AdaSch Opublikowano 20 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2017 mam zylion gratów do założenia ale ostatnio dorwałem dolne cusco Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 20 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2017 Ja tylko górne będę zakładał, ale to jak się trochę odkuję finansowo bo trochę poszło kasy na cały zestaw Brembo. Najpierw wydech (DP leży i czeka), turbo (na dniach będzie) i strojenie, jeszcze DW200 leży i czeka na montaż. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 20 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2017 z kierownicy, to z wersji my04 jako włącznik automatycznego natrysku na IC ten po lewej to ręczny natrysk na IC. Oczywiście podłączony z modułem natrysku z my05 który po wyzwoleniu podtrzymuje chwilowe psikanie tak jak na lampach w my05 mam kurnik z sti, splitter z sti z natryskiem z Buga. IC z sti leży w garage od roku - brak czasu w właściwie modów rurek klimy które mam czyli gruba tylna rurka od imprezy my06 sti bo mija caly ic i nie koliduje z tą forkowska rurką, plus fokowska ruraka jako przyłącze do kompresora forka. ja tam jestem cierpliwy, Forele kupiłęm po 5 latach czekania na ofertę, cusco po 7 latach 3 minuty temu, skwaro napisał: bo trochę poszło kasy na cały zestaw Brembo ja to odpuściłem ze względu na problem 16" na zimę. RC5+dają radę w 4pot@295mm+2pot@290mm z WRX p.s. moja żona uważa, że facet powinien mieć zabawki więc cały czas się bawię auto raczej rzadko używam ale regularnie. Pewnie będzie gorzej ja już kupię OBKale to nie zmienia niczego. To bardzo fajne, proste auto dające frajdę. Jakoś nie wierzę, abym pojechał OBK poślizgać się na parkingu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 20 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2017 Mój kurnik się własnie maluje a splitter czeka na montaż, IC z STI też chcę kupić ale czekam jak się coś trafi fajnego, jak nie to sobie z JP ściągnę, raz że taniej, dwa że w lepszym stanie. Rurki od klimy da się podgiąć zamiast wymieniać ;-) A z hamulcami to niedawno sprzedałem 16" i kupiłem 17 na zimę. Brembo robi robotę bo przód mam 330mm DBA 4000XS + CL5+ a tył dwutłok Brembo 313mm DBA Street + DS Preformance. Auto staje w miejscu ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 21 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2017 13 minut temu, skwaro napisał: Ja tylko górne będę zakładał, ale to jak się trochę odkuję finansowo bo trochę poszło kasy na cały zestaw Brembo. Najpierw wydech (DP leży i czeka), turbo (na dniach będzie) i strojenie, jeszcze DW200 leży i czeka na montaż. ja ostatecznie nie zdecydowałem się na 6mt chociaż nie wykluczam ze spec.b ale mam wzmocnioną 5mt. Silnik też przygotowany u carfita pod chip ale jakoś nie widzę szczególej potrzeby, może kiedyś...ale to już z przełożeniem wtrysków i turbo z wrx sti my06 bo inaczej nie widzą sensu, będzie dłuzej płaskimoment 420Nm niż w typowym chipniętym forku Cel to wykres seryjnego STI my06 bo wzmocniona 5MT skrzynia powinna to spokojnie wytrzymać ALE mam zero presji. 9 minut temu, skwaro napisał: A z hamulcami to niedawno sprzedałem 16" i kupiłem 17 na zimę. Brembo robi robotę bo przód mam 330mm DBA 4000XS + CL5+ a tył dwutłok Brembo 313mm DBA Street + DS Preformance. Auto staje w miejscu ;-) czyż nie mamy super aut? zestaw super i nadal pełno możliwości i weź tu kup imprezę sti my06 która nawet zagłówków nie ma regulowanych na tylnej kanapie a przewiezienie fotela z makro jest nie możliwe. do dzisiaj jestem wdzięczny babce z salonu która wybiła mi z głowy wrx kombi i przekonała do forestera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 21 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2017 (edytowane) Mi też szkoda kasy na 6MT, ale kto wie co wymyślę, generalnie z mocą podobny plan, coś jak seryjne STI ma być bo do codziennej jazdy mi tyle wystarczy. A do grubego dłubania mam inne auto ;-) Moim skromnym zdaniem to ciężko znaleźć bardziej uniwersalne auto niż Forester. Ja dodatkowo w swoim mam zawias z STI z KYB AGX z regulacją twardości i tylny stab też z STI, przez co auto po zakrętach lata jak głupie a ludzie robią wielkie oczy jak ten kwadrat się trzyma drogi ;-) Edytowane 21 Grudnia 2017 przez skwaro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 21 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2017 7 minut temu, skwaro napisał: Ja dodatkowo w swoim mam zawias z STI z KYB AGX z regulacją twardości ja z forestera sti plus system SLS i oczywiście staby od sti ale 02 bo były grubsze i tak jak mówisz, mega się trzyma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 21 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2017 Teraz, AdaSch napisał: ja z forestera sti plus system SLS i oczywiście staby od sti ale 02 bo były grubsze i tak jak mówisz, mega się trzyma. Też mam ten grubszy, 20mm tył. Przód zostawiłem serię bo lubię jak auto jest delikatnie nadsterowne ;-) A, i jeszcze śruby regulacji kątów z tyłu dołożyłem ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 21 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2017 też kupiłem ale w serii mam negatyw -0,5 więc nic nie trzeba było ruszać ot takie szczęście i buda nadal prosta wracając do sedna to Ty masz MY05 ale z roku 2004. MY to rok modelowy wprowadzany w sierpniu czy jakoś tak. JA mam MY06 kupiony w 2005 roku jako pierwszy rzut z ksenonami (czekałem specjalnie na nie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 21 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2017 No właśnie jak kupowałem nie grało mi wyposażenie trochę bo wyglądało na MY05, a auto 04. Dobrze wiedzieć że to model MY05 ;-) Ksenon fajna sprawa ale mi w polifcie lampy i lusterka nie pasują. Natomiast tylne lampy chce z polifta włożyć, ale z wersji Cross Sport: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 21 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2017 16 godzin temu, AdaSch napisał: ale mam wzmocnioną 5mt Wzmocnioną w stosunku do jakiej? Ja mam z wrx 05 albo 07 ( nie pamietam) i też jest podobno mocniejsza . Podobno koła zębate szersze? Ale obudowy chyba standart. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 21 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2017 tak, szersze koło zębate sławnej dwójki dodatkowo, wersja EC miała pompę oleju na częściach z STI tutaj szczegóły http://opposedforces.com/parts/forester/en_s11/type_9/manual_transmission/mt_transfer_and_extension/illustration_3/ Wiem z ASO, że jak klientowi wymienili skrzynię to dostał z MY07 z zaślepionymi kanałami olejowymi. i teraz Rotor set-oil pump, 15008AA090 EuropeFORESTER S11 Usage information Date Body Engine Train Transmission Grade Suspension Destination '02, January — '05, May WAGON 2.0L EMPI DOHC TURBO FULLTIME 4WD Manual transmission 2.0XT Normal suspension Left-hand drive '04, April — '05, May WAGON 2.5L EMPI DOHC TURBO FULLTIME 4WD Manual transmission 2.5XT Normal suspension Left-hand drive '05, March — WAGON 2.5L EMPI DOHC TURBO FULLTIME 4WD Manual transmission 2.5XT Normal suspension Left-hand drive '02, January — '05, May WAGON 2.0L EMPI DOHC TURBO FULLTIME 4WD Manual transmission 2.0XT Normal suspension Right-hand drive '03, July — '05, May WAGON 2.5L EMPI DOHC TURBO FULLTIME 4WD Manual transmission 2.5XT Normal suspension Right-hand drive '05, March — WAGON 2.5L EMPI DOHC TURBO FULLTIME 4WD Manual transmission 2.5XT Normal suspension Right-hand drive IMPREZA G11 - nie mają tego WRX-y Usage information Date Body Engine Train Transmission Grade Suspension Destination '01, October — '05, July SEDAN 2000CC DOHC H-POWER TURBO FULLTIME 4WD 6SP Manual transmission STI Normal suspension Left-hand drive '01, October — '02, October SEDAN 2000CC DOHC H-POWER TURBO FULLTIME 4WD 6SP Manual transmission STI PRODRIVE Normal suspension Left-hand drive '01, October — '05, July SEDAN 2000CC DOHC H-POWER TURBO FULLTIME 4WD 6SP Manual transmission STI Normal suspension Right-hand drive '01, October — '02, October SEDAN 2000CC DOHC H-POWER TURBO FULLTIME 4WD 6SP Manual transmission STI PRODRIVE Normal suspension Right-hand drive '05, June — SEDAN 2500CC EMPI DOHC TURBO FULLTIME 4WD 6SP Manual transmission STI Normal suspension Left-hand drive '05, June — SEDAN 2500CC EMPI DOHC TURBO FULLTIME 4WD 6SP Manual transmission STI Normal suspension Right-hand drive '05, June — SEDAN 2500CC EMPI DOHC TURBO FULLTIME 4WD 6SP Manual transmission STI-S Normal suspension Left-hand drive '05, June — SEDAN 2500CC EMPI DOHC TURBO FULLTIME 4WD 6SP Manual transmission STI-S Normal suspension Right-hand drive LEGACY B13 Usage informationUSA w ogóle nie montowali w foresterach IMPREZA G11 Usage information Date Body Engine Train Transmission Grade Suspension '02, October — SEDAN 2500CC EMPI DOHC TURBO Fulltime 4WD 6SP Manual transmission STI Normal suspension '06, June — SEDAN 2500CC EMPI DOHC TURBO Fulltime 4WD 6SP Manual transmission STI LIMITED Normal suspension LEGACY B13 Usage information Date Body Engine Train Transmission Grade '05, November — SEDAN 2500CC EMPI DOHC TURBO FULLTIME 4WD 6SP Manual transmission 25GT-B 2 godziny temu, respect napisał: Ale obudowy chyba standart. przez kanały olejowe już nie. Mam taką powypadkową z uszkodzona5-tka w garażu. Widziałem jak to wygląda dlatego wolę my06 z pompą oleju. Pompa oleju pomuje olej do chłodnicy gdzie zimą olej szybciej się nagrzewa a latem być może chłodzi ale nie sądzę aby z tym był problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 22 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2017 W dniu 12/21/2017 o 01:41, AdaSch napisał: mam zylion gratów do założenia ale ostatnio dorwałem dolne cusco gorna rozporka juz jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 22 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2017 jest, od paru lat, ale dolnej nie miałem a podobno ważniejsza. Mam też jakąś średnia na tył górna ale nie założoną bo chce ten oryginał lub podobny system aby nie kolidowała z roletą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 22 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2017 (edytowane) u mnie byla CUSCO i nic nie kolidowalo (tylko trzeba bylo troszke naciac) Edytowane 22 Grudnia 2017 przez eddie_gt4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 22 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2017 Właśnie o taką mi chodziło, Bez uszkadzania plastikówWysłane z mojego HTC One dual sim przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 22 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2017 Też mam wrażenie, że przed lift ma bardziej zadziorny przód, choć przyzwyczaiłem się do polifta Forester MY07 miał w opcji składane lusterka? Którym przełącznikiem to sprawdzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel Janus Opublikowano 22 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2017 Mój ma. Do składania lusterek jest dedykowany przycisk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 23 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2017 tak, jedyna rzecz która mi brakuje z My07 na może jeszcze uchwytów na kubki w drzwiach ale siatki z my06 chyba ładniejsze.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kezor Opublikowano 5 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2018 Ja dorzucę swoje 3grosze odnośnie lamp tylnych Moja pierwsza modyfikacja po kupnie auta to była zmiana lamp na przedliftowe gdyż uważam, że tamte wyglądają mega tandetnie jak w tuningowanym golfie IV , albo clio B Teraz uważam, że jest idealnie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sumo Opublikowano 5 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2018 Kwestia gustu? Mi sie mega pododobaja te standardowe lampy (MY07) - moze na czarnym wyglada lepiej? A te z wersji CROSS SPORT sa rewelacyjne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raveout Opublikowano 5 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2018 Teraz uważam, że jest idealnie A ja uważam, że wypadałoby jeszcze wymienić przód Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kezor Opublikowano 5 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2018 3 minuty temu, raveout napisał: A ja uważam, że wypadałoby jeszcze wymienić przód to samo uważam i gdyby to była kwestia lamp, grilla i maski to pewnie bym się porwał na to, ale trzeba by wymienić jeszcze zderzak, błotniki, a jak błotniki to i drzwi, więc mija się to z celem, a ten polift nie jest wcale taki brzydki, tylko mniej drapieżny A aktualnie to obstawiam, że tylko forumowicze by powiedzieli, że coś było kombinowane z lampami, że pewnie bity itp Ale tamte lampy mi się aż tak nie podobały że już przy kupnie powiedziałem do sprzedawcy (nie wiedząc że to seria) , że auto fajne, ale niepotrzebnie ktoś sobie wymienił lampy na takie wieśniackie tuningi a ziomek odpowiada, że tak wyjechał z fabryki... no są gusta i guściki, ale dzięki temu może komuś z innym gustem pomogę, bo planuje sprzedać te poliftowe haha. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 5 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2018 3 godziny temu, kezor napisał: Ja dorzucę swoje 3grosze odnośnie lamp tylnych Moja pierwsza modyfikacja po kupnie auta to była zmiana lamp na przedliftowe gdyż uważam, że tamte wyglądają mega tandetnie jak w tuningowanym golfie IV , albo clio B Teraz uważam, że jest idealnie Też tak uważam. Robiłem taki sam mod po zakupie XT MY07. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 5 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2018 (edytowane) ja tam wolę nowe poliftowe znam kolesia co ma oryginalne spoilery prżód i tył i forek wygląda bdb Edytowane 5 Stycznia 2018 przez AdaSch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się