Skocz do zawartości

Skoda lepsza od Subaru


bardzozlymisio

Rekomendowane odpowiedzi

A ja się caly czas zastanawiam czemu VAG nie chce wsadzic do RSa haldexa. Przecież kto ma kupić VW ten i tak kupi zresztą nawet nie ma modelu w gamie z którym by taka Octavia mogła konkurować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ot to trafiłem na ciekawy temat :)  dlaczego subaru ??

 

S -szybki

U -urzekający

B -bezawaryjny

A -awd

R -radość z jazdy

U -uwodzicielski

 

do tego:

szyby bez ramek

boxer

pozdrawianie się innych właścicieli tej jedynej słusznej marki

 

 to jest moje trzecie subaru  ( wszystkie modele na literę L , 2x legacy , raz leone) a ogólnie 10-ty samochód , cieszę się że ten 10-ty to właśnie znów subaru, brakowało mi tej marki od kilku lat, czułem się niespełniony życiowo , ale gdy mam już swojego gacka to życie znów nabrało sensu :D  oddycham pełną piersią a każdy kilometr spędzony w tym aucie poprawia mi nastrój :)

 

uprzedzając pytania : TAK- mam świra na punkcie tej marki  NIE- nie zamierzam się z tego leczyć

 pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja się caly czas zastanawiam czemu VAG nie chce wsadzic do RSa haldexa. Przecież kto ma kupić VW ten i tak kupi zresztą nawet nie ma modelu w gamie z którym by taka Octavia mogła konkurować.

Czy dla RSa 4x4 konkurencją nie byłoby A4 quattro ?  Pobawiłem się na konfiguratorem i mocno dopasiona RSka jest za 130k PLN. Za 4x4 pewnie z 10k byłoby więcej. Audi z analogicznym wyposażeniem coś koło 170k PLN, więc różnica trochę jest.

 

Przy okazji wyszło, że za 140k PLN mocno wypasiony Superb 4x4 1.8 turbo można "złożyć". I jest kłopot: czy fajne osiągi RSa czy 4x4 Superba. Dla mnie też tajemnicą jest dlaczego do Superba nie dają silnika 2.0 turbo 225 PS.

Edytowane przez RoadRunner
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ja wiem wielkosciowo na pewno ale cenowo jezeli doposazysz RSa do 130-140 to adekwatne A4 jak wrzucisz 2xsline DSG i resztę wyjdzie 200.Dodatkowo jestem przekonany że mimo wszystko Audi celuje w innego klienta wiec nie było by bezpośredniej konkurencji co nie zmienia faktu że jeżeli by byla taka Skoda to zapewne wygrała by porównanie z A4. Raz ze wnętrze w Skodzie zrobilo olbrzymi postęp gdzie A4 jest juz na rynku prawie 7 lat ( co widać w środku na tle konkurencji ) a dwa ze to na prawdę kawał porządnego auta i jeżeli komuś nie zależy na marce ciężko by było uargumentowac różnice 60K.Jak wejdxie nowe A4 w przyszlym roku znów odjedzie do przodu i wyznaczy standard w klasie ( w tej chwili wygląda na to że robi to C klasa )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyczyna jest prosta to sa samochody flotowe i  tu nie kupuje sie jednostek 3,6 litrowych. Oktawia RS to owszem widze duzo ale za kolkiem przewaznie mlodzi gniewni ... odpada.

Ja widze ostatnio codziennie S-klasa Coupe z 6,3 AMG stoja po naszym  biurem kolo B34 i sie kurza. Mi sie strasznie podoba taki 6,3 AMG stonowany jak na AMG ale z moca to widac. Takiega auta nigdzie nie dostaniesz ani w BMW ani w Audi tu dopiero widac co to jest Premium no ale cena odpowiednia zaczyna sie od 125 t€ :)

Na to sa nabywcy ale oni nie kupia nigdy kury z 3,6 motorem.

Edytowane przez haubi65
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Przyczyna jest prosta to sa samochody flotowe i tu nie kupuje sie jednostek 3,6 litrowych
  Niestety spora część flotowych aut w różnych ministerstwach, urzędach centralnych i mniej centralnych to właśnie SuperB z silnikiem 3.6 a mało to nie pali i kto za to płaci... wiadomo :angry:

 

@turdziGT syn mojego klienta jest jednym z managerów zarządzających w centrali Skody w CZ, przy luźnej rozmowie kiedyś wspomniał że VW nie pozwoli Skodzie do RSa włożyć haldexa bo to skutecznie zabiłoby część sprzedaży Golfa R.

Chodzą słuchy, że za to Seat do Cupry będzie miał haldexa.

 

Zobaczcie co się stało, ze sprzedażą Golfa GTi, śladowe ilości a  dziś na Octavię RS 2.0TSI z DSG czekać trzeba 5-7 miesięcy :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Takiega auta nigdzie nie dostaniesz ani w BMW

 

A M6 ?  560KM, V8, coupe  ;)

 

To nie to samo M6 wyglada jal splaszczony pantofel. To jest V12 Kompresser AMG. Jezeli chodzi o Luxus to jest jest jeden schodek w gore.

Edytowane przez haubi65
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Takiega auta nigdzie nie dostaniesz ani w BMW

 

A M6 ?  560KM, V8, coupe  ;)

 

To nie to samo M6 wyglada jal splaszczony pantofel. To jest V12 Kompresser AMG. Jezeli chodzi o Luxus to jest jest jeden schodek w gore.

 

 

6,3 AMG o którym pisałeś jest V8 bi-turbo to raz, M6 wygląda obłędnie i prowadzi się jeszcze lepiej... jakiś czas temu testowałem na lotnisku przez kilka godzin wózki BMW i są genialne. 

 

Ale czego ten temat dowodzi... dla każdego coś miłego ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem ale jakos widzialem V12 AMG na masce. Ale rzeczywiascie oznaczenie jest 65 a nie 6.3 jak w innych modelach ale na 1000 % V12. Nie zrozumiales to nie jest auta sportowe (M6 zreszta tez) tylko Luxus z o duzej mocy. zerknij do srodka to inny swiat niz M6.

Ale prawda dla kazdego to na co sobie zasluzyl :)

 

http://www.autozeitung.de/auto-neuheiten/mercedes-s-65-amg-2013-tokyo-la-v12-biturbo-preis-s65-w222/Mercedes-S-65-AMG-2014/n403430/5?panorama=1

Edytowane przez haubi65
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

V12 AMG na masce
 

 

6,5 tak, 6,3 nie  ;) , co przekłada się na zupełnie inne wrażenia akustyczne. 

 

 

 

Luxus

 

Jeździłem... tfu byłem wożony S-kami i byłem zawiedziony tym Luxusem, spodziewałem się materiałów i jakości wykończenia, że  szczeka opada a... w Audi jest lepiej. 

 

 

 

Ale prawda dla kazdego to na co sobie zasluzyl

 

Raczej kupuje to co mu pasuje :P 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To prawda. Audi jest jednak bardziej na pokaz robione. W Mercedesie cene widac jak sie spojrzy tam gdzie normalny uzytkownik juz nie patrzy (obicia drzwi sa miekkie, plastiki pod kolanami rowniez i to w C-Klassie) tam gdzie w Subaru juz jest dziura i wisza kable. Jezdzilem BMW i Mercedesem (nie M i nie AMG)  i jednak przy wyzczej predkosci (powyzej 220) roznica w wyciszeniu jest na korzysc MB. W BMW tu cos stuka dam cos dudni ;) Nowa trojka juz nie jest taka cicha i slychac wiatr. Nie zebym byl wielkim MB fanem. Jednak ciagle sa to porzadne i dokladnie wykonane auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...