skodę. Jedno i drugie paskudne, ale przynajmniej dadzą kapelusz :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 eżeli chodzi o inne atuty to statusu jednego z najlepiej prowadzących się aut w klasie na pewno za wadę uznać nie można i jeżeli top wersja ma kosztować ok.120K za turbo benzyne 180 KM z dsg chętnie wyslucham argumentów dlaczego mam dołożyć mmin. 40K do Legacy 2.5 NA i co w tym aucie ma być warte takiej dopłaty bo to ze nie jest VAGiem ciężko uznać za jakikolwiek argument Poza tym, że dla mnie to inne klasy, to argumentów rzeczywiście brak. Tak naprawdę w ofercie Subaru chyba nie ma odpowiednika dla Leona kombi. Ale masz rację - patrząc na motoryzację pragmatycznie. Moje zdanie jest oczywiście nieobiektywne, bo nie lubię VAG-ów (przynajmniej z tych 4 podstawowych - choć z nimi mam na codzień do czynienia), a do Subaru pałam jakąś nieodwzajemnioną miłością. Ale cóż - serce nie sługa To ja już wolę Skodę. Jedno i drugie paskudne, ale przynajmniej dadzą kapelusz :P Oszczędności, już tylko berecik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 Legacy to chyba nie konkurencja dla tego Seata, ale Levorg bedzie miał mocnego konkurenta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 Tu sie zgodzę to nie do końca ta klasa i tak naprawdę to Levorg nia będzie ale tak czy siak będzie to ciekawa alternatywa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 tak biedna gama nie ciekawych silników ( poza 2.0D No, ten silnik rzeczywiście jest ciekawy ... ciekawe czy dojedziesz na kołach, czy na lawecie ... Uuuuuuu,to musisz mieć jakieś fatalne doświadczenie osobiste Ja nie mam,a dość dużo już namachałem. W razie czego pytaj co i jak u źródła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 (edytowane) Coż mnie padł, ale i tak obyło się bez lawety i dojechałem na kołach. Stało sie to kilometr od ASO i wystarczyło z górki się dotoczyć Edytowane 25 Czerwca 2014 przez pegi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 Pegi a który to rocznik był? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 (edytowane) Pegi a który to rocznik był? 2008, o ile dobrze pamiętam marzec. Padł po 40 tys km. Edytowane 25 Czerwca 2014 przez pegi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 Pegi a który to rocznik był? 2008, o ile dobrze pamiętam marzec. Padł po 40 tys km. To choroba wieku wczesno niemowlęcego musiała być Mnie stuknelo 2x tyle. Poza tym mój był przeznaczony na rynek niemiecki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 Ja swoim poprzednim Forkiem 2.0D zrobiłem 86tys i płakałem jak sprzedawałem , a kiedyś słynnym z niezawodności Passatem 2.0TDI do takiego przebiegu juz 3x na lawecie jeździłem No ale były oszczędności, bo mało palił jak jeżdził lawetą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 To choroba wieku wczesno niemowlęcego musiała być Tak zapewne było, ale chciałem tylko podkreslić, że pomimo awarii nie potrzebował lawety Mnie stuknelo 2x tyle. Po tamtym miałem jeszcze kolejnego SBD (MY12), teraz śmiga nim mój ojciec i silnik (60 tys. km) ma się całkiem dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 Ale te Seaty są teraz brzydkie :/ z tym niestety się nie zgodzę. Nowy Leon w opcji Full LED wygląda naprawdę dobrze i nowocześnie. Wersja FR już wygląda lepiej niż przyzwoicie i auto może się podobać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się