Niedźwiedź Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 pytam o falkeny bo wizualnie mi się podoba a skoro takie są kryteria, to Nexen też jest niezły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszWRX Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 scuaz ja Falkeny moge Ci smialo polecic 8) mam i uzywam i uwazam ze stosunek ceny do jakosci jest bardzo dobry a Nexena to nawet bym do Fiata 126p nie zalozyl, zero trzymania na mokrym ani na suchym i glosne jak cholera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 ukaszWRX, ale mój sarkazm chyba załapałeś ? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krysztal Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 Ktoś trenował Nexen'y N7000. Potrzebuję jakiś opon 215/55/17 do dupowozu i się zastanwiam co ten Nexen wart jest :roll: Nigdy w życiu nie kupuj tego dziadostwa... niestety osoba od której kupowałem foke kupił poprzednika tego cuda... opony są gorzej niż tragiczne... W Mx-3 mialem BFy G-force Profiler i były rewelacyjne na suchym i na mokrym a na tych koreańskich "cudach" na suchym i rozgrzanym da się jeździć ale wystarczy, że droga jest minimalnie wilgotne (nawet nie musi być mokra) i opona całkowicie przestaje trzymać się nawierzchni... moje zimówki na śniegu lepiej trzymają niż to coś na wilgotnym (o mokrym nawet nie mówie), żeby na 3 biegu na mokrym w 2.0 zetec szukać przyczepności to chyba przesada... o zakrętach nawet nie mówie bo na nich to strach za miasto w takich warunkach wyjechać. Także podsumowując jak najdalej od nexenów... nie warto dla paru zł oszczędności narażać siebie i swojego auta. acha jest jeden malutki plusik... mają twarde boki... i na tym koniec plusów:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 a skoro takie są kryteria, to Nexen też jest niezły a popdobają mi się jeszcze nankangi ns2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszWRX Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Niedźwiedź, oczywiscie :wink: ale ostrzegam kolege przed badziestwem Nexena -- 4 maja 2011, o 08:26 -- scuaz, sorry ale co Ci sie w nich podoba bieznik :?: :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter8500 Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 jak chcesz kupić tanie opony to kupuj barumy, dębicę albo savę a nie jakieś chińskie/koreańskie wynalazki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 scuaz, wlanie mam te uniroyale i widze ze dlugo nie pozyja Na mokrym są świetne ale na suchym kompletna kicha. Kładą się na boki i jeżdżą na flankach co sprawia ze robią się szybko wżery nad nalewka trakcyjna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Na mokrym są świetne ale na suchym kompletna kicha. Kładą się na boki i jeżdżą na flankach co sprawia ze robią się szybko wżery nad nalewka trakcyjna. Jaki rozmiar? Kupiłeś zwykłe czy może XL? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 scuaz, wlanie mam te uniroyale i widze ze dlugo nie pozyja Na mokrym są świetne ale na suchym kompletna kicha. Kładą się na boki i jeżdżą na flankach co sprawia ze robią się szybko wżery nad nalewka trakcyjna. ja właśnie muszę dokupic 1 sztuke uniroyala bo na boku pręga (kupione w zeszłym roku z przebiegiem ok 10tyś km) i teraz na impreze chciał bym założyć opony co by nie sprawdzac co dzień czy jeszcze całe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 Jaki rozmiar? Kupiłeś zwykłe czy może XL? rozmiar oryginalny do forka 225/55/17 warsja XL -- 5 maja 2011, o 14:59 -- tak to wtglada po 2000 autostrady i 1500km misto, wiocha 100km po piachu i lesie. Moze z 10 razy zawinolam na zakretach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 Jaki rozmiar? Kupiłeś zwykłe czy może XL? rozmiar oryginalny do forka 225/55/17 warsja XL -- 5 maja 2011, o 14:59 -- tak to wtglada po 2000 autostrady i 1500km misto, wiocha 100km po piachu i lesie. Moze z 10 razy zawinolam na zakretach. Ok czyli jak masz XL to śmiało możesz napompować 0,2 więcej niż zaleca producent auta - nie wpłynie to na zuzycie opony, a "usztywni" ją trochę. Nie wiem czy dobrze widzę na zdjęciu, ale poniżej tych nacięć (ciemniejszy bieżnik) te opony raczej nie mają styku z drogą, tylko tak jakoś niefortunnie to wygląda :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andremil Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 Nie wiem czy dobrze widzę na zdjęciu, ale poniżej tych nacięć (ciemniejszy bieżnik) te opony raczej nie mają styku z drogą, tylko tak jakoś niefortunnie to wygląda Wydaje mi się, że to już jest "resztka" bieżnika na barku opony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart2000 Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 witam na placu boju zostały dwie opony 215/45 R17 : -SP SportMaxx TT MFS 91Y -Firestone FIREHAWK SZ90 215/45R17 91 Y Różnica w cenie 120zł na komplecie czyli bez dramatu. Która lepsza ? Co polecacie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 lukass, pewnie po dopompowaniu bedzie lepiej. t poniżej tych nacięć (ciemniejszy bieżnik) te opony raczej nie mają styku z drogą, tylko tak jakoś niefortunnie to wygląda i na tym wlasnie polega problem, jazda po autostradzie nie wykazala zadnych zuzyc "telewizirek" jest jednakowo widoczny na wszystkich oponach ale jak tylko zacalem jezdzic po gorach to poszly barki czyli opona sie kladzie w zakretach Sprobuje zrobic zdjecie macro prawdziwym aparatem bedzie dokladnie widac o co chodzi Andremil, to jest wlasnie zdarty bark na cesci miekkiej gumy i czesc twarda bieznika sie poprostu strzepi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Polatałem wczoraj w deszczu na RE070 - fajniejszej opony do robienia rond bokiem nie ma . A trochę musiałem tak pojeździć, bo wiozłem ludzi do ślubu i obiecane były sztuczki . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Przemeq, pirelli jakieś tak prawie na ograniczniku i miałem podobne wrażenia na kostce brukowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torro Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Bridgestone Potenza S001 macie jakieś doświadczenia :?: ponoć kompromis między RE 050 a 070 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Optycznie nie wygląda na kompromis między 070 a 050, tylko bardziej na następcę tej drugiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 S001 to następca RE050A - obydwie są w produkcji tylko dlatego że RE050A trafiała na wiele aut jako wyposażenie OE, a umowy OE sa tak skonstruowane, że trzeba zapewnić ileś lat ciągłości produkcji. Co do aspektów technicznych S001 vs RE050A to specjalnego postępu na "+" nie ma. Jest minimalnie lepsza (głównie na mokrym), ale konkurencja zmieniając modele poszło sporo więcej do przodu. I tak dobrze że Bridgestone nie strzelił takiego samobója jak przy zmianie z LM25 na LM30. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkur Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 Z całym szacunkiem lukass, ale jedziesz trochę z marketingiem z tymi Continentalami. Robi się trochę jak Subaru vs Audi w pewnym wątku obok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bborowka Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 Z całym szacunkiem lukass, ale jedziesz trochę z marketingiem z tymiContinentalami. Dobrze że nie robi marketingu LingLongów, bo pewnie już dawno dostałby bana... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter8500 Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 panowie jak to jest - seryjnie mam oponki 185/70/R14 a oryginalna dojazdówka ma 135/70/R16 co wg obliczeń daje aż o 19.2mm mniejszą średnicę :!: czy jazda na czymś takim (nawet krótka) nie zaszkodzi :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andremil Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 panowie jak to jest - seryjnie mam oponki 185/70/R14 a oryginalna dojazdówka ma 135/70/R16 co wg obliczeń daje aż o 19.2mm mniejszą średnicę czy jazda na czymś takim (nawet krótka) nie zaszkodzi piter8500, temat znany - nic się nie powinno stać - ale dla pewności (z tego co pamiętam) to jak dasz dojazdówkę na przód to nic na bank nie będzie Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 panowie jak to jest - seryjnie mam oponki 185/70/R14 a oryginalna dojazdówka ma 135/70/R16 co wg obliczeń daje aż o 19.2mm mniejszą średnicę :!: czy jazda na czymś takim (nawet krótka) nie zaszkodzi :?: Dojazdówka powinna być napompowana na około 4 bary i przy takim ciśnieniu prawie się nie ugina, a więc promień dynamiczny jest niemal równy statycznemu. W oponie normalnej ciśnienie oscyluje około 2 bar i ugięcie takiej opony jest dość znaczne, więc i promień dynamiczny jest sporo mniejszy i duzo z wspomnianej przez Ciebie różnicy znika, więc nie ma problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się