Giechu Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 I z odkręconymi kołami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 A ja się caly czas zastanawiam czemu VAG nie chce wsadzic do RSa haldexa. Przecież kto ma kupić VW ten i tak kupi zresztą nawet nie ma modelu w gamie z którym by taka Octavia mogła konkurować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 oj nie wydaje mnie się, widziałem to auto tez potrafi jezdzić i to dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Skoda RS - to brzmi dumnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zekorex Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Dlaczego subaru? Bo za każdym razem kiedy jadę do pracy, widzę sporo szkód i tym podobnych taczek wyglądających tak samo. A gdy tylko spojrzę z okna na imprezę to wiem, że jest jedyna w swoim rodzaju . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kilerzpruszkowa Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Skoda RS - to brzmi dumnie Dokładnie -jak byk z cyckami, albo kawior podany we wiadrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Dla mnie nie istotne jest kto czym jezdzi, ważne by robił to z głową i w stanie trzeżwym łoo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barczi Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 ot to trafiłem na ciekawy temat dlaczego subaru ?? S -szybki U -urzekający B -bezawaryjny A -awd R -radość z jazdy U -uwodzicielski do tego: szyby bez ramek boxer pozdrawianie się innych właścicieli tej jedynej słusznej marki to jest moje trzecie subaru ( wszystkie modele na literę L , 2x legacy , raz leone) a ogólnie 10-ty samochód , cieszę się że ten 10-ty to właśnie znów subaru, brakowało mi tej marki od kilku lat, czułem się niespełniony życiowo , ale gdy mam już swojego gacka to życie znów nabrało sensu oddycham pełną piersią a każdy kilometr spędzony w tym aucie poprawia mi nastrój uprzedzając pytania : TAK- mam świra na punkcie tej marki NIE- nie zamierzam się z tego leczyć pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 6 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 (edytowane) A ja się caly czas zastanawiam czemu VAG nie chce wsadzic do RSa haldexa. Przecież kto ma kupić VW ten i tak kupi zresztą nawet nie ma modelu w gamie z którym by taka Octavia mogła konkurować. Czy dla RSa 4x4 konkurencją nie byłoby A4 quattro ? Pobawiłem się na konfiguratorem i mocno dopasiona RSka jest za 130k PLN. Za 4x4 pewnie z 10k byłoby więcej. Audi z analogicznym wyposażeniem coś koło 170k PLN, więc różnica trochę jest. Przy okazji wyszło, że za 140k PLN mocno wypasiony Superb 4x4 1.8 turbo można "złożyć". I jest kłopot: czy fajne osiągi RSa czy 4x4 Superba. Dla mnie też tajemnicą jest dlaczego do Superba nie dają silnika 2.0 turbo 225 PS. Edytowane 6 Maja 2014 przez RoadRunner Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 6 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 Czy ja wiem wielkosciowo na pewno ale cenowo jezeli doposazysz RSa do 130-140 to adekwatne A4 jak wrzucisz 2xsline DSG i resztę wyjdzie 200.Dodatkowo jestem przekonany że mimo wszystko Audi celuje w innego klienta wiec nie było by bezpośredniej konkurencji co nie zmienia faktu że jeżeli by byla taka Skoda to zapewne wygrała by porównanie z A4. Raz ze wnętrze w Skodzie zrobilo olbrzymi postęp gdzie A4 jest juz na rynku prawie 7 lat ( co widać w środku na tle konkurencji ) a dwa ze to na prawdę kawał porządnego auta i jeżeli komuś nie zależy na marce ciężko by było uargumentowac różnice 60K.Jak wejdxie nowe A4 w przyszlym roku znów odjedzie do przodu i wyznaczy standard w klasie ( w tej chwili wygląda na to że robi to C klasa ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 (...) Dla mnie też tajemnicą jest dlaczego do Superba nie dają silnika 2.0 turbo 225 PS. bo nikt by nie kupil "mocnych" Passatow? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 (...) Dla mnie też tajemnicą jest dlaczego do Superba nie dają silnika 2.0 turbo 225 PS. bo nikt by nie kupil "mocnych" Passatow? Za to jest silnik 3,6. Dla mnie bardziej frapujące są 1,6 TDI w Superbie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 "duze" benzynowe n/a ostatnio raczej nie sa w modzie (zgaduje, ze sprzedaz aut z tym silnikiem w Europie w przypadku VAG jest sladowa) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 (edytowane) @@eddie_gt4, Pewnie masz rację, choć kiepsko przedstawiałaby się oferta samochodu tej klasy bez silnika > 200 KM. Przykładu nie trzeba daleko szukać Edytowane 7 Maja 2014 przez Giechu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 Zgadza się ale 1.6 turbo w aucie typu Passat jest jak najbardziej OK ale 2.0D w X5 czy ML to dla mnie nieporozumienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 Zgadza się ale 1.6 turbo w aucie typu Passat jest jak najbardziej OK Benzynowy - owszem, dyszel - moim zdaniem - już nie bardzo. Swoją drogą zarówno 1,6 w Passatach jak i 2,0 w X5/ML pewnie cieszą się niemałym powodzeniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 (edytowane) Przyczyna jest prosta to sa samochody flotowe i tu nie kupuje sie jednostek 3,6 litrowych. Oktawia RS to owszem widze duzo ale za kolkiem przewaznie mlodzi gniewni ... odpada. Ja widze ostatnio codziennie S-klasa Coupe z 6,3 AMG stoja po naszym biurem kolo B34 i sie kurza. Mi sie strasznie podoba taki 6,3 AMG stonowany jak na AMG ale z moca to widac. Takiega auta nigdzie nie dostaniesz ani w BMW ani w Audi tu dopiero widac co to jest Premium no ale cena odpowiednia zaczyna sie od 125 t€ Na to sa nabywcy ale oni nie kupia nigdy kury z 3,6 motorem. Edytowane 7 Maja 2014 przez haubi65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 Takiega auta nigdzie nie dostaniesz ani w BMW A M6 ? 560KM, V8, coupe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 Przyczyna jest prosta to sa samochody flotowe i tu nie kupuje sie jednostek 3,6 litrowych Niestety spora część flotowych aut w różnych ministerstwach, urzędach centralnych i mniej centralnych to właśnie SuperB z silnikiem 3.6 a mało to nie pali i kto za to płaci... wiadomo @turdziGT syn mojego klienta jest jednym z managerów zarządzających w centrali Skody w CZ, przy luźnej rozmowie kiedyś wspomniał że VW nie pozwoli Skodzie do RSa włożyć haldexa bo to skutecznie zabiłoby część sprzedaży Golfa R. Chodzą słuchy, że za to Seat do Cupry będzie miał haldexa. Zobaczcie co się stało, ze sprzedażą Golfa GTi, śladowe ilości a dziś na Octavię RS 2.0TSI z DSG czekać trzeba 5-7 miesięcy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 (edytowane) Takiega auta nigdzie nie dostaniesz ani w BMW A M6 ? 560KM, V8, coupe To nie to samo M6 wyglada jal splaszczony pantofel. To jest V12 Kompresser AMG. Jezeli chodzi o Luxus to jest jest jeden schodek w gore. Edytowane 7 Maja 2014 przez haubi65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 Takiega auta nigdzie nie dostaniesz ani w BMW A M6 ? 560KM, V8, coupe To nie to samo M6 wyglada jal splaszczony pantofel. To jest V12 Kompresser AMG. Jezeli chodzi o Luxus to jest jest jeden schodek w gore. 6,3 AMG o którym pisałeś jest V8 bi-turbo to raz, M6 wygląda obłędnie i prowadzi się jeszcze lepiej... jakiś czas temu testowałem na lotnisku przez kilka godzin wózki BMW i są genialne. Ale czego ten temat dowodzi... dla każdego coś miłego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 (edytowane) Nie wiem ale jakos widzialem V12 AMG na masce. Ale rzeczywiascie oznaczenie jest 65 a nie 6.3 jak w innych modelach ale na 1000 % V12. Nie zrozumiales to nie jest auta sportowe (M6 zreszta tez) tylko Luxus z o duzej mocy. zerknij do srodka to inny swiat niz M6. Ale prawda dla kazdego to na co sobie zasluzyl http://www.autozeitung.de/auto-neuheiten/mercedes-s-65-amg-2013-tokyo-la-v12-biturbo-preis-s65-w222/Mercedes-S-65-AMG-2014/n403430/5?panorama=1 Edytowane 7 Maja 2014 przez haubi65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 V12 AMG na masce 6,5 tak, 6,3 nie , co przekłada się na zupełnie inne wrażenia akustyczne. Luxus Jeździłem... tfu byłem wożony S-kami i byłem zawiedziony tym Luxusem, spodziewałem się materiałów i jakości wykończenia, że szczeka opada a... w Audi jest lepiej. Ale prawda dla kazdego to na co sobie zasluzyl Raczej kupuje to co mu pasuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 To prawda. Audi jest jednak bardziej na pokaz robione. W Mercedesie cene widac jak sie spojrzy tam gdzie normalny uzytkownik juz nie patrzy (obicia drzwi sa miekkie, plastiki pod kolanami rowniez i to w C-Klassie) tam gdzie w Subaru juz jest dziura i wisza kable. Jezdzilem BMW i Mercedesem (nie M i nie AMG) i jednak przy wyzczej predkosci (powyzej 220) roznica w wyciszeniu jest na korzysc MB. W BMW tu cos stuka dam cos dudni Nowa trojka juz nie jest taka cicha i slychac wiatr. Nie zebym byl wielkim MB fanem. Jednak ciagle sa to porzadne i dokladnie wykonane auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 Rozumiem ale nie podzielam opinii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się