ketivv Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 Może powinni zacząć od d*** strony i pieluchą owinąć wydech. Wtedy sadza osadzałaby się na materiale :-P nie o sadze a o gaz się rozchodzi tego pieluch nie zatrzyma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 Może powinni zacząć od d*** strony i pieluchą owinąć wydech. Wtedy sadza osadzałaby się na materiale :-P nie o sadze a o gaz się rozchodzi tego pieluch nie zatrzyma to może taniej i łatwiej wyjdzie dać społeczeństwu maski przeciwgazowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 26 Listopada 2015 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 nie o sadze a o gaz się rozchodzi tego pieluch nie zatrzyma Niby tak, ale ogólnie gdy chcemy zmniejszyć NOx, zwiększa nam się emisja sadzy .... więc może jednak ? Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 nie o sadze a o gaz się rozchodzi tego pieluch nie zatrzyma Niby tak, ale ogólnie gdy chcemy zmniejszyć NOx, zwiększa nam się emisja sadzy .... więc może jednak ? Pozdrowienia tak długo jak będą miały DPF-y to wciąż jednak gazy wydostaną się na zewnątrz ale jakby maska była jednak niezbędna to ja zaproponuję http://www.geekalerts.com/rad-emergency-bra/ 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NonPhixion Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 (edytowane) @radekk maski przeciwgazowe oferowane były przez Niemców jako standard wyposażenia samochodów w latach 1914-1918 i 1939-1945. Ogólnie pomysł nie przyjął się w Europie i na świecie :-D Edytowane 26 Listopada 2015 przez NonPhixion Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4lik Opublikowano 27 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 Ale przyznać trzeba, że między 1939 a 1945 testy przeprowadzali na wielką skalę... :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwozniak Opublikowano 27 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 glownie testowali 1914-1918 :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 No cóż za niespodzianka Jak na ironię, jedynym samochodem, który - w myśl nowego testu pomiarowego - miałby prawo poruszać się po europejskich drogach był... Volkswagen Golf z wysokoprężnym 2,0 l TDI z rodziny EA189! Z testu wynikało, że w rzeczywistym ruchu drogowym samochód emituje 148 mg NOx na 1 km. Oznacza to, że norma przekroczona została "jedynie" o 190 proc., więc auto zmieściłoby się w - zakładanych przepisami - 210 proc. “Fiat 500X zamiast dopuszczalnych prawem 80 mg NOx na 1 km emitował średnio... 845 mg!” Niewiele do maksymalnej granicy - 210 proc. normy - zabrakło wysokoprężnym silnikom Mazdy i Mercedesa. W normach nie miałyby szans zmieścić się przetestowane przez specjalistów od spalania BMW, Opel i Volvo. Aż pięciokrotnie przekroczyło dopuszczalny limit wysokoprężne Audi Q3, które wyposażone było w starszą jednostkę TDI z rodziny EA189 (teoretycznie spełniającą normę Euro5) objętą aferą "dieselszwindel". Prawdziwym rekordzistą okazał się jednak Fiat 500X z popularną, wysokoprężną jednostką 1,6 l JTD, która - przynajmniej teoretycznie - spełniać ma normę emisji spalin Euro6. W teście drogowym auto emitowało średnio aż sześć razy więcej tlenków azotu NOx, niż - z ledwością - mieszczący się w limitach Volkswagen Golf. Zamiast - dopuszczalnych prawem 80 mg NOx na 1 km Fiat 500X emitował ich średnio... 845 mg! http://motoryzacja.interia.pl/raporty/raport-volkswagen-spaliny/wiadomosci/news-szokujace-wyniki-drogowych-pomiarow-emisji-spalin,nId,1930299 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 No cóż za niespodzianka Jak na ironię, jedynym samochodem, który - w myśl nowego testu pomiarowego - miałby prawo poruszać się po europejskich drogach był... Volkswagen Golf z wysokoprężnym 2,0 l TDI z rodziny EA189! Z testu wynikało, że w rzeczywistym ruchu drogowym samochód emituje 148 mg NOx na 1 km. Oznacza to, że norma przekroczona została "jedynie" o 190 proc., więc auto zmieściłoby się w - zakładanych przepisami - 210 proc. “Fiat 500X zamiast dopuszczalnych prawem 80 mg NOx na 1 km emitował średnio... 845 mg!” Niewiele do maksymalnej granicy - 210 proc. normy - zabrakło wysokoprężnym silnikom Mazdy i Mercedesa. W normach nie miałyby szans zmieścić się przetestowane przez specjalistów od spalania BMW, Opel i Volvo. Aż pięciokrotnie przekroczyło dopuszczalny limit wysokoprężne Audi Q3, które wyposażone było w starszą jednostkę TDI z rodziny EA189 (teoretycznie spełniającą normę Euro5) objętą aferą "dieselszwindel". Prawdziwym rekordzistą okazał się jednak Fiat 500X z popularną, wysokoprężną jednostką 1,6 l JTD, która - przynajmniej teoretycznie - spełniać ma normę emisji spalin Euro6. W teście drogowym auto emitowało średnio aż sześć razy więcej tlenków azotu NOx, niż - z ledwością - mieszczący się w limitach Volkswagen Golf. Zamiast - dopuszczalnych prawem 80 mg NOx na 1 km Fiat 500X emitował ich średnio... 845 mg! http://motoryzacja.interia.pl/raporty/raport-volkswagen-spaliny/wiadomosci/news-szokujace-wyniki-drogowych-pomiarow-emisji-spalin,nId,1930299 Hehe hehe he. ........No i się zaczęło a nie mówiłem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 Tatusia oszukasz, mamusię oszukasz, unie oszukasz ale fizyki nie oszukasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 Ciekawe jak na tym tle nasz SBD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4lik Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 (edytowane) ...ani kupy. Edytka - no kurde, stach mi się wmieszał. Edytowane 1 Grudnia 2015 przez H4lik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 No cóż za niespodzianka Czekaj, czekaj....klub przeciwnikow grupy VAG cos wymysli, napewno to spisek i trzeba VAG ukarac, zamknac i zapomniec Czekamy na: FastAndFurious 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 A ja się zastanawiam czy ktoś kto wymyśla te normy ma pojęcie czy przy obecnym stanie techniki są one wykonalne przy oczekiwanych osiągach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwozniak Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 no jak... Jesze do niedawna byly! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 Ale cały czas wszyscy wiedzieli ze pomiar w lab. a rzeczywistość to zupełnie inne światy. VW poszedł na skróty i dali programik, reszta zrobiła silniki co lab. zaliczają, a w normalnych warunkach trują jak dawniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 No cóż za niespodzianka Jak na ironię, jedynym samochodem, który - w myśl nowego testu pomiarowego - miałby prawo poruszać się po europejskich drogach był... Volkswagen Golf z wysokoprężnym 2,0 l TDI z rodziny EA189! Z testu wynikało, że w rzeczywistym ruchu drogowym samochód emituje 148 mg NOx na 1 km. Oznacza to, że norma przekroczona została "jedynie" o 190 proc., więc auto zmieściłoby się w - zakładanych przepisami - 210 proc. “Fiat 500X zamiast dopuszczalnych prawem 80 mg NOx na 1 km emitował średnio... 845 mg!” Niewiele do maksymalnej granicy - 210 proc. normy - zabrakło wysokoprężnym silnikom Mazdy i Mercedesa. W normach nie miałyby szans zmieścić się przetestowane przez specjalistów od spalania BMW, Opel i Volvo. Aż pięciokrotnie przekroczyło dopuszczalny limit wysokoprężne Audi Q3, które wyposażone było w starszą jednostkę TDI z rodziny EA189 (teoretycznie spełniającą normę Euro5) objętą aferą "dieselszwindel". Prawdziwym rekordzistą okazał się jednak Fiat 500X z popularną, wysokoprężną jednostką 1,6 l JTD, która - przynajmniej teoretycznie - spełniać ma normę emisji spalin Euro6. W teście drogowym auto emitowało średnio aż sześć razy więcej tlenków azotu NOx, niż - z ledwością - mieszczący się w limitach Volkswagen Golf. Zamiast - dopuszczalnych prawem 80 mg NOx na 1 km Fiat 500X emitował ich średnio... 845 mg! http://motoryzacja.interia.pl/raporty/raport-volkswagen-spaliny/wiadomosci/news-szokujace-wyniki-drogowych-pomiarow-emisji-spalin,nId,1930299 He he å to dobre Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 Jaja muszą być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 Nom... kłopot większy niż się to początkowo wydawało. Skoro problem dotyczy tak wielu samochodów to szykują się poważniejsze zmiany albo bardzo gruba kreska. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 Albo koniec diesla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/66810-subaru-levorg/?p=2295158 "z dieslami - w ramach UE - będzie się wiele zmieniało, dokręcenie śruby stało się podobno na tyle problemem, że o ile emisja CO2 "z rury" jest niższa od benzyny to podobno w całość emisji w trakcie realnej eksploatacji (w tym części, obsługa itp. itd.) przewyższa silnik benzynowy" to jest mój post z 3 sierpnia, jeszcze przed całą afera z VW, naprawdę nie pisałem tego w ciemno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kts Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 ....Chojny a jak sprawa w wiekszych autach? Dostawczaki , małe ciężarówki, tiry? Też taki gnój(bo gnoje) czy tutaj wszystko ok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_ONE_ Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 Dostałem służbową skodę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 ....Chojny a jak sprawa w wiekszych autach? Dostawczaki , małe ciężarówki, tiry? Też taki gnój(bo gnoje) czy tutaj wszystko ok? Tego nie wiem, nie mam pojęcia. TIRy też mają Euro5, Euro6 i są różne opłaty dla przewoźników w zależności od tego. Jak mają się deklaracje producentów do rzeczywistości? Nie wiem nawet czy ktoś to sprawdza i publikuje wyniki. Dostałem służbową skodę Przykro mi. Pamiętam że najlepsze terenowe to auto służbowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwozniak Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 ciekawe kiedy oko Saurona padnie na transport lotniczy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się