Jump to content

scuaz

Użytkownik
  • Content Count

    301
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

22 Dobry

1 Follower

About scuaz

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    chełm
  • Auto
    nissan , fiat , subaru

Recent Profile Visitors

682 profile views
  1. a było sprawdzane czy wszystkie tłoczki chodzą jak powinny ? , ja kiedyś miałem taką sytuację w wrxsie na 4 tłoczku że hamulec jak by drewniany jeden problem to klocki stały w zacisku a następy to tłoczki stały
  2. no pierwsze słowa "nie subaru" oj ale chociaż w kolorze nieba wsi to jeszcze od bidy może być
  3. ja mam już nie subaru , chciałem kupić gt i zrobić pod siebie , zaczynając od 6mt i takie tam ale nie dogadałem sie z ceną teraz mam lanosa
  4. chyba jeszcze nie było tyle imprez turbo co teraz aaa i forków parę widać to co montujemy coś?
  5. alo alo , dawno nic nic niespotpowane , działamy coś ?
  6. na kutych tłokach to na zimnym ma chodzić brzydko jak sieczkarnia ale przy delikatnym balansowaniu gazem puka jak by panewka , po rozgrzaniu silnika chodzi ładnie ja tam już kupiłem 2 blok i się szykuje do następnego remontu
  7. ja mam 2.5 silnik trafil do remontu z pękniętym tłokiem , założone zostały kute i teraz na zimnym co kucizna ma się odzywać to z grubsza wiem ale jeden jak by za luźno spasowany i stuka , po rozgrzaniu jest niby ok ale jak myślisz nie wystuka się?
  8. co prawda nie ja , ale poprzedni właściciel mojego sti składał silnik w tym samym miejscu , przebieg aż 9 tyś km po remoncie i jego praca mi nie podoba się
  9. i tu właśnie jest temat rzeka ja uważam że powinno się docierać w pełnym zakresie obrotowym nie przeciążając silnika , znaczy jak pod dużą gure bieg niższy i wyższe obroty
  10. tak się zastanawiam co rozumiecie delikatne docieranie?
  11. Największy problem to trafić co naprawdę ktoś umie dobrze ten silnik złożyć , mam w tej chwili sti co poprzednik robił remont u znanego mechanika z w-wy , przebieg hymm za chwile będzie 10 tysi i według mojego odsłuchu to jego koniec słychać już
  12. Temat strasznie długo wałkowany ale do dziś nie ma za dużego wyboru z tłumikami do lanosa , u mnie ktoś boxa rozpruł i chodził strasznie , na szybko trafiłem dedykowanego remusa i chodzi deko za cicho
  13. to było robione przy okazji auto było uszkodzone i żeby dobrze to zrobić trzeba było wyciągną silnik problem rozwiązany , brak przejścia w kostce
  14. witam ,mam taki problem :wyjmowałem silnik z sti , wymieniony został rozrząd i zostały uszczelnione pokrywy zaworów po włożeniu silnik nie chce zapalić , podłączając przez obb2 komputer wyświetlany jest błąd p1307 i p1307 po skasowaniu pojawia się ponownie ,nawet bez kręcenia silnikiem czy ten błąd może powodować ,że silnik nie odpala ?
×
×
  • Create New...