Primi Opublikowano 1 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2014 Tu masz salon któy jużw ogłoszeniu daje 15% http://otomoto.pl/skoda-octavia-elegance-amazing-zima-150km-C34845766.html Tak więc nawet przy trudniej dostepnych wersjach nie widze opcji na mniej niz 11% TPAuto - sprawdziłem na stronie skody i nie ma takiego salonu w Gliwicach, więc to raczej jakiś broker. Nie wiem czy 15% jest możliwe, ale 9% dostałem bez większego problemu na O3. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 1 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2014 To jest broker...tacy oferuja XT Platinium za 130 000...tez uwierzysz?? Nie ma szans na 11% w lepszych wersjach Octy. Moze 9, 10. No chyba, ze kupujesz na znizke pracowniczą. A co to jest pakiet Amazing ? To coś od Apple ? Akurat dobra oferta. Przy specyfikacji Elegance masz za niecałe 4000 sporo rzeczy. No ale przeciez to takie śmieszne, skodowskie padlo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 1 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2014 To jest broker...tacy oferuja XT Platinium za 130 000...tez uwierzysz?? Nie ma szans na 11% w lepszych wersjach Octy. Moze 9, 10. No chyba, ze kupujesz na znizke pracowniczą. Tylko ze XT oferują z innych rynków. A te Skody są z rynku PL. Pewnie w ogłoszeniach ciężko bedzie znaleźć bezpośrednio dealera z takim rabatem na wejsciu bo pewnie Skoda auto im nie pozwala ogłaszac az takich cen. Ale jak współpracują z "brokerem" to ten broker może już wszystko Tu np RSa dealer ma od ręki daje na wejściu już 9% - a podobno na to auto trzeba czekac pół roku......... http://otomoto.pl/skoda-octavia-elegance-amazing-zima-150km-C34845766.html Każdy kto kupuje nową Skode z rabatem mniejszym niż 2-cyfrowy najwyczajniej dał sie naciągnać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 1 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2014 (edytowane) Nie sa z rynku PL, ale ok. Zalatw u dealera rabat na Octe 1.8 elegance 4x4 DSG dwucyfrowy - czekam na oferte w pdf. Edytowane 1 Listopada 2014 przez Nowicjusz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Ale czemu porównujecie Scouta z Forkiem XT? Przecież to inny prześwit i nieco inne przeznaczenie aut. Prędzej to chyba do OBK, ale tam brak silników 2.0T :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 (edytowane) Pewnie dlatego, że nie ma w ofercie tych producentów porównywalnych modeli. Zarówno pod względem nadwozia, jak i wyposażenia i przede wszystkim silników. Poszukuję następcy OBK D ale tym razem z silnikiem benzynowym, zapewniającym osiągi lepsze niż OBK D. Wolę podwyższone kombi od SUV'a. Siłą żeczy albo pójdę do konkurencji (która tak na marginesie jest w tym segmencie uboga w oferty), albo zostanę przy marce i kupię forka xt, który jest fajnym samochodem, ale jak dla mnie jego główną wadą jest to, że to SUV. Edytowane 2 Listopada 2014 przez spawalniczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Wolę podwyższone kombi od SUV'a. Siłą żeczy albo pójdę do konkurencji (która tak na marginesie jest w tym segmencie uboga w oferty), A widziałęś nowego Leona x-perience? To praktycznie to samo co SCOUUT, ale zdecydowanie inaczej opakowane i na pewno nie będzie tak pospolite. Do tego teraz w standardzie masz 4 lata gwarancji http://www.seat-auto.pl/content/pl/brand/pl/news-and-events/new-models/new-leon-x-perience.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Ale czemu porównujecie Scouta z Forkiem XT Też tego nie kumam :facepalm: , no ale kto zabroni prowadzić dysputy akademickie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Patrząc na segment rynku, to O Scout bliżej do XV niż Forka Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Na Forum rożne cuda się zdążają Pamietam jak w innym wątku ktoś porównywał FXT z X1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfik Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Patrząc na segment rynku, to O Scout bliżej do XV niż Forka Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka To już prędzej z Outbackiem - skoda, co by nie mówić, to auto "rodzinne" - kufer jest większy niż w outbacku zarówno do półki jak i max. Skoda trochę krótsza, ale ma szerzej rozstawione koła i praktycznie taką samą szerokość. A porównując diesle, skoda też szybsza (papierowo). XV to bym do Yeti porównywał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Dalej mniejszy prześwit. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 (edytowane) Patrząc zdroworozsądkowo masz rację. Ale patrząc na to, co nam wciskają marketingowcy i przynajmniej niektórzy opiniotwórczy dziennikarza, to XV i Octavia są w segmencie C, a OBK w D i m.in. z takiego pozycjonowania wynika również różnica w cenach Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Edytowane 2 Listopada 2014 przez sjak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfik Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 (edytowane) Marketingowcy skody walczą jak lwy, by przypisać Octavię do D i Superba do E, ale same auta są tak poniżej docelowej klasy, bo konkurencja ucieka. Ja nie piszę, że skoda lepsza, ale jak się porównuje, to można chcieć oddać trochę prześwitu za trochę niższą cenę, albo spalanie albo dopłacić za klasę, czy osiągi. Dla mnie skoda odpadła nie marką, ale np. oponami o niskim profilu, właśnie prześwitem i kątem natarcia oraz wspomnieniem bólu pleców w służbowej O2. Edytowane 2 Listopada 2014 przez Alfik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Kurczę, a nie uważacie, że mimo wszystko w cenie jest zawarta również wartość zdania "jeżdżę Skodą, a "jeżdżę Subaru" ? Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Jak rozumiem, to wychodzi z 50k PLN za takie małe zdanko... Za zdanko i 70NM i 56 KM. Za te Pięć dych możesz killować każdą Octavie "w ciemno" :biglol: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Ktoś już wrzucał filmik jak FXT robi 6,8 sek. Ten sam trik z "przygazówką". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Ładnie idzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 . Ten sam trik z "przygazówką". DSG nie potrzebuje przygazówki - DSG ma funkcję kontroli startu (tyle ze mało kto o tym wie). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Już pisałem w innym wątku, ale powtórzę. Rzeczywistość zaskakuje. Mój XT do 160 był o długość przed Superbem 3,6, startującym bez LC Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 . Ten sam trik z "przygazówką". DSG nie potrzebuje przygazówki - DSG ma funkcję kontroli startu (tyle ze mało kto o tym wie). No ale na tym filmiku kierownik wyraźnie trzymał gaz i hamulec jednocześnie no i startował z wyższych obrotów. Nie jestem pewien czy w każdym DSG to jest AUDI ma na pewno, ale czy Skoda tez to nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Ma. Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 No ale na tym filmiku kierownik wyraźnie trzymał gaz i hamulec jednocześnie no i startował z wyższych obrotów. tak właśnie działa kontrola startu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 No ale na tym filmiku kierownik wyraźnie trzymał gaz i hamulec jednocześnie no i startował z wyższych obrotów. tak właśnie działa kontrola startu. Oj chyba nie Tu wyraźnie auto siadło na amorach, stopy się paliły, a LC chyba po prostu rozłącza skrzynie i można wkręcać na obroty. No ale nie jest znawcą DSG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Jest tak jak pisze Lukass. Wciskasz przycisk lc, lewa na hamulec, prawa gaz do dechy, sprzęgła niestety lekko są spięte. Puszczenie hamulca powoduje pełne spięcie sprzęgieł, ale bez uderzenia na skrzynię Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 A bo ja sie do Twojego opisu odnosiłem, a nie do filmiku. Żeby LC zadziałał to musi byc kilka warunków zostać spełnionych. Jest tak jak pisze Lukass. Wciskasz przycisk lc, lewa na hamulec, prawa gaz do dechy, sprzęgła niestety lekko są spięte. Puszczenie hamulca powoduje pełne spięcie sprzęgieł, ale bez uderzenia na skrzynięWysłane z ajfona za pomocą tapatoka Ja nie miałem żadnego przycisku LC, a LC było i uruchamiało sie ciut innaczej niż w tym opisie. Ale najważniejsze było hamulec lewa na full + gaz w podłogę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się