Skocz do zawartości

Skoda lepsza od Subaru


bardzozlymisio

Rekomendowane odpowiedzi

Tu masz salon któy jużw ogłoszeniu daje 15%

http://otomoto.pl/skoda-octavia-elegance-amazing-zima-150km-C34845766.html

Tak więc nawet przy trudniej dostepnych wersjach nie widze opcji na mniej niz 11%

TPAuto - sprawdziłem na stronie skody i nie ma takiego salonu w Gliwicach, więc to raczej jakiś broker.

Nie wiem czy 15% jest możliwe, ale 9% dostałem bez większego problemu na O3.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest broker...tacy oferuja XT Platinium za 130 000...tez uwierzysz??

 

Nie ma szans na 11% w lepszych wersjach Octy. Moze 9, 10. No chyba, ze kupujesz na znizke pracowniczą.

A co to jest pakiet Amazing ? To coś od Apple ?

 

:biglol:

Akurat dobra oferta. Przy specyfikacji Elegance masz za niecałe 4000 sporo rzeczy. No ale przeciez to takie śmieszne, skodowskie padlo :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

To jest broker...tacy oferuja XT Platinium za 130 000...tez uwierzysz?? Nie ma szans na 11% w lepszych wersjach Octy. Moze 9, 10. No chyba, ze kupujesz na znizke pracowniczą.

Tylko ze XT oferują z innych rynków. A te Skody są z rynku PL. Pewnie w ogłoszeniach ciężko bedzie znaleźć bezpośrednio dealera z takim rabatem na wejsciu bo pewnie Skoda auto im nie pozwala ogłaszac az takich cen. Ale jak współpracują z "brokerem" to ten broker może już wszystko ;)


Tu np RSa dealer ma od ręki daje na wejściu już 9% - a podobno na to auto trzeba czekac pół roku.........

http://otomoto.pl/skoda-octavia-elegance-amazing-zima-150km-C34845766.html

 

Każdy kto kupuje nową Skode z rabatem mniejszym niż 2-cyfrowy najwyczajniej dał sie naciągnać :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie dlatego, że nie ma w ofercie tych producentów porównywalnych modeli. Zarówno pod względem nadwozia, jak i wyposażenia i przede wszystkim silników.

Poszukuję następcy OBK D ale tym razem z silnikiem benzynowym, zapewniającym osiągi lepsze niż OBK D.

Wolę podwyższone kombi od SUV'a. Siłą żeczy albo pójdę do konkurencji (która tak na marginesie jest w tym segmencie uboga w oferty), albo zostanę przy marce i kupię forka xt, który jest fajnym samochodem, ale jak dla mnie jego główną wadą jest to, że to SUV.

Edytowane przez spawalniczy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Wolę podwyższone kombi od SUV'a. Siłą żeczy albo pójdę do konkurencji (która tak na marginesie jest w tym segmencie uboga w oferty),

A widziałęś nowego Leona x-perience? To praktycznie to samo co SCOUUT, ale zdecydowanie inaczej opakowane i na pewno nie będzie tak pospolite. Do tego teraz w standardzie masz 4 lata gwarancji

http://www.seat-auto.pl/content/pl/brand/pl/news-and-events/new-models/new-leon-x-perience.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrząc na segment rynku, to O Scout bliżej do XV niż Forka :)

 

 

Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka

To już prędzej z Outbackiem - skoda, co by nie mówić, to auto "rodzinne" - kufer jest większy niż w outbacku zarówno do półki jak i max. Skoda trochę krótsza, ale ma szerzej rozstawione koła i praktycznie taką samą szerokość. A porównując diesle, skoda też szybsza (papierowo). XV to bym do Yeti porównywał. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrząc zdroworozsądkowo masz rację. Ale patrząc na to, co nam wciskają marketingowcy i przynajmniej niektórzy opiniotwórczy dziennikarza, to XV i Octavia są w segmencie C, a OBK w D i m.in. z takiego pozycjonowania wynika również różnica w cenach

 

 

Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka

Edytowane przez sjak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marketingowcy skody walczą jak lwy, by przypisać Octavię do D i Superba do E, ale same auta są tak poniżej docelowej klasy, bo konkurencja ucieka. Ja nie piszę, że skoda lepsza, ale jak się porównuje, to można chcieć oddać trochę prześwitu za trochę niższą cenę, albo spalanie albo dopłacić za klasę, czy osiągi. Dla mnie skoda odpadła nie marką, ale np. oponami o niskim profilu, właśnie prześwitem i kątem natarcia oraz wspomnieniem bólu pleców w służbowej O2.

Edytowane przez Alfik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Kurczę, a nie uważacie, że mimo wszystko w cenie jest zawarta również wartość zdania "jeżdżę Skodą, a "jeżdżę Subaru" ?

 

 

Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka

 

Jak rozumiem, to wychodzi z 50k PLN za takie małe zdanko...  :biglol:  

 

Za zdanko i

70NM i 56 KM.

 

Za te Pięć dych możesz killować każdą Octavie "w ciemno" :biglol:

 

 

 

:biglol: :biglol: :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

. Ten sam trik z "przygazówką".

DSG nie potrzebuje przygazówki - DSG ma funkcję kontroli startu (tyle ze mało kto o tym wie).

 

No ale na tym filmiku kierownik wyraźnie trzymał gaz i hamulec jednocześnie no i startował z wyższych obrotów. Nie jestem pewien czy w każdym DSG to jest ;) AUDI ma na pewno, ale czy Skoda tez to nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

No ale na tym filmiku kierownik wyraźnie trzymał gaz i hamulec jednocześnie no i startował z wyższych obrotów.

tak właśnie działa kontrola startu.

 

Oj chyba nie ;) Tu wyraźnie auto siadło na amorach, stopy się paliły, a LC chyba po prostu rozłącza skrzynie i można wkręcać na obroty. No ale nie jest znawcą DSG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest tak jak pisze Lukass. Wciskasz przycisk lc, lewa na hamulec, prawa gaz do dechy, sprzęgła niestety lekko są spięte. Puszczenie hamulca powoduje pełne spięcie sprzęgieł, ale bez uderzenia na skrzynię

 

 

Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A bo ja sie do Twojego opisu odnosiłem, a nie do filmiku. Żeby LC zadziałał to musi byc kilka warunków zostać spełnionych.


Jest tak jak pisze Lukass. Wciskasz przycisk lc, lewa na hamulec, prawa gaz do dechy, sprzęgła niestety lekko są spięte. Puszczenie hamulca powoduje pełne spięcie sprzęgieł, ale bez uderzenia na skrzynię


Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka

Ja nie miałem żadnego przycisku LC, a LC było i uruchamiało sie ciut innaczej niż w tym opisie. Ale najważniejsze było hamulec lewa na full + gaz w podłogę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...