Skocz do zawartości

scuaz

Użytkownik
  • Postów

    302
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    chełm
  • Auto
    nissan , fiat , subaru

Ostatnie wizyty

1103 wyświetleń profilu

Osiągnięcia scuaz

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

41

Reputacja

  1. scuaz

    swap 6mt do lanosa wrx

    Witam , rozważam swap skrzyni z legacy spec b , na start w przedni dyfer by poszła szpera seria sti wisko na 10kg i teraz tył są 2 drogi 1. w r 160 dołożyć szperę 2. dyfer r180 z półosiami i zwrotnicami sti i teraz tu zaczyna brakować wiedzy , czy półosie muszą być tylko z gh sti , i trzeba by przód zmienić co by na jednym komplecie felg jeździć , `przednie półosie mogą zostać jak w starszych imprezach z wrx czy nie?
  2. a było sprawdzane czy wszystkie tłoczki chodzą jak powinny ? , ja kiedyś miałem taką sytuację w wrxsie na 4 tłoczku że hamulec jak by drewniany jeden problem to klocki stały w zacisku a następy to tłoczki stały
  3. no pierwsze słowa "nie subaru" oj ale chociaż w kolorze nieba wsi to jeszcze od bidy może być
  4. ja mam już nie subaru , chciałem kupić gt i zrobić pod siebie , zaczynając od 6mt i takie tam ale nie dogadałem sie z ceną teraz mam lanosa
  5. chyba jeszcze nie było tyle imprez turbo co teraz aaa i forków parę widać to co montujemy coś?
  6. alo alo , dawno nic nic niespotpowane , działamy coś ?
  7. na kutych tłokach to na zimnym ma chodzić brzydko jak sieczkarnia ale przy delikatnym balansowaniu gazem puka jak by panewka , po rozgrzaniu silnika chodzi ładnie ja tam już kupiłem 2 blok i się szykuje do następnego remontu
  8. ja mam 2.5 silnik trafil do remontu z pękniętym tłokiem , założone zostały kute i teraz na zimnym co kucizna ma się odzywać to z grubsza wiem ale jeden jak by za luźno spasowany i stuka , po rozgrzaniu jest niby ok ale jak myślisz nie wystuka się?
  9. co prawda nie ja , ale poprzedni właściciel mojego sti składał silnik w tym samym miejscu , przebieg aż 9 tyś km po remoncie i jego praca mi nie podoba się
  10. i tu właśnie jest temat rzeka ja uważam że powinno się docierać w pełnym zakresie obrotowym nie przeciążając silnika , znaczy jak pod dużą gure bieg niższy i wyższe obroty
  11. tak się zastanawiam co rozumiecie delikatne docieranie?
  12. Największy problem to trafić co naprawdę ktoś umie dobrze ten silnik złożyć , mam w tej chwili sti co poprzednik robił remont u znanego mechanika z w-wy , przebieg hymm za chwile będzie 10 tysi i według mojego odsłuchu to jego koniec słychać już
  13. Temat strasznie długo wałkowany ale do dziś nie ma za dużego wyboru z tłumikami do lanosa , u mnie ktoś boxa rozpruł i chodził strasznie , na szybko trafiłem dedykowanego remusa i chodzi deko za cicho
  14. to było robione przy okazji auto było uszkodzone i żeby dobrze to zrobić trzeba było wyciągną silnik problem rozwiązany , brak przejścia w kostce
×
×
  • Dodaj nową pozycję...