Skocz do zawartości

Skoda lepsza od Subaru


bardzozlymisio

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

zaraz się okaże że nawet taka Tesla to też jedna wielka ściema i naprawdę nie ma tam żadnego silnika elektrycznego tylko co noc ludzie z Tesli podkradają się do każdego sprzedanego egzemplarza i po kryjomu dolewają paliwa
 

 

energie elektryczną też trzeba jakoś wytworzyć, przesłać itp.

 

samo auto nie emituje i to jest jego zaleta np. w miastach ale nie można powiedzieć, że sama emisja związana z poruszaniem się tym autem jest zerowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaraz się okaże że nawet taka Tesla to też jedna wielka ściema i naprawdę nie ma tam żadnego silnika elektrycznego tylko co noc ludzie z Tesli podkradają się do każdego sprzedanego egzemplarza i po kryjomu dolewają paliwa

 

Nie jest tajemnicą, że samochody elektryczne wcale nie są bardziej ekologiczne od spalinowych. 

 

Wytwarza się sporo zanieczyszczeń aby zapewnić energię dla auta ale... zanieczyszczenia powstają nie tam gdzie jeździ samochód czyli w mieście a w lokalizacji elektrowni. 

 

Koszty środowiskowe wytworzenia baterii oraz ich utylizacja po wyeksploatowaniu są aktualnie pomijany przy porównaniu elektryka z petro. 

 

 

 

 

to chyba było do przewidzenia. Ktoś nasłał "ekologów" w US na VW no to  teraz "koledzy" z EU biorą się cuda techniki made in US. Na koniec całość się zamknie "ugodą" na wysokim szczeblu.

 

VW nie jest głupie, wie co robią inni, inni wiedzą co robi VW.

 

No chyba nie wierzycie w to, że jak innym się nie udawało spełnić norm a niby VW tak, to "inni" nie poszli do salonu nie kupili Paska i nie rozkręcili go do śrubki czy nie podłączyli go pod kompa i inne maszynki.   

 

To by było pierwsze co bym zrobił. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

od kiedy to ADAC jest wiarygodnym zrodlem? :huh:

 

aaa, pamietam, odkad zaczal manipulowac wynikami swoich "zestawien" i "testow" na korzysc niemieckich producentow, etc. :biglol:

 

https://www.google.com/search?q=skandal+z+adac&ie=utf-8&oe=utf-8#newwindow=1&q=skandal+z+testami+adac

Edytowane przez eddie_gt4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

zaraz się okaże że nawet taka Tesla to też jedna wielka ściema i naprawdę nie ma tam żadnego silnika elektrycznego tylko co noc ludzie z Tesli podkradają się do każdego sprzedanego egzemplarza i po kryjomu dolewają paliwa

 

Nie jest tajemnicą, że samochody elektryczne wcale nie są bardziej ekologiczne od spalinowych. 

 

Wytwarza się sporo zanieczyszczeń aby zapewnić energię dla auta ale... zanieczyszczenia powstają nie tam gdzie jeździ samochód czyli w mieście a w lokalizacji elektrowni. 

 

Koszty środowiskowe wytworzenia baterii oraz ich utylizacja po wyeksploatowaniu są aktualnie pomijany przy porównaniu elektryka z petro. 

to jest dla mnie oczywiste, bo to tyczy się wielu niby eko produktów. Równie dobrze można by przeprowadzić badania w jakim stopniu VW przyczynił się do zmniejszenia zanieczyszczenia nie budując kolejnych fabryk i laboratoriów i prowadząc testów technologii mających na celu zmniejszenie ilości zanieczyszczeń w silnikach, tylko stosując sprawdzone i znane konstrukcje.

 

Bardziej chodzi o sam fakt że nawet nie próbowali spełnić tych norm tylko je jakoś ominąć i tak samo że jeszcze się okaże w testach że Tesla nawet nie ma elektrycznego silnika, tylko tak mówią :biglol:

I jeszcze ta chryja z "Car of the year"   :mellow:

ej 255/257 też miało tytuł engine of the Year ;) więc wiesz :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka tysięcy auto VW odkupi, rozkręci w części wrzuci w program części po regeneracji  ;)

 

Znając Niemców będą jeszcze na tym "do przodu"  ;)

 

 

Daewoo też kiedyś w Polsce wymieniło ludziom Lanosy na nowe kiedy się okazało że mają błędy lakiernicze. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A właśnie właściciele Skód pootrzymywali wiadomości o treści :

 

 

Drogi Kierowco,

Z przykrością informujemy, że Twoja ŠKODA posiada zainstalowane błędne oprogramowanie. Przepraszamy za zaistniałą sytuację i jednocześnie informujemy, że zrobimy wszystko co w naszej mocy, aby ją rozwiązać jak najszybciej. Pamiętaj jednak, że Twój samochód jest całkowicie bezpieczny i zdolny do codziennej jazdy.

Zapewniamy, że Grupa Volkswagen cały czas pracuje nad rozwiązaniem technicznym tego problemu. Bierzemy za niego pełną odpowiedzialność i będziemy pokrywać wszystkie koszty związane z modyfikacjami.

Aby dowiedzieć się więcej o problemie, zgłoś się do najbliższego Autoryzowanego Partnera ŠKODY.

Dziękujemy za wyrozumiałość!

Zespół ŠKODA Polska


BTW - na forach VAG-a właśnie pojawiło się określenie na to "wadliwe" oprogramowanie - HIV ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość FastAndFurious

  USA nie ma zadnego interesu w szkodzeniu VAG, bo to jest niszowy i nieliczacy sie gracz na amerykanskim rynku.

VAG probowal sie wykrecic kwota 7.6 mld, ale nie uda sie. Minimalna kwota to 26 mld, ale moze nawet dojsc do ok 80 mld kosztow i strat. To daje spora szanse na bankructwo.

Samo rozwiazanie problemu 8 mln samochodow w Europie z przestepczym oprogramowaniem to wyzwanie niewykonalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość FastAndFurious

W 2014 roku VW sprzedal w USA 366.970 samochodow, Audi 182.011 sztuk. Wobec 16.7 mln sprzedanych w 2014r na amerykanskim rynku samochodow jest to udzial niewielki. Wsrod 20 najlepiej sie sprzedajacych samochodow nie ma zadnego niemieckiego.

Edytowane przez FastAndFurious
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość FastAndFurious

Kuba :D Diesel w US to zaledwie...1 procent calego rynku.

'' Diesel vehicles are not particularly big sellers in the United States. The best-selling diesel vehicle is the Ram pickup, which has sold 38,648 units for the year through August. Volkswagen claims the next four spots in the rankings, with sales of the Passat diesel (16,109 units), the Jetta diesel (15,511 units), the Golf Sportwagen diesel (8,091 units) and the Golf diesel (6,846 units), according to HybridCars.com. Including all VW, Audi and Porsche models, Volkswagen has sold about 62,400 diesel units in the United States this year. ''

Read more: Volkswagen Stops Selling Diesel Cars in US; Could Cost 15% of Sales - 24/7 Wall St. http://247wallst.com/autos/2015/09/21/volkswagen-stops-selling-diesel-cars-in-us-could-cost-15-of-sales/#ixzz3nnKRfdbw
 

Taka sprzedaz to zadna sprzedaz. Najlepiej spzredaje sie Dodge Ram diesel. VAG spzredal przez rok 62.400 samochodow z silnikami diesla w US.

Teraz nie sprzedaje nic, bo jest zakaz.

Edytowane przez FastAndFurious
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...