FOR CVT Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Żeby nie zakładać nowego wątku. Wczoraj byłem świadkiem zdumiewającego zachowania się napędu 4WD (konkretnie w Rzeczce, ale to bez znaczenia). Kia Sorento zaparkowana równolegle na lekko wznoszącym się terenie - prawa strona na poboczu na miękkim śniegu - lewa strona na drodze na ubitym - nie wyjechała. Mieliły tylko tylne koła, przód nie działał. Próby rozbujania auta, skręcanie kołami itd nic nie pomogło. Wsadziliśmy do bagażnika kilka osób, próbowaliśmy pchać i też kicha. W końcu zaśmierdł więc przerwaliśmy eksperymenty. Diesel automat, opony zimowe ale jakiś badziew. Pierwszy raz widziałem takie cuda. Jaki tam jest napęd? O co może chodzić? Finalnie wyrwaliśmy kiłę beemką x3. Bezproblemowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Kia Sorento o której Kia Sorento mówimy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 o której Kia Sorento mówimy ? Chyba najnowszej, rocznik pewnie 2015. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 o której Kia Sorento mówimy ? Chyba najnowszej, rocznik pewnie 2015. to nie mam większego pojęcia co tam siedzi, chyba coś dopinanego tyłem ale pewność w tym co mówię nie mam Kia Sorento zaparkowana równolegle na lekko wznoszącym się terenie - prawa strona na poboczu na miękkim śniegu - lewa strona na drodze na ubitym - nie wyjechała. powodem mogły być opony, ja na tych co mam tez XV nie ruszę w śniegu pod lekką górkę dosłownie mogę zostawić auto na biegu wyjść z niego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Dziwne bo sam mam średnie zimówki pirelli i poza żywym lodem idzie bez zająknięcia. Wystarczy że złapie jednym kołem. Okazuje się że napęd z CVT (czyli wg poniektórych: proteza) ma też plusy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfik Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 W najnowszych Sorento tył nie może się kręcić bez przodu, bo przód jest na sztywno, a tył dopinany. W starych, tych na ramie, był albo przód dopinany ręcznie (co mogło się zepsuć, albo nie był włączone) albo samoczynni (co też mogło się zepsuć, bo na sztywno dołączony był tył). Ale coś jest z tą kia, bo na parkingu pod wyciągiem, gdzie nie zauważyłem, że jest ślisko, kia walczyła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Daję słowo, przód stał, tylne koła mieliły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Okazuje się że napęd z CVT (czyli wg poniektórych: proteza) ma też plusy akurat w moim przypadku to nie była kwestia napędu a słabej przyczepności opon co do warunków zimowych to czy to jest "sprzęgiełko" w Subaru czy w Skodzie daje możliwość sztywnego spięcia i w takich warunkach to jest jego niezaprzeczalna zaleta W najnowszych Sorento tył nie może się kręcić bez przodu, bo przód jest na sztywno, a tył dopinany. tak tylko może się np. kręcić prawy przód i lewy tył a stojąc z tylko jednej strony auta tego nie zauważamy ja jak utknąłem, na błahym podjeździe gdzie pod spodem był ubity śnieg na asfalcie na tym warstwa niewielkiego świeżego to zostawiłem auto na jedynce z pracującym silnikiem, wysiadłem i obszedłem auto dookoła wszystkie cztery koła pracowały (zresztą to samo dla testu zrobiłem raz na błocie ale tam się tego spodziewałem) co ciekawe w tym samym miejscu gdzie ja utknąłem, jakaś mała Kia przednionapędowa z typowo zimowymi oponami poradziła sobie bez problemu, nie ma w tym żadnej winy Subaru a tylko i wyłącznie opon Nokian WR A3 głębokośc bieżnika wg. wskaźnika na oponie jeszcze było widać 6, które na ubitym jak i kopnym śniegu całkowicie sobie nie radzą Daję słowo, przód stał, tylne koła mieliły no to do "pupy" ma ten napęd chyba, ze tam jest tak jak w "starej" Sorento i napędzany jest permanentnie tył a w razie potrzeby lub na życzenie przód ale dałbym się pokroić, ze kiedyś czytałem właśnie napęd w Sorento zmieniono diametralnie chyba że tam jest centralny dyfer bez blokady to by dopiero była heca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kombi Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Chyba coś te napędy nie robią, mammały krawężnik przed blokiem i widze jak wygląda podjazd pod tą "przeszkode" starszym sorento, lepiej sobie radzi reno thalia bez kitu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfik Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Chyba coś te napędy nie robią, mammały krawężnik przed blokiem i widze jak wygląda podjazd pod tą "przeszkode" starszym sorento, lepiej sobie radzi reno thalia bez kitu. Terenówka z dołączanym ręcznie napędem na przód (mam Ssanyonga) jest beznadziejna na śliskim, jak przód nie jest dołączony. Wynika to z rozłożenia nacisków na osie. Przednionapędowa osobówka ma znacznie lepiej. Ale jak się dołączy przód to sytuacja się zmienia drastycznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik Opublikowano 29 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2016 Na autocentrum testują najmocniejszego Superba. Do setki idzie bardzo ladnie http://www.autocentrum.pl/filmy/nasze-nagrania/przyspieszenia/skoda-superb-combi-4x4-2.0-tsi-280-km-at-przyspieszenie-0-100-kmh/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 29 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2016 Lepiej od Porsche Caymana czy Panamery a na poziomie Cayenne S... co się dzieje z tym światem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 29 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2016 (edytowane) co się dzieje z tym światem A nic, Japońce dostali zadyszki i tyle. Edytowane 29 Stycznia 2016 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojo02 Opublikowano 29 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2016 Dziwne z tym Sorento, na Krymie przed inwazją Rosjanie tym jeździli i dość dzielna w terenie była... btw. miał ktoś doświadczenie z grand vitarą benzynową? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 29 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2016 Na autocentrum testują najmocniejszego Superba. Do setki idzie bardzo ladnie http://www.autocentr...enie-0-100-kmh/ jak nowe sti Mimo to wolalbym kupic sti Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmajgel Opublikowano 29 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2016 co do Superba to wyszlo ze jest sybszy do 100km/h od Leona Cupry. Masa nie ma nic do gadania czy Skody sa specjalnie przygotowane do testów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 29 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2016 Cupra to fwd. Naprawde duzo pary idzie w niej w gwizdek mimo szpery. Na pietwszych 3. biegach powyzej 5000 zolte oczko mruga... Moze zmiana seryjnych gum cos by pomogla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmajgel Opublikowano 29 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2016 250 kg tez robi roznice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzej007 Opublikowano 29 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2016 Nowe silnik tsi maja zawsze bonusy mocy i to duże rzędu 20 30 km wiec nic tu dziwnego raczej nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dymian Opublikowano 30 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2016 Oby tylko nie było wpadek z chlaniem oleju w 2.0, to będzie dobra opcja do firmy w leasing. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 31 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 Pojawił się test Superba 280 kuni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 W środku można depresji dostać od tego smutnego projektu deski. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 31 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 W środku można depresji dostać od tego smutnego projektu deski. o gustach się nie dyskutuje, natomiast jakość deski w tym dokładnie modelu jest świetna a to przecież "tylko wyśmiewana Skoda" zresztą odnoszę wrażenie, że to auto to kolejny skok Skody pod względem "kunsztu" wykonania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 (edytowane) Nie neguję wykonania, jakości czy innych technicznych rzeczy w tym aucie. Jednak deska rozdzielcza z wyglądu jest imho zupełnie bez polotu. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 31 Stycznia 2016 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 31 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 (edytowane) piekny samochod cos jak obk ( tylko ze nizszy) ale z fajniejszym motorem. Subaru wprowadzaj obk2.0dit!!! Edytowane 31 Stycznia 2016 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się