Skocz do zawartości

Legacy ozylo :)


michal

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 98
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

So What!, what? No zly jestem, bo mi maszyna padla. Zaparkowalem w garzu w sobote. Rano wkurzylo mnie STi bo dolalem plynu do spryskiwacza i maska nie chciala sie zamknac (chyba cos przymarzlo, albo jakas linka sie zaciela - jutro sprawdze), wiec postanowilem opdalic Legacy i ... smierc. Polowa kontrolek nie gasnie (swieci silniczek, AWD, olej). Zdjecie klemy nic nie daje, bezpieczniki o.k., pompa pracuje, rozrusznik tez, olej jest, antynapadu nie ma, wiec ... cos padlo w elektronice chyba. Dziwne, bo od samego stania jeszcze mi nic w aucie nie padlo. Licze na Andrzeja, bo do niego auto pojechalo, ze dokona jakiegos cudu i wskrzesi czarnucha, bo w sumie fajne auto z niego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jak dodatkowy immobiliser odetnie zasilanie komputera, to ostatnim tchnieniem rejestrowany jest brak komunikacji z systemem ABS. Do wykasowania błędu świeci się kontrolka kontroli trakcji, mruga kontrolka tempomatu i cośtam jeszcze. Może to tego typu usterka. Na moje szczęście mam 500 metrów dalej znajomego z komputerem dogadującym się z Legacy...

 

A co z rozmiarem felg? Pytam, bo tak na oko u mnie na przód standardowe 16" się nie mieści - a na zimę bym chciał...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jak dodatkowy immobiliser odetnie zasilanie komputera, to ostatnim tchnieniem rejestrowany jest brak komunikacji z systemem ABS. Do wykasowania błędu świeci się kontrolka kontroli trakcji, mruga kontrolka tempomatu i cośtam jeszcze. Może to tego typu usterka. Na moje szczęście mam 500 metrów dalej znajomego z komputerem dogadującym się z Legacy...

 

Tempomat gasnie, poduszki gasna, dystrybutorek paliwa gasnie, tylko te najwredniejsze zostaja.

 

A co z rozmiarem felg? Pytam, bo tak na oko u mnie na przód standardowe 16" się nie mieści - a na zimę bym chciał...

 

Ja mam Legacy 2.0 AT, wiec mam mniejsze hamulce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmyliły mnie te podwójne rury z tyłu :) A co do awarii to obstawiałbym coś banalnego. Nie obraź się za tą sugestię, ale akumulator sprawdziłeś? Ostatnio w Scenicu narzeczonej miałem taką akcję: kupiłem nowy akumulator, bo poprzedni wyzionął ducha na parkingu pod firmą. Założyłem na miejscu. Przekręcam kluczyk i nic. Światła świecą, szyby w oknach działają, centralny działa. Wszystko pięknie. Próba odpalenia kończyła się przygaśnięciem lampek na konsolecie a dalej włączeniem alarmu :) Okazało się, że nowy akumulator miał gdzieś zwarcie wewnętrzne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja myslem ze to zwyczajna wilgoc sie osiadla na kablach i wyrosila - tez tak mialem onegdaj z audica - pewnikiem otwarles maske jak silnik byl rozgrzany i zamkles potem - a w garazach to wentylacja slabiutka jezd - subaru sie nie psuja tak ot - wilgoc to paskuda jezd w tych nowoczesnych bryczkach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm to chyba jedyny serwis kontaktujacy sie z klientem na publicznym forum :shock:

 

Ciekaw jestem, czy szwajcarski serwis odpisze mi na maila z pytaniem co i kiedy w moim Foresiu onegdaj bylo robione :?:

 

Kiedyś ktos pytal to dowiedzial sie że jego auto zostalo wycofane z ruchu w CH po wypadku :cool:

AK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm to chyba jedyny serwis kontaktujacy sie z klientem na publicznym forum :shock:

 

Ciekaw jestem, czy szwajcarski serwis odpisze mi na maila z pytaniem co i kiedy w moim Foresiu onegdaj bylo robione :?:

 

Kiedyś ktos pytal to dowiedzial sie że jego auto zostalo wycofane z ruchu w CH po wypadku :cool:

AK

No nie no raczej moj Lesnik na powypadkowy nie wyglada. Blachy, lakier, szpary pomiedzy elementami, naklejki, plastiki, osprzet silnika i jego mocowania i wiele elementow wskazuje na brak takich przygod.

 

Glownie zalezy mi na informacji o rozrzadzie - z wiadomych wzgledow. Zadzwonilbym do nich, ale obawiam sie, ze tam nikt nie bedzie spikal, a ja szprechac nie potrafie (jedynie jakiegos bratwursta, czy inny dichmilch potrawie zamowic).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, te obrecze to ATS 16" - na zime daja rade.

 

Dokladnie to ATS Aquila ;) Bardzo fajna obrecz.

 

Glownie zalezy mi na informacji o rozrzadzie - z wiadomych wzgledow. Zadzwonilbym do nich, ale obawiam sie, ze tam nikt nie bedzie spikal, a ja szprechac nie potrafie (jedynie jakiegos bratwursta, czy inny dichmilch potrawie zamowic).

 

Olleo ale Ty kombinujesz jak kon pod gore ;) Masz numer zadzwon, umow sie na oglad auta, bedziesz mial pelna jasnosc ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olleo ale Ty kombinujesz jak kon pod gore ;) Masz numer zadzwon, umow sie na oglad auta, bedziesz mial pelna jasnosc ...

Ale jakbym mial konkretne info od szwajcarskiego ASO, to bym mogl od razu zamowic czesci - po co dwa razy jezdzic =) To juz niestety nie czasy studenckie, kiedy mialem czas wolny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz jakies podejrzenia to trzeba zdjąc oslony . pasek i spr. w jakim stanie sa rolki.I wtedy ewentualnie wymienic.Koszt to okolo 300zl + ewentualnie cześci.W ASO powinni to miec "na stanie" a wymieniac nie musza.

Pozdr.AK

300zl? A gdzie te tysiace, ktorymi tutaj ciagle strasza? Pewnie w materialach.

 

Zapytalem tez w mailu o regulacje zaworow, czy byla robiona. To tez da rade sprawdzic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...