Skocz do zawartości

Skoda lepsza od Subaru


bardzozlymisio

Rekomendowane odpowiedzi

 

Może powinni zacząć od d*** strony i pieluchą owinąć wydech. Wtedy sadza osadzałaby się na materiale :-P
 

 

nie o sadze a o gaz się rozchodzi tego pieluch nie zatrzyma  ;)

 

to może taniej i łatwiej wyjdzie dać społeczeństwu maski przeciwgazowe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel

 

 

nie o sadze a o gaz się rozchodzi tego pieluch nie zatrzyma 

Niby tak, ale ogólnie gdy chcemy zmniejszyć NOx, zwiększa nam się emisja sadzy .... więc może jednak ?

 

Pozdrowienia  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

nie o sadze a o gaz się rozchodzi tego pieluch nie zatrzyma 

Niby tak, ale ogólnie gdy chcemy zmniejszyć NOx, zwiększa nam się emisja sadzy .... więc może jednak ?

 

Pozdrowienia  

 

 

tak długo jak będą miały DPF-y to wciąż jednak gazy wydostaną się na zewnątrz 

 

ale jakby maska była jednak niezbędna

 

to ja zaproponuję 

 

RAD-Emergency-Womens-Bra.jpg

RAD-Emergency-Bra.jpg

 

http://www.geekalerts.com/rad-emergency-bra/

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No cóż za niespodzianka  :biglol:

 

 

 

Jak na ironię, jedynym samochodem, który - w myśl nowego testu pomiarowego - miałby prawo poruszać się po europejskich drogach był... Volkswagen Golf z wysokoprężnym 2,0 l TDI z rodziny EA189! Z testu wynikało, że w rzeczywistym ruchu drogowym samochód emituje 148 mg NOx na 1 km. Oznacza to, że norma przekroczona została "jedynie" o 190 proc., więc auto zmieściłoby się w - zakładanych przepisami - 210 proc.
 
“Fiat 500X zamiast dopuszczalnych prawem 80 mg NOx na 1 km emitował średnio... 845 mg!”
Niewiele do maksymalnej granicy - 210 proc. normy - zabrakło wysokoprężnym silnikom Mazdy i Mercedesa. W normach nie miałyby szans zmieścić się przetestowane przez specjalistów od spalania BMW, Opel i Volvo. Aż pięciokrotnie przekroczyło dopuszczalny limit wysokoprężne Audi Q3, które wyposażone było w starszą jednostkę TDI z rodziny EA189 (teoretycznie spełniającą normę Euro5) objętą aferą "dieselszwindel".
 
Prawdziwym rekordzistą okazał się jednak Fiat 500X z popularną, wysokoprężną jednostką 1,6 l JTD, która - przynajmniej teoretycznie - spełniać ma normę emisji spalin Euro6. W teście drogowym auto emitowało średnio aż sześć razy więcej tlenków azotu NOx, niż - z ledwością - mieszczący się w limitach Volkswagen Golf. Zamiast - dopuszczalnych prawem 80 mg NOx na 1 km Fiat 500X emitował ich średnio... 845 mg!
 
 

 

 

 

http://motoryzacja.interia.pl/raporty/raport-volkswagen-spaliny/wiadomosci/news-szokujace-wyniki-drogowych-pomiarow-emisji-spalin,nId,1930299

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No cóż za niespodzianka  :biglol:

 

 

 

Jak na ironię, jedynym samochodem, który - w myśl nowego testu pomiarowego - miałby prawo poruszać się po europejskich drogach był... Volkswagen Golf z wysokoprężnym 2,0 l TDI z rodziny EA189! Z testu wynikało, że w rzeczywistym ruchu drogowym samochód emituje 148 mg NOx na 1 km. Oznacza to, że norma przekroczona została "jedynie" o 190 proc., więc auto zmieściłoby się w - zakładanych przepisami - 210 proc.

 

“Fiat 500X zamiast dopuszczalnych prawem 80 mg NOx na 1 km emitował średnio... 845 mg!”

Niewiele do maksymalnej granicy - 210 proc. normy - zabrakło wysokoprężnym silnikom Mazdy i Mercedesa. W normach nie miałyby szans zmieścić się przetestowane przez specjalistów od spalania BMW, Opel i Volvo. Aż pięciokrotnie przekroczyło dopuszczalny limit wysokoprężne Audi Q3, które wyposażone było w starszą jednostkę TDI z rodziny EA189 (teoretycznie spełniającą normę Euro5) objętą aferą "dieselszwindel".

 

Prawdziwym rekordzistą okazał się jednak Fiat 500X z popularną, wysokoprężną jednostką 1,6 l JTD, która - przynajmniej teoretycznie - spełniać ma normę emisji spalin Euro6. W teście drogowym auto emitowało średnio aż sześć razy więcej tlenków azotu NOx, niż - z ledwością - mieszczący się w limitach Volkswagen Golf. Zamiast - dopuszczalnych prawem 80 mg NOx na 1 km Fiat 500X emitował ich średnio... 845 mg!

 

 

 

 

 

http://motoryzacja.interia.pl/raporty/raport-volkswagen-spaliny/wiadomosci/news-szokujace-wyniki-drogowych-pomiarow-emisji-spalin,nId,1930299

Hehe hehe he. ........No i się zaczęło :D a nie mówiłem? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No cóż za niespodzianka  :biglol:

 

 

 

Jak na ironię, jedynym samochodem, który - w myśl nowego testu pomiarowego - miałby prawo poruszać się po europejskich drogach był... Volkswagen Golf z wysokoprężnym 2,0 l TDI z rodziny EA189! Z testu wynikało, że w rzeczywistym ruchu drogowym samochód emituje 148 mg NOx na 1 km. Oznacza to, że norma przekroczona została "jedynie" o 190 proc., więc auto zmieściłoby się w - zakładanych przepisami - 210 proc.

 

“Fiat 500X zamiast dopuszczalnych prawem 80 mg NOx na 1 km emitował średnio... 845 mg!”

Niewiele do maksymalnej granicy - 210 proc. normy - zabrakło wysokoprężnym silnikom Mazdy i Mercedesa. W normach nie miałyby szans zmieścić się przetestowane przez specjalistów od spalania BMW, Opel i Volvo. Aż pięciokrotnie przekroczyło dopuszczalny limit wysokoprężne Audi Q3, które wyposażone było w starszą jednostkę TDI z rodziny EA189 (teoretycznie spełniającą normę Euro5) objętą aferą "dieselszwindel".

 

Prawdziwym rekordzistą okazał się jednak Fiat 500X z popularną, wysokoprężną jednostką 1,6 l JTD, która - przynajmniej teoretycznie - spełniać ma normę emisji spalin Euro6. W teście drogowym auto emitowało średnio aż sześć razy więcej tlenków azotu NOx, niż - z ledwością - mieszczący się w limitach Volkswagen Golf. Zamiast - dopuszczalnych prawem 80 mg NOx na 1 km Fiat 500X emitował ich średnio... 845 mg!

 

 

 

 

 

http://motoryzacja.interia.pl/raporty/raport-volkswagen-spaliny/wiadomosci/news-szokujace-wyniki-drogowych-pomiarow-emisji-spalin,nId,1930299

 

He he å to dobre :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/66810-subaru-levorg/?p=2295158

 

"z dieslami - w ramach UE - będzie się wiele zmieniało, dokręcenie śruby stało się podobno na tyle problemem, że o ile emisja CO2 "z rury" jest niższa od benzyny to podobno w całość emisji w trakcie realnej eksploatacji (w tym części, obsługa itp. itd.) przewyższa silnik benzynowy"

 

to jest mój post z 3 sierpnia, jeszcze przed całą afera z VW, naprawdę nie pisałem tego w ciemno  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

....Chojny a jak sprawa w wiekszych autach? Dostawczaki , małe ciężarówki, tiry?

Też taki gnój(bo gnoje) czy tutaj wszystko ok?

Tego nie wiem, nie mam pojęcia. TIRy też mają Euro5, Euro6 i są różne opłaty dla przewoźników w zależności od tego. Jak mają się deklaracje producentów do rzeczywistości? Nie wiem nawet czy ktoś to sprawdza i publikuje wyniki.

Dostałem służbową skodę :facepalm:

Przykro mi. Pamiętam że najlepsze terenowe to auto służbowe ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...