Skocz do zawartości

Skoda lepsza od Subaru


bardzozlymisio

Rekomendowane odpowiedzi

@@haubi65, to samo gdzies juz pisalem po zakupie Subaru - identyczne wrazenia z Twoimi -  wykonczenia detali bez porownania na korzysc Mercedes. 

Naturalnie nie porownuje tutaj mojej bylej C-Klasy z Skami, czy Mkami, jednak po przesiadce od razu rzucila mi sie w oczy roznica.

Z drugiej strony Subaru oferuje super naped oraz radoche z jazdy. Mercedes w trasie to bylo wygodne lozko.

 

Srodek tej S-Klasse robi wrazenie. I jeszcze ten IWC...  :krecka_dostal:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

To prawda. Audi jest jednak bardziej na pokaz robione. W Mercedesie cene widac jak sie spojrzy tam gdzie normalny uzytkownik juz nie patrzy (obicia drzwi sa miekkie, plastiki pod kolanami rowniez i to w C-Klassie) tam gdzie w Subaru juz jest dziura i wisza kable.

Dokladnie. Podam przyklad, rozbieralem tylne drzwi w A8 (montowalem rolety przeciwsloneczne), po zdemontowaniu sie zdziwilem jak zobaczylem, ze tam gdzie powinna byc dziura w drzwiach odslaniajaca bebechy, jest aluminiowa gruba maskownica przykrecana do drzwi+ uszczelka pod plyta maskujaca, dodatkowo gruba mata wygluszajaca na boczku drzwi. Wszystki kable przymocowane na spinkach, by nie obijaly sie o blache i nie stukaly. Saaba jak wygluszalem, to dopiero po zabunkrowaniu drzwi uzyskalem i tak pewnie gorsze wytlumienie.

 

W A8 (masywna maskownica z uszczelkami profili drzwi + grube wygluszenie na boczku drzwi).

11188963.jpg

20140416-202056.jpg

 

W saabie trzeba bylo to zrobic:

imag0229y.jpg

imag0247n.jpg

Edytowane przez Korton
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj testowałem Skodę Citygo, "trzy gary w zautomatyzowanej skrzyni i wypasie".

 

Nie wiedziałem, że zmiana biegów może tak długo trwać ale i tak wyjątkowo fajny sprzęcik  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Pewnie sprzedaż będzie. Ale IMO raczej zagrożenie dla SKody niż Subaru

Czy ja wiem ogromny bagażnik , dużo miejsca w środku , wykończenie inna liga , ogromny wybór silników do 180 koni zarówno benzyna jak i TDI chyba 7 czy 8 roznych , możliwość połączenia z DSG i cena w typowej wersji ze wszystkim co sobie wymarzysz za wyjątkiem head up display strzlam ok 120 K wiec nie d koca wiem z czym Legacy czy OBK ma wyjsc do ludzi zwłaszcza z tak biedna gama nie ciekawych silników ( poza 2.0D) Co chyba jeszcze ważniejsze budżetowa wersja z 1.6 TDI lub mala benzyna pewnie do wyjęcia za 80K wiec juz wogle dyskwalifikacja tym bardziej że auto bardzo ładne i wgrywa testy nawet z Golfem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Czy ja wiem ogromny bagażnik , dużo miejsca w środku , wykończenie inna liga , ogromny wybór silników do 180 koni zarówno benzyna jak i TDI chyba 7 czy 8 roznych , możliwość połączenia z DSG i cena w typowej wersji ze wszystkim co sobie wymarzysz za wyjątkiem head up display strzlam ok 120 K wiec

I do tego VAG-owska nuda w standardzie :P

 

tak biedna gama nie ciekawych silników ( poza 2.0D

No, ten silnik rzeczywiście jest ciekawy ... ciekawe czy dojedziesz na kołach, czy na lawecie ... :biglol:

 

Ale rzeczywiście, pod względem marketingowym ma atuty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Czy ja wiem ogromny bagażnik , dużo miejsca w środku , wykończenie inna liga , ogromny wybór silników do 180 koni zarówno benzyna jak i TDI chyba 7 czy 8 roznych , możliwość połączenia z DSG i cena w typowej wersji ze wszystkim co sobie wymarzysz za wyjątkiem head up display strzlam ok 120 K wiec

 

I do tego VAG-owska nuda w standardzie :P

tak biedna gama nie ciekawych silników ( poza 2.0D

 

No, ten silnik rzeczywiście jest ciekawy ... ciekawe czy dojedziesz na kołach, czy na lawecie ... :biglol:

 

Ale rzeczywiście, pod względem marketingowym ma atuty

No tak dobrze ze Legacy czy OBK to kanony piekna i stylu ;)

Wygląd oczywiscie kwestia gustu w każdym bądź razie ten seat prezentuje się naj mniej nudnie z pośród VAGowskich produktów.

Jeżeli chodzi o inne atuty to statusu jednego z najlepiej prowadzących się aut w klasie na pewno za wadę uznać nie można i jeżeli top wersja ma kosztować ok.120K za turbo benzyne 180 KM z dsg chętnie wyslucham argumentów dlaczego mam dołożyć mmin. 40K do Legacy 2.5 NA i co w tym aucie ma być warte takiej dopłaty bo to ze nie jest VAGiem ciężko uznać za jakikolwiek argument ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

eżeli chodzi o inne atuty to statusu jednego z najlepiej prowadzących się aut w klasie na pewno za wadę uznać nie można i jeżeli top wersja ma kosztować ok.120K za turbo benzyne 180 KM z dsg chętnie wyslucham argumentów dlaczego mam dołożyć mmin. 40K do Legacy 2.5 NA i co w tym aucie ma być warte takiej dopłaty bo to ze nie jest VAGiem ciężko uznać za jakikolwiek argument ;)

 

Poza tym, że dla mnie to inne klasy, to argumentów rzeczywiście brak. Tak naprawdę w ofercie Subaru chyba nie ma odpowiednika dla Leona kombi.

Ale masz rację - patrząc na motoryzację pragmatycznie.

Moje zdanie jest oczywiście nieobiektywne, bo nie lubię VAG-ów (przynajmniej z tych 4 podstawowych :biglol: - choć z nimi mam na codzień do czynienia), a do Subaru pałam jakąś nieodwzajemnioną miłością. Ale cóż - serce nie sługa ;)

 

To ja już wolę Skodę. Jedno i drugie paskudne, ale przynajmniej dadzą kapelusz ;):P :P
Oszczędności, już tylko berecik :biglol:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak biedna gama nie ciekawych silników ( poza 2.0D

No, ten silnik rzeczywiście jest ciekawy ... ciekawe czy dojedziesz na kołach, czy na lawecie ... :biglol:

 

 

 

 

Uuuuuuu,to musisz mieć jakieś fatalne doświadczenie osobiste :(

 

Ja nie mam,a dość dużo już namachałem. :)

W razie czego pytaj co i jak u źródła ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja swoim poprzednim Forkiem 2.0D zrobiłem 86tys i płakałem jak sprzedawałem ;)  :P , a kiedyś słynnym z niezawodności Passatem 2.0TDI do takiego przebiegu juz 3x na lawecie jeździłem :biglol:  No ale były oszczędności, bo mało palił jak jeżdził lawetą ;):P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

To choroba wieku wczesno niemowlęcego musiała być

Tak zapewne było, ale chciałem tylko podkreslić, że pomimo awarii nie potrzebował lawety :)

 

 

 

Mnie stuknelo 2x tyle.

Po tamtym miałem jeszcze kolejnego SBD (MY12), teraz śmiga nim mój ojciec i silnik (60 tys. km) ma się całkiem dobrze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...