polak900 Opublikowano 10 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 2009 legacy IV czy V Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziom Opublikowano 10 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 3 godziny temu, polak900 napisał: 2009 legacy IV czy V Forester SH 2009 6 godzin temu, ziom napisał: Znajomy ma pytanie czy jego diesel też się skończył .... drugi raz .... bo już raz wymieniali mu silnik w ASO i teraz znów po kilkudziesięciu tysiącach kilometrów przebiegu od tej wymiany , jak się auto nagrzeje to zaczyna coś stukać w silniku ? Gdy silnik jest zimny to nie ma takich "atrakcji" i można "spokojnie" przejechać kilka kilometrów. Po dłuższej rozmowie okazało się , że przebieg po wymianie silnika to .... 10000 km i pojawiło się stukanie w silniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Perun Opublikowano 11 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 Po dłuższej rozmowie okazało się , że przebieg po wymianie silnika to .... 10000 km i pojawiło się stukanie w silniku. Jeżeli zrobili w ASO to zapewne zgodnie ze sztuką, dlatego wątpię czy to powtórka.Podejrzewam inny rodzaj usterki, ale to trzeba zdiagnozować. Ciekawi mnie, co to się okaże. Daj znać, jak będzie wiadomo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziom Opublikowano 11 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 (edytowane) 5 minut temu, Perun napisał: Jeżeli zrobili w ASO to zapewne zgodnie ze sztuką, dlatego wątpię czy to powtórka. Podejrzewam inny rodzaj usterki, ale to trzeba zdiagnozować. Ciekawi mnie, co to się okaże. Daj znać, jak będzie wiadomo. Zastanawiam się czy ASO wkłada gotową część , w tym wypadku 10103AC200 , która do nich przypłynęła z fabryki Subaru bez jej rozkręcania czy przed włożeniem jej do auta , rozbierają taki shortblock na części i wszystko składają ponownie wg. serwisówki ? Z czystej ciekawości , co podejrzewasz ? Edytowane 11 Stycznia 2018 przez ziom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Perun Opublikowano 11 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 Zastanawiam się czy ASO wkłada gotową część , w tym wypadku 10103AC200 , która do nich przypłynęła z fabryki Subaru bez jej rozkręcania czy przed włożeniem jej do auta , rozbierają taki shortblock na części i wszystko składają ponownie wg. serwisówki ? Z czystej ciekawości , co podejrzewasz ? Nie pamiętam, w którym ASO mi to mówili, ale short block traktują jak część nierozbieralną, gotową do instalacji. Dlatego mocują głowice i osprzęt bez ingerencji tę część. Natomiast wiadomo mi, że niejeden raz były robione naprawy polegające na wymianie piękniętego wału w komplecie z panewkami. Warunkiem było, by short block nie był uszkodzony (zwylke podpory wału). Wiem to z serwisów nie ASO. Generalnie nie jest to najlepszy pomysł, ponieważ ostatecznie wada konstrukcji tkwi jednak w bloku - nieoficjalnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 11 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 2 godziny temu, ziom napisał: Zastanawiam się czy ASO wkłada gotową część , w tym wypadku 10103AC200 , która do nich przypłynęła z fabryki Subaru bez jej rozkręcania czy przed włożeniem jej do auta , rozbierają taki shortblock na części i wszystko składają ponownie wg. serwisówki ? Z czystej ciekawości , co podejrzewasz ? Oczywiscie że nikt nie rozbiera shortblocku , bo niby po co ? Natomiast trudno mi pojąć aby nowy po 10 tys. był kolejnym do wymiany . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziom Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 10 godzin temu, carfit napisał: Oczywiscie że nikt nie rozbiera shortblocku , bo niby po co ? Natomiast trudno mi pojąć aby nowy po 10 tys. był kolejnym do wymiany . Tak sobie pomyślałem , że skoro w nowym shortblocku panewka odezwała się tak szybko to może ktoś poskładał ten shortblock nie tak jak trzeba i stąd moje pytanie. Też tego nie rozumie , że po dziesięciu tysiącach przebiegu od naprawy jest kłopot z panewką w nowym silniku. Koszmar .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benola Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 A jest już konkretna diagnoza, że to panewka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziom Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 1 godzinę temu, benola napisał: A jest już konkretna diagnoza, że to panewka? Jest plan żeby pojawić się u forumowicza Carfit jak tylko ustalimy jakiś termin. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benola Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 I to jest bardzo dobry plan. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tata Opublikowano 16 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2018 "Mam i ja". Mój Subaru diesel przeżył 7 lat, w tym czasie przejechał 163 tys. km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 16 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2018 44 minuty temu, tata napisał: 7 lat, w tym czasie przejechał 163 tys. km. to dlugo nie pozyl co zamierzasz dalej? tapatalked Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adek101 Opublikowano 17 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2018 Znajomemu też padł Fotek przy przebiegu 180k. Nie będzie naprawiał tylko sprzedawał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benola Opublikowano 17 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2018 Zamiast naprawiać diesla ktoś tu chyba wstawiał benzynę. Ciekawe czy jeszcze jeździ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 17 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2018 11 minut temu, benola napisał: Zamiast naprawiać diesla ktoś tu chyba wstawiał benzynę. Ciekawe czy jeszcze jeździ. Ta, @pegi 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 17 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2018 Jeździ 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 20 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2018 Dla tych, którzy szukają rozwiązania dla padniętego SBD... http://www.lublin112.pl/oslepilo-go-slonce-staranowal-stojace-przejsciem-dla-pieszych-subaru-zdjecia/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pfunk Opublikowano 20 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2018 W dniu 17.10.2017 o 10:38, Andrzej Koper napisał: nie sądzę a przy okazji , w obecnych warunkach zdecydowanie wybrałbym Outback D niż Outback H6 , mówie o MY 08.... . proponuję filtrować wypowiadane tu opinie bo sporo tu bzdur... 2 dni temu taki właśnie kupiłem 2.0 Diesel z 2008, mechanik, który go "przetrzepał" przed zakupem, kilka razy pytał czy jestem pewien, że chce ten silnik, naturalnie właściciel mówił, że wezwania załatwiły te problemy, mógłbyś napisać albo zlinkować na czym polegał fabryczny defekt i jak to zostało naprawione na wezwaniu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benola Opublikowano 21 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2018 Jednak szczęścia w eksploatacji życzę, sobie zresztą też. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 21 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2018 9 godzin temu, Pfunk napisał: 2 dni temu taki właśnie kupiłem 2.0 Diesel z 2008, mechanik, który go "przetrzepał" przed zakupem, kilka razy pytał czy jestem pewien, że chce ten silnik, naturalnie właściciel mówił, że wezwania załatwiły te problemy, mógłbyś napisać albo zlinkować na czym polegał fabryczny defekt i jak to zostało naprawione na wezwaniu? Przecież Subaru nie ma fabrycznych defektów. To tylko źli kierowcy/użytkownicy nie stawiają SBD w garażu i nie czekają cierpliwie, aż nabierze wartości, tylko chcą jeździć. Nie słyszałem, by były akcje serwisowe, na których wymieniane są silniki... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek323 Opublikowano 22 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 W dniu 2017-10-19 o 09:54, subleo napisał: Jest tylko jeden szkopuł, o którym nie wolno zapominać. W razie "w" takie ponad kilkudziesięcioletnie auta składają się jak pudełko na zapałki. Technika projektowania poszło w przeciągu ostatnich 20 lat b. mocno do przodu. Sądzę że zadbane i nie zgnite BMW e34 ma duże szanse przetrwania i przezycia dla pasażerów przy zderzeniu nawet z najnowszą Toyotą Aygo czy Fiatem 500... Roznica mas robi swoje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tata Opublikowano 22 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 W dniu 16.01.2018 o 10:33, OBK CVT napisał: to dlugo nie pozyl co zamierzasz dalej? tapatalked Nowy silnik (SBlok), przy okazji sprzęgło i dwumasa . Jeździ bardzo ładnie - może na następne 7 lat wystarczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pino Opublikowano 22 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 57 minut temu, tata napisał: Nowy silnik (SBlok), przy okazji sprzęgło i dwumasa . Jeździ bardzo ładnie - może na następne 7 lat wystarczy. A czy możesz podać koszt całej inwestycji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tata Opublikowano 24 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2018 23 tys. brutto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponton Opublikowano 24 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2018 Proszę o poradę - co zrobić, aby mój siedmioletni sbd obk padł. Przewiózł mnie po ponad 260 tys. km dróg. Po wymianie sprzęgła, dwumasy, dpf i gumy w zawieszeniu przeżywa drugą młodość. Przeglądy ciągle w aso... Trochę na przekór, ale pomyślałem, że trochę optymizmu w tym ponurym wątku nie zaszkodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się