ammisiek Opublikowano 4 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2022 Aj... chyba wrażliwy temat te czujniki :D. Natomiast zgadzam się z kolegą @subbiefan, że ten system jest w wykonaniu subaru mocno słaby w porównaniu z innymi markami z podobnych lat. 800 zł za "klony" to dużo i niedużo. Chciałem się bardziej dowiedzieć jak auto reaguje na takie zdarzenia. Wizyta w aso lub wulkanizacji na kodowanie czujników co wymianę kompletu kół jest raczej słaba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konik123 Opublikowano 4 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2022 Czy zawieszenie jest to samo levorg a wrx ? Szukam czegoś do 5 tys do wrx 2018 nie bardzo wiem gdzie szukać , do levorga łatwiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MDsuperstar Opublikowano 5 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2022 Za około 5 kupisz gwint Teina 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konik123 Opublikowano 5 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2022 Ok ale który model bo nie widzę do 2.0 tylko ,2.5 albo levorg stąd pytanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MDsuperstar Opublikowano 6 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2022 16 godzin temu, konik123 napisał(a): Ok ale który model bo nie widzę do 2.0 tylko ,2.5 albo levorg stąd pytanie https://uk.tein.com/srch/uk_search.php Możesz tez napisać do JDL Performance - sa oficjalnym dystrybutorem, ja kupowałem (Tein EnduraPro Plus) przez nich i cena była bardzo ok 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konik123 Opublikowano 22 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2023 (edytowane) Dzięki. Edytowane 15 Lutego 2023 przez konik123 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konik123 Opublikowano 6 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2023 (edytowane) Jak ktoś zainteresowany na sprzedaż tein Flex z okazja nowy w kartonie, niestety plany się zmieniły aż żal że nie będę mógł sam na tym pośmigać , brać bo wiosna przyszła : Sprzedany. Edytowane 18 Kwietnia 2023 przez konik123 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HoQ Opublikowano 5 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2023 Witajcie. Końcem roku planuję nabyć jakiś rodzinny wóz w budżecie +-80k i naszedł mnie (byćmoże szalony) pomysł połączenia tego z powrotem do subaru, w postaci WRX 2015+. Czy wg waszego doświadczenia WRX nadaje się do roli głównego auta dla rodziny 2+2? Chodzi głównie o to czy: - da się tym wygodnie przejechać autostradowo kilkaset km? - zmieszczą się bagaże na tygodniowy wypad dla 4 osób (mam dodatkowo trumnę 350L)? - da się zamontować hak pod bagażnik rowerowy? - motor FA wymaga jakiejś specjalnej troski w tego typu użytkowaniu? Z góry dzięki za wszelkie komentarze w temacie i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 5 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2023 1. W miarę tak na seryjnym wydechu i prędkościach dozwolonych. 2. Może być ciężko. 3. Nie spotkałem się, tylko Levorg. 4. Bezproblemowy silnik, który mało pali przy spokojnej jeździe. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 5 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2023 (edytowane) 1. Jw. Seryjnym się da, choć przy jeździe autostradowej jest głośno, tak jak we wszystkich Subaru. Ja mam dołożony spojler z sti na klapie, który przy wyższych prędkościach dodatkowo trochę gwiżdże. 2. Przy odrobinie cierpliwości i zacięcia w układaniu tetris zmieścicie się. Zwłaszcza z bagażnikiem dachowym. Ja jeździłem 2+2 z bagażami, wózkiem i chyba kiedyś nawet z wanienką (bez dachowego). 3. Nie wiem, jak z hakiem, ale jeśli da się w Levorgu, to prawie na pewno to samo będzie w WRX. 4. Nic szczególnego. Seryjny jest przyjemny i oszczędny (~11l/100km przy 140-150km/h do 7 przy jeździe "międzymiastowej" (50-90km/h)). Niestety w korkach dużego miasta będzie bezlitosny (jak większość Subaraków). https://torkliftcentral.com/2015-2017-subaru-wrx-wrx-sti-ecohitch-invisi Edytowane 5 Czerwca 2023 przez Kambol 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 5 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2023 Jeżdżę moim WRXem już 2 lata i uważam, że to najlepszy model, jaki miałem. Silnik rzeczywiście bezproblemowy, przy prędkościach 140- 150 km pali 9-10l/100 km, a przy 100-120 nawet 7-8l (mam Stage 1 COBB). Bagażnik ma bardzo pojemny, więc na 4 osoby bez jakichś mega ładunków można się zmieścić. Ważne, by trafić zadbany egzemplarz i nie po "przystanku"... Polecam! 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 5 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2023 (edytowane) Narzekać można na słabe hamulce i zbyt gwałtowną reakcję przepustnicy przy ruszaniu - nie trzeba się starać, żeby spalić sprzęgło. Po małym tuningu (via cobb) jest znacznie lepiej. Edytowane 5 Czerwca 2023 przez Kambol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 5 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2023 37 minut temu, Kambol napisał(a): Narzekać można na słabe hamulce i zbyt gwałtowną reakcję przepustnicy przy ruszaniu - nie trzeba się starać, żeby spalić sprzęgło. Po małym tuningu (via cobb) jest znacznie lepiej. Hamulce rzeczywiście w serii nie są najlepsze, ale już po zmianie na tarcze i klocki DBA jest znacznie lepiej. Ze sprzęgłem też trzeba uważać, to prawda, ale generalnie każde Subaru niesie za sobą groźbę spalenia sprzęgła... ;) COBB STAGE1 podnosi moc do prawie 300 KM.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HoQ Opublikowano 6 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2023 @FilipBB @Kambol @sebachon dzięki piękne za odpowiedzi. Ten hak EcoHitch skitrany za dyfuzorem wygląda obiecująco, opcja z dobraniem od Levorga też ciekawa - o ile nie trzeba przy tym okrutnie rzeźbić dyfuzora bo zderzaki jednak trochę się różnią. Temat do rozkminy. O poprawianiu fabrycznej kulawej mapy poczytałem trochę u jankesów, ale to temat na jakiś czas po zakupie. Sprzęgło w każdym Subaru jakie miałem i jakim jechałem było specyficzne, także nic nowego. No może poza BRZ, tam było bardzo przyjemne. Ogólnie wygląda na to że może nie jest to aż tak szalony pomysł i uda się uniknąć kupna kury w TSI Dzięki jeszcze raz, jak będę bliżej realnej daty zakupu to pewnie będę was jeszcze męczył. Pozdro! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 6 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2023 Z hakiem może być problem bo zderzak WRX jest krótszy od Levorga, plus WRX ma przeciwmgielne na srodku. Kulka może je zasłaniać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konik123 Opublikowano 15 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2023 (edytowane) W dniu 5.06.2023 o 18:38, Kambol napisał(a): 1. Jw. Seryjnym się da, choć przy jeździe autostradowej jest głośno, tak jak we wszystkich Subaru. Ja mam dołożony spojler z sti na klapie, który przy wyższych prędkościach dodatkowo trochę gwiżdże. Ten spoiler jest Ori z klapą czy zamiennik, jeśli zamiennik jak to pasowało do klapy wrx? Edytowane 15 Czerwca 2023 przez konik123 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konik123 Opublikowano 15 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2023 Ciekawe czy ktoś w pl stroi na cobb czy tylko gotowe mapy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subbiefan Opublikowano 16 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2023 Mam WRXa 2.0 i jest to najpraktyczniejszy samochód jaki miałem. -Trasy po 500-700 km bez problemu, nic nie boli, w środku sporo miejsca i wygodne siedzenia, choć to zawsze kwestia indywidualna. Prędkości 140 km/h+ robi się głośno - szum powietrza. 120 km/h w moim odczuciu wyciszenie ok. -W 3 osoby pakujemy się na miesiąc bez problemu, bez dodatkowego boxa. -FA to fantastyczny silnik, dynamiczny i oszczędny, bez bolączek 2.5. Nie zgodzę się że w korkach dużo pali. Dużo pali jak się jeździ krótkie dystanse, zwłaszcza w korkach Bardzo przyjemny i w normalnej i w trochę żwawszej jeździe. AWD zimą i w deszczu naprawdę robi robotę. -Hamulce - wystarczy zmienić klocki z przodu na coś sensownego, u mnie DBA względem fabryki przepaść. -Jeżdżę na fabrycznej mapie i myślałem o zmianie, ze względu na to że przy około 30% wciśnięciu gazu auto idzie na jakieś 80% możliwości. Chciałem bardziej liniowo ale przyzwyczaiłem się. A mocy mi nie brakuje, choć jeździłem i sporo mocniejszymi autami (350-400 koni). Za 80k to raczej powypadkowe auto zrobione jak najtaniej na handel kupisz niestety. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 16 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2023 (edytowane) W dniu 15.06.2023 o 14:51, konik123 napisał(a): Ten spoiler jest Ori z klapą czy zamiennik, jeśli zamiennik jak to pasowało do klapy wrx? Klapa też jest z sti. Edytowane 16 Czerwca 2023 przez Kambol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 16 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2023 (edytowane) W dniu 15.06.2023 o 14:54, konik123 napisał(a): Ciekawe czy ktoś w pl stroi na cobb czy tylko gotowe mapy Mój jest strojony przez COBB AP, ale ma wgrane "autorskie" mapy. Mogę dać namiar na świetnego człowieka (perfekcjonistę), który to robił. Edytowane 2 Lipca 2023 przez Kambol 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_R Opublikowano 26 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2023 W dniu 17.06.2023 o 00:02, Kambol napisał(a): Mój jest strojony przez COBB AP, ale ma wgrane "autorskie" mapy. Mogę dać nadmiar na świetnego człowieka (perfekcjonistę), który to robił. Jestem zainteresowany namiarem na tego człowieka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 28 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2023 Proszę bardzo - pan Daniel z TTC tuning z Krakowa. W moim przypadku było trochę "sprzętowych" zmian - dolot, jpipe, usunięcie TGV/EGR (poza dolotem zdobione w TTC). Strojenie przez AP COBB v3 (sprowadzone przez nich w lepszej cenie niż na ebay). Dostałem zrobione auto z kilkoma mapami do wyboru. W razie potrzeby, czy błędów miałem wysyłać logi do zrobienia poprawek (bo też mam daleko do Krakowa), ale nie było i nie ma, ani błędów, ani potrzeby. Pisałem już jednemu koledze na PW i tu powtórzę, że bez względu na decyzję, czy robić w TTC, czy nie - polecam kontakt z panem Danielem. Jest naprawdę ekspertem w temacie i z pewnością coś doradzi. Na moim WRX się "uczył" bo to był jego pierwszy, wiem ile się przygotowywał i czytał o wszystkich problemach na amerykańskich forach zanim pozwolił podstawić auto. Potem jeszcze korespondował z supportem COBBa z drobnymi problemami i ostatecznie zrobił świetną robotę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_R Opublikowano 30 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2023 W dniu 28.06.2023 o 13:03, Kambol napisał(a): Proszę bardzo - pan Daniel z TTC tuning z Krakowa. W moim przypadku było trochę "sprzętowych" zmian - dolot, jpipe, usunięcie TGV/EGR (poza dolotem zdobione w TTC). Strojenie przez AP COBB v3 (sprowadzone przez nich w lepszej cenie niż na ebay). Dostałem zrobione auto z kilkoma mapami do wyboru. W razie potrzeby, czy błędów miałem wysyłać logi do zrobienia poprawek (bo też mam daleko do Krakowa), ale nie było i nie ma, ani błędów, ani potrzeby. Pisałem już jednemu koledze na PW i tu powtórzę, że bez względu na decyzję, czy robić w TTC, czy nie - polecam kontakt z panem Danielem. Jest naprawdę ekspertem w temacie i z pewnością coś doradzi. Na moim WRX się "uczył" bo to był jego pierwszy, wiem ile się przygotowywał i czytał o wszystkich problemach na amerykańskich forach zanim pozwolił podstawić auto. Potem jeszcze korespondował z supportem COBBa z drobnymi problemami i ostatecznie zrobił świetną robotę. Dzięki. A jeśli to nie tajemnica to na ile udało się zestroić moc oraz moment obrotowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 30 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2023 (edytowane) Nie tajemnica - 315 KM / 365 Nm. Nie chciałem więcej, a właściwie, to nie chciałem wcale . Zależało mi na wygładzeniu krzywej reakcji przepustnicy, żeby nie palić sprzęgła przy ruszaniu i żeby było bezpiecznie (dla silnika), a że w garażu leżało kilka gratów ambitnie sprowadzonych kiedyś z US, to też wleciały do auta. Powyższy efekt wyszedł trochę "przy okazji" - ani tyle, ani więcej nie potrzebuję, ale jest fajnie Edytowane 30 Czerwca 2023 przez Kambol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konik123 Opublikowano 1 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2023 Jaki masz dolot napiszesz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się