aflinta Opublikowano 24 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2007 didimario1313, pytanie masz sformułowane tak niejednoznacznie, że ciężko się do niego odnieść. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 25 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 mam problem ,poradzcie mi czy moge założyc opony o wysokosci55 16 cali 205 do imprezy MY07 wolnossącej ,mam obecnie wysokie na50 i strasznie mi sie nie podobają bo wyglądają nieproporcionalnie dlatego zwiekszając na55 chciałem dodac subarynce gabarytu ,macie jakies zdanie na ten temat? Chętnie łyknę Twoje oponki. Szukam 205/50/16 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gimof Opublikowano 25 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 to jest profil czyli % od szerokosci opony a nie jej wysokosc w milimetrach a no tak. Tylko nie napisałem tego wprost :shock: zdanie mamy - interes nie opłacalny podnosić auto o te 5 wyżej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rallymen Opublikowano 25 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 mam problem ,poradzcie mi czy moge założyc opony o wysokosci55 16 cali 205 do imprezy MY07 wolnossącej ,mam obecnie wysokie na50 i strasznie mi sie nie podobają bo wyglądają nieproporcionalnie dlatego zwiekszając na55 chciałem dodac subarynce gabarytu ,macie jakies zdanie na ten temat? hmmmmm.... ja odpowiem tak: jeśli autko służy Ci do oglądania, to zakładaj oponki jakie Ci się podobają. Jeśli zaś do szybkiej jazdy, to im niższy profil, tym lepsze prowadzenie. Wybór należy do Ciebie. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumex1 Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 mnie tez dopadl temat wymiany opon. Jeszcze nie zdecydowalem sie na konkretna marke. Jak na razie czytalem dobre recenzje ponizszych opon: - Goodyear Eagle F1 GSD3 - Uniroyal Rain Sport 1 - Dunlop SP Sport 9000 - Continental Sport Contact 2 - Bridgestone Potenza RE050 aczkolwiek - Dunlop, ktory jest calkiem dobry widze, ze ma duza wrazliwosc na jakiekolwiek chodzenie bokiem, a RE050 sa nieosiagalne, co mi znowu zaweza liste. No chyba, ze przyjdzie zajrzec na zakupy np. do Berlina... Ciekawostka jest, ze ostatni test opon 225/45/17 w Auto Motor i Sport wygral ... Kleber Hydraxer. test robiony na Octavii RS Czy ktos moze podpowiedziec, ktore opony warto wybrac? pozdr. Szymon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 mnie tez dopadl temat wymiany opon. Jeszcze nie zdecydowalem sie na konkretna marke. Jak na razie czytalem dobre recenzje ponizszych opon:- Goodyear Eagle F1 GSD3 - Uniroyal Rain Sport 1 - Dunlop SP Sport 9000 - Continental Sport Contact 2 - Bridgestone Potenza RE050 aczkolwiek - Dunlop, ktory jest calkiem dobry widze, ze ma duza wrazliwosc na jakiekolwiek chodzenie bokiem, a RE050 sa nieosiagalne, co mi znowu zaweza liste. No chyba, ze przyjdzie zajrzec na zakupy np. do Berlina... Ciekawostka jest, ze ostatni test opon 225/45/17 w Auto Motor i Sport wygral ... Kleber Hydraxer. test robiony na Octavii RS Czy ktos moze podpowiedziec, ktore opony warto wybrac? pozdr. Szymon A jaki rozmiar tych RE050 ? że nie osiągalne ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumex1 Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 Napewno wybrał bym bym RE050 tylko możesz mieć problem z ich zakupem, nie widnieja w oficjalnym cenniku Bridgestona Polska, choć takowe istnieją. Tylko pewnie teraz dostaniesz RE050A ( asymetryczne ) bo RE050 to stary wzór i juz ich produkować nie będą. tak wywnioskowalem z Twojej wypowiedzi a rozmiar - seria 205/50/16 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 A ten rozmiar nietety niedostępny, tylko Turanza ER300, aczkolwiek też całkiem niezła opona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saint Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 Carfit, będziesz ew. miał 050 w rozmiarze 215/45/17? Pytałem już w Ułężu i się przypominam, bo mogą w kwietniu być potrzebne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 Carfit, będziesz ew. miał 050 w rozmiarze 215/45/17? Pytałem już w Ułężu i się przypominam, bo mogą w kwietniu być potrzebne. mam u siebie sporo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumex1 Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 zatem chyba za namowami wszelakimi chyba padnie na Goodyear EAGLE F1 GSD3 205/50R16 87 Y. carfit jak masz ciekawa cene to :arrow: PW please Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 Fajne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumex1 Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 http://www.opony.com/opony/47598_goodye ... gsd3.html# Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saint Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 Miałem te opony w innym samochodzie, były fajowe, polecam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 27 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2007 Ja goodyeara letniego więcej nie dotknę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumex1 Opublikowano 27 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2007 Kuba - a mozesz rozwinac mysl? czy po prostu "nie bo nie"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 27 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2007 http://www.opony.com/opony/47598_goodyear_eagle_f1_gsd3.html# Pumex bój się Boga i nie kupuj tych opon, oczywiście jęsli chcesz mogę Ci sprzedac za 450ZŁ ale prosze Cie zastanów się !!! W tamtym roku kolega mnie też nie posłuchał i kupił do Evo 8 te opony, a teraz mi przyznaje rację. ( Bedzie w Kielcach na superosie ) możesz go zapytać. Jęsli mam Ci cos polecić to wybierz coś z tych. 1. Bridgestone Turanza ER300 W 270km/h 2. Dunlop SP SPORT FASTRESPONSE w indeksie W tj. nowość ale Dunlop generalnie nie robił złych opon o wysokich osiągach 3. Continental Sport Contact w indeksie Z 4. Michelin Primacy HP w indeksie W 5. TOYO PXT1R w indeksie W Jeśli bedziesz cokolwiek kupowal pamiętaj o indeksie prędkości, moim skromnym zdaniem totalne minimum tj. indeks V - 240km/h. i tu nie chodzi wbrew opinia że nie jeździsz z takimi prędkościami, tu chodzi o skład mieszanki , a przede wszsytkim o twardość bocznych ścianek, oraz inny oplot opony. Zobacz tu: http://www.adac.de/Tests/Reifentests/So ... geID=8772# Powinno Ci pomóc PZDR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 27 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2007 dlaczego F1 GSD3 sa wedlug was slabe ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 27 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2007 dlaczego F1 GSD3 sa wedlug was slabe ? Jeździłem na GSD3, i potwierdzam że są tragiczne. Póki są nowe jest jeszcze ok, ale jak tylko troche się złużyją tracą jakiekolwiek własności trakcyjne. Pumex, bierz Dunlop'y. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 27 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2007 dlaczego F1 GSD3 sa wedlug was slabe ? Jeździłem na GSD3, i potwierdzam że są tragiczne. Póki są nowe jest jeszcze ok, ale jak tylko troche się złużyją tracą jakiekolwiek własności trakcyjne. Pumex, bierz Dunlop'y. dokładnie tak i jeszcze ja się troche upala, F1 ma bardzo slabe barki opony, potwoernie sie ugina i zewnętrzne części opony znikaja w oczach, dla mnie opona jest na za bardzo owalna na styku powierzchni pionowej i poziomej, ja często z ( nudów ) porównuje sobie nowe opony pod względem powierchni styku z asfaltem i np. RE070 pomimo szerokosci 225 ma identyczna powierzchnie styku jak opona 235 !!! i uwierzcie mi na słowo, jak sobie weżmierz kilka opon o tej samej szerokości, i bedziesz mierzyć , różnice widac gołym okiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saint Opublikowano 27 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2007 dlaczego F1 GSD3 sa wedlug was slabe ? Jeździłem na GSD3, i potwierdzam że są tragiczne. Póki są nowe jest jeszcze ok, ale jak tylko troche się złużyją tracą jakiekolwiek własności trakcyjne. Pumex, bierz Dunlop'y. O, właśnie, o to chodzi. Póki są nowe trzymają dobrze i nie zgodzę się że to kiepska opona bo przerobiłem 2 komplety. Ale zdzierają się w sporym tempie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 27 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2007 Nie do końca saint, specjalnie napisałem że są "ok". Dobrze trzymają np. Dunlopy Sportmaxx które mam teraz. Jedyne co Goodyear ma dobre to dział marketingu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saint Opublikowano 27 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2007 Jeździłem na GSD3, i potwierdzam że są tragiczne. Chciałem tylko sprostować, że aż tak źle to z nimi nie jest :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 27 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2007 Nie do końca saint, specjalnie napisałem że są "ok". Dobrze trzymają np. Dunlopy Sportmaxx które mam teraz. Jedyne co Goodyear ma dobre to dział marketingu. A tu się z Toba niezgodzę opony zimowe maja bardzo dobre, Gooduear Ultra Grip Performance jest dla mnie fenomenalny, nie jeździłem nigdy na tak dobrych zimowych oponach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 27 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2007 Na temat zimowych Goodyearów nie mogę się wypowiadać bo nigdy nie jeździłem na nich. Zawsze miałem Conti wintercontact, albo Dunlop Wintersport. Ostatnio do dupowozu założyłem Nokian'y WR i miło mnie zaskoczyły. Na przyszłą zime zamontuje je do Imprezy. Wracając do opon Goodyear, to jedynym pozytywnym przykładem jaki spotkałem były Wranglery F1 które były o niebo lepsze od Pirrelli Scorpion Zero na Nissanie Terrano którym kiedyś jeździłem, oczywiście tylko po asfalcie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się